Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jonka mielestä Kris näyttää ihan haltialta?
Suipot korvat vain puuttuu. Nyt ku sanoit ni kyllä.
Melkeen pystyn näkee ne korvatkin. Hämmästyin kun ne ei olleetkaan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris on tosiaan kuin jostakin taru sormusten herrasta.
Jaahas, nyt meillä on haltia ja vampyyri. Mitäs nämä kolme muuta ovat (Bojan, Jure, Nace)?
True blood sarjaako täällä leikitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt meillä on haltia ja vampyyri. Mitäs nämä kolme muuta ovat (Bojan, Jure, Nace)?
Bojan on tietysti menninkäinen. 💚
Eikun päivänsäde!!!
Täällä kun aina Bojania kehutaan ja itsekin olen ihan in love, niin jos ulkonäöstä puhutaan niin voi rehellisesti sanoa että kyllä hänestäkin saa vähän huonompia kuvia. Välillä on sellainen vähän rasvaisen näköinen jossain määrin, silmät puolitangossa, just näitä nuorison tyypillisiä kuvailmeitä. :) Mutta pääosin tietysti onnistuneita ja kauniita otoksia. Kris on edelleen se valokuvamalli, tosi nätti haltia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kun ei ole mitään kosketuspintaa muusikkopiireihin , koskaan ollutkaan, niin onko toi ihan tavallista että gf on crewssa mukana ja kulkee kaikilla keikoilla? Kysyn nyt ihan ilman sarvia ja hampaita tiedonjanossani.
On se mun nähdäkseni aika tavallista nuorilla lapsettomilla pariskunnilla. Jossain vaiheessa ei ehkä sitten enää niin kiinnosta, tai ei töiden tai muun elämäntilanteen takia pääse tai jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suipot korvat vain puuttuu. Nyt ku sanoit ni kyllä.
Melkeen pystyn näkee ne korvatkin. Hämmästyin kun ne ei olleetkaan paikallaan.
Krisillä on minusta keijun/haltijan korvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun päivänsäde!!!
Bojan on päivänsäde ja Kärtsä menninkäinen.💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu! Miksi Klla jää aina joku levy päälle noissa stooreissa?!? Tuo v-hokemaki saa minut raivon valtaan!
On vaikea kuvitella Bojania vaikuttumassa ja huvittumassa öööööö v*ttu -örinöiden äärellä. Kerran toisensa jälkeen. Tai Bojania ihastelemassa, miten hauska oli video, jossa nosturoitiin Kärtsä imemään lonkeroa tölkkirivin päälle. Miten tyylitajuista ja vastustamattoman hauskaa! Heh heh.
Tunnustan, että minäkin silloin tällöin mietin Bojanin reaktioita. Eikä lopputulos ole kovin mieltäylentävä. Jollei B sitten mahdollisesti onnistu näkemään näissä jotain hullua eksotiikkaa. Älkääkä nyt taas loukkaantuko. Mielipiteitä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vampyyri?? Minun mielestäni hänellä on enemmän ihmissusi viboja :D
Jania on noissa muissa ketjuissa kutsuttu yön vampyyriksi, mutta samapa tuo. Mystinen yön olento kuitenkin. Vampyyriksi minäkin miellän hänet.
En ollut kuullut tätä! :O ehkä pitää pitäytyä vampyyrissä
Mulla on just vampyyri Jan ficci kesken. Ei enää pliis muuteta häntä, koska ficci on melkein valmis.
Sori mutta ei auta, nyt pitää alottaa alusta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Bojan ollut se Dorian Gray?:D
Kääryle on Dorian Gray, jonka muotokuvassa alkaa näkyä Jere, joka tursuaa esiin Käärijän aukoista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun aina Bojania kehutaan ja itsekin olen ihan in love, niin jos ulkonäöstä puhutaan niin voi rehellisesti sanoa että kyllä hänestäkin saa vähän huonompia kuvia. Välillä on sellainen vähän rasvaisen näköinen jossain määrin, silmät puolitangossa, just näitä nuorison tyypillisiä kuvailmeitä. :) Mutta pääosin tietysti onnistuneita ja kauniita otoksia. Kris on edelleen se valokuvamalli, tosi nätti haltia.
Tästä tuli mieleen yksi postaus jonka näin tänään instassa. Siinä oli zoomattu B:n siihen apinakuvaan tältä päivältä. Oli harmaita hiuksia..? Ja kuvatekstissä oli heidän kappaleesta Plastika sanoja: (en muista sanasta sanaan) iholta mennyt hohto ja hiukset harmaantuu, vaikka olen vasta 23". En ollut ennen huomannut 🤔 mutta mahtava ettei tarvitse värjäillä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan Bojanista ollut viime aikoina useitakin huonoja ja ruokkoamattomia kuvia. Kyllä hänestä helposti aika peikon saisi. Siis ulkoisesti.
Laittakaapa peukkua ylös jos vielä shippaatte B ja K ja alas jos kaikki toivo on mielestänne mennyt. Onko puutarhureita vielä paikalla ?
Eikös ne K ja B ole jotakin kuninkaallisia kruunuineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen yksi postaus jonka näin tänään instassa. Siinä oli zoomattu B:n siihen apinakuvaan tältä päivältä. Oli harmaita hiuksia..? Ja kuvatekstissä oli heidän kappaleesta Plastika sanoja: (en muista sanasta sanaan) iholta mennyt hohto ja hiukset harmaantuu, vaikka olen vasta 23". En ollut ennen huomannut 🤔 mutta mahtava ettei tarvitse värjäillä!
Yhdessä vanhemmassa kuvassa/videossa myös oli edessä harmaita hiuksia. Aika coolin näköistä mut erikoista jos aidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Bojan ollut se Dorian Gray?:D
Kääryle on Dorian Gray, jonka muotokuvassa alkaa näkyä Jere, joka tursuaa esiin Käärijän aukoista.
Millä perusteella Bojan olisi Dorian Gray?
Tummahiuksiset monesti taitaa harmaantua aiemmin mutta että 24-vuotiaana.. ei kai vielä. 🙂 Kuluttavaa tuo elämä varmasti on, jatkuvaa valvomista, adrenaliinia ja alkoholiakin varmasti kuluu ja tupakka maistuu. Eikö Balkanilla ihan yleisesti polteta enemmän.
Eiköhän B tiedä K:n olevan roolihahmo ja stoorien olevan sen mukaisia.
Olisi eri asia jos mitään Käärijähahmoa ei olisi, ja J laittaisi omana itsenään noita.
Äh mä unohdin koko Päivänsäde ja Menninkäinen -jutun, siis K&B:n välisen. Olin vaan täysin Jokereitten lumossa hetkisen...
Se oli vain mielipide, että Jere aidompi ja pysyn siinä, kouluja tarpeeksi lukio ja pari muuta, työ oma valinta