Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne K ja B ole jotakin kuninkaallisia kruunuineen?
K on prinsessa ja B on prinssi. Pitäiskö vielä olla nimet?
Keksiikö joku?
Prinsessa juna meni jo ja prinssi loistava tulevaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi sivulta 1681
Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?
ylös 70
alas 14
Ei kai tuo voi olla enää totta!
Eilen ainakin oli 😃😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀
B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.
Ihanaa nähdä onnellinen Bojan! Toivon pelkkää hyvää hänelle! Ja luulen, ettei sitä löydy täältä Suomesta.
Bojan on ihana!!!
Ihana on. Olisi kiva tietää kuinka laajaa Bojanin suosio Suomessa on, kuinka hyvin hänet tunnetaan varsinaisen viisufanituksen ulkopuolella ja kuinka hyvin suosio kestää ilman kytköstä K hon.
Hävettää jo valmiiks miten sekasin suomimammat on JO:n keikoilla. Hoilotetaan sekavassa mielentilassa "sloveniaksi" ties mitä ja tietysti korkeelta ja kovaa kuten treenattu monta kuukautta kotona, ja hyllytään uhkaavasti kohti nollariviä, missä on kaikki pienet teinifanit ... Kaikki lupaukset unohtuneena heitetään lavalle jättimäisiä, hikisiä tissiliivejä suoraan sen paremman paitapuseron alta, ja räkäitkemällä huudetaan Jokereiden nimiä ja hypitään tasajalkaa kainalot märkinä niin että liivittömät rinnat hakkaavat vastakkain ja sitten ylös alas ylös alas lits läts lits läts ....
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.
Olen itse 170 cm ja ei todellakaan ole K 160 cm...vähintään saman pituinen kuin minä. Mitä on livenä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa Bojanin pituuden olevan 178. Kääryle vähän päälle 160 ja paksupohjaset kengät jalassa vajaa päätä lyhempi Bojania. Taitaa olla lähempänä 170 totuus Bojanin pituudesta.
Kyllä laajan vertailun tuloksena Bojan on 151 cm ja Käärijä 145 cm.
Tämä on totta. Minä tein mittaukset.
T: Tohtori Mengele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D
Kuvakulma vääristää. Bojan on 178 cm.
En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D
Jokereiden pituudet:
Kris 192
Nace 189
Jan 186
Jure 183
Bojan 178
Vertailepa kuvia!
Kris ja Käärijä halii 😊 pituusvertailu
https://pbs.twimg.com/media/FzcfyJNWYAEEy5N?format=jpg&name=small
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uusi palstalainen? En muista että olisi ennen näkynyt....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.
Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕
Onko Jesse jo aikaisemmin seurannut Bojania Instassa? Nyt ainakin seuraa ja tykännyt viimeisimmästä postauksesta.
Eikö tää Jesse/Bojan instaseuraamiskeskustelu käyty täällä eilen, vai tänäänkö se oli🤔
Joo, sen muistan että Bojan alkanut seurata Jesseä. Ilmeisesti siellä keskustelussa sitten mainittiin myös, että toisinpäin. Palailen vanhoihin viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää jo valmiiks miten sekasin suomimammat on JO:n keikoilla. Hoilotetaan sekavassa mielentilassa "sloveniaksi" ties mitä ja tietysti korkeelta ja kovaa kuten treenattu monta kuukautta kotona, ja hyllytään uhkaavasti kohti nollariviä, missä on kaikki pienet teinifanit ... Kaikki lupaukset unohtuneena heitetään lavalle jättimäisiä, hikisiä tissiliivejä suoraan sen paremman paitapuseron alta, ja räkäitkemällä huudetaan Jokereiden nimiä ja hypitään tasajalkaa kainalot märkinä niin että liivittömät rinnat hakkaavat vastakkain ja sitten ylös alas ylös alas lits läts lits läts ....
Tähän sitten päälle Viisun ja Riettaan sekoilut, joita en kehtaa edes kuvitella, kun jo nimiensä mainitseminen niin HÄVETTÄÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Ai saatana mä nauroin😂😂. Tää on niin mä ja muutama muu tästä ketjusta. Varsinkin toi sekavassa mielentilassa sloveniaksi laulaminen.
Vierailija kirjoitti:
JO bändistä ainoastaan Bojan on jollain lailla kiinnostava ja hänkin ainoastaan silloin, kun on K kanssa tekemisissä. Tavastian lava oli tuon suhteen multihuipentuma.
Minusta tuo JO bändi on kukkapaitoineen jotenkin ikävystyttävä.
Kärtsäriin käyn kuumana ja jopa hänen bändinsä on paljon eroottisempi kuin nuo Joker Out pojat.
Itseäni alkanut nimenomaan kiinnostaa nyt muut Jokerit enemmän, ku Bojan, lähinnä siis Kris ja Jan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D
En ihan usko hänenkään ilmoitettuun pituuteen. Nää ilmoittelee Kärtsän kanssa ihan mitä sattuu. :D
Jokereiden pituudet:
Kris 192
Nace 189
Jan 186
Jure 183
Bojan 178
Vertailepa kuvia!Kris ja Käärijä halii 😊 pituusvertailu
Tästä näkee aika hyvin.
https://www.tiktok.com/@_yetmezzz/video/7233014077226749185
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.
Hetken aikaa viisujen jälkeen ei tuollaista Bojania ainakaan julkisissa klipeissä nähty, silloin varmaan tosiaan oli haikailua ja suruakin, mutta nyt on päästy eteenpäin. Ja hyvä niin💕
No höpö höpö 😅
Nyt on jo pakko kysyä, että etkö osaa sanoa muuta kuin höpö höpö?Olen seurannut palstaa valitettavan aktiivisesti ja aina välillä joku tulee kommentoimaan juuri noin, höpö höpö.
Itse myös toivon, että Bojan on päässyt eteenpäin tuosta ihanasta, mutta toivottomasta kuplasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uusi palstalainen? En muista että olisi ennen näkynyt....
Kollega Menegeleähän tunnetusti mittaaminen kiinnostaa. Ei palstalaisissa kaksosia sattuisi olemaan?
T: Arvo Ylppö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi sivulta 1681
Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?
ylös 70
alas 14
Ei kai tuo voi olla enää totta!
Ei ole enää totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden pituudet:
Kris 192
Nace 189
Jan 186
Jure 183
Bojan 178
Vertailepa kuvia!Kris ja Käärijä halii 😊 pituusvertailu
Jep. Paksupohjaset kengät jalassa Kääryle. Pituuseroa n.30cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö 😅
Nyt on jo pakko kysyä, että etkö osaa sanoa muuta kuin höpö höpö?Olen seurannut palstaa valitettavan aktiivisesti ja aina välillä joku tulee kommentoimaan juuri noin, höpö höpö.
Itse myös toivon, että Bojan on päässyt eteenpäin tuosta ihanasta, mutta toivottomasta kuplasta.
Löpö löpö 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö 😅
Varmaan moni sanoo höpö höpö tollaselle höpö höpölle. Bojan haikaillut ja surrut? H ö p ö h ö p ö.
JO bändistä ainoastaan Bojan on jollain lailla kiinnostava ja hänkin ainoastaan silloin, kun on K kanssa tekemisissä. Tavastian lava oli tuon suhteen multihuipentuma.
Minusta tuo JO bändi on kukkapaitoineen jotenkin ikävystyttävä.
Kärtsäriin käyn kuumana ja jopa hänen bändinsä on paljon eroottisempi kuin nuo Joker Out pojat.