Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!
Kyllähän kritiikkiä annetaan tavallisillekin ihmisille, jopa työpaikoilla. Se ei siis ole haukkumista tai arvostelua, vaan rakentavaa.
Tämä. Eikö porukat käy töissä esim. kehityskeskusteluja tai palavereja, missä arvioidaan omaa ja työyhteisön toimintaa?
Miten tämä olis sinnepäinkään sama asia? Jos artisti olis osa meidän työyhteisöä täällä niin joo, voitais yhdessä arvioida sekä hänen että meidän muiden toimintaa. Tai jos hän olis joku meidän ostopalvelu niin voitais antaa siitä hänelle suoraan palautetta. Selittäkää mulle yksinkertaiselle, miten se parantaa kenenkään toimintaa että artistia arvioidaan anonyymisti jossain ryhmässä ilman että hän on osapuolena keskustelussa? Ei kai siellä kehityskeskusteluissakaan poissaolevan kollegan tekemisiä arvioida?
Ei ne sinänsä olekaan sama asia. Julkista työtä tekevä on vaan julkisen arvioinnin kohteena, eikä sitä julkista keskustelua oikein pysty mitenkään lopettamaan, niin kauan kun on olemassa jonkinnäköistä mediaa. Plus että se ei ole kovin mielekästäkään. Itsellä ei henk koht elämässä ole kaveria jolle näistä aiheista puhua, joten siksi käytän tätä palstaa.
Nyt tuli päivät julki. Onpas jäätävä tahti, miten ne meinaa ehtiä aina seuraavaksi päiväksi seuraavaan maahan? HUHHUH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli päivämäärätkin. Hyvä Kärtsä!
Tässähän ne
Juu ei ainakaan näillä keikoilla ole JO lähimaillakaan kun ovat silloin siellä Thaikuissa, tai ainakin B
Vierailija kirjoitti:
Olen innoissani kv-fanien puolesta! Täällä huolestuttiin, ettei menisi ulkomaille, mutta heillä oli järjestelyt taustalla menossa, onneksi :) Riippuen aikatauluista yms. Voivat varmaan vielä järjestää myöhemmälle syksy/talvelle lisää keikkoja, mutta ollaan iloisia nyt näistä!
Näin varmasti tapahtuukin. Marraskuussakin voi varmaan jokunen kv-keikka olla. Ja minä myös olen niin onnellinen kv-fanien puolesta, kun pääsevät Käärijä-showsta nauttimaan.
Euroopan kiertue viikossa! Melkoinen vauhti.
Instapostauksessa lukee Are you? Ei taida enää ainakaan olla mikään B juttu
Vierailija kirjoitti:
Euroopan kiertue viikossa! Melkoinen vauhti.
Toivottavasti ton viikon jälkeen on ees muutama päivä vapaata ettei tarvi heti johonki Sonkajärvelle lähtee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh mikä putki keikkoja ja reissaamista. Eikä tämä ollut moite.
Onkohan tuo logistisesti edes mahdollista ja ylipäätään järkevää riuhtomista?
Näitä innostuneiden kv-fanien juttuja on mahtava likea:
https://twitter.com/apovedal/status/1677272968622161920
https://twitter.com/millieeowen/status/1677273194900619266
https://twitter.com/tellmekafka/status/1677273218032312321
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ketju on tosiaan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju, niin ainakin pari päivää sitten ei kyllä tehnyt mieli lukea Käärijän haukkumaviestejä, jotka oli vallannut koko palstan. Ainakin itse aattelen, että jo nimestäkin päätellen tää on hyvän mielen ketju. 😊 Sitten voi olla toki jotkut Käärijä-artistiketjut erikseen.
Tarkistetaanpä vähän käsitteitä: aiheellinen kritiikki ei ole haukkumista. Artistin työ on julkista ja siksi aina keskustelun ja arvioinnin kohteena. Jos artisti toimii tökerösti, totta kai siitä keskustellaan.
Uskaltaisinkohan kysyä, mitä mieltä olette. K on kuulemma kysellyt jollain keikalla, onko paikalla isomu**isia miehiä. Ei sinänsä maailmaa kaada, jos kysellyt, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee hyväksyttävää tai jopa hauskaa. Minusta ihan vastaavaa, jos olisi kysellyt vaikka, onko paikalla isoti***siä naisia.
Ei kukaan ole väittänyt että nuo kommentit ovat asiallisia. Julkisuuden henkilöitä voi ja pitääkin kritisoida, mutta ehkä noista voi mennä puimaan jonnekin muualle? Ja eikös Kärtsän jokaisesta virheestä, oli sitten ulkonäköön tai toimintaan liittyvä, jauhettu jo aiemmin. Jos tämä ketju pidettäisiin sellaisena mukavana fiilistelyketjuna, nimensä mukaisesti🥰💖
Miksi julkisuuden henkilöä muka pitää kritisoida? Jos minulla ei ole hyvää sanottavaa, niin en sano mitään. Arvostelelevat ihmiset ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä, mutta munattomia tekemään mitä haluaisivat. Julkisuudessa oleva henkilö on kuitenkin myös tunteva ihminen. Nimettömänä on mukava sanoa asioita, mitä ei muuten uskaltaisi. Nynnyt!
Kyllähän kritiikkiä annetaan tavallisillekin ihmisille, jopa työpaikoilla. Se ei siis ole haukkumista tai arvostelua, vaan rakentavaa.
Tämä. Eikö porukat käy töissä esim. kehityskeskusteluja tai palavereja, missä arvioidaan omaa ja työyhteisön toimintaa?
Miten tämä olis sinnepäinkään sama asia? Jos artisti olis osa meidän työyhteisöä täällä niin joo, voitais yhdessä arvioida sekä hänen että meidän muiden toimintaa. Tai jos hän olis joku meidän ostopalvelu niin voitais antaa siitä hänelle suoraan palautetta. Selittäkää mulle yksinkertaiselle, miten se parantaa kenenkään toimintaa että artistia arvioidaan anonyymisti jossain ryhmässä ilman että hän on osapuolena keskustelussa? Ei kai siellä kehityskeskusteluissakaan poissaolevan kollegan tekemisiä arvioida?
Ei ne sinänsä olekaan sama asia. Julkista työtä tekevä on vaan julkisen arvioinnin kohteena, eikä sitä julkista keskustelua oikein pysty mitenkään lopettamaan, niin kauan kun on olemassa jonkinnäköistä mediaa. Plus että se ei ole kovin mielekästäkään. Itsellä ei henk koht elämässä ole kaveria jolle näistä aiheista puhua, joten siksi käytän tätä palstaa.
Sama! Mullakaan ei ole ketään muita kuin te! Kaverit ei vaan tajua näitä juttuja. Eilen oikeasti itkin (minä aikuinen ihminen), kun aamupvällä minun ystävällisetkin Jokeri- ja Bojan jutut poistettiin, eikä mulla ollu enää paikkaa missä olla. Haluaisin, että me kaikki voitais olla yhtä suurta perhettä! Kaikki me ollaan omanlaisia, annetaan kaikille mahdollisuus!
Antwerpen on noista keikkapaikoista (olen käynyt lähes kaikissa noista kaupungeista) oudoin valinta, vielä ihan karsea kaupunki, mutta se on myös aika LGBT-paikka. :)
Eiköhän tuo ollut are you ready? B:n are youon erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good mornig to you all!! Well I've watched this podcast with Bojan (even if i have difficulties in understanding, but hey! i'm trying lol) so I would like to ask LadySLO about this one particular part of the video where B talks about being "short king". He says his exact height, but I'm not sure what he said. So that part starts at: 41:22. Thanks in advance!💞
178cm :)
That's not that short! 😭😂 K is pocket sized if B is short 🤭
Eikö haastattelijakin sano että short king mutta ei tuo pituus kyllä täytä vaatimuksia. Ei ole 178cm lyhyt eikä tarpeeksi lyhyt ollakseen short king.
Balkanilaiset on tosi pitkiä, sielläpäin meidän Bojci on pikkuinen!
Juuri täydellinen tuon mittaisena 💙
Vierailija kirjoitti:
Joker Outilla ei taida olla julkaistuja keikkoja tuolloin kuin tuo songfestivaalfest on eikä lähipäivinä joten miksei voisi olla tuollakin.
Oishan se aivan mahtavaa jos joillekin keikoille JO tulisi myös 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mä oon niin innoissani!!!
Samoin, varsinkin kv-fanien puolesta ja K:n itsensä puolesta myös.
Mä oon myös Käärijän puolesta tosi innoissani ja iloinen! Hienoa Jere!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut are you ready? B:n are youon erikseen
Siinä luki ensin are you ready? mutta sitten muutti sen muotoon Are you? Näin ja otin jopa kuvakaauppauksen siitä ekasta postauksesta lähettääkseni tutulle.
KÄÄRIJÄ: EUROOPAN-KIERTUE 2023
La 14.10. Ruotsi, Tukholma, Fryshuset, Klubben
Su 15.10. Viro, Tallinna, Helitehas
Ma 16.10. Saksa, Berliini, Kesselhaus
Ti 17.10. Saksa, München, Technikum
Ke 18.10. Belgia, Antwerpen, Trix
Pe 20.10. Skotlanti, Glasgow, SWG Warehouse
Su 22.10. Irlanti, Dublin, The Academy
Ma 23.10. Englanti, Lontoo, 02 Academy Islington
Lipunmyynti alkaa torstaina 13.7. klo 10:00.
https://warnermusiclive.fi/2023/07/07/kaarija-euroopan-kiertueelle-syks…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo logistisesti edes mahdollista ja ylipäätään järkevää riuhtomista?
Joo ei varmaan ihan kevyintä hommaa ole ja kun Liverpoolin reissukin otti vähän koville. Mut toivotaan et kaikki menee hyvin 💚
Vierailija kirjoitti:
Instapostauksessa lukee Are you? Ei taida enää ainakaan olla mikään B juttu
Kysyihän Bojankin viisuissa kerran toimittajalta et are you? Toimittaja siis kysyi ensin et are you going to drink alcohol tonight. 😁