Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33381/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomasin, että B alkanut seuraamaan Jesseä k parasta kaveria

Jeskiedes ? ^^ Eivät välit selvästikään ole menneet, ei hän muuten tässä vaiheessa alkaisi Jesseä seuraamaan. Pitää kyllä sanoa, että Jessen ja Jeren ystävyys on niin söpö, he aina halaavat ja Jesse taisi antaa pusun Jeren kaulalle Tavastialla :)

Eiks se alkanut seuraamaan sitä jo silloin Suomenvkl, ainakin muistan jonkun sellaista raportoineen kun täällä niitä seuraamisia kytättiin minuutin tarkkuudella😅

Vierailija
33382/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi aika omituisesti sovittu että hei, ei tykätä toistemme päivityksistä. Ihan absurdi ajatus, pikku tykkäys olisi paljon normaalimpaa käytöstä. Ne spesiaaliviestit ymmärrän että jättävät pois eli ne Kärtsän baby-heitot yms.

Niin, ehkä se on outoa, mutta se nyt vaikuttaa järkevimmältä selitykseltä. B tykkää K:n lähipiirin kuvista, joissa K on, ja alkaa seuraamaan K:n parasta ystävää. Jos he tykkäisivät toistensa kuvista, fanit huomioisivat sen välittömästi (tälläkin palstalla siitä puhuttaisiin). Ehkä se on ylireagointia heiltä, mutta näin he jostain syystä ovat päätyneet tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33383/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomasin, että B alkanut seuraamaan Jesseä k parasta kaveria

Jeskiedes ? ^^ Eivät välit selvästikään ole menneet, ei hän muuten tässä vaiheessa alkaisi Jesseä seuraamaan. Pitää kyllä sanoa, että Jessen ja Jeren ystävyys on niin söpö, he aina halaavat ja Jesse taisi antaa pusun Jeren kaulalle Tavastialla :)

Varmastiko nyt vasta alkanut seurata? Todennäköisesti seurannut kyllä jo tavastialta asti

Instassa näkyy uusimmat seurattavat, siitä jengi aina tietää, milloin.

Vierailija
33385/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulee tän hetkisestä Jerestä mieleen, että hän haluaisi tuoda esille sen, et "hei, älkää tykätkö musta liikaa, oon vaan kaveri Vantaalta". Tekeekö tietoisesti vai tiedostamatta, mutta haluaako herättää vihan tunteita ihmisissä ja ns. laskea heitä (ja itseään) maan pinnalle. Sen suuntaista ärsyyntymistä olen hänen spiikeissään nähnyt. Ehkä on normaali pakorektio yht´äkkiselle, aivan jäätävälle suosiolle. Esim Tampereen keikalla läppä oli hyväntahtoista, senlaisesta pidän itse. Mutta K: sta pidän paljon, hän on lahjakas ja hyvin vetää riepotuksesta huolimatta. Hän myös antaa yleisölleen kaikkensa keikoilla ja se näkyy-

Kyllä, juuri tästä on ilmeisesti kyse. Käärijää downshiftaa nyt leveliä. Ehkä sellaiseksi, jolla tuntee itse jaksavansa, sellaiselle levelille jossa ei koe tarvitsevansa todistella kellekään mitään.

Riskipitoinen siirtymävaihe sinänsä, ylilyöntejäkin voi tulla, kun peruslaatat siirtyvät.

Kiinnostavaa pohdintaa täällä tänään, kiitos näistä! Samansuuntaisia ajatuksia olen pyöritellyt, että suhdetta yleisön ja julkisuuden kanssa nyt ravistellaan ja haetaan siinä uutta tasapainoa, jossa pystyy taas hengittämään vapaasti. Sanoititte vaan paljon paremmin kuin olisin itse osannut.

Käärijäpositiivisena henkilönä katselen tätäkin ponnistelua mahdollisine ylilyönteineen lämmöllä ja kiinnostuksella. Huikea hahmo ja tyyppi sen takana, hienoa olla seuraamassa hänen uraansa ja kehitystään.

Kiva, että muillakin on ollut samansuuntaisia mietteitä. Se tuli vielä mieleen, että K vaikuttaa sellaiselle suoraselkäiselle tyypille, että osaa myös pyytää anteeksi jos tulisi tarvetta jonkun ylilyönnin suhteen. Hän on varmasti tottunut lapsesta asti, että hänen kohdallaan aina sattuu ja tapahtuu :D 

Vierailija
33386/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuJKUEpI3_J/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Bojan 💋

Oi mikä kuva!🔥

Vierailija
33387/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuPRH6INfZV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

suomenlippu ja ehkä vähän haikea, toisaalta toiveikas katse?

Suomen lippu? 🙄

33388/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä lienee sellaisia, jotka ovat käyneet Käärijän keikoilla ennen UMK:ta ja viisuja. Minkälaisia mahdollisuuksia mahtoivat K:n välispiikit silloin olla? Sen aikaisia keikoilla kuvattuja videoita ei ole tullut ainakaan minun nähtäväksi.

K:n yhtä lausetta on ruodittu - onko homofobobinen vai ei. Minun mielestä ei ole.

Kliiniseltä näyttä näyttänyttä pusua, sen merkitystä on ihmetelty. Esillä tietoja, että Jerellä on homoystäviä.

Tuon pusun yhteydessä K sulkenut silmänsä, näkyy siinä lavan perältä otetussa lähikuvassa, mv-kuva. Onhan K tuossa voinut (taas) kokeilla rajojaan. Joku kirjoitti K:n pusun jälkeen nauraa kiherrelleen. Kuitenkin itselleen (ilmeisesti) miesten väliset suhteet eivät ole käytännön tasolla tuttua. Jotain pientä 'salattua' suhteen alkua on päässyt B:n kanssa vähän maistamaan.

Vierailija
33389/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Jeren takia on tuo tietynlainen instahiljaisuus. Entä jos J:tä on alkanut rasittaa shippailu? Ainakin siitä on seurannut näitä vaikutuksia lähipiiriin: ikävät tyttispuheet ja stalkkerit. Varmasti muutakin ikävää on voinut ilmetä kuin nämä ikävät puheet keskustelupalstoilla. Jere on kuitenkin ilmaissut että haluaa suojata lähipiiriään. Täälläkin on aika moni ilmaissut ettei fiktio riitä.

Vierailija
33390/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CuM1cFkvqIG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hauska klippi Joksuista.

Bojan on kyllä melkonen tumppi.

Vierailija
33391/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusteleka myy Slovenian lippua hintaan 3.95€, 150x90cm, poistomyynti.

Melkein tekisi mieli ostaa syyskuun keikalle 🤩

Vierailija
33392/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuPRH6INfZV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

suomenlippu ja ehkä vähän haikea, toisaalta toiveikas katse?

Suomen lippu? 🙄

Sinistä ja valkoista vierekkäin, eihän se voi muuta olla!

Vierailija
33393/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ihana pätkä Bojanista ja Zoranista.

Olipa nopea halaus.. eikö kaikki B:n halaukset kestäkään puolta vuosisataa.

Harrastaako B aina sitä "buddy tapping" -maneeria halatessaan ystäviään? Hän teki sitä lähes aina K:n kanssa.. onko kukaan huomannut?

Vierailija
33394/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia B haluaa sitten k heidän keikalle

Vierailija
33395/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska klippi Joksuista.

Näyttääpä lyhkäseltä noiden muiden keskellä, vaik eihän se mikään lyhyt oo ku on 178cm

Vierailija
33396/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että Jeren takia on tuo tietynlainen instahiljaisuus. Entä jos J:tä on alkanut rasittaa shippailu? Ainakin siitä on seurannut näitä vaikutuksia lähipiiriin: ikävät tyttispuheet ja stalkkerit. Varmasti muutakin ikävää on voinut ilmetä kuin nämä ikävät puheet keskustelupalstoilla. Jere on kuitenkin ilmaissut että haluaa suojata lähipiiriään. Täälläkin on aika moni ilmaissut ettei fiktio riitä.

en usko, se on ollut se pahempi läpän heittäjä

Vierailija
33397/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska klippi Joksuista.

Näyttääpä lyhkäseltä noiden muiden keskellä, vaik eihän se mikään lyhyt oo ku on 178cm

Onkohan oikeesti lyhempi? Miehillä saattaa olla tapana lisätä sentti pari pituuteensa. Ja tarkoitan nyt ihan pituutta siis, en mitään muuta (senkin törkimykset). Jeren pitäisi olla 170cm, mut ihan hyvin totuus voi olla et onkin 168cm esim. Ja Bojan ehkä 174cm?

Vierailija
33398/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän insta seuraajat tippuu tippumistaan

Vierailija
33399/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulee tän hetkisestä Jerestä mieleen, että hän haluaisi tuoda esille sen, et "hei, älkää tykätkö musta liikaa, oon vaan kaveri Vantaalta". Tekeekö tietoisesti vai tiedostamatta, mutta haluaako herättää vihan tunteita ihmisissä ja ns. laskea heitä (ja itseään) maan pinnalle. Sen suuntaista ärsyyntymistä olen hänen spiikeissään nähnyt. Ehkä on normaali pakorektio yht´äkkiselle, aivan jäätävälle suosiolle. Esim Tampereen keikalla läppä oli hyväntahtoista, senlaisesta pidän itse. Mutta K: sta pidän paljon, hän on lahjakas ja hyvin vetää riepotuksesta huolimatta. Hän myös antaa yleisölleen kaikkensa keikoilla ja se näkyy-

Kyllä, juuri tästä on ilmeisesti kyse. Käärijää downshiftaa nyt leveliä. Ehkä sellaiseksi, jolla tuntee itse jaksavansa, sellaiselle levelille jossa ei koe tarvitsevansa todistella kellekään mitään.

Riskipitoinen siirtymävaihe sinänsä, ylilyöntejäkin voi tulla, kun peruslaatat siirtyvät.

Kiinnostavaa pohdintaa täällä tänään, kiitos näistä! Samansuuntaisia ajatuksia olen pyöritellyt, että suhdetta yleisön ja julkisuuden kanssa nyt ravistellaan ja haetaan siinä uutta tasapainoa, jossa pystyy taas hengittämään vapaasti. Sanoititte vaan paljon paremmin kuin olisin itse osannut.

Käärijäpositiivisena henkilönä katselen tätäkin ponnistelua mahdollisine ylilyönteineen lämmöllä ja kiinnostuksella. Huikea hahmo ja tyyppi sen takana, hienoa olla seuraamassa hänen uraansa ja kehitystään.

Samoja ajatuksia <3 Annan hänelle armoa tehdä virheitä, ja tottua tähän uuteen tilanteeseen. Viimeinen puoli vuotta on ollut niin uskomaton ja ainutlaatuinen aikakausi hänelle, että on vielä varmaan vaikea ymmärtää kaikkea mitä on tapahtunut. Toivon voimia ja menestystä hänelle :)

Mihin suuntaan K olisi laivaa kääntämässä? Pois koko perheen viihdyttäjästä, joka tuli Euroviisujen myötä (haluamattakin)?

Vierailija
33400/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska klippi Joksuista.

Onkohan oikeesti lyhempi? Miehillä saattaa olla tapana lisätä sentti pari pituuteensa. Ja tarkoitan nyt ihan pituutta siis, en mitään muuta (senkin törkimykset). Jeren pitäisi olla 170cm, mut ihan hyvin totuus voi olla et onkin 168cm esim. Ja Bojan ehkä 174cm?

Pituuksia vaikea arvioida, mutta muistaakseni se tyttö, joka otti B:n kanssa kuvan ennen sitä ccc-juoksua sanoi kommenteissa, että itse on 175 cm, ja että B oli vielä häntäkin pidempi..  tai joku muu fani joka otti hänen kanssaan kuvan. (Näin myös ennen allas sea pool keikkaa K:lta nimmarin saaneen fanin postauksen, jossa sanoi olevansa 163 cm, ja että K oli melkein saman pituinen... ken tietää. K aika usein käyttää platform-pohjaisia kenkiä).

Ketju on lukittu.