Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää Käärijään pettyneet tehdä oman ketjun, missä voivat puida näitä asioita ja antaa toisilleen terapia-neuvoja.
Voisi perustaa hyvän mielen ketjun 😀
Tämä oli ketju, jonne oli kiva tulla. Täällä fiilisteltiin hyvällä mielellä eikä suhtauduttu asioihin ryppyotsaisesti, ja vähän väliä sai nauraa makeasti, kiitos hauskojen kirjoittajien. Saataisiinkohan se hyvä mieli vielä takaisin tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee tän hetkisestä Jerestä mieleen, että hän haluaisi tuoda esille sen, et "hei, älkää tykätkö musta liikaa, oon vaan kaveri Vantaalta". Tekeekö tietoisesti vai tiedostamatta, mutta haluaako herättää vihan tunteita ihmisissä ja ns. laskea heitä (ja itseään) maan pinnalle. Sen suuntaista ärsyyntymistä olen hänen spiikeissään nähnyt. Ehkä on normaali pakorektio yht´äkkiselle, aivan jäätävälle suosiolle. Esim Tampereen keikalla läppä oli hyväntahtoista, senlaisesta pidän itse. Mutta K: sta pidän paljon, hän on lahjakas ja hyvin vetää riepotuksesta huolimatta. Hän myös antaa yleisölleen kaikkensa keikoilla ja se näkyy-
Kyllä, juuri tästä on ilmeisesti kyse. Käärijää downshiftaa nyt leveliä. Ehkä sellaiseksi, jolla tuntee itse jaksavansa, sellaiselle levelille jossa ei koe tarvitsevansa todistella kellekään mitään.
Riskipitoinen siirtymävaihe sinänsä, ylilyöntejäkin voi tulla, kun peruslaatat siirtyvät.
Oisit hyvä artisti psykologi/coach.
Visitor kirjoitti:
What was Bojan's horoscope?
https://twitter.com/vsekarvemzija/status/1673018310353379328?s=20
Vierailija kirjoitti:
Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.
Samaa mietin, ihan tekninen pusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo K:n ja pinkkijäbän pusu, mä olen vain että niin miksi? En ole homofobinen mutta tuo on vaan ihan irrallinen juttu eikä mitenkään kuuma. En vaan tajua sen ideaa. Ei kai tarvitsekaan.
Kärtsyä kyllä pusun jälkeen hykerrytti jostain syystä, ei tiennyt miten päin olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää Käärijään pettyneet tehdä oman ketjun, missä voivat puida näitä asioita ja antaa toisilleen terapia-neuvoja.
Voisi perustaa hyvän mielen ketjun 😀
Tämä oli ketju, jonne oli kiva tulla. Täällä fiilisteltiin hyvällä mielellä eikä suhtauduttu asioihin ryppyotsaisesti, ja vähän väliä sai nauraa makeasti, kiitos hauskojen kirjoittajien. Saataisiinkohan se hyvä mieli vielä takaisin tänne?
Etteks te perustanu sen uuden freesin eksklusiivisen hyvän mielen ketjun itsellenne varta vasten......
Täällä on tavismielet.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan! Hop hop!
Vierailija kirjoitti:
Siis ei varmasti ollut normaali Jere se Liverpoolin pikkuoravaräkättäjä. Kuka oikeasti olisi sellainen. Eihän se edes naura niin kuin siellä, ei missään mitä tässä kesän aikana on nähnyt. Se kävi niin ylikierroksilla koko kevään että sen takia meistä tuntuu että Kärtsä on muuttunut kun ei se enää ole yhtään se koko ajan naurava sydämellisen oloinen höpsö mies. Kotona voi hyvinkin olla sellainen mutta kevätkäärijä oli fantasiaa.
Muuttuisiko taas, jos Bojan olisi paikalla.
Miksi yksi teksti väittää, että Bojan härkä? On syntynyt 6.1. eli se kauris on oikea
Frankinkin pussaus olis ollu kuumempi
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ja kauris yhteensopivat merkit
Ei saa! Mä oon kauris ja vielä kuumerkiltä ailahteleva ilma- kaksonen.
Benjaminin läpyttelykin oli kuumempi
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi teksti väittää, että Bojan härkä? On syntynyt 6.1. eli se kauris on oikea
Bojan on nouseva härkä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtMLL79MRwA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Muru
Voi toista! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyä kyllä pusun jälkeen hykerrytti jostain syystä, ei tiennyt miten päin olisi ollut.
Voisinko saada Käärijältä yhden tällaisen "teknisen pusun". Kiitos. 😭😍
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1675793582664318977?s=20
K:n hyvänmielen hymy tuo toivottavasti hyvää mieltä tännekin 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on nouseva härkä.
Pitää tietää kellonaika. Nouseva härkä ois kyllä aika paska
Montako näitä ketjuja muuten nyt jo oikein on? Kun keskustelu hajautuu moneen ketjuun käy usein niin että ketjut hiljenevät nopeasti ts. keskustelijat katoavat.