Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa jo tää kusenpolttama KB ja menkää eteenpäin!
Jep. Kello on siirtynyt. Nyt on valokeilat Kärtsärissä. Bojan voi keskittyä lettinsä pesuun ja hoilata takavasemmalla hissimusaansa.
Mikä sua vaivaa 🙄
Mitä kukkapaidalle kuuluu?💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kello on siirtynyt. Nyt on valokeilat Kärtsärissä. Bojan voi keskittyä lettinsä pesuun ja hoilata takavasemmalla hissimusaansa.
Anteeksi tää oli hirvee, mut mua silti jotenkin nauratti🙈. Ja siis i love b
Vierailija kirjoitti:
Käärijä trendaa Englannissa 👍
Jos keikat myy nopsaa loppuun, toivottavasti upgreidaavat paikkoja isompaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti keikat myydään loppuin yhtä nopsaa kuin Joker Outilla :D
Varmaan menee hetkessä jos uk:ssakin on vaan 500 paikkainen tila😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa 🙄
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei voi miellyttää kaikkia. Tuosta instasta tuli mielee
Jep ja sit jos ois ollu enemmänki Euroopan maita, ni sit ois kuitenki tullu niitä kommentteja et miks et tuu tähän kaupunkiin ja muualta maailmasta et milloin Australia ja milloin Amerikka :D Ja siis ihan hyvähän ihmisten on kommentoida ni tietää et mihin kannattaa suunnata. Espanjaa ja Puolaa siellä ainaki on mainittu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö noita lippuja vielä missään palvelussa? En löydä itse ticketmasterin tai livenationin kautta. Sinne kai tulevat sitten myyntiin? Onkohan sama ryysis kun JO:n lippujen kanssa 😅
PAHEMPI!
Voi että on ihana päivä ! 💚
Ensin mun Norjan ihastus hottie Atle Pettersen oli vastannut mun kommenttiin 🥵!!
Ja nyt noi Kärtsyn ulkomaan keikat !! Olen niin onnellinen hänen puolestaan 💚🌹
Pitää yrittää itse noita Belgia ja UK lippuja.Let the Hunger Games begin 🤣
Toivottavasti tulisi myöhemmin myös muita maita Puola,Slovenia ja kröhöm Espanja 😉
Pitää varmaan laittaa ukko kukkapaidassa laulaan sille serenadia ,jos se auttais. Mutta ihanaa että noita keikkoja nyt tuli.
Vielä lisäys ,että kyllä kai täällä palstalla saa vielä kuolata Jania ilman poistoja? Mun mielestä tänne mahtuu kyllä kaikkea,myös kritiikkiä ,mutta ilkeilyt pois .
💚🌹🌹
Saattaa esiintyä pientä trokausilmiötä, kun noin pienet paikat
Mielenkiintoinen uutinen Live Nationilta koskien K:n ulkomaan keikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ig postauksessa se toinen kuva keikkapäivien lisäksi on outo. Ihan kuin olis paskalla siinä😁
Erikoinen mielikuva.
Huumoria hei! Käärijä itsekin heittelee kakkajuttuja kreikoilla! Tuo tuskin oli ilkeä kommentti, minua ainakin nauratti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallisia kommentteja jälleen poistetaan ilman syytä?
Ilmeisesti ketjun vakioasiakas poistattaa kaiken mistä ei itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Is it time? It is. Käärijä suuntaa Euroopan kiertueelle! Samalla paiskaamme kättä Warnerin kanssa: Live Nation hoitaa jatkossa Kärtsärin Euroopan keikkojen myyntiä, Warner Music Live jatkaa tähden agentuurina Suomessa. Lisätietoa rundista ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko toiminta enemmänkin viimeinkin siirtymässä ammattilaisten käsiin? Pliis, anna olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä trendaa Englannissa 👍
Trendaa millä tavalla?
K:n julkistuskuva Songfestivalfeestin IG:ssä on jo tykätyin kuva tunnissa noihin viikkoja aiemmin julkaistuihin verrattuna :) Oli odotettu varmasti!
Kaipa sen 1.5 viikon jäätävän pakerruksen ja paikasta toiseen lentelyn vetää nuuskan ja energiajuomien yms voimalla siinä missä viisutkin, kunhan saa sitten levätä jälkeenpäin, toivottavasti saa. Viikosta ei vielä iske burnout, mutta toki riippuu aivan aikatauluista tuon rupeaman ympärillä...