Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33521/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on maailman kauneimmat kädet. Muutenkin just sopivan kokoinen ja kaunis joka puolelta. Jos saisin, puristaisin syliini ja söisin lopulta suihini.

Joillakin tämä kritiikitön Käärijän palvonta pyörii sellaisilla leveleillä, että alkaa tulle mieleen NXIVM-seksikultin johtajaansa Keith Raniereen kohdistama palvonta. Surullista, huolestuttavaa, jopa pelottavaa.

Vierailija
33522/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jonka mielestä Kris näyttää ihan haltialta?

Suipot korvat vain puuttuu. Nyt ku sanoit ni kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33523/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten viisujen aikaan naistenhuoneella tai ihan viisujen fb-ryhmässä oli jonkun sukulainen tehnyt sukututkimusta ja selvittänyt, että Antti Tuisku ja Jere on jotain kolmannen vai oliko neljännen polven pikkuserkkuja. Jotain todella kaukaista sukua keskenään, mutta niin kai me kaikki ollaan kaukaista sukua.

Vierailija
33524/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä takerrutaan joka puheeseen

Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.

Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä

Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.

roastaaminen on halpa ja helppo keino täyttää väliajat puhemassalla

Se on halpa ja köykäinen tapa "hauskuuttaa" yleisöä. Myös vaarallinen, koska läheskään kaikki eivät pidä tuonkaltaisesta "huumorista". Laji lyö leiman myös Jeren otsaan, valitettavasti.

Näin on. Juurikin köykäistä.... Toisaalta,harvan artistin välipuheet on odotetumpia kuin biisit.

Yleensä spiikit vain "normiartisteilla" liittyy jotenkin seuraavaan biisiin ja kertoo jonkun lyhyen tarinan.

Siksi onkin helkkarin mukavaa, että joku tekee oikeasti omaa juttuaan eikä seuraa tätä normiartistien linjaa, jos se ei sopivalta tunnu. Vai haluaisivatko nämä valittajat nähdä lavalla K:n, joka ei olisi aito?

Minä sain eri kuvan Käärijästä umkn ja viisujen aikana ja petyin, että aito K onkin kiroileva, ulostamisesta puhuva ja yleisölle vttuileva hlö. Enkä aio mennä enää hänen keikoilleen.

Heti näin, että moukka se oikeasti on. Viisuhumpan aikainen Käärijä oli vain feikki, rooli joka kävi Jerelle raskaaksi. Jos joku tyylistä tykkää niin ok. Mun ei tarvitse.

Mä taas olin kahden vaiheilla koko ajan... Käärijä ilahdutti musiikillaan ja esiintymisellään, mutta jokin siinä ihmisessä häiritsi. Mietin, että oonko vain turhan epäilevä jotenkin, ehkä mm. sen kohun takia, joka tuli tietyn Insta-tilin seuraamisesta ja siksi kun se vaikutti niin kilpailuhenkiseltä (valmis tekemään lähes mitä vain suosion ja menestyksen vuoksi?), mutta ehei. Nyt naamio on jo puoliksi pudonnut. Harmittaa monien ihmisten puolesta, mutta eiköhän he pärjää. En toki ole sitäkään mieltä, että J olisi kovin ikävä ihminen - varmasti on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ristiriitainen tyyppi on, ja huomio tuntuu olleen liikaa. Tämän mittakaavan huomio olisi kyllä raskasta kenelle tahansa, ja taitaa olla raskainta juuri silloin, jos ihmiset olettavat sun olevan tosi positiivinen ja hyvä tyyppi ja aito. Ehkä on jotain itsesabotointiakin meneillään tällä hetkellä. 

Minäkin jossakin sisimmässä epäilin, mutta halusin niin uskoa tähän vilpittömään ja mukavaan vantaalaiseen ja puolustelinkin häntä silloin, kun lähipiirissä juuri tästä arvosteltiin. Mutta kevään edetessä jouduin pyörtämään pääni.

Mä taas en ole koskaan puolustellut Jeren ärsyttäviä puolia tai piirteitä kenellekään. Ainoastaan olen seissyt hänen Bojan-suhteensa takana ja sen, millainen lutuinen ukkeli se olikaan Bojanin kanssa. Ja että musa on hyvää (kivaa vaihtelua omaan musamakuun, joka kulkee latuja ulkomainen pop ja rock). Minusta jos joku pitää Kääriijää läpeensä junttina se kertoo vain sanojan tyhmyydestä.

Vierailija
33525/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on maailman kauneimmat kädet. Muutenkin just sopivan kokoinen ja kaunis joka puolelta. Jos saisin, puristaisin syliini ja söisin lopulta suihini.

Joillakin tämä kritiikitön Käärijän palvonta pyörii sellaisilla leveleillä, että alkaa tulle mieleen NXIVM-seksikultin johtajaansa Keith Raniereen kohdistama palvonta. Surullista, huolestuttavaa, jopa pelottavaa.

Rauhoitu. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti. 

Taltteepas.

Vierailija
33526/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu! Miksi Klla jää aina joku levy päälle noissa stooreissa?!? Tuo v-hokemaki saa minut raivon valtaan!

On vaikea kuvitella Bojania vaikuttumassa ja huvittumassa öööööö v*ttu -örinöiden äärellä. Kerran toisensa jälkeen. Tai Bojania ihastelemassa, miten hauska oli video, jossa nosturoitiin Kärtsä imemään lonkeroa tölkkirivin päälle. Miten tyylitajuista ja vastustamattoman hauskaa! Heh heh.

Vierailija
33527/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kauhean montaa K:n palvojaa ole.. mutta B:n palvojia tässä ketjussa on senkin edestä. Minulle kumpikin ovat ok, ei mitään yli-ihmisiä

Vierailija
33528/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K jakanut stooriin sen pussauskuvan. Ilmeisesti tarkoituksena ilmoittaa että ei ole homofoobikko?

Mä taas koin, että yrittää ratsastaa homoilua kannattavien ihmisten suosioon. Siis itse annan jokaisen olla, mitä on, mutta en käy lyömään ihmisiä päähän, jos ovat vain heteroita.

Inhottava ja tyhmä kuva, minusta K:n miesrakkaus kuuluu vain Bojanille, enkä oikein pidä viisukevään henkeä hänessä rakastaneena myöskään siitä, että hän tekee aiheesta vitsiä.

HOMOILUA KANNATTAVAT IHMISET????? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä on homoilu ja mitä on homoilun kannattaminen? Olemmeko me siis sinusta inhottavia ja tyhmiä kuten tuo kuva? 

T. Rietas gay

Vierailija
33529/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suipot korvat vain puuttuu. Nyt ku sanoit ni kyllä.

Kaunis mies💕

Vierailija
33530/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu! Miksi Klla jää aina joku levy päälle noissa stooreissa?!? Tuo v-hokemaki saa minut raivon valtaan!

On vaikea kuvitella Bojania vaikuttumassa ja huvittumassa öööööö v*ttu -örinöiden äärellä. Kerran toisensa jälkeen. Tai Bojania ihastelemassa, miten hauska oli video, jossa nosturoitiin Kärtsä imemään lonkeroa tölkkirivin päälle. Miten tyylitajuista ja vastustamattoman hauskaa! Heh heh.

Tuskinpa hän yrittää niillä ainakaan Bojaniin vaikutusta tehdäkään.

Vierailija
33531/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ongelma. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
33532/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä takerrutaan joka puheeseen

Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.

Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä

Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.

roastaaminen on halpa ja helppo keino täyttää väliajat puhemassalla

Se on halpa ja köykäinen tapa "hauskuuttaa" yleisöä. Myös vaarallinen, koska läheskään kaikki eivät pidä tuonkaltaisesta "huumorista". Laji lyö leiman myös Jeren otsaan, valitettavasti.

Näin on. Juurikin köykäistä.... Toisaalta,harvan artistin välipuheet on odotetumpia kuin biisit.

Yleensä spiikit vain "normiartisteilla" liittyy jotenkin seuraavaan biisiin ja kertoo jonkun lyhyen tarinan.

Siksi onkin helkkarin mukavaa, että joku tekee oikeasti omaa juttuaan eikä seuraa tätä normiartistien linjaa, jos se ei sopivalta tunnu. Vai haluaisivatko nämä valittajat nähdä lavalla K:n, joka ei olisi aito?

Minä sain eri kuvan Käärijästä umkn ja viisujen aikana ja petyin, että aito K onkin kiroileva, ulostamisesta puhuva ja yleisölle vttuileva hlö. Enkä aio mennä enää hänen keikoilleen.

Heti näin, että moukka se oikeasti on. Viisuhumpan aikainen Käärijä oli vain feikki, rooli joka kävi Jerelle raskaaksi. Jos joku tyylistä tykkää niin ok. Mun ei tarvitse.

Mä taas olin kahden vaiheilla koko ajan... Käärijä ilahdutti musiikillaan ja esiintymisellään, mutta jokin siinä ihmisessä häiritsi. Mietin, että oonko vain turhan epäilevä jotenkin, ehkä mm. sen kohun takia, joka tuli tietyn Insta-tilin seuraamisesta ja siksi kun se vaikutti niin kilpailuhenkiseltä (valmis tekemään lähes mitä vain suosion ja menestyksen vuoksi?), mutta ehei. Nyt naamio on jo puoliksi pudonnut. Harmittaa monien ihmisten puolesta, mutta eiköhän he pärjää. En toki ole sitäkään mieltä, että J olisi kovin ikävä ihminen - varmasti on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ristiriitainen tyyppi on, ja huomio tuntuu olleen liikaa. Tämän mittakaavan huomio olisi kyllä raskasta kenelle tahansa, ja taitaa olla raskainta juuri silloin, jos ihmiset olettavat sun olevan tosi positiivinen ja hyvä tyyppi ja aito. Ehkä on jotain itsesabotointiakin meneillään tällä hetkellä. 

Hyvin kirjoitit. Jotain epämääräistä hänessä oli, vaikka viehättävä ja vetovoimainen onkin. Henkilö, joka ei todellakaan näytä kerralla kaikkia kortteja pöydässä. Tosin tietäneekohän edes itse omia korttejaan.....pakka aina vähän vaiheessa.

Vaaka!!!! (Sori)

Astromammat (ikään ja sukupuoleen katsomatta!): millaisia vaakamiehen ominaisuudet ovat ja mitä niistä on Kssä/Jssä näkyvissä?

(Ne jotka ei oo kiinnostunu astrologiasta: voitte skipata tämän ja mennä vaikka sinne musaketjuun puhumaan järkeviä, pusipusi!)

En tiedä astrologisesti sen tarkemmin, mutta isäni oli vaaka ja huvittaa juuri noi luonnehdinnat, että kortteja on kädet täynnä, mutta niitä eivät muut näe ja peli elää koko ajan jne. Näin se menee. Eivät juuri suunnittele. Ainakaan niin, että muut olisivat siitä kartalla.

Mulle aivan perus, en ole missään vaiheessa odottanutkaan olevani täysin kartalla ko miehestä. Kaikkeen, mitä näen, jätän varauksen asian pienestä muuttumisesta.

Eikä haittaa :)  Olen niin tottunut. Sen näkee, mitä kartalle ilmestyy, kun jaksaa elää.

Vierailija
33533/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.

Koska K:n juttu on rikkoa vähän kaikenlaisia rajoja ja tehdä asioita impulsiivisesti. Onneksi.

Rajoja? Mitä rajoja tässä nyt rikottiin? 

Kuka pertti perusseuraaja ei ole tietoinen Euroviisuissa ja sen liepeillä tapahtuneista jatkuvista miespusuista muiden artistien kesken? Tai siitä, että jengi toivoi näkevänsä B&K:n pussaavan, mutta toisaalta ei ikinä noin halvasti / halvalla? Vaan ainoastaan tyyliin ns. ihanan pakahduttavissa tunnelmissa?

Ei toi riko yhtäkään rajaa, toi on kuivakkaa hohhoijaa (tai yök) -osastoa.

Vierailija
33534/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et! Se on ihan varmana haltia. Ihokin sädehtii silleen maagisesti ja kasvojen ja hiusten asento on vaan jotenkin ihan jostain keijumaasta!!

Vierailija
33535/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun ei ole mitään kosketuspintaa muusikkopiireihin , koskaan ollutkaan, niin onko toi ihan tavallista että gf on crewssa mukana ja kulkee kaikilla keikoilla? Kysyn nyt ihan ilman sarvia ja hampaita tiedonjanossani.

Vierailija
33536/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olit stoorista, jossa Bojan kysyi "onks teil denssii?" Oliko siinä kuitenkin tarpeeksi tyylitajua?

Vierailija
33537/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.

Samaa mietin, ihan tekninen pusu.

Kärtsyä kyllä pusun jälkeen hykerrytti jostain syystä, ei tiennyt miten päin olisi ollut.

Esitti, filmasi.

Vierailija
33538/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun ei ole mitään kosketuspintaa muusikkopiireihin , koskaan ollutkaan, niin onko toi ihan tavallista että gf on crewssa mukana ja kulkee kaikilla keikoilla? Kysyn nyt ihan ilman sarvia ja hampaita tiedonjanossani.

Ei todellakaan! En oo ikinä nähny vastaavaa!

Vierailija
33539/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi teksti väittää, että Bojan härkä? On syntynyt 6.1. eli se kauris on oikea

Bojan on nouseva härkä.

Ei sitä voi tietää tietämättä henkilön syntymäpaikkakuntaa ja kellonaikaa.

Vierailija
33540/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ongelma. Suosittelen terapiaa.

Jos tuo hokema on susta hauska, terapia ei edes sulle riitä!

Ketju on lukittu.