Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta, Käärijä heitti. (Mesta.net)
Todi ikävästi sanottu homorakkaudesta.
Robsan tydykin näkyy Flyyyy klipissä kun kamera siirtyy tosi nopsasti Robsaan. Ei kyllä muuten kuin pysäytyksellä
Mun mielestä tässä ei oo niin mitään sanottu ikävästi, terveisin kohderyhmään kuuluva. Päinvastoin.
Mikä se kohderyhmä on? Käärijältä moukkamaisesti sanottu priden yhteydessä. Lisäksi junttimainen stereotypia homoista ja perärei'stä. Sieltä se oikea Jere paljastuu möläytys möläytykseltä.
No siis, olen homomies, jos nyt tarkennusta halusit.
Tämän takia en itse viitsi heterona loukkaantua toisiin ryhmiin itsensä luokittelevien puolesta. Voivat itse kertoa ja mielipiteitä lienee siltikin monia. Priden kohderyhmäään voivat kuulua muutkin kuin homot (siis mies+mies).
Tässä on vähän samaa kuin siinä kun toimittaja loukkaantui niiden festareille lapsiaan tuoneiden puolesta. Jokainen puhukoon itse omasta puolestaan eikä tarvitse laittaa sanoja muiden suihin.
Ei homotkaan oo mikään homogeeninen ryhmä, jotkut näyttää loukkaantuneen ja muille ihan fine. Kaikkia on vaikea miellyttää, ne joille K:n läpät on liikaa, voi jättää menemättä keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä takerrutaan joka puheeseen
Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.
Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä
Vierailija kirjoitti:
B on tykännyt Matin Provinssi-päivityksestä mutta ei K:n.
Tykännyt myös Häärijän päivityksestä. Selvästi mennyt eteenpäin elämässä eikä halua enää kuullakaan K:sta. Or not. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta, Käärijä heitti. (Mesta.net)
Samaa mieltä. Olemme Käärijälle siis anustemme levittäjiä?
T. Rietas gay
Ei tuo kärtsän kommentti sivistyneen ihmisen puhetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Upea kuva Käärijästä 💚
https://www.tumblr.com/musicalislife/721727199918669824/look-at-his-ado…
Ihan basic. Mä en oo muutenkaan ton katkitakin ylin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa nyt hyvänen aika noita tunnelmia: Bojan ja iloiset tyypit aurinkoisessa Lontoossa versus Kärtsäri-tiimin nujuaminen ja lonkerot. Nuo kaksi elävät aivan eri maailmoissa ja B:lle Helsingissä selvisi konkreettisesti. Kyllähän JO-haastattelukin sen kertoi, että nuo kundit painivat ihan eri sarjassa Kärtsärin kanssa. Viisukuplasta ei enää ole jäljellä riekaleitakaan.
Tuon päättelit yhdestä B videopätkästä jossa B on vielä silmät kiinni? En epäile etteikö olisi mukavaa mutta B tyypillistä hymyä mikä sillä on K kanssa ei ole näkynyt.
Tää on kyl totta. En ite oo shippaaja, mutta oon seurannut näitä kahta kun ovat molemmat vaan niin hurmaavia tyyppejä, yhdessä vielä enemmän. Mut se B:n hymy, silmien loiste, onnellinen ilme, on ihan eri tasolla silloin kun on K:n seurassa. Onhan siitä saatu onnellisia ja iloisia klippejä muissakin yhteyksissä, mutta onhan tuo ero nyt ihan selkeä. Sama K:ssa, ootteko missään muussa yhteydessä nähny niin rennon onnellisena?
Se mitä heidän välillään on vai onko mitään, on heidän oma asia, eikä se kuulu meille. Eikä se ole tässä mun kommentissa se pointti. Mutta kommentoin nyt vaan sitä, että ootteko missään muussa yhteyksissä nähny kummallakaan noin avoimen onnellisia kasvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan halunut K heidän keikalle Jokereiden kanssa
nii onhan se nyt kieltämättä aika surullista että se menee sit jonneki hemmetin joensuuhun samaan aikaan....
Tsot, tsot - elämää on muuallakin kuin kehä 3:n sisäpuolella. Joensuu on mm. vilkas kulttuurikaupunki. Tuo on kyllä ilmeisesti Käärijän jo kolmas keikka Joensuussa tänä vuonna! Ennen viisuja oli keväällä eka, Ilosaarirockissa toinen tulossa heinäkuun puolivälissä. Ja 6.10. K taitaa tykätä keikkailla Joensuussa 💚
Vierailija kirjoitti:
B läheisimmat ystävyysuhteeet viisuista ovat luke, jere, zarra ja mae
Perustelut, kiitos. :)
Zarra? Hmm, ovatko he muka läheisiä?
Ja entäs Conor, puuttui listalta, heillähän on yhteinen kiertue.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihanaa, miten B on matkustanut tukemaan Lukea tämän Lontoon-keikalle! Tullaankohan näkemään yllätyksiä esityksessä? Bojan on koko ajan pitänyt hienosti Luken puolia. Mieleen on jäänyt se kuinka voimakasta pettymystä ilmaisi kun Sloveniasta ei tullut pisteitä Lukelle. Ja tietty se hauska Hello-video 😀 Todella hyväsydäminen ystävä
How do you know he came to London because of Luke, among other things? We'll see during the day and tonight, but I won't be surprised even if he don't.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä takerrutaan joka puheeseen
Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.
Käärijän "pahantuulinen" keikka olisi jännittävä
Kieltämättä! Ostaisin liput. Vaikea tosin kuvitella mitään sellaista. Roastaaminen on rakkaudenkieli tässä tapauksessa, ja jotkut eivät suostu siinä näkemään muuta, kun negaa. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa nyt hyvänen aika noita tunnelmia: Bojan ja iloiset tyypit aurinkoisessa Lontoossa versus Kärtsäri-tiimin nujuaminen ja lonkerot. Nuo kaksi elävät aivan eri maailmoissa ja B:lle Helsingissä selvisi konkreettisesti. Kyllähän JO-haastattelukin sen kertoi, että nuo kundit painivat ihan eri sarjassa Kärtsärin kanssa. Viisukuplasta ei enää ole jäljellä riekaleitakaan.
Tuon päättelit yhdestä B videopätkästä jossa B on vielä silmät kiinni? En epäile etteikö olisi mukavaa mutta B tyypillistä hymyä mikä sillä on K kanssa ei ole näkynyt.
Tää on kyl totta. En ite oo shippaaja, mutta oon seurannut näitä kahta kun ovat molemmat vaan niin hurmaavia tyyppejä, yhdessä vielä enemmän. Mut se B:n hymy, silmien loiste, onnellinen ilme, on ihan eri tasolla silloin kun on K:n seurassa. Onhan siitä saatu onnellisia ja iloisia klippejä muissakin yhteyksissä, mutta onhan tuo ero nyt ihan selkeä. Sama K:ssa, ootteko missään muussa yhteydessä nähny niin rennon onnellisena?
Se mitä heidän välillään on vai onko mitään, on heidän oma asia, eikä se kuulu meille. Eikä se ole tässä mun kommentissa se pointti. Mutta kommentoin nyt vaan sitä, että ootteko missään muussa yhteyksissä nähny kummallakaan noin avoimen onnellisia kasvoja?
Bojanista on kyllä useita onnellisen ja iloisen näköisiä kuvia ja videoita muussakin yhteydessä. Ksta en tiedä onko.
https://twitter.com/bojandmni/status/1675572856783085572?s=61
Vierailija kirjoitti:
Tätä saadaan syksyllä eli ihan pian 💚💚💚💚
https://i.pinimg.com/564x/d6/cd/da/d6cdda040446baae776c75050b8f80ae.jpg
https://i.pinimg.com/564x/e3/a4/0f/e3a40f0b022ea2b0def69959e16608fd.jpg
jos K ei ole yllätysesiintyjä Israelissa.
K:n jutuistahan se tykkää Häärijän ja Matin kauttakin, mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robsan tydykin näkyy Flyyyy klipissä kun kamera siirtyy tosi nopsasti Robsaan. Ei kyllä muuten kuin pysäytyksellä
Mun mielestä tässä ei oo niin mitään sanottu ikävästi, terveisin kohderyhmään kuuluva. Päinvastoin.
Mikä se kohderyhmä on? Käärijältä moukkamaisesti sanottu priden yhteydessä. Lisäksi junttimainen stereotypia homoista ja perärei'stä. Sieltä se oikea Jere paljastuu möläytys möläytykseltä.
Tämän takia en itse viitsi heterona loukkaantua toisiin ryhmiin itsensä luokittelevien puolesta. Voivat itse kertoa ja mielipiteitä lienee siltikin monia. Priden kohderyhmäään voivat kuulua muutkin kuin homot (siis mies+mies).
Tässä on vähän samaa kuin siinä kun toimittaja loukkaantui niiden festareille lapsiaan tuoneiden puolesta. Jokainen puhukoon itse omasta puolestaan eikä tarvitse laittaa sanoja muiden suihin.
Ei homotkaan oo mikään homogeeninen ryhmä, jotkut näyttää loukkaantuneen ja muille ihan fine. Kaikkia on vaikea miellyttää, ne joille K:n läpät on liikaa, voi jättää menemättä keikoille.
Nyt on kysymys isolle yleisölle lausutusta homofobisesta kommentista eikä kenenkään loukkaantumisista. Homofobialla ja sen normalisoinnilla on kielteiset vaikutuksensa. Siitähän tässä on kysymys ja artistin vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuo Gregorin mustikkakuva on? Viittaako Suomeen?
Ehkä vihdoin osti sen kesämökkinsä Suomesta. 😄 Mutta ehkä liian pian, jos kerta fudut uhkaa JO hommista.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Vaikuttaa vain että he välttävät kommunikoimasta suoraan toisilleen julkisesti. Mitä se Häärijän tai Matin kanssa kaveeraisi jos K:n kanssa olisi tapahtunut jotain draamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kysymys isolle yleisölle lausutusta homofobisesta kommentista eikä kenenkään loukkaantumisista. Homofobialla ja sen normalisoinnilla on kielteiset vaikutuksensa. Siitähän tässä on kysymys ja artistin vastuusta.
Tarkista termi homofobia ja sen merkitys, ennen kuin tulet kommentoimaan tänne tällästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se homofobinen kommentti? Eiks kommentin pointti ollut just, että kaikki saa olla just sellaisia kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Ja puhelintahan voi käyttää muuhunkin kuin insta-tykkäyksiin.
Käärijä on kuuma itsessään, Bojan on viehättävä omanaan, mutta ovat eri dimensioilla ja eri energioilla.
Pitääkö nyt enää väkisin nivouttaa....