Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35241/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli päivämäärätkin. Hyvä Kärtsä!

No huh huh mikä putki keikkoja ja reissaamista. Eikä tämä ollut moite.

Vierailija
35242/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.

Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.

Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.

Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖

Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!

Kyllähän kritiikkiä annetaan tavallisillekin ihmisille, jopa työpaikoilla. Se ei siis ole haukkumista tai arvostelua, vaan rakentavaa.

Tämä. Eikö porukat käy töissä esim. kehityskeskusteluja tai palavereja, missä arvioidaan omaa ja työyhteisön toimintaa?

Miten tämä olis sinnepäinkään sama asia? Jos artisti olis osa meidän työyhteisöä täällä niin joo, voitais yhdessä arvioida sekä hänen että meidän muiden toimintaa. Tai jos hän olis joku meidän ostopalvelu niin voitais antaa siitä hänelle suoraan palautetta. Selittäkää mulle yksinkertaiselle, miten se parantaa kenenkään toimintaa että artistia arvioidaan anonyymisti jossain ryhmässä ilman että hän on osapuolena keskustelussa? Ei kai siellä kehityskeskusteluissakaan poissaolevan kollegan tekemisiä arvioida?

Ei ne sinänsä olekaan sama asia. Julkista työtä tekevä on vaan julkisen arvioinnin kohteena, eikä sitä julkista keskustelua oikein pysty mitenkään lopettamaan, niin kauan kun on olemassa jonkinnäköistä mediaa. Plus että se ei ole kovin mielekästäkään. Itsellä ei henk koht elämässä ole kaveria jolle näistä aiheista puhua, joten siksi käytän tätä palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35243/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli päivät julki. Onpas jäätävä tahti, miten ne meinaa ehtiä aina seuraavaksi päiväksi seuraavaan maahan? HUHHUH

Vierailija
35244/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ne

https://twitter.com/rKaarija/status/1677271634703527938

Juu ei ainakaan näillä keikoilla ole JO lähimaillakaan kun ovat silloin siellä Thaikuissa, tai ainakin B

Vierailija
35245/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen innoissani kv-fanien puolesta! Täällä huolestuttiin, ettei menisi ulkomaille, mutta heillä oli järjestelyt taustalla menossa, onneksi :) Riippuen aikatauluista yms. Voivat varmaan vielä järjestää myöhemmälle syksy/talvelle lisää keikkoja, mutta ollaan iloisia nyt näistä!

Näin varmasti tapahtuukin. Marraskuussakin voi varmaan jokunen kv-keikka olla. Ja minä myös olen niin onnellinen kv-fanien puolesta, kun pääsevät Käärijä-showsta nauttimaan.

Vierailija
35246/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan kiertue viikossa! Melkoinen vauhti.

Vierailija
35247/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instapostauksessa lukee Are you? Ei taida enää ainakaan olla mikään B juttu

Vierailija
35248/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan kiertue viikossa! Melkoinen vauhti.

Toivottavasti ton viikon jälkeen on ees muutama päivä vapaata ettei tarvi heti johonki Sonkajärvelle lähtee :D

Vierailija
35249/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo logistisesti edes mahdollista ja ylipäätään järkevää riuhtomista?

Vierailija
35251/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.

Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.

Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.

Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖

Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!

Kyllähän kritiikkiä annetaan tavallisillekin ihmisille, jopa työpaikoilla. Se ei siis ole haukkumista tai arvostelua, vaan rakentavaa.

Tämä. Eikö porukat käy töissä esim. kehityskeskusteluja tai palavereja, missä arvioidaan omaa ja työyhteisön toimintaa?

Miten tämä olis sinnepäinkään sama asia? Jos artisti olis osa meidän työyhteisöä täällä niin joo, voitais yhdessä arvioida sekä hänen että meidän muiden toimintaa. Tai jos hän olis joku meidän ostopalvelu niin voitais antaa siitä hänelle suoraan palautetta. Selittäkää mulle yksinkertaiselle, miten se parantaa kenenkään toimintaa että artistia arvioidaan anonyymisti jossain ryhmässä ilman että hän on osapuolena keskustelussa? Ei kai siellä kehityskeskusteluissakaan poissaolevan kollegan tekemisiä arvioida?

Ei ne sinänsä olekaan sama asia. Julkista työtä tekevä on vaan julkisen arvioinnin kohteena, eikä sitä julkista keskustelua oikein pysty mitenkään lopettamaan, niin kauan kun on olemassa jonkinnäköistä mediaa. Plus että se ei ole kovin mielekästäkään. Itsellä ei henk koht elämässä ole kaveria jolle näistä aiheista puhua, joten siksi käytän tätä palstaa.

Sama! Mullakaan ei ole ketään muita kuin te! Kaverit ei vaan tajua näitä juttuja. Eilen oikeasti itkin (minä aikuinen ihminen), kun aamupvällä minun ystävällisetkin Jokeri- ja Bojan jutut poistettiin, eikä mulla ollu enää paikkaa missä olla. Haluaisin, että me kaikki voitais olla yhtä suurta perhettä! Kaikki me ollaan omanlaisia, annetaan kaikille mahdollisuus!

Vierailija
35252/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antwerpen on noista keikkapaikoista (olen käynyt lähes kaikissa noista kaupungeista) oudoin valinta, vielä ihan karsea kaupunki, mutta se on myös aika LGBT-paikka. :)

Vierailija
35253/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut are you ready? B:n are youon erikseen

Vierailija
35254/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞

178cm :)

That's not that short! 😭😂 K is pocket sized if B is short 🤭

Eikö haastattelijakin sano että short king mutta ei tuo pituus kyllä täytä vaatimuksia. Ei ole 178cm lyhyt eikä tarpeeksi lyhyt ollakseen short king.

Balkanilaiset on tosi pitkiä, sielläpäin meidän Bojci on pikkuinen!

Juuri täydellinen tuon mittaisena 💙

Vierailija
35255/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker Outilla ei taida olla julkaistuja keikkoja tuolloin kuin tuo songfestivaalfest on eikä lähipäivinä joten miksei voisi olla tuollakin.

Oishan se aivan mahtavaa jos joillekin keikoille JO tulisi myös 😊

Vierailija
35256/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mä oon niin innoissani!!!

Samoin, varsinkin kv-fanien puolesta ja K:n itsensä puolesta myös.

Mä oon myös Käärijän puolesta tosi innoissani ja iloinen! Hienoa Jere!

Vierailija
35257/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut are you ready? B:n are youon erikseen

Siinä luki ensin are you ready? mutta sitten muutti sen muotoon Are you? Näin ja otin jopa kuvakaauppauksen siitä ekasta postauksesta lähettääkseni tutulle.

Vierailija
35258/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄRIJÄ: EUROOPAN-KIERTUE 2023

La 14.10. Ruotsi, Tukholma, Fryshuset, Klubben

Su 15.10. Viro, Tallinna, Helitehas

Ma 16.10. Saksa, Berliini, Kesselhaus

Ti 17.10. Saksa, München, Technikum

Ke 18.10. Belgia, Antwerpen, Trix

Pe 20.10. Skotlanti, Glasgow, SWG Warehouse

Su 22.10. Irlanti, Dublin, The Academy

Ma 23.10. Englanti, Lontoo, 02 Academy Islington

Lipunmyynti alkaa torstaina 13.7. klo 10:00.

https://warnermusiclive.fi/2023/07/07/kaarija-euroopan-kiertueelle-syks…

Vierailija
35259/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo logistisesti edes mahdollista ja ylipäätään järkevää riuhtomista?

Joo ei varmaan ihan kevyintä hommaa ole ja kun Liverpoolin reissukin otti vähän koville. Mut toivotaan et kaikki menee hyvin 💚

Vierailija
35260/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instapostauksessa lukee Are you? Ei taida enää ainakaan olla mikään B juttu

Kysyihän Bojankin viisuissa kerran toimittajalta et are you? Toimittaja siis kysyi ensin et are you going to drink alcohol tonight. 😁

Ketju on lukittu.