Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi teksti väittää, että Bojan härkä? On syntynyt 6.1. eli se kauris on oikea
Bojan on nouseva härkä.
Oo! Ite oon härkä, nouseva kauris.
Nyt nyt! Slovenian matka tulille! Mikäs B:n kuumerkki on?
Harvinaisempaa, mutta tutkittua tietoa on , että vierekkäisissä kuumerkeissä olevat pariskunnat tuntevat erityistä läheisyyttä.
(Eli esim sori oma tylsä esimerkki, mutta itsellä kaksonenkuu ja miehellä rapukuu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.
Samaa mietin, ihan tekninen pusu.
Joo, ei voi edes verrata kaulapusuun.Jotenkin tuo oli nyt niin päälleliimattua ja teennäistä.En kyllä muista, että Kärtsäri olisi ennen viisuhuumaa pusutellut ketään bändiin kavereita.Vai muistaako joku paremmin?
Mun mielestä ennen viisujakin leijaili kuva tuollaisesta liimatusta miespususta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi teksti väittää, että Bojan härkä? On syntynyt 6.1. eli se kauris on oikea
Bojan on nouseva härkä.
Pitää tietää kellonaika. Nouseva härkä ois kyllä aika paska
Jotkut fanit oli bändiltä kysyneet syntymäkellonajat ja saaneet melkein kaikilta ne.
Tarkempaa astrologista analyysiä täällä: https://twitter.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328
Miksi käärijä pihtaa kellonaikaansa?? Sen piti antaa se jo kauan sitten (katri lupas tiedottaa)
Mitä.tällaiset asiat edes kuuluu faneille? Siksi, että saa tehdä jotain huuhaa astrologisia tulkintoja?
No mitä salaista on kellonajassa.
Yhtä salaista kuin että jokaisella on p-reikä.Astrologia ei ole huuhaata.
No kyllä se on, mutta ei ole multa pois jos joku haluaa siihen uskoa.
Ihan yhtä huuhaata on shippaaminen ja videoiden ja instatykkäysten analysointi.
Sanon kyllä, että astrologia on perustellumpaa. T. Ankeuttajatavis, joka ei ymmärrä hardcoreshippausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä takerrutaan joka puheeseen
Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.
Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä
Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.
roastaaminen on halpa ja helppo keino täyttää väliajat puhemassalla
Se on halpa ja köykäinen tapa "hauskuuttaa" yleisöä. Myös vaarallinen, koska läheskään kaikki eivät pidä tuonkaltaisesta "huumorista". Laji lyö leiman myös Jeren otsaan, valitettavasti.
Näin on. Juurikin köykäistä.... Toisaalta,harvan artistin välipuheet on odotetumpia kuin biisit.
Yleensä spiikit vain "normiartisteilla" liittyy jotenkin seuraavaan biisiin ja kertoo jonkun lyhyen tarinan.
Siksi onkin helkkarin mukavaa, että joku tekee oikeasti omaa juttuaan eikä seuraa tätä normiartistien linjaa, jos se ei sopivalta tunnu. Vai haluaisivatko nämä valittajat nähdä lavalla K:n, joka ei olisi aito?
Minä sain eri kuvan Käärijästä umkn ja viisujen aikana ja petyin, että aito K onkin kiroileva, ulostamisesta puhuva ja yleisölle vttuileva hlö. Enkä aio mennä enää hänen keikoilleen.
Heti näin, että moukka se oikeasti on. Viisuhumpan aikainen Käärijä oli vain feikki, rooli joka kävi Jerelle raskaaksi. Jos joku tyylistä tykkää niin ok. Mun ei tarvitse.
Mä taas olin kahden vaiheilla koko ajan... Käärijä ilahdutti musiikillaan ja esiintymisellään, mutta jokin siinä ihmisessä häiritsi. Mietin, että oonko vain turhan epäilevä jotenkin, ehkä mm. sen kohun takia, joka tuli tietyn Insta-tilin seuraamisesta ja siksi kun se vaikutti niin kilpailuhenkiseltä (valmis tekemään lähes mitä vain suosion ja menestyksen vuoksi?), mutta ehei. Nyt naamio on jo puoliksi pudonnut. Harmittaa monien ihmisten puolesta, mutta eiköhän he pärjää. En toki ole sitäkään mieltä, että J olisi kovin ikävä ihminen - varmasti on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ristiriitainen tyyppi on, ja huomio tuntuu olleen liikaa. Tämän mittakaavan huomio olisi kyllä raskasta kenelle tahansa, ja taitaa olla raskainta juuri silloin, jos ihmiset olettavat sun olevan tosi positiivinen ja hyvä tyyppi ja aito. Ehkä on jotain itsesabotointiakin meneillään tällä hetkellä.
Hyvin kirjoitit. Jotain epämääräistä hänessä oli, vaikka viehättävä ja vetovoimainen onkin. Henkilö, joka ei todellakaan näytä kerralla kaikkia kortteja pöydässä. Tosin tietäneekohän edes itse omia korttejaan.....pakka aina vähän vaiheessa.
Vaaka!!!! (Sori)
Astromammat (ikään ja sukupuoleen katsomatta!): millaisia vaakamiehen ominaisuudet ovat ja mitä niistä on Kssä/Jssä näkyvissä?
(Ne jotka ei oo kiinnostunu astrologiasta: voitte skipata tämän ja mennä vaikka sinne musaketjuun puhumaan järkeviä, pusipusi!)Tulee kaikkien kanssa toimeen, on huumorintajuinen ja ystävällinen. Flirtti. Kaunispiirteinen ja vetovoimainen ( venus hallitseva planeetta)
Herkkä. Tajuaa asiat laajemmalta kantilta.
Toisaalta taivaanrannanmaalari ja helposti hyväksikäytettävä. Ehkä liikaa yes-mies?
Olen itsekin vaaka.Myrdekin on vaaka
Vaaka-vaaka couple voi olla hyvin kestävä. Kumpikaan ei pysy itsestäänselvyytenä toisilleen.
Astro.fi sivustolla oli K:n kartta. Siellä oli laitettu nousumerkiksi jousimies. Oliko se kellonaika nyt tiedossa vai ei, vai oliko se kartan laatijan oma veikkaus? En tiedä.
Tulinousu kyllä sopisi kärtsälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on nouseva härkä.
Oo! Ite oon härkä, nouseva kauris.
Nyt nyt! Slovenian matka tulille! Mikäs B:n kuumerkki on?
Harvinaisempaa, mutta tutkittua tietoa on , että vierekkäisissä kuumerkeissä olevat pariskunnat tuntevat erityistä läheisyyttä.
(Eli esim sori oma tylsä esimerkki, mutta itsellä kaksonenkuu ja miehellä rapukuu)
Ilmankos oon käynyki Bojaniin niin kuumana koko kevään! Ja Bn ääni ja laulutki menevät suoraan sieluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei varmasti ollut normaali Jere se Liverpoolin pikkuoravaräkättäjä. Kuka oikeasti olisi sellainen. Eihän se edes naura niin kuin siellä, ei missään mitä tässä kesän aikana on nähnyt. Se kävi niin ylikierroksilla koko kevään että sen takia meistä tuntuu että Kärtsä on muuttunut kun ei se enää ole yhtään se koko ajan naurava sydämellisen oloinen höpsö mies. Kotona voi hyvinkin olla sellainen mutta kevätkäärijä oli fantasiaa.
Kotona nimenomaan taitaa olla enemmän miesmyrtti. Onhan hän sanonut itsekin että turhaan ihastutte Käärijään, että ette saisi kuitenkaan samaa miestä, että kotona ihan erilainen. (Sanoi siis kevään ylikierros-sesongissa)
Musta tämä on hyvä pointti. Joku jo viisujen jälkeen sanoi ettei oikein jaksanu B&K yhteisvideoita koska K kävi niin hirveillä nuuskaenergiajuomakierroksilla koko ajan. Onkohan niistä yhtään iisiä ja normaalia kanssakäymistä kuvaavaa videota yhdessä? Onko mahtanu myöskään B nähdä koti-Jereä. Ja jos ihastui, kävikö juuri niin että ei ois kannattanut koska kotona on eri mies.
Ei sitä normaalia kanssakäymistä ole tietenkään someen videoitu ja jos ylipäänsä sitä olivat videoineet, on ne videot jätetty heille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ja kauris yhteensopivat merkit
And K is a Libra sun-Capricorn moon
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin läpyttelykin oli kuumempi
No nyt pientä rajaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on nouseva härkä.
Jotkut fanit oli bändiltä kysyneet syntymäkellonajat ja saaneet melkein kaikilta ne.
Tarkempaa astrologista analyysiä täällä: https://twitter.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328
Miksi käärijä pihtaa kellonaikaansa?? Sen piti antaa se jo kauan sitten (katri lupas tiedottaa)
Mitä.tällaiset asiat edes kuuluu faneille? Siksi, että saa tehdä jotain huuhaa astrologisia tulkintoja?
Mitä se sinulle kuuluu!
Onpas K:n ja B:n tähtimerkit sitten yhteensopivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.
Samaa mietin, ihan tekninen pusu.
Joo, ei voi edes verrata kaulapusuun.Jotenkin tuo oli nyt niin päälleliimattua ja teennäistä.En kyllä muista, että Kärtsäri olisi ennen viisuhuumaa pusutellut ketään bändiin kavereita.Vai muistaako joku paremmin?
Mun mielestä ennen viisujakin leijaili kuva tuollaisesta liimatusta miespususta 🤔
Tarkoitatko sitä UMK:n aikana tapahtuneeseen Portion Boysin Aapo pusuun?No, niitä kyllä voisi verrata keskenään, yhtä hölmöltä sekin näytti.Tarkoitin lähinnä, että onkohan keikoilla aikaisemmin pusuteltu?
häh, ei sovi kauris vaa alle, todellakaan. T. Vaaka
Vierailija kirjoitti:
K:n hyvänmielen hymy tuo toivottavasti hyvää mieltä tännekin 💚
K on ihanan herkän ja hellän näköinen tossa koskiessaan ja suudellessaan ... Kuin jotain arvokasta ja helposti särkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on nouseva härkä.
Ei ole muistanut kysyä äidiltä. Katrin pitäisi muistuttaa :)
https://www.instagram.com/reel/CuFFSLIuk0-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihana pätkä Bojanista ja Zoranista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä takerrutaan joka puheeseen
Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.
Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä
Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.
roastaaminen on halpa ja helppo keino täyttää väliajat puhemassalla
Se on halpa ja köykäinen tapa "hauskuuttaa" yleisöä. Myös vaarallinen, koska läheskään kaikki eivät pidä tuonkaltaisesta "huumorista". Laji lyö leiman myös Jeren otsaan, valitettavasti.
Näin on. Juurikin köykäistä.... Toisaalta,harvan artistin välipuheet on odotetumpia kuin biisit.
Yleensä spiikit vain "normiartisteilla" liittyy jotenkin seuraavaan biisiin ja kertoo jonkun lyhyen tarinan.
Siksi onkin helkkarin mukavaa, että joku tekee oikeasti omaa juttuaan eikä seuraa tätä normiartistien linjaa, jos se ei sopivalta tunnu. Vai haluaisivatko nämä valittajat nähdä lavalla K:n, joka ei olisi aito?
Minä sain eri kuvan Käärijästä umkn ja viisujen aikana ja petyin, että aito K onkin kiroileva, ulostamisesta puhuva ja yleisölle vttuileva hlö. Enkä aio mennä enää hänen keikoilleen.
Heti näin, että moukka se oikeasti on. Viisuhumpan aikainen Käärijä oli vain feikki, rooli joka kävi Jerelle raskaaksi. Jos joku tyylistä tykkää niin ok. Mun ei tarvitse.
Mä taas olin kahden vaiheilla koko ajan... Käärijä ilahdutti musiikillaan ja esiintymisellään, mutta jokin siinä ihmisessä häiritsi. Mietin, että oonko vain turhan epäilevä jotenkin, ehkä mm. sen kohun takia, joka tuli tietyn Insta-tilin seuraamisesta ja siksi kun se vaikutti niin kilpailuhenkiseltä (valmis tekemään lähes mitä vain suosion ja menestyksen vuoksi?), mutta ehei. Nyt naamio on jo puoliksi pudonnut. Harmittaa monien ihmisten puolesta, mutta eiköhän he pärjää. En toki ole sitäkään mieltä, että J olisi kovin ikävä ihminen - varmasti on paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ristiriitainen tyyppi on, ja huomio tuntuu olleen liikaa. Tämän mittakaavan huomio olisi kyllä raskasta kenelle tahansa, ja taitaa olla raskainta juuri silloin, jos ihmiset olettavat sun olevan tosi positiivinen ja hyvä tyyppi ja aito. Ehkä on jotain itsesabotointiakin meneillään tällä hetkellä.
Hyvin kirjoitit. Jotain epämääräistä hänessä oli, vaikka viehättävä ja vetovoimainen onkin. Henkilö, joka ei todellakaan näytä kerralla kaikkia kortteja pöydässä. Tosin tietäneekohän edes itse omia korttejaan.....pakka aina vähän vaiheessa.
Vaaka!!!! (Sori)
Astromammat (ikään ja sukupuoleen katsomatta!): millaisia vaakamiehen ominaisuudet ovat ja mitä niistä on Kssä/Jssä näkyvissä?
(Ne jotka ei oo kiinnostunu astrologiasta: voitte skipata tämän ja mennä vaikka sinne musaketjuun puhumaan järkeviä, pusipusi!)Tulee kaikkien kanssa toimeen, on huumorintajuinen ja ystävällinen. Flirtti. Kaunispiirteinen ja vetovoimainen ( venus hallitseva planeetta)
Herkkä. Tajuaa asiat laajemmalta kantilta.
Toisaalta taivaanrannanmaalari ja helposti hyväksikäytettävä. Ehkä liikaa yes-mies?
Olen itsekin vaaka.Myrdekin on vaaka
Vaaka-vaaka couple voi olla hyvin kestävä. Kumpikaan ei pysy itsestäänselvyytenä toisilleen.
Astro.fi sivustolla oli K:n kartta. Siellä oli laitettu nousumerkiksi jousimies. Oliko se kellonaika nyt tiedossa vai ei, vai oliko se kartan laatijan oma veikkaus? En tiedä.
Tulinousu kyllä sopisi kärtsälle.
https://www.astro.fi/blog/21453/cha-cha-cha
Birth time is not known but Sagittarius rising would suit him, either that or maybe Leo. For some reason I could also see him as a Scorpio rising, there's something sneaky and intimidating about him at first glance but I can't tell if it's part of the K character or the person behind it
Mulla on ehkä tullut vähän sellainen olo kaikista noista K:n jakamista Benkku, Robin, pussausstooreista, että ehkä jotenkin yrittää jeesiä kaveria eli B:tä, joka joutui kaiken sen kohun ja kyselyiden keskelle niistä Kärtsähengaamisista. Että kattokaa mähän aina tykkään halailla miehiä ja pussailenkin, että calm down. Mitään mustasukkaistamisteorioita en tähän lähde ees vetämään.