Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et K:n gf ihan väkisinkin yrittää tehdä positiivisen vaikutuksen, vaikka voi toki muutenkin olla hyväntuulinen ja iloinen ihminen. Tarkoitan, et varmasti tietää saaneensa paljon kuraa ja saa taatusti kokoajan jotain kritiikkiä, oli sitten millainen vaa. Ihmisten, fanien, mielestä Kärtsälle ei kelpaa kuin paras, jos sekään. Ei ole helppo homma olla Käärijän tyttöystävä.
Ehkä Jeren kannattaisi lopettaa salailu, niin tyttöystävälläkin helpottaisi. Fanit varmasti arvostaisivat yhteistä parisuhdehaastattelua, jossa tutustuisivat Jeren sydämen valittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D
Kuvakulma vääristää. Bojan on 178 cm.
En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7247071163841613083?_op=1&…
Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D
No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.
No, ei naposta tuo ikärajaton keikka, kun yksin liikenteessä joten ajattelin jos sais tuurilla irtolipun jostain ostettua K-18 keikalle. Mutta olet oikeassa, pakko yrittää sinne asap.
Onko kelläänkäryä siitä, miten ne alueet jakautuvat Tavastian ikärajattomalla keikalla?
En tajua tuota "en halua ikärajattomalle keikalle" manguntaa, itse olen ainakin tyytyväinen, että olen sitten helpommin pisimpiä siellä, vaikka olenkin vain 163cm. Ja siis oma käsitys on, että sillekin keikalle myytiin isoin osa K18-lippuja..? Varmasti hyvä meno siellä, ihmettelisin, jos olisi jotenkin ongelmaa yleisön iän suhteen. Bändi tuskin kuitenkaan mikään ihan nuorten hysteerisellä (=häiritsevällä) tavalla fanittama.
Joo toki tuo ikärajatonkin käy, jos nyt sinnekään enää saa lippuja.. En mäkään usko, että JO keikalla käy edes hysteerisellä tavalla häiritsevää yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D
En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D
Jokereiden pituudet:
Kris 192
Nace 189
Jan 186
Jure 183
Bojan 178
Vertailepa kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀
B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.
Ihanaa nähdä onnellinen Bojan! Toivon pelkkää hyvää hänelle! Ja luulen, ettei sitä löydy täältä Suomesta.
Bojan on ihana!!!
On! Mikä ääni, karisma ja lahjakkuus! Ja vasta 24-vuotias! On mahtavaa seurata mikä virtuoosi hänestä vielä tulee iän myötä!
Niinpä! Uskon että hänellä on loistava tulevaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.
Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕
No höpö höpö 😅
Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.
En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.
Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕
Onko Jesse jo aikaisemmin seurannut Bojania Instassa? Nyt ainakin seuraa ja tykännyt viimeisimmästä postauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7247071163841613083?_op=1&…
Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D
No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.
No, ei naposta tuo ikärajaton keikka, kun yksin liikenteessä joten ajattelin jos sais tuurilla irtolipun jostain ostettua K-18 keikalle. Mutta olet oikeassa, pakko yrittää sinne asap.
Etkös tiennyt, että Turun Logomo-salin keikka on K-18/ Ikärajaton? Vain pieni alue on varattu alaikäisille ja permanto on varattu aikuisille.Joten tervetuloa Turkuun.
Oi kiitos tiedosta, en tiennyt :D Mitä ihmettä mä olen puuhaillut, kun tällainen tieto on mennyt ohi kokonaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jesse jo aikaisemmin seurannut Bojania Instassa? Nyt ainakin seuraa ja tykännyt viimeisimmästä postauksesta.
Eikö tää Jesse/Bojan instaseuraamiskeskustelu käyty täällä eilen, vai tänäänkö se oli🤔
Galluppi sivulta 1681
Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?
ylös 70
alas 14
Vierailija kirjoitti:
Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.
Kyl se vaan bändille on hienompaa jos porukka laulaa biiseissä mukana eikä vaan keskity kuuntelemiseen. Mut siis ei mitään siansaksaa tarvi ruveta mongertaa jos ei oikeesti osaa sanoja :D
Vierailija kirjoitti:
Galluppi sivulta 1681
Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?
ylös 70
alas 14
Ei kai tuo voi olla enää totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne K ja B ole jotakin kuninkaallisia kruunuineen?
K on prinsessa ja B on prinssi. Pitäiskö vielä olla nimet?
Keksiikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että viimeistään Suomen-matka avasi B:n silmät. En lainkaan usko, että syynä olisi se, että kukaan on "varattu", vaan sekä känninen törvellys, Jere omassa arkisessa elämässään ja tuttujensa keskellä ja muu silloin nähty teki B:lle selväksi, miten vähän heillä on mitään yhteistä. Harvoin olen sellaista antikliimaksia joutunut todistamaan kuin Edwardin ja Bellan elokuvailta ennen lentokentälle lähtöä. Tuoko oli parasta, mitä odotellessa tarjota??!!!
Ööööööö v*ttu -sarja takuulla vain vahvistaa B:n kokemusta, että mihin madonreikään minä välillä putosin. Eipä todellakaan ihme, ettei B eikä JO halua tulla somessa yhdistetyksi Käärijään.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.
Kyllä laajan vertailun tuloksena Bojan on 151 cm ja Käärijä 145 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, muutama sentti sinne tai tänne ;-)