Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli päivämäärätkin. Hyvä Kärtsä!
No huh huh mikä putki keikkoja ja reissaamista. Eikä tämä ollut moite.
Onkohan tuo logistisesti edes mahdollista ja ylipäätään järkevää riuhtomista?
Joo ei varmaan ihan kevyintä hommaa ole ja kun Liverpoolin reissukin otti vähän koville. Mut toivotaan et kaikki menee hyvin 💚
Oikeesti, en ymmärrä, koska Käärijä aikoo nukkua edellisen keikan jälkeen, kun edessä on heti maan vaihto.
Juu ei siinä paljon formulalakanoissa tai missään muissakaan ehdi poika pötkötellä. Kaikella on hintansa. Toivottavasti ei joulukuussa saada lukea miten Käärijä sairastui tai paloi loppuun. Tsemppiä vaan kovasti.
Puuttuuko listasta Itävalta? Vai kuulinko väärin?
Vielä ulkkis-fanien hehkutusta
https://twitter.com/_aishirii_/status/1677280248109383684
https://twitter.com/micmackaarija/status/1677280706093883392
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko listasta Itävalta? Vai kuulinko väärin?
Kyllä hän sen stooreissa mainitsi, pitänee odottaa! (En ihmettelisi, jos tässä tuli englannin kieleen liittyvä virhe)
Itävalta on Slovenian naapuri, just saying
Onkos kukkapaita jo asemissa Ruisrockissa? Pari twitteriläistä on jo barrikaadeilla.
Kyl jää Jereltä nyt Slovenian lomat väliin, tommonen rundi vaatii melkosta valmistelua, ei varmaan kerkeä muuta kuin keikkailla ja valmistautua.
Naurattaa kun nyt siellä instassa sama parku kuin Jokereiden postauksissa eri maiden puuttumista listoilta😅
Käärijä trendaa Englannissa 👍
Omg mun lapsi, tai nuori aikuinen se jo on laittoi just kuvaa ruissista, on eturivis oottaa Kärtsää. Äiti pakottaa täältä laittamaan videoo😂
Itävalta varmaan vielä tulee tuonne listaan, kun sen sanoi, ehkäpä myös Slovenia ja Puola?
Käärijän ig postauksessa se toinen kuva keikkapäivien lisäksi on outo. Ihan kuin olis paskalla siinä😁
Vierailija kirjoitti:
Omg mun lapsi, tai nuori aikuinen se jo on laittoi just kuvaa ruissista, on eturivis oottaa Kärtsää. Äiti pakottaa täältä laittamaan videoo😂
Teillä on jotain yhteistä :)
Näettekö noita lippuja vielä missään palvelussa? En löydä itse ticketmasterin tai livenationin kautta. Sinne kai tulevat sitten myyntiin? Onkohan sama ryysis kun JO:n lippujen kanssa 😅
Toivottavasti keikat myydään loppuin yhtä nopsaa kuin Joker Outilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on jotain yhteistä :)
No saatoin hieman etukäteen painostaa tai jotain😅 Se ei ole mikään Käärijä-fani, mutta onneksi kaverinsa on😎
Ihana kv-fani 😍
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ig postauksessa se toinen kuva keikkapäivien lisäksi on outo. Ihan kuin olis paskalla siinä😁
Erikoinen mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö noita lippuja vielä missään palvelussa? En löydä itse ticketmasterin tai livenationin kautta. Sinne kai tulevat sitten myyntiin? Onkohan sama ryysis kun JO:n lippujen kanssa 😅
Liput tulee myyntiin vasta 13.7. et ei kai oo vielä ehditty päivitellä kaikille lipunmyyntisivustoille.
Ikinä ei voi miellyttää kaikkia. Tuosta instasta tuli mielee
Saattaahan tuota kysyntää olla kun katsotuin video kaikista viisuesityksistä ESC kanavan mukaan. Kova teko. Hatunnosto Käärijälle!