Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
34001/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7247071163841613083?_op=1&…

Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D

No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.

No, ei naposta tuo ikärajaton keikka, kun yksin liikenteessä joten ajattelin jos sais tuurilla irtolipun jostain ostettua K-18 keikalle. Mutta olet oikeassa, pakko yrittää sinne asap.

Onko kelläänkäryä siitä, miten ne alueet jakautuvat Tavastian ikärajattomalla keikalla? 

En tajua tuota "en halua ikärajattomalle keikalle" manguntaa, itse olen ainakin tyytyväinen, että olen sitten helpommin pisimpiä siellä, vaikka olenkin vain 163cm. Ja siis oma käsitys on, että sillekin keikalle myytiin isoin osa K18-lippuja..? Varmasti hyvä meno siellä, ihmettelisin, jos olisi jotenkin ongelmaa yleisön iän suhteen. Bändi tuskin kuitenkaan mikään ihan nuorten hysteerisellä (=häiritsevällä) tavalla fanittama. 

Vierailija
34002/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on niin vilpittömän oloinen ja varmasti näkee ihmisissä sen kauniin puolen rakastuttuaan. Kun ei nyt vaan todellisuus iskisi kasvoille. Mutta onhan hänellä kokemusta epäonnistuneista suhteista muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34003/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Tossa viimeisissä klipeissä Nace kaappaa Bojanin aika omistavasti itselleen ... Mietin ensin et miten tää ajatuskuvio tuntuu nyt niin tutulta ja muistin sitten viime yönä lukemani JO:n fanficit ... Huh 😅🥵

Vierailija
34004/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpitön kysymys: kuka on se kuvitteellinen henkilö, jolle vaikka tuo Rajalan "huumorivideo" on suunnattu? Miksi sen oletetaan naurattavan? Keitä ovat ne, joille on suunnattu vaikkapa ööööööööö v*ttu -videot ja Käärijä tylyttää -videot? Ihan aidosta mielenkiinnosta kysyn: mikä yhdistää tuota ihmisryhmää, miten kuvailisitte heitä, joille tämä huumori on suunnattu? Mikä se demografinen ryhmä on?

Olisko Käärijän fanit se ryhmä? Noin pääasiassa.

On muuten vaikea määritellä mille ryhmälle joku juttu suunnattu tai ketkä siitä tykkäävät. Ruskeasilmäiset, ruotsinkieliset suomalaiset, yli 50-vuotiaat, himourheilijat, korkeastikoulutetut vai jne. Eiköhän jokaryhmässä oli niitä jotka pitävät ja eivät jos tälläistä ryhmää haet.

Ei, vaan mikä yhdistää ihmisiä, jotka löytävät noista videoista hauskuutta? Vastaus 'fanit' ei minusta ole riittävä. Miksi joku on noita "huumorivideoita" suoltavan toimijan fani? Täytyykö fanin sietää kaikki? Mitä fani fanittaa? Keitä nämä fanit tyypillisesti ovat? Jos ajattelee, että Käärijällä on muutama ihan hyvä biisi ja hän on energinen lavaesiintyjä, se ei kai tee vielä kenestäkään fania. Onko fanin velvollisuus kokea ratkiriemukkaaksi kaikki, mihin Käärijä jotenkin liittyy?

Se on sitten yksinkertaisesti huumorintaju. Tuskin Kummeli kaikille upposi, osa piti sen sijaan Studio Julmahuvista ja jotkut molemmista.

Kaikki fanit tai keikoilla kävijät eivät edes seuraa mitä K somessa tekee, ei edes mitä tekee omilla tileillään. 

Pakko sanoa, että en ole ikinä nauranut millekään perus Kummeli-vitseille. Ainoat hauskat ovat olleet Mies ostamassa sohvaa ja Aviopari (jossa kärttyinen ja itsekeskeinen mies) ja Jumankauta juu nääs päivää -biisi. 

Eikä siis todellakaan uppoa noi Käärijän karkean osaston vitsit.

Vierailija
34005/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on sanonut että sillä on se tuliminä joka haluaa vaan heittää hanskat tiskiin ja kieltäytyä keikoista. On aika kovilla nyt. Jos oliskin vaan noi ilmoitetut keikat, mutta kun kaikkea muutakin tungettu koko ajan päiviin, raukka ei osaa sanoa ei. Sit väsyneenä tulee noita sammakoita ja ylilyöntejä yleisöäkin kohtaan.

Vetäis nyt vähän happea jossain välissä. Muuten voi oikeesti olla kohta pahempi uupuminen edessä. Joo, jäävuoria on kyllä laivan edessä jos oikein kaukoputkella tähystää.

L

Missä on sanonut että haluu kieltäytyä keikoista? Oh no! Toivottavasti osaa nyt hyödyntää näitä välipäiviä rentoutumiseen ja latautumiseen. Juhannuksen jälkeen ainakin näytti hetken jo paremmalta.

En jaksa kaivaa sitä haastattelua, ehkä ei sanonut että haluaa kieltäytyä keikoista vaan tyyliin sanoa kaikkeen ei ja vaan olla.

L

joo yks haastattelu oli semmonen että haluis vaan jättää kaiken ja "varata yksisuuntaisen lipun johonkin kauas". Mut mun mielestä ainakin se juttu liitty näihin julkisuuden lieveilmiöihin, mm siihen someseurantakohuun. Ei keikkailuun itseensä.

Harmi, jos liekkitulisielu tulee esille jo keikoillakin. Voi voi. Mitä tekisitte, jos olisitte Jere?

Kehottaisin pyytämään apua, ohjausta ja neuvoja joltakin oikealta ammattilaiselta. Kavereista koostuvasta lähipiiristä ei vaan oo näin isoon juttuun. Lisäksi terapiaa.

Mä neuvoisin olemaan rehellinen. Valehtelu jos mikä vie energiaa.  

Ketä Jerenä neuvoisit olemaan rehellinen?

Vierailija
34006/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on sanonut että sillä on se tuliminä joka haluaa vaan heittää hanskat tiskiin ja kieltäytyä keikoista. On aika kovilla nyt. Jos oliskin vaan noi ilmoitetut keikat, mutta kun kaikkea muutakin tungettu koko ajan päiviin, raukka ei osaa sanoa ei. Sit väsyneenä tulee noita sammakoita ja ylilyöntejä yleisöäkin kohtaan.

Vetäis nyt vähän happea jossain välissä. Muuten voi oikeesti olla kohta pahempi uupuminen edessä. Joo, jäävuoria on kyllä laivan edessä jos oikein kaukoputkella tähystää.

L

Missä on sanonut että haluu kieltäytyä keikoista? Oh no! Toivottavasti osaa nyt hyödyntää näitä välipäiviä rentoutumiseen ja latautumiseen. Juhannuksen jälkeen ainakin näytti hetken jo paremmalta.

En jaksa kaivaa sitä haastattelua, ehkä ei sanonut että haluaa kieltäytyä keikoista vaan tyyliin sanoa kaikkeen ei ja vaan olla.

L

joo yks haastattelu oli semmonen että haluis vaan jättää kaiken ja "varata yksisuuntaisen lipun johonkin kauas". Mut mun mielestä ainakin se juttu liitty näihin julkisuuden lieveilmiöihin, mm siihen someseurantakohuun. Ei keikkailuun itseensä.

Harmi, jos liekkitulisielu tulee esille jo keikoillakin. Voi voi. Mitä tekisitte, jos olisitte Jere?

Lähtisin Sloveniaan (yksin, pelkkä menolippu takataskussa), lähettäisin pinkit ukot heilumaan Häärijän ja taustanauhan kanssa sovituille keikoille. Laittaisin kentältä viestiä Boitsulle, että "Ole kotona. Saavun kello 22.45", sitten puhelin kiinni, koska kone koneen pyörät irtoavat juuri maasta. B tottelisi, koska K äsky tulisi korkeammalta taholta. Oven auettua sukeltaisin Bojanin kainaloon kaunis, suora nenäni edellä. Sitten tekisin pesän sinne, enkä poistuisi sieltä mihinkään enää koskaan. 

Ehkä Bojan keittäisi meille vielä teet ennen kuin painuisimme formulalakanoihini, jotka pakkasin ainoana asiana kotoani mukaan.

Päivä pelastettu, kiitos!  :-)

Vierailija
34007/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa nähdä onnellinen Bojan! Toivon pelkkää hyvää hänelle! Ja luulen, ettei sitä löydy täältä Suomesta.

Olen varma, että B myös tietää, ettei onni löydy Suomesta. B on vapaa kokemaan ja kulkemaan.

Vierailija
34008/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D

No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.

Aika moni teini taitaa olla pidempi ku 163cm. Sä oot siellä sitten päätä pidempien huutavien teinien seassa jossain omg-sumpussa.

No, ei naposta tuo ikärajaton keikka, kun yksin liikenteessä joten ajattelin jos sais tuurilla irtolipun jostain ostettua K-18 keikalle. Mutta olet oikeassa, pakko yrittää sinne asap.

Onko kelläänkäryä siitä, miten ne alueet jakautuvat Tavastian ikärajattomalla keikalla? 

En tajua tuota "en halua ikärajattomalle keikalle" manguntaa, itse olen ainakin tyytyväinen, että olen sitten helpommin pisimpiä siellä, vaikka olenkin vain 163cm. Ja siis oma käsitys on, että sillekin keikalle myytiin isoin osa K18-lippuja..? Varmasti hyvä meno siellä, ihmettelisin, jos olisi jotenkin ongelmaa yleisön iän suhteen. Bändi tuskin kuitenkaan mikään ihan nuorten hysteerisellä (=häiritsevällä) tavalla fanittama. 

Vierailija
34009/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L

L

Kehottaisin pyytämään apua, ohjausta ja neuvoja joltakin oikealta ammattilaiselta. Kavereista koostuvasta lähipiiristä ei vaan oo näin isoon juttuun. Lisäksi terapiaa.

Mä neuvoisin olemaan rehellinen. Valehtelu jos mikä vie energiaa.  

Ketä Jerenä neuvoisit olemaan rehellinen?

Jeren pitäis pysähtyä ja olla rehellinen ensin itselleen, täysin auki ja rehellinen. Sitten rehellinen lähipiirilleen, levy-yhtiölle jne.

Vierailija
34010/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L

L

Lähtisin Sloveniaan (yksin, pelkkä menolippu takataskussa), lähettäisin pinkit ukot heilumaan Häärijän ja taustanauhan kanssa sovituille keikoille. Laittaisin kentältä viestiä Boitsulle, että "Ole kotona. Saavun kello 22.45", sitten puhelin kiinni, koska kone koneen pyörät irtoavat juuri maasta. B tottelisi, koska K äsky tulisi korkeammalta taholta. Oven auettua sukeltaisin Bojanin kainaloon kaunis, suora nenäni edellä. Sitten tekisin pesän sinne, enkä poistuisi sieltä mihinkään enää koskaan. 

Ehkä Bojan keittäisi meille vielä teet ennen kuin painuisimme formulalakanoihini, jotka pakkasin ainoana asiana kotoani mukaan.

Päivä pelastettu, kiitos!  :-)

Jep lisää tällaista piristämään ketjua!😃

Vierailija
34011/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kyseinen ihminen, mut vastaan silti, et kaikilla ei oo mahista mennä sinne Turun keikalle. Jotku toivoo et vapautuis kesän mittaan muille keikoille lippuja.

Ah, sorry.En ajatellut asiaa tuolta kantilta.Toivottavasti hän saisi liput Tampereelle tai Helsinkiin.Itse olen varannut tuohon ajankohtaan jo ennakolta syysloman ja siksi olen odottavaisella mielellä.Toivon, että muutkin Bojanin ja koko Joker Outin fanit pääsisivät nauttimaan keikasta, koska luulen, että se tulee olemaan unohtumaton kokemus.

Joo uskon kans et on unohtumaton kokemus :) Itellä liput sinne Tavastian ekalle keikalle. Onneks silloin oli tuuri matkassa ku ekalla kerralla kävi huonosti :D

Hieno juttu ja mitenkäs ajattelit "valmistautua"keikalle? Itse osaan kolmen biisin sanat ulkoa, mutta luultavasti en osallistu yhteislauluun, jos paikalla ei ole muita taustalaulajia.En myöskään ajatellut heittää mitään lavalle, koska se on jotenkin niin hömelöä.Minua ainakin ärsyttää nuo rintsikat, joita heitellään Käärijän keikalla.En tiedä, kuka niistä oikeasti tykkää.Lähinnä niistä tulee viime vuosituhannen keikkailijat ja keikat mieleen.No, kukin tavallaan.

Biisejä itekin opettelen, erittäin vaiheessa on vielä :D Ja ei tarvi pelätä et mä oisin ainakaan heittämässä yhtään mitään lavalle, etenkään rintsikoita :D Ihmettelen itekin tota tapaa, mut tosiaan kukin tyylillään.

Vierailija
34012/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan aloittaa Demonista. Päässä soi nyt väärä kieli, B:n esittämä Måneskin italialainen biisi :D

Vierailija
34013/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös tiennyt, että Turun Logomo-salin keikka on K-18/ Ikärajaton? Vain pieni alue on varattu alaikäisille ja permanto on varattu aikuisille.Joten tervetuloa Turkuun.

Vierailija
34014/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa nähdä onnellinen Bojan! Toivon pelkkää hyvää hänelle! Ja luulen, ettei sitä löydy täältä Suomesta.

Bojan on ihana!!!

Vierailija
34015/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihana!!!

On! Mikä ääni, karisma ja lahjakkuus! Ja vasta 24-vuotias! On mahtavaa seurata mikä virtuoosi hänestä vielä tulee iän myötä!

Vierailija
34016/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen, onnellinen, hymyilevä, säteilevä Bojan näkyy videoilla. Ei siihen tarvita vihreää rölliä Suomesta, päinvastoin. Bojan sädehtii ja tekee nyt juuri sitä, mistä nauttii. Myös olemalla sosiaalinen. Hän ei haikaile yhden olleen ja menneen viisukuplan perään ja hyvä niin.

Vierailija
34017/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi K vaikuttaa sen verran selväjärkiseltä, että ei lähde jokaisen itkijänaisen pillin mukaan vetämään settiään.

Me jotka olemme vielä järjissämme, osaamme nauttia hänen esiintymisestään ja erottelukykyäkin vielä löytyy (onneksi).

Ja mikä sääli jos lähtisi! Mä haluan lähteä katsomaan sitä, mitä se artisti oikeasti on. En halua siloteltua versiota, jonka kaikki voisi helposti hyväksyä. Niitä on jo riittämiin.

Sultakin mennyt korkealta ja kovaa ohi mistä Käärijää kritisoitiin... 

Itseasiassa ei, olen hyvin tietoinen aivan kaikista niistä, mistä täällä nyt on jauhettu. Miksi se on ongelma sulle, että joku muu pitää niistä spiikeistä? Siis aivan kaikesta niissä.

No mua häiritsee se, että sellainen vähän vähättelevään sävyyn osoitteleminen (ja puhun nyt todellakin vain niistä tänne lainatuista kommenteista ja niiden tyylisistä) on  asia, jota puolustetaan ja pidetään viihdyttävänä. 

Ei sitä ole pakko kritisoida, jos ei siltä tunnu, mutta ihmettelen sitä kritisoivien arvostelemista.

Vierailija
34018/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D

Vierailija
34019/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34020/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista pituuksista kun on puhuttu niin tuossa Mia Nicolain videossa jossa Luke sitoo Bojanille rusettia, Luken pituudeksi on jossain mainittu 176 cm niin onkohan Bojan myös jotain 170-senttinen just just. Nimittäin Bojan on aika paljon lyhyempi. Ei tärkeää tärkeää, mietin vain. :D

Kuvakulma vääristää. Bojan on 178 cm.

Ketju on lukittu.