Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymällä Twitterissä selviää, että kyllä, Bojan oli Luken konsertissa eilen :)
Joku fani oli saanut B:n kanssa yhteiskuvankin.Ja tällaistakin siellä.. 🤭
Ja Bojan on etunenässä ollut esilaulajana 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymällä Twitterissä selviää, että kyllä, Bojan oli Luken konsertissa eilen :)
Joku fani oli saanut B:n kanssa yhteiskuvankin.Ja tällaistakin siellä.. 🤭
Ja Bojan on etunenässä ollut esilaulajana 😀
Ei ainakaan tolla videolla.
Jos muuten haluatte rauhallisempaa ja positiivismyönteistä keskustelua B&K -aiheesta, niin se Kaksplussan ketju on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Musta on alkanu entistä enemmän tuntumaan haastattelujen perusteella, että JO:lta ja K:lta on tulossa yhteisesiintyminen tms. Joko halutaan rauhottaa tilanne somessa tai pitää hulluja jännityksessä, kun varmasti ainakin manageri tietää, että kaikki kyttää kaikkea.
Joo, jotain on työn alla 😉
Vierailija kirjoitti:
Musta on alkanu entistä enemmän tuntumaan haastattelujen perusteella, että JO:lta ja K:lta on tulossa yhteisesiintyminen tms. Joko halutaan rauhottaa tilanne somessa tai pitää hulluja jännityksessä, kun varmasti ainakin manageri tietää, että kaikki kyttää kaikkea.
no oishan se ihanaa,mutta ei vaan käytännössä mahdollista ton keikkakalenterin keskellä. Valitettavasti en usko että mitään tälläista on sovittu. Tilanne kyllä halutaan rauhoittaa, se on käynyt selväksi. Ja onhan se onnistunutkin, enää ei Bojanin postaukset ole täynnä pelkkää Käärijä-kommenttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.
Tässä klipissä se jo paljastuu, Käärijä on Johanneksen mielestä sekä pelottavin, että ilahduttavin asia UMKssa, "kun se on koko ajan sellasessa räjähdyspisteessä...."😏
https://www.instagram.com/reel/CnREOIXBpPo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kokonaisuudessaan tuo oli kivaa katsottavaa.Aika hyvin siellä myös ennustettiin, että taitaa tulla kovin viisukevät pitkään aikaan ja oikeassa olivat.Tuota nähtyä Kärtsäriä myös kaipaan enemmän kuin kiroilevaa ja vihaista miestä.Ja mielipiteitä saa olla monia, mutta minua viehättää enemmän tuo symppis Kääryle, sillä se ei vie mitään pois hänestä, päinvastoin.
On kai se sielläkin ollu räjähtåväinen ku Johanneskin ihan pelkäsi
Uuuhhuh ... Mikä ajatus. Onko iso paha Käärijä säikytellyt pikku Johannes-poloista. Kieli pitkällä ollut kimpussa.
Voi ei, "pelkäsi", oletko tosissasi? Nyt taisi mennä hieman yli.Kärtsyle on todella "pelottava", mutta vain rakastettavalla tavalla.Voisin vaikka kaapata hänet syliini, niin paljon pelkään enkä päästäisi häntä karkuun vaikka kuinka pyristelisi.
Kyllä Johannes tuossa ihan OIKEASTI vastaa, että Käärijä, kun kysytään, mikä täällä on pelottavinta. "Kun se on aina kuin räjähdyspisteessä!)
Mutta Käärijä oli myös Kuumaan poikien mielestä kivointa UMK:ssa...
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä tajunnu mikä juttu on puumuudessa. Et ei oo ainakaan missään nimessä ikimaailmassa mun juttu.
Mut Käärijän ja hiukan Bojaninkin jälkeen.....no perhana!!!!🙈😳(Very sorry)
Juu mä oon kyllä tajunnut jo joitakin vuosia sitten, mutta Bojan konkretisoi mulle, mistä siinä on kysymys :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä tajunnu mikä juttu on puumuudessa. Et ei oo ainakaan missään nimessä ikimaailmassa mun juttu.
Erityisesti tämän ihanan uuden klipin jälkeen tuntuu erityisen vahva viba....
https://www.instagram.com/reel/CuP9WGkpug4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten haluatte rauhallisempaa ja positiivismyönteistä keskustelua B&K -aiheesta, niin se Kaksplussan ketju on sellainen.
Aijjaa.......
Aamulla kävin kurkkaamassa mitäs siellä oikeen on, niin ensimmäiseksi osui silmiin joku fanficin tapainen, jossa "homofoobikko oli puukottanut Bojanin sairaalaan" .
Ai miten rauhaisaa
Kannattaisi lukea tarkemmin. Tuo sun lainaus oli nimenomaan jonkun kirjoittajan kuvitelma mahdollisesta älyttömästä fanficistä. Ei siis edes mitään fanficiä. Eikä mitenkään kuvaa palstan eilisiä tunnelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa.......
Aamulla kävin kurkkaamassa mitäs siellä oikeen on, niin ensimmäiseksi osui silmiin joku fanficin tapainen, jossa "homofoobikko oli puukottanut Bojanin sairaalaan" .
Ai miten rauhaisaa
Kannattaisi lukea tarkemmin. Tuo sun lainaus oli nimenomaan jonkun kirjoittajan kuvitelma mahdollisesta älyttömästä fanficistä. Ei siis edes mitään fanficiä. Eikä mitenkään kuvaa palstan eilisiä tunnelmia.
Niin mut kato kun on homo-uhri-viha u l i u l i -lasit päässä, niin ei sitä yhtään ymmärrä lukemiaan tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö minunkin käyttää hyödyksi mun lasta, että saan Kn lääppimään mua noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy, kunhan muistat naamioitua mieheksi. Ja rinnat jesarilla tiukasti alustaansa kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakohan sen lapsen keksiä omasta päästään jos sellaista ei ole? 🤔
Mietin, että milloin tulee se Käärijän haastattelu, jossa se avautuu tästä shippauksesta ja kaikesta netistä liikkuvasta hänen ja Bojanin suhteen. Koska sellainenhan tulee. Ja tiedän jo mitä se sanookin siinä, että ihan uskomatonta että ystävyydestä tehtiin tuollainen sirkus ja että heidän oli pakko rauhoittaa tilanne myös somessa yms yms. Se on ehkä sitten se hetki, kun mäkin tajuan lopettaa täällä roikkumisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se olis eettisesti väärin, johdattaa hyväntahtoista ja symppistä Käärijäraukkaa harhaan 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka keikalla eri lapsi, kun ei muista mitä on edellisellä kerralla sanonu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se olis eettisesti väärin, johdattaa hyväntahtoista ja symppistä Käärijäraukkaa harhaan 😢
Juuri näin, Käärijä itse ei ole kertaakaan johdattanut meitä harhaan😆
Hollannin viisuedustajan Mia Nicolain instassa söpö video, missä Bojan solmii Luken rusettia. 😍 B:n ilme vähän vaivaantunut lopuksi kun tääkin piti kuvata. Pelkää varmaan, että tässä on seuraavan shippilaivan lähtöterminaali... 😆
Kyllä Johannes tuossa ihan OIKEASTI vastaa, että Käärijä, kun kysytään, mikä täällä on pelottavinta. "Kun se on aina kuin räjähdyspisteessä!)