Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33661/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Sebastian nyt ihan maailman parhaimman näköinen ole mut itseasiassa jotenkin sopis Bojanille. Ja vasta 21v.

Sebastian ja Bojan ovat jotenkin liian samanlaisia, en osaa kuvitella sellaista kipinää heidän välillään.

Vierailija
33662/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole ehtinyt vielä kommentoida K:n tarinaa, jossa hän näyttää istuvan vetskari auki ja housut vedettynä polviin? Mitäs tällä viestitään ja kenelle? Terkkuja siskolle Norjaan, muistutusta Lontoon kävijöille vai uudenlaista tiisausta faneille? 😝

Mut missä tää nyt sitte on? 😅

Käärijän IG-tarina noin tunti sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33663/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole ehtinyt vielä kommentoida K:n tarinaa, jossa hän näyttää istuvan vetskari auki ja housut vedettynä polviin? Mitäs tällä viestitään ja kenelle? Terkkuja siskolle Norjaan, muistutusta Lontoon kävijöille vai uudenlaista tiisausta faneille? 😝

Instassa. Näin kuvan, mutta en taaskaan mitään housuja. En usko, että niitä oli tarkoituskaan esitellä. Tämä on taas sarjaa vilahtaa kynnet ja koivet. 

Vierailija
33664/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tälläinen kuva ollut joskus ennen viisuja ihan feedissä? Onko joku uusikin

Vierailija
33665/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K jakanut stooriin sen pussauskuvan. Ilmeisesti tarkoituksena ilmoittaa että ei ole homofoobikko?

Mä taas koin, että yrittää ratsastaa homoilua kannattavien ihmisten suosioon. Siis itse annan jokaisen olla, mitä on, mutta en käy lyömään ihmisiä päähän, jos ovat vain heteroita.

Inhottava ja tyhmä kuva, minusta K:n miesrakkaus kuuluu vain Bojanille, enkä oikein pidä viisukevään henkeä hänessä rakastaneena myöskään siitä, että hän tekee aiheesta vitsiä.

HOMOILUA KANNATTAVAT IHMISET????? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä on homoilu ja mitä on homoilun kannattaminen? Olemmeko me siis sinusta inhottavia ja tyhmiä kuten tuo kuva? 

T. Rietas gay

Homoilu = miesten (tai samaa sukupuolta yleisesti olevien) välinen aito rakkaus, johon liittyy seksuaalisuus ja seksi

Homoilua kannattava henkilö = ihminen, jonka mielestä kaikkien pitää olla sitä mieltä, että heteroita ei oikeastaan edes ole ja ei mitään heterorakkautta. Jokainen on heistä homo oikean ihmisen löytäessään.

Miksi ajattelet, että olisitte mielestäni inhottavia tai tyhmiä?

En pitänyt kyseistä tyhmää kuvaa homojen välisen rakkauden osoituksena.

Onpas kummalliset määritelmät. Vai että olisi ihmisiä, jotka eivät usko heterorakkautta olevan olemassa. Missä olet tällaisia "homoilua kannattavia henkilöitä" kohdannut? 

No ihan tässäkin ketjussa, jos täällä on joku sanonut esim. että liikennemerkkien sukupuolittamattomuus oli turhaa, niin siihen tuli heti 31 peukkua huutamaan, että ei saa ajatella, että osa ihmisistä on heteroita. Eli heille liikennemerkit, joissa on vain naisia tai miehiä ovat täysin ok. 

Ja siis homous on toki eri asia, kuin sukupuolettomuus, mutta aika usein nämä sukupuolettomuushuutajat tuntuvat ajattelevan, ettei sukupuolella ole mitään väliä parinmuodostuksessa, vaikka monille sillä on. (Myös siis homoille). 

Tässä nyt ei ole päätä eikä häntää... "huutamaan, että ei saa ajatella, että osa ihmisistä on heteroita". Täh? 

Transfobiasiko tässä nyt on taustalla, et vain halua sanoa sitä ääneen? 

Niin, siis siihen tuli kommentti, jossa torjuttiin se fakta, että osa meistä on hetereoita, jotka eivät kaipaa elämäänsä mitään sukupuolettomuutta. 

Ja siis en ole transfoobinen, minua vain ärsyttää se, että transhommeleita kannattaville ei mahdu itselleen se moninaisuus päähän, että kaikki eivät ole sukupuolettomia olentoja tai ajattele, että fyysisiä sukupuolia on enemmän kuin kaksi, koska niitä ei ole (pl hyvin harvat intersukupuoliset ihmiset). Siis tarkoitan termiä sex. Gender-asia taas on eri, se ei kuitenkaan muuta sex-asiaa, että sukupuolia on siinä kaksi.

Ja minusta on ihan sama, miksi sukupuoleksi joku itsensä kokee, se kuitenkaan ei lisää sex-sukupuolia maailmaan yhtäkään. Gender-sukupuolia voi olla miten monia kokijaa huvittaa. Kannattaisi sukupuolisekoilijoiden huomioida tämä ero.

Kyllä sä olet transfobinen, jos käytät sanaa sukupuolisekoilijat.

Huono sanavalinta, ehdottomasti (olen eri kirjoittaja), mutta jos puhutaan biologisista sukupuolista ... Ilman mitään vihapuheita tai muitakaan fobioita, on olemassa kuitenkin vain kahdenlaisia sukuelimiä, eikö? Penis ja vagina?

Toki kumpiakin näitä voi olla vaikka miljoonaa erilaista ja tietysti onkin, yhtä paljon kuin meitä ihmisiä, kaikki uniikkeja, on ne sitten saatu syntymälahjana tai muuten. Tästä ei kai voida olla kuin yhtä mieltä?

Sukuelimet määrittää syntymässä lapsen sukupuolen. Se on joko tai. Tai jos ei niin selvää (harvoin), määritys tehdään yleensä vanhempien toiveen mukaan yhdessä lääkärin kanssa, ikävä kyllä sinänsä. Näissä tapauksissa ainakin saatetaan mennä monesti metsään. Mutta silloinkin sukupuolia on vain tämä, ja se toinen.

Mitä tapahtuu myöhemmin elämässä itse kullekin, sitä ei voi ennustaa eikä tietää.

Mene nyt h e l v e t t i i n tästä ketjusta, täällä ei kerta kaikkiaan ketään kiinnostaa sun fiilikset sukupuolista. Sama muille jotka aikoo öyhätä samasta. Menkää esson baariin puhumaan keskenänne, meitä tällä ei kiinnosta.

Vierailija
33666/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K jakanut stooriin sen pussauskuvan. Ilmeisesti tarkoituksena ilmoittaa että ei ole homofoobikko?

Mä taas koin, että yrittää ratsastaa homoilua kannattavien ihmisten suosioon. Siis itse annan jokaisen olla, mitä on, mutta en käy lyömään ihmisiä päähän, jos ovat vain heteroita.

Inhottava ja tyhmä kuva, minusta K:n miesrakkaus kuuluu vain Bojanille, enkä oikein pidä viisukevään henkeä hänessä rakastaneena myöskään siitä, että hän tekee aiheesta vitsiä.

HOMOILUA KANNATTAVAT IHMISET????? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä on homoilu ja mitä on homoilun kannattaminen? Olemmeko me siis sinusta inhottavia ja tyhmiä kuten tuo kuva? 

T. Rietas gay

Homoilu = miesten (tai samaa sukupuolta yleisesti olevien) välinen aito rakkaus, johon liittyy seksuaalisuus ja seksi

Homoilua kannattava henkilö = ihminen, jonka mielestä kaikkien pitää olla sitä mieltä, että heteroita ei oikeastaan edes ole ja ei mitään heterorakkautta. Jokainen on heistä homo oikean ihmisen löytäessään.

Miksi ajattelet, että olisitte mielestäni inhottavia tai tyhmiä?

En pitänyt kyseistä tyhmää kuvaa homojen välisen rakkauden osoituksena.

Onpas kummalliset määritelmät. Vai että olisi ihmisiä, jotka eivät usko heterorakkautta olevan olemassa. Missä olet tällaisia "homoilua kannattavia henkilöitä" kohdannut? 

No ihan tässäkin ketjussa, jos täällä on joku sanonut esim. että liikennemerkkien sukupuolittamattomuus oli turhaa, niin siihen tuli heti 31 peukkua huutamaan, että ei saa ajatella, että osa ihmisistä on heteroita. Eli heille liikennemerkit, joissa on vain naisia tai miehiä ovat täysin ok. 

Ja siis homous on toki eri asia, kuin sukupuolettomuus, mutta aika usein nämä sukupuolettomuushuutajat tuntuvat ajattelevan, ettei sukupuolella ole mitään väliä parinmuodostuksessa, vaikka monille sillä on. (Myös siis homoille). 

Tässä nyt ei ole päätä eikä häntää... "huutamaan, että ei saa ajatella, että osa ihmisistä on heteroita". Täh? 

Transfobiasiko tässä nyt on taustalla, et vain halua sanoa sitä ääneen? 

Niin, siis siihen tuli kommentti, jossa torjuttiin se fakta, että osa meistä on hetereoita, jotka eivät kaipaa elämäänsä mitään sukupuolettomuutta. 

Ja siis en ole transfoobinen, minua vain ärsyttää se, että transhommeleita kannattaville ei mahdu itselleen se moninaisuus päähän, että kaikki eivät ole sukupuolettomia olentoja tai ajattele, että fyysisiä sukupuolia on enemmän kuin kaksi, koska niitä ei ole (pl hyvin harvat intersukupuoliset ihmiset). Siis tarkoitan termiä sex. Gender-asia taas on eri, se ei kuitenkaan muuta sex-asiaa, että sukupuolia on siinä kaksi.

Ja minusta on ihan sama, miksi sukupuoleksi joku itsensä kokee, se kuitenkaan ei lisää sex-sukupuolia maailmaan yhtäkään. Gender-sukupuolia voi olla miten monia kokijaa huvittaa. Kannattaisi sukupuolisekoilijoiden huomioida tämä ero.

Kyllä sä olet transfobinen, jos käytät sanaa sukupuolisekoilijat.

Huono sanavalinta, ehdottomasti (olen eri kirjoittaja), mutta jos puhutaan biologisista sukupuolista ... Ilman mitään vihapuheita tai muitakaan fobioita, on olemassa kuitenkin vain kahdenlaisia sukuelimiä, eikö? Penis ja vagina?

Toki kumpiakin näitä voi olla vaikka miljoonaa erilaista ja tietysti onkin, yhtä paljon kuin meitä ihmisiä, kaikki uniikkeja, on ne sitten saatu syntymälahjana tai muuten. Tästä ei kai voida olla kuin yhtä mieltä?

Sukuelimet määrittää syntymässä lapsen sukupuolen. Se on joko tai. Tai jos ei niin selvää (harvoin), määritys tehdään yleensä vanhempien toiveen mukaan yhdessä lääkärin kanssa, ikävä kyllä sinänsä. Näissä tapauksissa ainakin saatetaan mennä monesti metsään. Mutta silloinkin sukupuolia on vain tämä, ja se toinen.

Mitä tapahtuu myöhemmin elämässä itse kullekin, sitä ei voi ennustaa eikä tietää.

Juu siis näinhän se on että biologisia sukupuolia on kaksi ja sukupuoli-identiteettejä voi sitten olla kuinka vain. Tämä on ihan tieteellinen tosiasia mutta tää paikka on varmasti väärä tälle keskustelulle kuten huomattu.

Vierailija
33667/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on sukupuolella tai seksuaaliselta suuntautumisella, ihmisiä me kuitenkin kaikki ollaan.

Vierailija
33668/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku hei hoksasin! Miten mää en muka nähny tuota ekalla kerralla? 😂 Meen pöydän alle häpeämään, huono stalkkeri olen nyt! 🙈😂

Vierailija
33669/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että kukaan ei vastaa öyhöttäjälle enää yhtään mitään, menköön muualle huutamaan sukupuoliaiheista loukkaantumistaan. Ilmoitetaan vaan viestit asiattomiksi ja jatketaan keskustelua kuin tuota ei olisikaan täällä.

Ei mun puheissa ollut mitään asiattomuuksia eikä loukkaamista. Ettekö tosiaankaan kykene asiallisesti keskustelemaan heteroudesta? 

Vierailija
33670/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.

Tässä klipissä se jo paljastuu, Käärijä on Johanneksen mielestä sekä pelottavin, että ilahduttavin asia UMKssa, "kun se on koko ajan sellasessa räjähdyspisteessä...."😏

https://www.instagram.com/reel/CnREOIXBpPo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kokonaisuudessaan tuo oli kivaa katsottavaa.Aika hyvin siellä myös ennustettiin, että taitaa tulla kovin viisukevät pitkään aikaan ja oikeassa olivat.Tuota nähtyä Kärtsäriä myös kaipaan enemmän kuin kiroilevaa ja vihaista miestä.Ja mielipiteitä saa olla monia, mutta minua viehättää enemmän tuo symppis Kääryle, sillä se ei vie mitään pois hänestä, päinvastoin.

On kai se sielläkin ollu räjähtåväinen ku Johanneskin ihan pelkäsi

Uuuhhuh ... Mikä ajatus. Onko iso paha Käärijä säikytellyt pikku Johannes-poloista. Kieli pitkällä ollut kimpussa.

Voi ei, "pelkäsi", oletko tosissasi? Nyt taisi mennä hieman yli.Kärtsyle on todella "pelottava", mutta vain rakastettavalla tavalla.Voisin vaikka kaapata hänet syliini, niin paljon pelkään enkä päästäisi häntä karkuun vaikka kuinka pyristelisi.

Äh älä viitsi. Juu ja kyllä olen tosissani. Todellakin. Kuten me kaikki täällä. Kaikki mitä tänne kirjoitettu. Ja kirjoitetaan. Esimerkiksi se et Kris on oikeasti keijukaishaltia, jolla on suipot korvat. Ja Jan on vampyyri. Ja he vasta pelottavia onkin!

Olen täydellisen tosissani.

Vierailija
33671/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin että eikö mulla taaskaan näy kaikki stoorit kunnes tuo myöhempi "millaista olisi olla pöydän alla" viesti auttoi näkemään mistä puhutaan. Alan olemaan ihan varma että tavastiallakin olisi voinut olla vaikka itse akti käynnissä lavalla ja minä olisin kiinnittänyt huomioni jonnekin toisaalle. Terveisin puusilmä, taas kerran.

Vierailija
33672/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. ainakin käsittääkseni Chris Owen ja sitten tietysti Sametti orkidea katuvat sp-vaihdoksiaan.  (tai "korjauksiaan") Sametilla syy oli se, että hän olikin lesbo, ei mies (joksi vaihtoi).

NO nämä lähteet jo paljastavat mistä sulla viiraa!

Vierailija
33673/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täällä kuvaa vaikka Janin pikkuvarpaan kynnestä tai Nacen korvasta? Nekin kiinnostaa enemmän kuin tämä sukupuoli keskustelu.

Vierailija
33674/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että kukaan ei vastaa öyhöttäjälle enää yhtään mitään, menköön muualle huutamaan sukupuoliaiheista loukkaantumistaan. Ilmoitetaan vaan viestit asiattomiksi ja jatketaan keskustelua kuin tuota ei olisikaan täällä.

Ei mun puheissa ollut mitään asiattomuuksia eikä loukkaamista. Ettekö tosiaankaan kykene asiallisesti keskustelemaan heteroudesta? 

Monta postiasi ilmiannettu

Vierailija
33675/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on alkanu entistä enemmän tuntumaan haastattelujen perusteella, että JO:lta ja K:lta on tulossa yhteisesiintyminen tms. Joko halutaan rauhottaa tilanne somessa tai pitää hulluja jännityksessä, kun varmasti ainakin manageri tietää, että kaikki kyttää kaikkea.

Vierailija
33676/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu mikä juttu on puumuudessa. Et ei oo ainakaan missään nimessä ikimaailmassa mun juttu.

Mut Käärijän ja hiukan Bojaninkin jälkeen.....no perhana!!!!🙈😳(Very sorry)

Vierailija
33677/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä Twitterissä selviää, että kyllä, Bojan oli Luken konsertissa eilen :)

Joku fani oli saanut B:n kanssa yhteiskuvankin.

Vierailija
33678/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaistakin siellä.. 🤭

Vierailija
33679/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaistakin siellä.. 🤭

Okei, näyttäis olevan lava ja väki siellä ennen konsertin alkua. (Ei käy heti ilmi itse postauksesta)

Vierailija
33680/123801 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.

Tässä klipissä se jo paljastuu, Käärijä on Johanneksen mielestä sekä pelottavin, että ilahduttavin asia UMKssa, "kun se on koko ajan sellasessa räjähdyspisteessä...."😏

https://www.instagram.com/reel/CnREOIXBpPo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kokonaisuudessaan tuo oli kivaa katsottavaa.Aika hyvin siellä myös ennustettiin, että taitaa tulla kovin viisukevät pitkään aikaan ja oikeassa olivat.Tuota nähtyä Kärtsäriä myös kaipaan enemmän kuin kiroilevaa ja vihaista miestä.Ja mielipiteitä saa olla monia, mutta minua viehättää enemmän tuo symppis Kääryle, sillä se ei vie mitään pois hänestä, päinvastoin.

On kai se sielläkin ollu räjähtåväinen ku Johanneskin ihan pelkäsi

Uuuhhuh ... Mikä ajatus. Onko iso paha Käärijä säikytellyt pikku Johannes-poloista. Kieli pitkällä ollut kimpussa.

Voi ei, "pelkäsi", oletko tosissasi? Nyt taisi mennä hieman yli.Kärtsyle on todella "pelottava", mutta vain rakastettavalla tavalla.Voisin vaikka kaapata hänet syliini, niin paljon pelkään enkä päästäisi häntä karkuun vaikka kuinka pyristelisi.

Kiihottavaa ajatella, miten K istuisi B:n sylissä ja B ei päästäisi häntä karkuun, vaikka kuinka K pyristelisi vastaan.

hö...ei pakottamisessa ole mitään kiihottavaa.

Ketju on lukittu.