Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33981/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääsemässä ulos Käärijä-kuplastani ihan vain seuraamalla tätä palstaa. Melkein aina, kun palstaa tulee lukemaan tulee siitä vain paha mieli, kun täällä on niin negatiivisia kommentteja ja surkea tunnelma. Seuraan toki Käärijää edelleen instassa, mutta tätä palsaa lueskelen enää satunnaisesti. 

Vierailija
33982/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pääsemässä ulos Käärijä-kuplastani ihan vain seuraamalla tätä palstaa. Melkein aina, kun palstaa tulee lukemaan tulee siitä vain paha mieli, kun täällä on niin negatiivisia kommentteja ja surkea tunnelma. Seuraan toki Käärijää edelleen instassa, mutta tätä palsaa lueskelen enää satunnaisesti. 

Itse olen täällä suht säännöllisesti mutta muuten samaa mieltä. Samasta negatiivisesta asiasta saatetaan jauhaa päivästä toiseen ja ilmeisesti toivotaan että se täällä jauhamalla muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33983/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täällä suht säännöllisesti mutta muuten samaa mieltä. Samasta negatiivisesta asiasta saatetaan jauhaa päivästä toiseen ja ilmeisesti toivotaan että se täällä jauhamalla muuttuisi.

Samat on tunnelmat.

Vierailija
33984/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et K:n gf ihan väkisinkin yrittää tehdä positiivisen vaikutuksen, vaikka voi toki muutenkin olla hyväntuulinen ja iloinen ihminen. Tarkoitan, et varmasti tietää saaneensa paljon kuraa ja saa taatusti kokoajan jotain kritiikkiä, oli sitten millainen vaa. Ihmisten, fanien, mielestä Kärtsälle ei kelpaa kuin paras, jos sekään. Ei ole helppo homma olla Käärijän tyttöystävä.

Vierailija
33985/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jossain vaiheessa päivää tänne ilmestyy satamaan jääneet, sokerihumalassa olevat matkustajat. Älkää roikkuko laiturilla, vaan tilatkaa taksi ja menkää kotiin!

Vierailija
33986/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varon vähän laittamasta tiktokkiin mitään herutuskommentteja kivoihin K videoihin, sillä se taitaa välillä lukea niitä..

Hieman noloa.

Minut voi tunnistaa ja meillä on yhteinen tuttukin.

Vierailija
33987/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen etsinyt jotain varauloskäyntiä jo kaksi kuukautta, kontannut polvet verillä kaikki autokannen aluset ja raapinut ikkunoita kynnet irti... haluun vaan ulos tästä laivasta kun oma elämä vilkuttelee rannalla...

Eksyn aina vaan kuuntelemaan sitä samaa röökinpolttamaa chachacha-carpediem miksausta soittavaa seabaarin trubaduuria, ja sit mässyttelemään Buffet pöytään joka päivä samalla kattauksella "pussy magnet-how to carpe diem with Käärijä- titanic" - ateriaani.

Oon ihan väsynyt, enkä löydä infopistettä mistään, ja huono olo tästä laivan jatkuvasta keinumisesta. Oon nukkunutkin viime aikoina niin huonosti, joka yö vissiin kolistaan Maarianhaminaan näissä kusisissa kerrossängyissä, vai mikä se pitää hereillä?

Ihan loppu. Kiitos RG että pystyt poistumaan, ehkä toivoa on vielä minullekin jäljellä.

Leila

Leila, aivan ihana kirjoitus, ja niin kuvaava. Samoja fiiliksiä täälläkin, laivan vankina jo pari kuukautta, mutta ihan viime päivinä musta on alkanut tuntua, että oon löytämässä pakoreittiä pelastusveneelle. Pikkuhiljaa hivuttaudun sitä kohti. En enää hakeudu niiden samojen klippien ääreen päivittäin, ja oon keksinyt uuden kanavan purkaa luovuutta, joka on jossain määrin koukuttanut (ei ole fanficcien kirjoittamista!). Ratkaisu siis on: pitää löytää joku muu koukutava asia, joka harhauttaa huomion pois laivasta.

Kerro ihmeessä, mikä se on? Vai nappasiko Bojan, vai hai sinut mukaansa?

Vierailija
33988/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et K:n gf ihan väkisinkin yrittää tehdä positiivisen vaikutuksen, vaikka voi toki muutenkin olla hyväntuulinen ja iloinen ihminen. Tarkoitan, et varmasti tietää saaneensa paljon kuraa ja saa taatusti kokoajan jotain kritiikkiä, oli sitten millainen vaa. Ihmisten, fanien, mielestä Kärtsälle ei kelpaa kuin paras, jos sekään. Ei ole helppo homma olla Käärijän tyttöystävä.

Varsinkaan kiusallisella sarjabändäritaustalla ja hänen etnisyydellään

Mikä sarjabändäri tausta? Onko ollut muidenkin artistien kanssa aiemmin?

No sekin. Mut oikeesti kiinnostas tietää tästä väitteestä itsekin enemmän, sitä huudeltu täällä vähän väliä, onko perää?

Itsellä fiilis, vaikka ton alkuperäisen kommentin kirjoitinkin, et joo ei ole helppoa varmasti, mut hän tietää kyllä mihin lähtenyt ja luultavasti ottaa ilon irti. En ole selvännäkijä, mut jotenkin ei usko suhteen pitkäkestoisuuteen. Ovat aika tuore pari ja koko seurustelun tapahtunut paljon. Tuossa ajassa (reilu puoli vuotta tai vähemmän..?) ei edes ehdi tutustumaan toiseen kunnolla.

Vierailija
33989/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse roisit välispiikit ,Kärtsähän ottaa erittäin paljon kontaktia yleisöön ,ja se on kiva. Oon kyllä ihan kaikesta saanut sen käsityksen ,että Jere on tosi symppis ,sillä on iso joukko ystäviä ja sukulaisia tukemassa ,se on kiltti ja hyväntahtoinen ,sen biisitkään ei ole mitään machouhoilua ,kaikki sen kanssa töitä tehneet sanovat sen olevan puhdasta kultaa tai jotain sinne päin.Sen sijaan Käärijänä se haluaa olla vähän badboy ja soittaa suutansa ,Sami Kuronen oli eilisen "uhri",ja vaan nauroi kulisseissa.Se on sitä hämmennystä tässä lyhyessä ajassa täysin muuttuneesta elämästä ,joka varmasti on ihanaa,mutta myös kuluttavaa,sua toisaalta palvotaan,mutta toisaalta revitään riekaleiksi,mun mielestä niissä spiikeissä on valtava määrä itseironiaa,ja mun puolesta saa olla rääväsuu - vastapainoksihan kehittivät Häärijän ,muiston menneisyydestä ,joka on kiltti ja faneillekin aina ystävällinen ,ja vähän pihalla koko ajan...mun mielestä Kärtsän showt ovat oikein viihdyttäviä ,olen kahdesti ollut ja elokuussa taas menossa ,ja ehkä tässäkin kuussa vielä.Kiva ,että hän improaa ,eikä liian tarkasti mieti sanojaan. Arvostelkaa vaan ,mutta mä fanitan ja diggaan kybällä .

Ei siinä Samin roustaamisessa ollutkaan mitään ongelmia. Kumma juttu, miten kieltäydytte monet tajuamasta niitä kohtia, joista Kärtsää on kritisoitu. Niistä on tänne laitettu ihan repliikki-tason lainauksia. 

Hyvä vain, jos puheet muuttuvat tasokkaammiksi = eivät tölvi ihmisiä ikävällä tyylillä ja tavalla.

Vierailija
33990/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojantokris ig storyssa lisää Bojan-klippejä eiliseltä, mm. B:n tanssimuuveja 😀

Vierailija
33991/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ilmeisesti osaa kertoa mikä niissä on hauskaa. Mutta koska ovat Käärijän faneja, kaikki Kn tuotokset kelpaavat, koska ne on Käärijän. Laadusta välittämättä.

Nimenomaan. Ihmiselo nyt on välillä samanlaista lattiatason randomia, kuin Käärijän videot. Ihanan aito mies.

Vierailija
33992/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on sanonut että sillä on se tuliminä joka haluaa vaan heittää hanskat tiskiin ja kieltäytyä keikoista. On aika kovilla nyt. Jos oliskin vaan noi ilmoitetut keikat, mutta kun kaikkea muutakin tungettu koko ajan päiviin, raukka ei osaa sanoa ei. Sit väsyneenä tulee noita sammakoita ja ylilyöntejä yleisöäkin kohtaan.

Vetäis nyt vähän happea jossain välissä. Muuten voi oikeesti olla kohta pahempi uupuminen edessä. Joo, jäävuoria on kyllä laivan edessä jos oikein kaukoputkella tähystää.

L

Missä on sanonut että haluu kieltäytyä keikoista? Oh no! Toivottavasti osaa nyt hyödyntää näitä välipäiviä rentoutumiseen ja latautumiseen. Juhannuksen jälkeen ainakin näytti hetken jo paremmalta.

En jaksa kaivaa sitä haastattelua, ehkä ei sanonut että haluaa kieltäytyä keikoista vaan tyyliin sanoa kaikkeen ei ja vaan olla.

L

joo yks haastattelu oli semmonen että haluis vaan jättää kaiken ja "varata yksisuuntaisen lipun johonkin kauas". Mut mun mielestä ainakin se juttu liitty näihin julkisuuden lieveilmiöihin, mm siihen someseurantakohuun. Ei keikkailuun itseensä.

Harmi, jos liekkitulisielu tulee esille jo keikoillakin. Voi voi. Mitä tekisitte, jos olisitte Jere?

Lähtisin Sloveniaan (yksin, pelkkä menolippu takataskussa), lähettäisin pinkit ukot heilumaan Häärijän ja taustanauhan kanssa sovituille keikoille. Laittaisin kentältä viestiä Boitsulle, että "Ole kotona. Saavun kello 22.45", sitten puhelin kiinni, koska kone koneen pyörät irtoavat juuri maasta. B tottelisi, koska K äsky tulisi korkeammalta taholta. Oven auettua sukeltaisin Bojanin kainaloon kaunis, suora nenäni edellä. Sitten tekisin pesän sinne, enkä poistuisi sieltä mihinkään enää koskaan. 

Ehkä Bojan keittäisi meille vielä teet ennen kuin painuisimme formulalakanoihini, jotka pakkasin ainoana asiana kotoani mukaan.

Vierailija
33993/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7247071163841613083?_op=1&…

Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D

Vem da greš!

Vierailija
33994/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D

Vem da greš!

Vem da greš on kivoin Jokereiden biisi itse laulaa IMO. Demoni taas varmaan helpoin.

Vierailija
33995/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.

En oo kyseinen ihminen, mut vastaan silti, et kaikilla ei oo mahista mennä sinne Turun keikalle. Jotku toivoo et vapautuis kesän mittaan muille keikoille lippuja.

Ah, sorry.En ajatellut asiaa tuolta kantilta.Toivottavasti hän saisi liput Tampereelle tai Helsinkiin.Itse olen varannut tuohon ajankohtaan jo ennakolta syysloman ja siksi olen odottavaisella mielellä.Toivon, että muutkin Bojanin ja koko Joker Outin fanit pääsisivät nauttimaan keikasta, koska luulen, että se tulee olemaan unohtumaton kokemus.

Joo uskon kans et on unohtumaton kokemus :) Itellä liput sinne Tavastian ekalle keikalle. Onneks silloin oli tuuri matkassa ku ekalla kerralla kävi huonosti :D

Hieno juttu ja mitenkäs ajattelit "valmistautua"keikalle? Itse osaan kolmen biisin sanat ulkoa, mutta luultavasti en osallistu yhteislauluun, jos paikalla ei ole muita taustalaulajia.En myöskään ajatellut heittää mitään lavalle, koska se on jotenkin niin hömelöä.Minua ainakin ärsyttää nuo rintsikat, joita heitellään Käärijän keikalla.En tiedä, kuka niistä oikeasti tykkää.Lähinnä niistä tulee viime vuosituhannen keikkailijat ja keikat mieleen.No, kukin tavallaan.

Vierailija
33996/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere vaikuttaa läheisriippuvaiselta, mutta sairastamistaustalla ehkä osansa, ja tavallaan ymmärrettävää.

Vierailija
33997/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi K vaikuttaa sen verran selväjärkiseltä, että ei lähde jokaisen itkijänaisen pillin mukaan vetämään settiään.

Me jotka olemme vielä järjissämme, osaamme nauttia hänen esiintymisestään ja erottelukykyäkin vielä löytyy (onneksi).

Ja mikä sääli jos lähtisi! Mä haluan lähteä katsomaan sitä, mitä se artisti oikeasti on. En halua siloteltua versiota, jonka kaikki voisi helposti hyväksyä. Niitä on jo riittämiin.

Sultakin mennyt korkealta ja kovaa ohi mistä Käärijää kritisoitiin... 

Vierailija
33998/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi K vaikuttaa sen verran selväjärkiseltä, että ei lähde jokaisen itkijänaisen pillin mukaan vetämään settiään.

Me jotka olemme vielä järjissämme, osaamme nauttia hänen esiintymisestään ja erottelukykyäkin vielä löytyy (onneksi).

Ja mikä sääli jos lähtisi! Mä haluan lähteä katsomaan sitä, mitä se artisti oikeasti on. En halua siloteltua versiota, jonka kaikki voisi helposti hyväksyä. Niitä on jo riittämiin.

Sultakin mennyt korkealta ja kovaa ohi mistä Käärijää kritisoitiin... 

Itseasiassa ei, olen hyvin tietoinen aivan kaikista niistä, mistä täällä nyt on jauhettu. Miksi se on ongelma sulle, että joku muu pitää niistä spiikeistä? Siis aivan kaikesta niissä.

Vierailija
33999/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Vierailija
34000/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on kyllä päässyt bilettään ihan huolella näköjään.

Ihanaa nähdä onnellinen Bojan! Toivon pelkkää hyvää hänelle! Ja luulen, ettei sitä löydy täältä Suomesta.

Ketju on lukittu.