Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä tunnustan olleeni varmaan suurin kitisijä tän kotimaahan jämähtämisen kanssa, mut nyt sain ansaitusti näpeilleni. Soitan itselleni paidattoman riehujan ja katson peiliin.
K trendaa nyt tumblurissa ja näyttäisi myös Suomen twitterissä :) ihana nähdä, että ihmiset tukevat häntä!
Käytin ehkä ensimmäisenä sanaa "bojanihtava". Toivon että sana vakiintuu puhekieleen ja nähdään myöhemmin nykysuomen sanakirjassa, kun syntyy kokonainen alakulttuuri, jossa miehet alkavat pukeutua kukallisiin mummonverhoihin, satiinipöksyihin ja antavat tukan kasvaa Beatles-malliin, pienet amisviiksetkin saattaa olla. Tyyliin kuuluu myös ylivedetyt silmäniskut kameralle, jatkuva muiden miesten kanssa flirttailu, grillaaminen sekä vihreistä asioista hullaantuminen. Kaikkein vanhanaikaisimmat bojanihtavat saattavat myös huudella "Are you?", vaikka hokema on jo auttamattoman passé ja nettipalstoilla tätä pidetään tosi nolona.
Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mun tältä mun ruissin keikan eturivissä notkulta lapselta että onko siellä eturivissä kukkapaitaisia miehiä. Kuulemma kolme😂😂
Yksi niistä olen minä! Nyt täällä on niin helkkaristi porukkaa jo, että sitä kolmatta en näe. Toisen näin, mutta se oli blondi.
Ja huolestuneille, en ole rynninyt eturiviin. Marssin lavan eteen 14:10 ja tässä olen sitten nätisti odottanut. Kohta mennään!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että selkeästi Jeren lähipiiriin yrittää somessa hyötyä Jeren julkisuudesta. Esim Miken vaimo paljon aktiivisempi mitä aiemmin ja postaukset ihan erilaisia ja kovasti tuo esille sitä jos menee keikoille yms.
Ja Mikkekin aika ahkerasti valokuvaushommia koittaa viedä eteenpäin Jeren kautta.
Mikke on taitava valokuvaaja, ei ole mikään ihme, jos hänen kuvilleen ja työlleen on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.
Häärijän saisi jättää kotiin. Mikä funktio hänellä on?
Kaunis mustavalko kuva B:stä 💙
https://twitter.com/DuncanPolishFan/status/1677074977596530689
Raahessa K pyysi joltain yleisössä olevalta lainaan kukkapaitaa ja laittoi lavalla päällensä, joten ties vaikka innostuis tänäänkin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, fiksusti puhui ja oli kysymyksetkin hyviä. Vastas monia askartaneisiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mun tältä mun ruissin keikan eturivissä notkulta lapselta että onko siellä eturivissä kukkapaitaisia miehiä. Kuulemma kolme😂😂
Voitko kysyä, näyttääkö kukaan B ltä?
Öö, se ei tiedä kuka se on, enkä kyl nyt kerro😂. Yhdellä kuulemma ruskeat hiukset ja ohuet viikset. Ootko meidän kukkapaita?
Se oli ihan tarpeeksi ihmeissään jo tuosta mun kukkapaita kysymyksestä,luuli että oon juonut vähintäänkin pullon kuohuvaa😂
Okayy😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT. Mulle kävis semmonen komea vesimittarinlukija joka kävis mun kämpillä suihkussa ja kävelisi pyyhe päällä sen jälkeen :D
Ois vaikka Jan the vesimittarinlukija, mut oisko sulla tarpeeks isoa pyyhettä.....
🤭"poika on tullut kotiin", huusi av-shippaaja nähtyään mittarinlukija-Janin etumuksen pyyhkeen takaa.
Just parasta sekoilua tämä näin nytten!! 🔥🔥🔥
"Nyt poika saunoo
Se valvoo se riekkuu ja rällää
Katseella mällää
Meidän poika on tullut kotiin
Syksyn lepää, se henkeä vetää
Yksin miettien mennyttä kesää
Oli ystävii, aivan pelti kii
Nyt on teljetty herrojen vitriinii
Ennen joulua silmänsä raottaa
Ei vielä varmuutta uudesta kodista"
Oodi Yksityishenkilö-Etumukselle, eli Pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Raahessa K pyysi joltain yleisössä olevalta lainaan kukkapaitaa ja laittoi lavalla päällensä, joten ties vaikka innostuis tänäänkin. 😍
Miksi pyysi just kukkapaitaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kysyä, näyttääkö kukaan B ltä?
Öö, se ei tiedä kuka se on, enkä kyl nyt kerro😂. Yhdellä kuulemma ruskeat hiukset ja ohuet viikset. Ootko meidän kukkapaita?
Se oli ihan tarpeeksi ihmeissään jo tuosta mun kukkapaita kysymyksestä,luuli että oon juonut vähintäänkin pullon kuohuvaa😂
Okayy😄
Näillä kuvauksilla sanoisin olevani. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä trendaa Englannissa 👍
Trendaa millä tavalla?
Sä oot ilmeisesti se sama Käärijä paskalla -tyyppi, oonko oikeessa? (Mikä sua vaivaa? - Miten niin?) Ootko kuullu sanontaa et tyhjät tynnyrit kolisee eniten?[/quote
Äläs ny. Käärija paskalla -tyyppi on paljon viihdyttävämpi kuin iänikuiset ihqut ja kuolaamiset, jotka ihan kuluneita jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä puhuttiin ja miksi oli hyvä? En ole tv:n. tietokoneen tms lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, fiksusti puhui ja oli kysymyksetkin hyviä. Vastas monia askartaneisiin kysymyksiin.
Mihin kysymyksiin?
https://twitter.com/es_ceeee/status/1677311643196293122?s=46
Tää lienee se tyyppi jonka tatskasta b otti kuvan
Olen huomannut että selkeästi Jeren lähipiiriin yrittää somessa hyötyä Jeren julkisuudesta. Esim Miken vaimo paljon aktiivisempi mitä aiemmin ja postaukset ihan erilaisia ja kovasti tuo esille sitä jos menee keikoille yms.
Ja Mikkekin aika ahkerasti valokuvaushommia koittaa viedä eteenpäin Jeren kautta.