Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33441/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ryhmässä lienee sellaisia, jotka ovat käyneet Käärijän keikoilla ennen UMK:ta ja viisuja. Minkälaisia mahdollisuuksia mahtoivat K:n välispiikit silloin olla? Sen aikaisia keikoilla kuvattuja videoita ei ole tullut ainakaan minun nähtäväksi.

K:n yhtä lausetta on ruodittu - onko homofobobinen vai ei. Minun mielestä ei ole.

Kliiniseltä näyttä näyttänyttä pusua, sen merkitystä on ihmetelty. Esillä tietoja, että Jerellä on homoystäviä.

Tuon pusun yhteydessä K sulkenut silmänsä, näkyy siinä lavan perältä otetussa lähikuvassa, mv-kuva. Onhan K tuossa voinut (taas) kokeilla rajojaan. Joku kirjoitti K:n pusun jälkeen nauraa kiherrelleen. Kuitenkin itselleen (ilmeisesti) miesten väliset suhteet eivät ole käytännön tasolla tuttua. Jotain pientä 'salattua' suhteen alkua on päässyt B:n kanssa vähän maistamaan.

Provinssin möläytys oli homofobinen ihan riippumatta Käärijän kaveripiiristä.

No eikä ollut. Näin homofobisia kommentteja useinkin kuulevana, ei tossa ollut mitään sellaista.

Homofobisuus ei määräydy sen mukaan, mitä sinä kuulet. Möläytys uusinsi vanhaa loukkaavaa stereotypiaa homoista prideen yhdistettynä. Ja hölmöt heterot nauraa hohottivat.

Niin tein minä hölmö homokin. Puolesta loukkaantuminen on vähän haastava juttu, sille linjalle ei kannata lähteä.

Kritisoin homofobista heittoa ja olen homo kuten useat muutkin heittoa täällä arvostelleet. Mutta quislingejä on aina, kaikissa yhteisöissä, ikävä kyllä.

Öö, mitä? Alat haukkumaan muita pettureiksi sen perusteella, että en löydä tossa nyt mitään loukkaavaa? Aikamoista.

Vierailija
33442/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ihana pätkä Bojanista ja Zoranista.

Olipa nopea halaus.. eikö kaikki B:n halaukset kestäkään puolta vuosisataa.

Harrastaako B aina sitä "buddy tapping" -maneeria halatessaan ystäviään? Hän teki sitä lähes aina K:n kanssa.. onko kukaan huomannut?

Tekee sen myös tässä klipissa "haastatellessaan" Zorania. Eli näyttää olevan hänen yleinen tapansa.

https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

Niinpä näkyy! Tuohon taputteluun verrattuna K:n halit näyttävät niin lämpöisiltä... Varsinkin ne finaalin jälkeiset B:lle :>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33443/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Ryhmässä lienee sellaisia, jotka ovat käyneet Käärijän keikoilla ennen UMK:ta ja viisuja. Minkälaisia mahdollisuuksia mahtoivat K:n välispiikit silloin olla? Sen aikaisia keikoilla kuvattuja videoita ei ole tullut ainakaan minun nähtäväksi.

K:n yhtä lausetta on ruodittu - onko homofobobinen vai ei. Minun mielestä ei ole.

Kliiniseltä näyttä näyttänyttä pusua, sen merkitystä on ihmetelty. Esillä tietoja, että Jerellä on homoystäviä.

Tuon pusun yhteydessä K sulkenut silmänsä, näkyy siinä lavan perältä otetussa lähikuvassa, mv-kuva. Onhan K tuossa voinut (taas) kokeilla rajojaan. Joku kirjoitti K:n pusun jälkeen nauraa kiherrelleen. Kuitenkin itselleen (ilmeisesti) miesten väliset suhteet eivät ole käytännön tasolla tuttua. Jotain pientä 'salattua' suhteen alkua on päässyt B:n kanssa vähän maistamaan.

Provinssin möläytys oli homofobinen ihan riippumatta Käärijän kaveripiiristä.

No eikä ollut. Näin homofobisia kommentteja useinkin kuulevana, ei tossa ollut mitään sellaista.

Homofobisuus ei määräydy sen mukaan, mitä sinä kuulet. Möläytys uusinsi vanhaa loukkaavaa stereotypiaa homoista prideen yhdistettynä. Ja hölmöt heterot nauraa hohottivat.

Niin tein minä hölmö homokin. Puolesta loukkaantuminen on vähän haastava juttu, sille linjalle ei kannata lähteä.

Kiitos näkökulmastasi! Mielestäni meidän heteroiden on oltava varovaisia mitä kutsumme homofobiaksi, ettemme aiheuta termin laimentamista. 

Tämä on ihan totta! Olen katsonut monta kertaa ton spiikin, enkä ymmärrä, miksi jotkut näkevät sen homofobisena.

Tunnistimme mölähdyksen homofobiseksi, koska tiedämme mitä homofobisuus tarkoittaa.

Vierailija
33444/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google näköjään väittää pituudeksi useammassakin jutussa 170cm mitä nyt ihan usko. Eräässä lehtijutussa taasen sanottiin että 162cm. No samapa tuo mutta en usko tuohon 170cm jo siksi että B oli selvästi pitempi.

Se 162cm oli IL n tai Is urheiluaiheinen juttu, johon toimittaja oli hakenu Jeren pituuden EliteProspectsin vanhoista tiedoista, kun Jertsu 15v. Kasvupyrähdys vähän vanhempani.

Se pelaajatietoosio päivitettiin tuon jutun jälkeen

Just tää juttu oli se minkä luin. No 170cm ei minusta ole kyllä mikään erityisen lyhyt ja onko silloin edes tarvetta saada niillä kengillä lisää pituutta. Vai käyttääkö jostain muusta syystä niitä?

Miten se B sitten näyttää niin paljon pidemmältä jos eroa on vaan se 8cm tai vähemmän jos J on ne kengät?

Vierailija
33445/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä Anttia juurikaan lyhyemmältä, ei seiso ihan suorassa

Vierailija
33446/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin huvikseen mitä Bojan nimenä tarkoittaa niin tuli että "Battle" tai "War" ainakin tsekki- ja slovakkinimenä. Sopiikos tuo nyt muka ruusulle sitten.

His surname suits Rose as Cvijet/Cvet means Flower. 😊 And for the name, yes, Boj means Battle, but BojA (boj + A) also means Colour. 🥰

Vierailija
33447/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä on jollain keikalla sanonut et hänen pituuttaan kyselty (sanonut myös et toivottavasti takarivi näkee hänet ja 'perheen pienimmätkin' kun on niin pienikokoinen ja vitsaillut et on itse perheen pienimmän, 5-vuotiaan kokoinen) ja kaikki odotti et se kertoo sen, mut sanoikin ettei kerro. Hyvä niin. Toimittajat kyselleet sitä ja myös kengän kokoa. Onhan toi varmaan inhottavaa sille. Kaikki näkee et on pienikokoinen, tarviiko sitä enempää ihmetellä.

Vierailija
33448/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B varmaan juttelevat yksityisesti ja B haluaa olla Jeren elämässä ja sen takia tykkäilee vain jeren kavereiden kautta.

Vierailija
33449/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google näköjään väittää pituudeksi useammassakin jutussa 170cm mitä nyt ihan usko. Eräässä lehtijutussa taasen sanottiin että 162cm. No samapa tuo mutta en usko tuohon 170cm jo siksi että B oli selvästi pitempi.

Se 162cm oli IL n tai Is urheiluaiheinen juttu, johon toimittaja oli hakenu Jeren pituuden EliteProspectsin vanhoista tiedoista, kun Jertsu 15v. Kasvupyrähdys vähän vanhempani.

Vaikka muutkin K:n perheen jäsenet vissiin lyhyempää sorttia, varmasti on sairaus vaikuttanut pituuskasvuun.

Vierailija
33450/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin huvikseen mitä Bojan nimenä tarkoittaa niin tuli että "Battle" tai "War" ainakin tsekki- ja slovakkinimenä. Sopiikos tuo nyt muka ruusulle sitten.

His surname suits Rose as Cvijet/Cvet means Flower. 😊 And for the name, yes, Boj means Battle, but BojA (boj + A) also means Colour. 🥰

I'm sorry his surname is CVJETICANIN without "I". But whatever, that's it🤣 yes!! For me he is Mr. Flower or as you would say Balkan Rose. 🌹💚

Vierailija
33451/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyllä 170cm

Paksupohjaiset kengät jalassa vai ilman? Montako senttiä niillä saa lisää?

Mulle ihan sama onko 165 vai 170 tai mitä vaan, ei todellakaan merkitystä.

Ei varmaan muillekaan, kuhan pohdittiin.

Vierailija
33452/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace rupeaa jo ukkoutumaan. Kivan ja symppiksen oloinen mies, mutta kalju pilkistää ja viimeisimmässä haastattelussa oli miestissit. Ei siinä mitään, niin käy meille kaikille. Yllätyin vain, että noinkin nuori, luulin häntä 35-40-vuotiaaksi.

Vierailija
33453/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.

Tämä olisi muuten kuumaa.

Vierailija
33454/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan tota Bojanin pussaamista saa vielä odotella? JO keikalla?

Sitä saadaan odotella ikuisesti. Sellaista matskua he ei ikinä tule antamaan netin syövereihin jaettavaksi, luulen että jos vielä tapaavat ovat muutenkin todella paljon varovaisempia kaikessa kanssakäymisessä, kiitos tämän hullun kohun. Jossa kyllä valitettavasti olen itsekin osallisena ollut täällä roikkumalla🙈

Vierailija
33455/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace rupeaa jo ukkoutumaan. Kivan ja symppiksen oloinen mies, mutta kalju pilkistää ja viimeisimmässä haastattelussa oli miestissit. Ei siinä mitään, niin käy meille kaikille. Yllätyin vain, että noinkin nuori, luulin häntä 35-40-vuotiaaksi.

Komea mies on, mutta ulkonäöltään olen samaa mieltä osittain. Ehkä muut näyttävät enemmän babyfaceilta... Nacelle ei minun mielestäni sovi yhtä hyvin ne pitsit ja pastellivärit kuin muille. Tietenkin hän on oikeasti vanhin...

Vierailija
33456/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muutkin K:n perheen jäsenet vissiin lyhyempää sorttia, varmasti on sairaus vaikuttanut pituuskasvuun.

jos nyt ei saatas mitään lääketieteellisiä mutuanalyysejä.

Vierailija
33457/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tulee vielä tapahtumaan, kyllähän ne kavereitaankin pussailee

Vierailija
33458/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt auto jää videon ja siinä Tuisku ja K näyttävät samanpituisilta.

Tykkäisköhän K tällaisesta 175 cm vanhemmasta naisesta? 🤔

Vierailija
33459/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on huomattu, kun Käärijä seuraa muita Kuumaan jäseniä, kuin Johannesta, ja siteeraa vauva.fi:n päättelytyyliä, että nyt niillä on Johanneksen kanssa salasuhde.

Ilmankos Johannes on aina niin raukean rauhallinen 🤭🤫

Vierailija
33460/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi kuumaa kuumaa huh.

Ketju on lukittu.