Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Näin se suosittu ketju tuhotaan.
Siitä mtv3 haastattelusta kyllä huomasi sen, kuinka paljon Jereä harmittaa jos ihmiset tajuaa hänen sanojaan ja tekojaan väärin.
Esim siinä Vantaan vuokra asunto kysymyksessä alkoi heti kertomaan kuinka ihmiset ymmärsi sen väärin vaikka haastattelija vain pyysi kertomaan siitä yhteistyöstä lisää
Vierailija kirjoitti:
Raahessa K pyysi joltain yleisössä olevalta lainaan kukkapaitaa ja laittoi lavalla päällensä, joten ties vaikka innostuis tänäänkin. 😍
Onko tästä videota!?! Siistiä!
No nii k lavalla ruississa
Vierailija kirjoitti:
Näin se suosittu ketju tuhotaan.
what do ju miin?
Vierailija kirjoitti:
Mä täällä jo malttamattomana oottelen videoita vaik keikka on vasta alussa :D Toivottavasti twitterityypit on yhtä malttamattomia sen videoiden laittamisen kans :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.
Mitä siinä puhuttiin ja miksi oli hyvä? En ole tv:n. tietokoneen tms lähellä.
Mun mielestä siinä ei tullut oikein mitään uutta esille, paitsi että euroopan kiertueen piti alunperin olla pidempi. Häärijä tepastelu ja patsastelu taustalla oli nolo.
Käärijä osaa hienosti väistellä toimittajien kompat vastaamalla vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä täällä jo malttamattomana oottelen videoita vaik keikka on vasta alussa :D Toivottavasti twitterityypit on yhtä malttamattomia sen videoiden laittamisen kans :D
Toivottavasti on hieno show!
Vierailija kirjoitti:
Jan vaahtokylvyssä
https://twitter.com/leopardom_/status/1674498683209936912?t=NoIjidrMA-v…
Kuten sanonta kuuluu, "paljon on vettä virrannut Vantaanjoessa, ja vielä enemmän on vaahtoa käytetty erään etumuksen peittämiseen hotelliammeessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aikuinen nainen alkaa fanittaa teini-idolia, saattavat arjen velvoitteet unohtua
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009678144.html🤭
Spot on! Muistatteko meidän seisovat tiskit ja kasautuvat pyykkivuoret ja suihkussa käymättömyyden. Sohvaan liimautumisen kännykkä kädessä. 😀
Muistetaan! Itse en pystynyt syömään, ja jollain toisella jäi roskat viemättä viikoiksi.
No on siellä väkeä ainakin ruississa niinkuin kaikilla muillakin keikoilla...yhden pätkän crewn jäsen jo laittoi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.
Mun mielestä siinä ei tullut oikein mitään uutta esille, paitsi että euroopan kiertueen piti alunperin olla pidempi. Häärijä tepastelu ja patsastelu taustalla oli nolo.
Käärijä osaa hienosti väistellä toimittajien kompat vastaamalla vähän sinne päin.
No miten niin muka nolo? :)
Mun mielestä Häärijän hääriminen taustalla oli hauska mauste siihen haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Siitä mtv3 haastattelusta kyllä huomasi sen, kuinka paljon Jereä harmittaa jos ihmiset tajuaa hänen sanojaan ja tekojaan väärin.
Esim siinä Vantaan vuokra asunto kysymyksessä alkoi heti kertomaan kuinka ihmiset ymmärsi sen väärin vaikka haastattelija vain pyysi kertomaan siitä yhteistyöstä lisää
Käärijän mukaan Vantaan asunto on palkka. Tämä se vasta oudolta kuulostaakin, etenkin verottajan korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Häärijän hääriminen taustalla oli hauska mauste siihen haastatteluun.
Kertokaas ny, mikä sen ukon tehtävä on? Tanssii mic macissa ja lopun aikaa esittää jotain puusta pudonnutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim siinä Vantaan vuokra asunto kysymyksessä alkoi heti kertomaan kuinka ihmiset ymmärsi sen väärin vaikka haastattelija vain pyysi kertomaan siitä yhteistyöstä lisääKäärijän mukaan Vantaan asunto on palkka. Tämä se vasta oudolta kuulostaakin, etenkin verottajan korvissa.
Meinaatko että Vantaan kaupunki ei osaa hoitaa tätä asiaa?
Jesse on K:n kans Ruississa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Häärijän hääriminen taustalla oli hauska mauste siihen haastatteluun.Kertokaas ny, mikä sen ukon tehtävä on? Tanssii mic macissa ja lopun aikaa esittää jotain puusta pudonnutta?
Toivottavasti kiertueelle ei oteta kaikkia näitä turhia elementtejä mukaan...ei pahalla Häärijää tai "ei v*ttu"-jätkää kohtaan, mutta ovat vain ylimääräisiä kuluja.
Kumma että ei oo vielä manager traineelta tullut stooria. Outoa jos ei hän olisi paikalla
Siis tähän piti vastata, että Only K knows