Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
34061/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne K ja B ole jotakin kuninkaallisia kruunuineen?

K on prinsessa ja B on prinssi. Pitäiskö vielä olla nimet?

Keksiikö joku?

Leila ja Arvo

Vierailija
34062/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.

Juu ei, Bojan on aina melkein lyhin joukosta missä onkaan paitsi Kärden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34063/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.

Olen itse 170 cm ja ei todellakaan ole K 160 cm...vähintään saman pituinen kuin minä. Mitä on livenä nähnyt.

Mä oon 170 myös ja näin K:n päälaen kun oltiin vierekkäin.

Vierailija
34064/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi sivulta 1681

Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?

ylös 70

alas 14

Ei kai tuo voi olla enää totta!

Eilen ainakin oli 😃😃😃

Mikä laulaen tulee se viheltäen menee ;-) 

Vierailija
34065/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D

Kuvakulma vääristää. Bojan on 178 cm.

En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D

Jokereiden pituudet:

Kris 192

Nace 189

Jan 186

Jure 183

Bojan 178

Vertailepa kuvia!

Kris ja Käärijä halii 😊 pituusvertailu

https://pbs.twimg.com/media/FzcfyJNWYAEEy5N?format=jpg&name=small

Kris on jumalolento.

Vierailija
34066/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan päästä pois laivasta kuivalle maalle.

Rakkausrintamalla olen saanut pahasti siipeeni ja olen melkein kahden vuoden ajan ollut aivan ehdottomasti sitä mieltä, että mitään suhteita en enää halua. En pysty enkä kykene.

Euroviisut ja K&B nostivat minut pois siitä kuopasta. Olen kummastellut oloani. Tuntuu kuin itsellä olisi suhde B:n kanssa. Jännittyneenä avasin Instaa monta kertaa päivässä "onko B nyt tykännyt jostain K:n kuvasta tai onko muita juttuja tapahtunut?"

Alkoi tulla tunne, että ehkä haluaisin samaa. Perhoset vatsanpohjassa, pienen ihanan kutkuttavan jännityksen ja sen odottavan fiiliksen, kun on rakastunut

K+B:n ansiosta olen tehnyt profiilin deittisivustolle ja ehkä pikkuhiljaa alan viettämään siellä enemmän aikaa kuin täällä.

Shippausta en lopeta. Ja odotan tunnuksia AO3, jotta pääsen kirjoittamaan K+B. Maailman ihanimmat KB.

Vierailija
34067/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.

Kyl se vaan bändille on hienompaa jos porukka laulaa biiseissä mukana eikä vaan keskity kuuntelemiseen. Mut siis ei mitään siansaksaa tarvi ruveta mongertaa jos ei oikeesti osaa sanoja :D

Joo vähän voi laulaa mutta oikeesti ei jaksa jos mammakuoro hoilottaa "sloveniaa" koko keikan ajan :D

Vierailija
34068/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi sivulta 1681

Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?

ylös 70

alas 14

Ei kai tuo voi olla enää totta!

Ei ole enää totta.

Ja yläpeukut lisääntyy 😍

Vierailija
34069/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suoraan sanoen toivon että Suomessa yleisö ei edes ihan hirveästi yritä laulaa vaan mieluummin kuuntelen Bojanin ääntä kuin naiskuoroa. Ehkä carpe diemin a-aat menettelee.

Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.

Olin kanssa ja joo, carpe diemin kertsi ok mutta pkease älkää laulako _koko_ keikkaa. Sopii nuorille sloveenitytöille joo.

Vierailija
34070/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, Bojan on aina melkein lyhin joukosta missä onkaan paitsi Kärden kanssa.

Eihän 178 cm mikään kovin pitkä ookaan! Mutta ihan sopiva!

Vierailija
34071/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D

En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D

Apua, nyt kuolen "taas"nauruun.On Bojan kuitenkin päätä pidempi kuin Kärtsäri.Noita poikia ei kuitenkaan parane lähettää mihinkään Mr. skaboihin, koska voivat ilmoitella pituutensa mitenkä sattuu.

Vierailija
34072/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden pituudet:

Kris 192

Nace 189

Jan 186

Jure 183

Bojan 178

Vertailepa kuvia!

Jep. Paksupohjaset kengät jalassa Kääryle. Pituuseroa n.30cm.

Tuo Kris on 😍

Vierailija
34073/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, nyt kuolen "taas"nauruun.On Bojan kuitenkin päätä pidempi kuin Kärtsäri.Noita poikia ei kuitenkaan parane lähettää mihinkään Mr. skaboihin, koska voivat ilmoitella pituutensa mitenkä sattuu.

Näin tekevät 😀

Ei Bojan sentään ihan päätä pidempi Kärpsyä vissiin ole

Vierailija
34074/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden pituudet:

Kris 192

Nace 189

Jan 186

Jure 183

Bojan 178

Vertailepa kuvia!

Tästä näkee aika hyvin.

https://www.tiktok.com/@_yetmezzz/video/7233014077226749185

Voi pieni rakas ku itkee 😭 Voispa pölähtää tohon hetkeen Loverpooliin ja napata Jere kainaloon ja viedä mennessään. Eläisin hänen kanssaan loppuelämän Malediiveilla pinacoladalla ja auringolla, vain me kaksi ja Frank.

Vierailija
34075/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden pituudet:

Kris 192

Nace 189

Jan 186

Jure 183

Bojan 178

Vertailepa kuvia!

Tästä näkee aika hyvin.

Voi pieni rakas ku itkee 😭 Voispa pölähtää tohon hetkeen Loverpooliin ja napata Jere kainaloon ja viedä mennessään. Eläisin hänen kanssaan loppuelämän Malediiveilla pinacoladalla ja auringolla, vain me kaksi ja Frank.

Juren oituudeksi ilmotettu 183, näyttää ainaki 15 cm jereä pitemmältä. Jure ja bojan melkein samanpituset.

Vierailija
34076/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tollasiin keikkoihin kuuluu ihan oleellisena osana yleisön mukana laulaminen, sehän on mahtavaa ja palkitsee artistitkim kun osaataan biisejä. En tarkoita mitään hysteeristä kirkumista, vaan esim kertsien mukana laulamista. Ihan mahtavaa oli Tavastiallakin kun yleisö osasi Carpe Diemistä kertsiä. Olin siis itse paikalla siellä.

Olin kanssa ja joo, carpe diemin kertsi ok mutta pkease älkää laulako _koko_ keikkaa. Sopii nuorille sloveenitytöille joo.

Joo aika moni meistä lahjakkaista taviksista pystyy laulamaan koko keikan sloveniaksi :D Kannattaa siis huolestua ;) 

Vierailija
34077/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta hitossa lauletaan niin kovaa, että kitapurjeet läpsyttää poikien naamoja ja lava on niin täynnä sylkeä tarkekirjaimien lausunnasta, että he tarvitsevat siellä uima-asut. Voitte paheksujat siihen sitten vaan todeta että "e i i i i i v * t t u"

Vierailija
34078/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo aika moni meistä lahjakkaista taviksista pystyy laulamaan koko keikan sloveniaksi :D Kannattaa siis huolestua ;) 

Ja laitetaan mikrofonit tissien väliin, että se litsläts varmasti kuuluu hyvin meidän upean laulun lisäksi.

Vierailija
34079/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta hitossa lauletaan niin kovaa, että kitapurjeet läpsyttää poikien naamoja ja lava on niin täynnä sylkeä tarkekirjaimien lausunnasta, että he tarvitsevat siellä uima-asut. Voitte paheksujat siihen sitten vaan todeta että "e i i i i i v * t t u"

Niin todetaankin. Ei helvata jos joudun tällaisen mammaköörin viekkuun:D

Vierailija
34080/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden pituudet:

Kris 192

Nace 189

Jan 186

Jure 183

Bojan 178

Vertailepa kuvia!

Tästä näkee aika hyvin.

Miten olin missannut tämän videon, ihana!

Ketju on lukittu.