Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CuM1cFkvqIG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Hauska klippi Joksuista.
Bojan on kyllä melkonen tumppi.Näyttääpä lyhkäseltä noiden muiden keskellä, vaik eihän se mikään lyhyt oo ku on 178cm
Onkohan oikeesti lyhempi? Miehillä saattaa olla tapana lisätä sentti pari pituuteensa. Ja tarkoitan nyt ihan pituutta siis, en mitään muuta (senkin törkimykset). Jeren pitäisi olla 170cm, mut ihan hyvin totuus voi olla et onkin 168cm esim. Ja Bojan ehkä 174cm?
Jerestä oli kuva JVG:n poikien kans ja vertasin Jereä Galikseen, ku sehän on sellai nysä, ni kyl siihen verrattuna vois olla sen 170cm. Eikä sillä ollu niitä korollisia kenkiä siinä. Tosin Jere ei kyl seisonu suorassa, vaan oli semmosessa vähän kumarassa asennossa ni ei voi kyl täysin luottaa arviointiin :D
Ei ole 170 ainakaan ilman niitä kenkiä. Ja hirmu pienen näköinen niissä umk kuvissa. Yhdessä BP Tiina jopa arvuuttelee K pituutta ja sanoi siinä myös oman pituutensa mutta en enää muista mikä se oli tai missä tuo kuva on. K on alle 165cm ilman kenkiä.
Ärsytti tosi paljon se Tiinan arvuuttelu pituudesta. Oli tökeröä. Joo huomataan että ei ole pitkä henkilö. B on pitkänhuiskea J rinnalla, kyllä heillä sellainen 15 cm eroa pituudessa näyttää olevan. Sitten ne kengät lisäksi.
Itselläni on poika jonka pituuskasvua seurataan ja sairauden takia laahaa nyt pituus. Ärsyttää tosi paljon miesten pituustaivastelu. Kehorauha tässäkin. J saa kuulla kehostaan tosi paljon kun ei sovi ihannemuottiin tässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin läpyttelykin oli kuumempi
Juuei oo hot pussata ketään niistä pinkeistä olmeista😝 Luuleeko kärtsä että tuolla saa suosiota kun viisuissakin tykättiin bromancesta. Eikö se nyt saamari tajua, että halutaan nähdä sen pussaavan bojania, eikä noita urpåja🙄
Pinkit olmit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska klippi Joksuista.
Bojan on kyllä melkonen tumppi.Näyttääpä lyhkäseltä noiden muiden keskellä, vaik eihän se mikään lyhyt oo ku on 178cm
Onkohan oikeesti lyhempi? Miehillä saattaa olla tapana lisätä sentti pari pituuteensa. Ja tarkoitan nyt ihan pituutta siis, en mitään muuta (senkin törkimykset). Jeren pitäisi olla 170cm, mut ihan hyvin totuus voi olla et onkin 168cm esim. Ja Bojan ehkä 174cm?
Jerestä oli kuva JVG:n poikien kans ja vertasin Jereä Galikseen, ku sehän on sellai nysä, ni kyl siihen verrattuna vois olla sen 170cm. Eikä sillä ollu niitä korollisia kenkiä siinä. Tosin Jere ei kyl seisonu suorassa, vaan oli semmosessa vähän kumarassa asennossa ni ei voi kyl täysin luottaa arviointiin :D
Ei ole 170 ainakaan ilman niitä kenkiä. Ja hirmu pienen näköinen niissä umk kuvissa. Yhdessä BP Tiina jopa arvuuttelee K pituutta ja sanoi siinä myös oman pituutensa mutta en enää muista mikä se oli tai missä tuo kuva on. K on alle 165cm ilman kenkiä.
On se 170cm. Tuskin Elite Prospects jääkiekkopelaajaesittelyihin säätäs mitään keksimäänsä pituutta
Eikö ne sinne itse ilmoiteta?
Siellä pituus oli pitkälle kevääseen 162, sitten vaihtui 170.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ryhmässä lienee sellaisia, jotka ovat käyneet Käärijän keikoilla ennen UMK:ta ja viisuja. Minkälaisia mahdollisuuksia mahtoivat K:n välispiikit silloin olla? Sen aikaisia keikoilla kuvattuja videoita ei ole tullut ainakaan minun nähtäväksi.
K:n yhtä lausetta on ruodittu - onko homofobobinen vai ei. Minun mielestä ei ole.
Kliiniseltä näyttä näyttänyttä pusua, sen merkitystä on ihmetelty. Esillä tietoja, että Jerellä on homoystäviä.Tuon pusun yhteydessä K sulkenut silmänsä, näkyy siinä lavan perältä otetussa lähikuvassa, mv-kuva. Onhan K tuossa voinut (taas) kokeilla rajojaan. Joku kirjoitti K:n pusun jälkeen nauraa kiherrelleen. Kuitenkin itselleen (ilmeisesti) miesten väliset suhteet eivät ole käytännön tasolla tuttua. Jotain pientä 'salattua' suhteen alkua on päässyt B:n kanssa vähän maistamaan.
Provinssin möläytys oli homofobinen ihan riippumatta Käärijän kaveripiiristä.
No eikä ollut. Näin homofobisia kommentteja useinkin kuulevana, ei tossa ollut mitään sellaista.
Homofobisuus ei määräydy sen mukaan, mitä sinä kuulet. Möläytys uusinsi vanhaa loukkaavaa stereotypiaa homoista prideen yhdistettynä. Ja hölmöt heterot nauraa hohottivat.
Niin tein minä hölmö homokin. Puolesta loukkaantuminen on vähän haastava juttu, sille linjalle ei kannata lähteä.
Kiitos näkökulmastasi! Mielestäni meidän heteroiden on oltava varovaisia mitä kutsumme homofobiaksi, ettemme aiheuta termin laimentamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://ww juuw.instagram.com/reel/CuM1cFkvqIG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Hauska klippi Joksuista.
Bojan on kyllä melkonen tumppi.Tuo kuvakulma on jotenkin outo.Nimittäin normaalisti Jure on saman pituinen kuin Bojan.Ja tuon perusteella Bojan näyttäisi olevan hyvin hento, vaikka oikeasti on ihan normaalikokoinen.Jos tuohon kuvaan olisi vielä lisätty Kärtsäri, niin miltähän olisi näyttänyt?Apua, nyt rupesi jo naurattamaan, kun näin kuvan mielessäni.Hänhän on nimittäin Bojania ainakin päätä pienempi.
Todellakin 😅 hassu kuvakulma ja ajatus Kääryleestä porukassa. Jure ja Bojan tosiaan vaikuttavat lähes saman pituisilta yleensä ja Jure on ruumiinrakenteeltaan Bojania kevyempi. Tässä kuvassa vääristyy kyllä noi mittasuhteet.
Muistan yhden JO:n haastattelun, missä toimittaja kysyi jotain 'pienestä' enkä tietty muista nyt mihin liittyi, mut B sanoi et täällä ei ole muuta pientä kuin hän. Sen jälkeen toki tajus miltä se kuulosti 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihana pätkä Bojanista ja Zoranista.
Olipa nopea halaus.. eikö kaikki B:n halaukset kestäkään puolta vuosisataa.
Harrastaako B aina sitä "buddy tapping" -maneeria halatessaan ystäviään? Hän teki sitä lähes aina K:n kanssa.. onko kukaan huomannut?
Tekee sen myös tässä klipissa "haastatellessaan" Zorania. Eli näyttää olevan hänen yleinen tapansa.
https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Vierailija kirjoitti:
Google näköjään väittää pituudeksi useammassakin jutussa 170cm mitä nyt ihan usko. Eräässä lehtijutussa taasen sanottiin että 162cm. No samapa tuo mutta en usko tuohon 170cm jo siksi että B oli selvästi pitempi.
Se 162cm oli IL n tai Is urheiluaiheinen juttu, johon toimittaja oli hakenu Jeren pituuden EliteProspectsin vanhoista tiedoista, kun Jertsu 15v. Kasvupyrähdys vähän vanhempani.
Se pelaajatietoosio päivitettiin tuon jutun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ryhmässä lienee sellaisia, jotka ovat käyneet Käärijän keikoilla ennen UMK:ta ja viisuja. Minkälaisia mahdollisuuksia mahtoivat K:n välispiikit silloin olla? Sen aikaisia keikoilla kuvattuja videoita ei ole tullut ainakaan minun nähtäväksi.
K:n yhtä lausetta on ruodittu - onko homofobobinen vai ei. Minun mielestä ei ole.
Kliiniseltä näyttä näyttänyttä pusua, sen merkitystä on ihmetelty. Esillä tietoja, että Jerellä on homoystäviä.Tuon pusun yhteydessä K sulkenut silmänsä, näkyy siinä lavan perältä otetussa lähikuvassa, mv-kuva. Onhan K tuossa voinut (taas) kokeilla rajojaan. Joku kirjoitti K:n pusun jälkeen nauraa kiherrelleen. Kuitenkin itselleen (ilmeisesti) miesten väliset suhteet eivät ole käytännön tasolla tuttua. Jotain pientä 'salattua' suhteen alkua on päässyt B:n kanssa vähän maistamaan.
No eikä ollut. Näin homofobisia kommentteja useinkin kuulevana, ei tossa ollut mitään sellaista.
Homofobisuus ei määräydy sen mukaan, mitä sinä kuulet. Möläytys uusinsi vanhaa loukkaavaa stereotypiaa homoista prideen yhdistettynä. Ja hölmöt heterot nauraa hohottivat.
Niin tein minä hölmö homokin. Puolesta loukkaantuminen on vähän haastava juttu, sille linjalle ei kannata lähteä.
Kiitos näkökulmastasi! Mielestäni meidän heteroiden on oltava varovaisia mitä kutsumme homofobiaksi, ettemme aiheuta termin laimentamista.
Tämä on ihan totta! Olen katsonut monta kertaa ton spiikin, enkä ymmärrä, miksi jotkut näkevät sen homofobisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä takerrutaan joka puheeseen
Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.
Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä
Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.
roastaaminen on halpa ja helppo keino täyttää väliajat puhemassalla
Se on halpa ja köykäinen tapa "hauskuuttaa" yleisöä. Myös vaarallinen, koska läheskään kaikki eivät pidä tuonkaltaisesta "huumorista". Laji lyö leiman myös Jeren otsaan, valitettavasti.
Näin on. Juurikin köykäistä.... Toisaalta,harvan artistin välipuheet on odotetumpia kuin biisit.
Yleensä spiikit vain "normiartisteilla" liittyy jotenkin seuraavaan biisiin ja kertoo jonkun lyhyen tarinan.
Siksi onkin helkkarin mukavaa, että joku tekee oikeasti omaa juttuaan eikä seuraa tätä normiartistien linjaa, jos se ei sopivalta tunnu. Vai haluaisivatko nämä valittajat nähdä lavalla K:n, joka ei olisi aito?
Minä sain eri kuvan Käärijästä umkn ja viisujen aikana ja petyin, että aito K onkin kiroileva, ulostamisesta puhuva ja yleisölle vttuileva hlö. Enkä aio mennä enää hänen keikoilleen.
Heti näin, että moukka se oikeasti on. Viisuhumpan aikainen Käärijä oli vain feikki, rooli joka kävi Jerelle raskaaksi. Jos joku tyylistä tykkää niin ok. Mun ei tarvitse.
Mä taas olin kahden vaiheilla koko ajan... Käärijä ilahdutti musiikillaan ja esiintymisellään, mutta jokin siinä ihmisessä häiritsi. Mietin, että oonko vain turhan epäilevä jotenkin, ehkä mm. sen kohun takia, joka tuli tietyn Insta-tilin seuraamisesta ja siksi kun se vaikutti niin kilpailuhenkiseltä (valmis tekemään lähes mitä vain suosion ja menestyksen vuoksi?), mutta ehei. Nyt naamio on jo puoliksi pudonnut. Harmittaa monien ihmisten puolesta, mutta eiköhän he pärjää. En toki ole sitäkään mieltä, että J olisi kovin ikävä ihminen - varmasti on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ristiriitainen tyyppi on, ja huomio tuntuu olleen liikaa. Tämän mittakaavan huomio olisi kyllä raskasta kenelle tahansa, ja taitaa olla raskainta juuri silloin, jos ihmiset olettavat sun olevan tosi positiivinen ja hyvä tyyppi ja aito. Ehkä on jotain itsesabotointiakin meneillään tällä hetkellä.
Hyvin kirjoitit. Jotain epämääräistä hänessä oli, vaikka viehättävä ja vetovoimainen onkin. Henkilö, joka ei todellakaan näytä kerralla kaikkia kortteja pöydässä. Tosin tietäneekohän edes itse omia korttejaan.....pakka aina vähän vaiheessa.
Vaaka!!!! (Sori)
Astromammat (ikään ja sukupuoleen katsomatta!): millaisia vaakamiehen ominaisuudet ovat ja mitä niistä on Kssä/Jssä näkyvissä?
(Ne jotka ei oo kiinnostunu astrologiasta: voitte skipata tämän ja mennä vaikka sinne musaketjuun puhumaan järkeviä, pusipusi!)
And same question for Capricorn men and Bojan? Please.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä 170cm
Paksupohjaiset kengät jalassa vai ilman? Montako senttiä niillä saa lisää?
Mulle ihan sama onko 165 vai 170 tai mitä vaan, ei todellakaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska klippi Joksuista.
Ärsytti tosi paljon se Tiinan arvuuttelu pituudesta. Oli tökeröä. Joo huomataan että ei ole pitkä henkilö. B on pitkänhuiskea J rinnalla, kyllä heillä sellainen 15 cm eroa pituudessa näyttää olevan. Sitten ne kengät lisäksi.
Itselläni on poika jonka pituuskasvua seurataan ja sairauden takia laahaa nyt pituus. Ärsyttää tosi paljon miesten pituustaivastelu. Kehorauha tässäkin. J saa kuulla kehostaan tosi paljon kun ei sovi ihannemuottiin tässäkään.
Ei se pituus mua ainakaan haittaa :) enemmän rakastettavaa per senttimetri :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska klippi Joksuista.
Kävin katsomassa tuon Novi Val live-esityksen.Siinä Jure ja Bojan olivat vierekkäin ja hyvin samanpituisilta vaikuttivat.Jure ehkä muutaman sentin pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Kritisoin homofobista heittoa ja olen homo kuten useat muutkin heittoa täällä arvostelleet. Mutta quislingejä on aina, kaikissa yhteisöissä, ikävä kyllä.
Aina puhutaan että Bojan on alkanut seuraamaan sitä ja sitä, niin voihan se olla että muut seuraavat ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä 170cm
Paksupohjaiset kengät jalassa vai ilman? Montako senttiä niillä saa lisää?
Mulle ihan sama onko 165 vai 170 tai mitä vaan, ei todellakaan merkitystä.
Ilman kenkiä 170cm
https://tenor.com/view/dance-k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4-antti-tuisku-kaarij… Tuisku on 171cm ja tossa K näyttää kyl huomattavasti lyhkäsemmältä. Et se 162cm taitaa oikeesti pitää paikkaansa.
Kauankohan tota Bojanin pussaamista saa vielä odotella? JO keikalla?
Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.
Eikö ne sinne itse ilmoiteta?