Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ihan vilpitön kysymys: kuka on se kuvitteellinen henkilö, jolle vaikka tuo Rajalan "huumorivideo" on suunnattu? Miksi sen oletetaan naurattavan? Keitä ovat ne, joille on suunnattu vaikkapa ööööööööö v*ttu -videot ja Käärijä tylyttää -videot? Ihan aidosta mielenkiinnosta kysyn: mikä yhdistää tuota ihmisryhmää, miten kuvailisitte heitä, joille tämä huumori on suunnattu? Mikä se demografinen ryhmä on?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpitön kysymys: kuka on se kuvitteellinen henkilö, jolle vaikka tuo Rajalan "huumorivideo" on suunnattu? Miksi sen oletetaan naurattavan? Keitä ovat ne, joille on suunnattu vaikkapa ööööööööö v*ttu -videot ja Käärijä tylyttää -videot? Ihan aidosta mielenkiinnosta kysyn: mikä yhdistää tuota ihmisryhmää, miten kuvailisitte heitä, joille tämä huumori on suunnattu? Mikä se demografinen ryhmä on?
Mua ainakin huvittaa, 28 vuotta ja homomies. Kavereita myös, ikähaarukalla vanhempia ja nuorempia, sekä naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Olihan oikein laatukontettia taas. Nauretaanko tässä miesten välisille suhteille vai miten tämä pitäisi tulkita. En tiedä, mutta vaivaantunut ja ikävä olo tästä tuli. Ei ainakaan huumoria, josta tulisi ally-fiilikset tai tunne, ettei murjota ylhäältä valta-asemista alaspäin.
No ei naureta. Kannanottoja ja ehkä katselee vähän, miten porukka suhtautuu tällaiseen. Huonosti, ainakin osa tällä foorumilla. Sääli. Tukholman keikan jälkeen selkeästi saanut rohkeutta ja jonkinlaista kokeilunhalua tehdä myös tällaisia juttuja, ja sit ammutaan alas.
Miten perustelet, ettei tätä olisi vähemmistöasemassa syytä kokoa loukkaavana ja miesten välisille suhteille hölmösti nauravana? Mistä tulee pakkomielle vääntää "huumoria" ja "huumorivideoita", kun tulokset ovat noloja ja likilaskuisia? Kenelle nämä on suunnattu?
Tuohan oli hauska.
Tuo on suunnattu mm homofetissoivalle shippausmaailmalle. Pieni realistinen palautus maan pinnalle
Mammat voi saada pöksyyn eksoottista säpinää oletetusta söpöstä poikarakkaudesta, joka on muuttunut liian monen shippaajapään sisällä todellisuudeksi. Se vaan ei ehkä ole Käärijän todellisuutta.
Tai sitten on suunnattu niille jotka täällä sanovat että K on (sama) bändäri matkassa joka keikalla. Tai sitten juttu on kokonaan tuon Rajalan keksintöä. Mahdollisuuksia tulkita tuota on monia.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyviä kysymyksiä! Ja mikä noista tekee teidän mielestä hauskan? Mikä kohta naurattaa tai on hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7247071163841613083?_op=1&…
Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D
No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.
En oo kyseinen ihminen, mut vastaan silti, et kaikilla ei oo mahista mennä sinne Turun keikalle. Jotku toivoo et vapautuis kesän mittaan muille keikoille lippuja.
Ah, sorry.En ajatellut asiaa tuolta kantilta.Toivottavasti hän saisi liput Tampereelle tai Helsinkiin.Itse olen varannut tuohon ajankohtaan jo ennakolta syysloman ja siksi olen odottavaisella mielellä.Toivon, että muutkin Bojanin ja koko Joker Outin fanit pääsisivät nauttimaan keikasta, koska luulen, että se tulee olemaan unohtumaton kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin huvittaa, 28 vuotta ja homomies. Kavereita myös, ikähaarukalla vanhempia ja nuorempia, sekä naisia ja miehiä.
Mikä tuossa "huumorissa" siis huvittaa? En aidosti ymmärrä, joten kaikki selitykset kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Käärijän fanit se ryhmä? Noin pääasiassa.
On muuten vaikea määritellä mille ryhmälle joku juttu suunnattu tai ketkä siitä tykkäävät. Ruskeasilmäiset, ruotsinkieliset suomalaiset, yli 50-vuotiaat, himourheilijat, korkeastikoulutetut vai jne. Eiköhän jokaryhmässä oli niitä jotka pitävät ja eivät jos tälläistä ryhmää haet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aiemminkaan Käärijän random videoista kyennyt paikallistamaan "kohdeyleisöä". Siis tämän päänsisäisen shippilaivasi ulkopuolella. Niinpä niin.
Käärijän lajityyppi on sattumanvaraisuus ja mulle kelpaa. Ja muille keikkakävijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt keikkalaiset opettelemaan sanat laulujen sanoja ulkoa :D Mitkä biisit pitäis treenata Carpen ja Novin lisäksi? Itsellä ei tosin ole keikkalippua vielä, luotan tuuriin että saan hankittua jostain :D
No, mihin ihmeen tuuriin sinä luotat?Vain Turkuun on enää mahis mennä 21.9, jos kohta edes sinnekään.Ja ajattelin itse vielä "opiskella" nuo Padam biisin sanat, aika tunteelliset sellaiset.
En oo kyseinen ihminen, mut vastaan silti, et kaikilla ei oo mahista mennä sinne Turun keikalle. Jotku toivoo et vapautuis kesän mittaan muille keikoille lippuja.
Ah, sorry.En ajatellut asiaa tuolta kantilta.Toivottavasti hän saisi liput Tampereelle tai Helsinkiin.Itse olen varannut tuohon ajankohtaan jo ennakolta syysloman ja siksi olen odottavaisella mielellä.Toivon, että muutkin Bojanin ja koko Joker Outin fanit pääsisivät nauttimaan keikasta, koska luulen, että se tulee olemaan unohtumaton kokemus.
Joo uskon kans et on unohtumaton kokemus :) Itellä liput sinne Tavastian ekalle keikalle. Onneks silloin oli tuuri matkassa ku ekalla kerralla kävi huonosti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa "huumorissa" siis huvittaa? En aidosti ymmärrä, joten kaikki selitykset kiinnostavat.
Kyllä noilla lähinnä halutaan upottaa siirappinen ällöksi käyvä shippilaiva ja se onkin hyvä funktio noilla videoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei naposta tuo ikärajaton keikka, kun yksin liikenteessä joten ajattelin jos sais tuurilla irtolipun jostain ostettua K-18 keikalle. Mutta olet oikeassa, pakko yrittää sinne asap.
Kukaan ei ilmeisesti osaa kertoa mikä niissä on hauskaa. Mutta koska ovat Käärijän faneja, kaikki Kn tuotokset kelpaavat, koska ne on Käärijän. Laadusta välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten vaikea määritellä mille ryhmälle joku juttu suunnattu tai ketkä siitä tykkäävät. Ruskeasilmäiset, ruotsinkieliset suomalaiset, yli 50-vuotiaat, himourheilijat, korkeastikoulutetut vai jne. Eiköhän jokaryhmässä oli niitä jotka pitävät ja eivät jos tälläistä ryhmää haet.
Ei, vaan mikä yhdistää ihmisiä, jotka löytävät noista videoista hauskuutta? Vastaus 'fanit' ei minusta ole riittävä. Miksi joku on noita "huumorivideoita" suoltavan toimijan fani? Täytyykö fanin sietää kaikki? Mitä fani fanittaa? Keitä nämä fanit tyypillisesti ovat? Jos ajattelee, että Käärijällä on muutama ihan hyvä biisi ja hän on energinen lavaesiintyjä, se ei kai tee vielä kenestäkään fania. Onko fanin velvollisuus kokea ratkiriemukkaaksi kaikki, mihin Käärijä jotenkin liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt Myrttiin fanituotekojulla? Huomasin vaan sieltä Miken vaimon instasta että on ollut myymässä fanituotteita. Pohdin että millaiselta vaikuttanut tämä henkilö
No minä näin Allas Sea Poolilla. En nyt kaupoille menny, mutta siinä suht lähellä olin. Ei herättänyt oikeen mitään mielikuvia, kovasti siinä kuvailivat toisiaan ja itseään nämä neitoset ja kun keikka alkoi istuivat kaikki pöydän päällä sitä katsomassa. Semmoinen perusblondi. Oisin ehkä uskonut vanhemmaksi kuin mitä tietääkseni on. Ei siis ärsyttänyt eikä ihastuttanut, sanotaanko näin.
Oon myös törmänny sattumalta. Vaikutti kyllä mukavalta, ihan tavalliselta ja iloiselta, positiivinen mielikuva jäi.
Ja en sit tosiaan oo kukaan lähipiiristä, jos joku sitä epäilee, ihan perusfani vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aiemminkaan Käärijän random videoista kyennyt paikallistamaan "kohdeyleisöä". Siis tämän päänsisäisen shippilaivasi ulkopuolella. Niinpä niin.
Käärijän lajityyppi on sattumanvaraisuus ja mulle kelpaa. Ja muille keikkakävijoille.
Minä en ole missään vaiheessa kuulunut shippilaivaan. Käärijän videoita ja "huumoria" olen ihmetellyt aina Malediivin videoilta asti. Nyt on jo pakko pohtia tätä täällä ääneen ja kysellä kiihkeiltä kannattajilta: mikä niissä naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mikä yhdistää ihmisiä, jotka löytävät noista videoista hauskuutta? Vastaus 'fanit' ei minusta ole riittävä. Miksi joku on noita "huumorivideoita" suoltavan toimijan fani? Täytyykö fanin sietää kaikki? Mitä fani fanittaa? Keitä nämä fanit tyypillisesti ovat? Jos ajattelee, että Käärijällä on muutama ihan hyvä biisi ja hän on energinen lavaesiintyjä, se ei kai tee vielä kenestäkään fania. Onko fanin velvollisuus kokea ratkiriemukkaaksi kaikki, mihin Käärijä jotenkin liittyy?
Se on sitten yksinkertaisesti huumorintaju. Tuskin Kummeli kaikille upposi, osa piti sen sijaan Studio Julmahuvista ja jotkut molemmista.
Kaikki fanit tai keikoilla kävijät eivät edes seuraa mitä K somessa tekee, ei edes mitä tekee omilla tileillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on sanonut että sillä on se tuliminä joka haluaa vaan heittää hanskat tiskiin ja kieltäytyä keikoista. On aika kovilla nyt. Jos oliskin vaan noi ilmoitetut keikat, mutta kun kaikkea muutakin tungettu koko ajan päiviin, raukka ei osaa sanoa ei. Sit väsyneenä tulee noita sammakoita ja ylilyöntejä yleisöäkin kohtaan.
Vetäis nyt vähän happea jossain välissä. Muuten voi oikeesti olla kohta pahempi uupuminen edessä. Joo, jäävuoria on kyllä laivan edessä jos oikein kaukoputkella tähystää.
L
Missä on sanonut että haluu kieltäytyä keikoista? Oh no! Toivottavasti osaa nyt hyödyntää näitä välipäiviä rentoutumiseen ja latautumiseen. Juhannuksen jälkeen ainakin näytti hetken jo paremmalta.
En jaksa kaivaa sitä haastattelua, ehkä ei sanonut että haluaa kieltäytyä keikoista vaan tyyliin sanoa kaikkeen ei ja vaan olla.
L
joo yks haastattelu oli semmonen että haluis vaan jättää kaiken ja "varata yksisuuntaisen lipun johonkin kauas". Mut mun mielestä ainakin se juttu liitty näihin julkisuuden lieveilmiöihin, mm siihen someseurantakohuun. Ei keikkailuun itseensä.
Harmi, jos liekkitulisielu tulee esille jo keikoillakin. Voi voi. Mitä tekisitte, jos olisitte Jere?
Kehottaisin pyytämään apua, ohjausta ja neuvoja joltakin oikealta ammattilaiselta. Kavereista koostuvasta lähipiiristä ei vaan oo näin isoon juttuun. Lisäksi terapiaa.
Mä neuvoisin olemaan rehellinen. Valehtelu jos mikä vie energiaa.
Mua nauratti kun siitä Johanneksesta täällä joku päivä vouhkattiin, niin Kuumaa virallinen tili on kommentoinut Kärtsän postaukseen että MY guy ja sydän. Johannesko se siellä tiliä ylläpitää vähän niinkuin jokereilla aika paljon kai B..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt Myrttiin fanituotekojulla? Huomasin vaan sieltä Miken vaimon instasta että on ollut myymässä fanituotteita. Pohdin että millaiselta vaikuttanut tämä henkilö
No minä näin Allas Sea Poolilla. En nyt kaupoille menny, mutta siinä suht lähellä olin. Ei herättänyt oikeen mitään mielikuvia, kovasti siinä kuvailivat toisiaan ja itseään nämä neitoset ja kun keikka alkoi istuivat kaikki pöydän päällä sitä katsomassa. Semmoinen perusblondi. Oisin ehkä uskonut vanhemmaksi kuin mitä tietääkseni on. Ei siis ärsyttänyt eikä ihastuttanut, sanotaanko näin.
Oon myös törmänny sattumalta. Vaikutti kyllä mukavalta, ihan tavalliselta ja iloiselta, positiivinen mielikuva jäi.
Ja en sit tosiaan oo kukaan lähipiiristä, jos joku sitä epäilee, ihan perusfani vaan.
Minkälainen tilanne? Oliko myymässä merchiä ja sinä ostamassa? Puhuitteko keskenänne? Oliko millaisessa seurassa?
Näin sen kaverin postauksen, joka myöhemmin poistettiin. Varmasti mukava nainen, siltä ainakin kuvissa näyttää. Hymy on avoin. En oikein usko, että K minkään bitchin kanssa haluaisi elää. Ulkonäkö tavallinen plus.