Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
33141/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet täällä ajattelevat, että J olisi kohdellut B:tä huonosti tai ollut B:lle pettymys? Niin kuin B olisi jotenkin J:n uhri? Mistä se ajattelu on peräisin?

I don't understand it either...I mean..I don't think Bojan in any way gives the impression of a person who would allow himself to be anyone's victim or is too naive..No offense, but some people here exaggerate a little bit..But I have to say sometimes he does seem like a romantic person and maybe a bit vulnerable, but he is smart guy and I'm sure he knows how to handle certain situations in his life..

But at the end of the day and what's the most important of all I DON'T THINK JERE HURT HIM IN ANY WAY POSSIBLE. 😀

Well said, thank you 😊

Vierailija
33142/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33143/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes well I think that Jere did not hurt Bojan but I social media might have a bit. All those slow-motion facial expressions circulating though they were very hot. B might think afterwards hey what exactly did I do? But I don't know. Maybe it was just carpe diem. 😊

Vierailija
33144/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Since I mentioned romantic side of B..here's a fun video of Jokers playing "who's most likely to?"

I'll just quote that one comment: That silence after "the most romantic one"😭 ...awkward in a way😂

And who is?? I didn't understand in the end...

https://vm.tiktok.com/ZM2m6eC6o/

Vierailija
33145/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kivat päivitykset stooreissa,instassa ja tiktokissa Kärdellä ,näistä ei kukaan voi vetää hernettä nenään

Olihan ne housuttomat taas ängenneet stooriin. Täältä näköjään poistatetaan viestit, joissa puhutaan gfstä. Miksi? Onhan hän nykyään osa Kn crewta, viskistyspäivässäkin mukana.

Tuo merkillinen on toinen artisti, shortsijaloista en välitä. Mitä väliä sulle on kenen jalat siinä on???

Ja shortsijalat on Katri tai Etel, niillä oli jommalla kummalla tommonen asu. Ja joo, en muista niin tarkkaan että kummalla enkä lähde tarkistaan.

(Siis ihan psykoottisia täällä välillä jo nää tulkinnat.)

Eikä oo ku kaksikko. Etelillä ei ollu valkoista hametta tuolla

Olkoon kuka on, niin tuollasia jalkoja kelpaakin esitellä <3. Samat kengät on ainakin tanssijoilla noi mustat.

Vierailija
33146/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muuten koskaan kuullut sitä K:n heila biisiä? K itse sanoi että se on poistettu koska on naista halventava. Nyt alko kiinnostaa mikä on K:n mielestä halventavaa, jos nykyset välispiikit on hänen mielestään kelvollisia.

Mietin tätä eilen kanssa ja sitä että K ei edelleenkään onneksi halvenna naisia keikoilla. Tosin siinä on se että jos sen tekisi niin tuli canceloiduksi ennen kuin ehtisi apinaa sanoa.

Tämä on kyllä riski. Nykyaika tuntuu olevan sellaista että yksi virhe ja se on sitten pitkäksi aikaa siinä. Itsehän en paljoa perusta näistä etteikö virheitä saisi sattua. Ja onhan J itsekkin muistaakseni puhunut asiasta ja ollut itse sitä mieltä että hänelle ei olisi ongelma jonkun toisen virhe vaan sen voi antaa anteeksi jne. Tarkkaa sanamuotoa en muista mutta jotenkin noin. Pitäisi olla enemmän armoa ja kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
33147/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta, Käärijä heitti. (Mesta.net)

Todi ikävästi sanottu homorakkaudesta.

Robsan tydykin näkyy Flyyyy klipissä kun kamera siirtyy tosi nopsasti Robsaan. Ei kyllä muuten kuin pysäytyksellä

Mun mielestä tässä ei oo niin mitään sanottu ikävästi, terveisin kohderyhmään kuuluva. Päinvastoin.

Mikä se kohderyhmä on? Käärijältä moukkamaisesti sanottu priden yhteydessä. Lisäksi junttimainen stereotypia homoista ja perärei'stä. Sieltä se oikea Jere paljastuu möläytys möläytykseltä.

No siis, olen homomies, jos nyt tarkennusta halusit.

Vierailija
33148/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kivat päivitykset stooreissa,instassa ja tiktokissa Kärdellä ,näistä ei kukaan voi vetää hernettä nenään

Olihan ne housuttomat taas ängenneet stooriin. Täältä näköjään poistatetaan viestit, joissa puhutaan gfstä. Miksi? Onhan hän nykyään osa Kn crewta, viskistyspäivässäkin mukana.

Tuo merkillinen on toinen artisti, shortsijaloista en välitä. Mitä väliä sulle on kenen jalat siinä on???

Ja shortsijalat on Katri tai Etel, niillä oli jommalla kummalla tommonen asu. Ja joo, en muista niin tarkkaan että kummalla enkä lähde tarkistaan.

(Siis ihan psykoottisia täällä välillä jo nää tulkinnat.)

Eikä oo ku kaksikko. Etelillä ei ollu valkoista hametta tuolla

Olkoon kuka on, niin tuollasia jalkoja kelpaakin esitellä <3. Samat kengät on ainakin tanssijoilla noi mustat.

Jeps, tanssijoiden kengät ja treenatut koivet. Kallistun tanssijakaksikon puoleen tässä. Ja olivat Provinssissa. Nahkrotsikin oli ainakin toisella, oliko itse asiassa molemmilla.

Vierailija
33149/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B läheisimmat ystävyysuhteeet viisuista ovat luke, jere,zarra ja mae

Vierailija
33150/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on tykännyt Matin Provinssi-päivityksestä mutta ei K:n.

Vierailija
33151/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta, Käärijä heitti. (Mesta.net)

Robsan tydykin näkyy Flyyyy klipissä kun kamera siirtyy tosi nopsasti Robsaan. Ei kyllä muuten kuin pysäytyksellä

Mun mielestä tässä ei oo niin mitään sanottu ikävästi, terveisin kohderyhmään kuuluva. Päinvastoin.

Mikä se kohderyhmä on? Käärijältä moukkamaisesti sanottu priden yhteydessä. Lisäksi junttimainen stereotypia homoista ja perärei'stä. Sieltä se oikea Jere paljastuu möläytys möläytykseltä.

Kutsutko itseäsi tai kumppaneitasi p*rs*reiänlevittäjäksi?

Vierailija
33152/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka jaksatte joka päivä vinkua siitä mitä K puhuu keikoilla: älkää käykö siellä keikoilla. Älkää katsoko niitä videoita ja miettikö, mistä voisitte pahoittaa mielenne. Aivan järkyttävää valitusta kokoajan, kun joku ei miellytä.

Vierailija
33153/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homomies, jota ei häiritse tulla rinnastetuksi levitettävään anaaliaukkoon? No, onhan sitä kokoomusta ja persuja äänestäviäkin homoja. 

Vierailija
33154/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä, mutta aika paljon vastaavaa läppää heitetään ihan homopiirissä keskenään toisillemme.

Vierailija
33155/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homomies, jota ei häiritse tulla rinnastetuksi levitettävään anaaliaukkoon? No, onhan sitä kokoomusta ja persuja äänestäviäkin homoja. 

Olin paikalla parin tutun kanssa. Naurettiin ja taputettiin sille spiikille, ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
33156/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä takerrutaan joka puheeseen

Vierailija
33157/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en itse viitsi heterona loukkaantua toisiin ryhmiin itsensä luokittelevien puolesta. Voivat itse kertoa ja mielipiteitä lienee siltikin monia. Priden kohderyhmäään voivat kuulua muutkin kuin homot (siis mies+mies).

Tässä on vähän samaa kuin siinä kun toimittaja loukkaantui niiden festareille lapsiaan tuoneiden puolesta. Jokainen puhukoon itse omasta puolestaan eikä tarvitse laittaa sanoja muiden suihin. 

Vierailija
33158/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33159/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä, mutta aika paljon vastaavaa läppää heitetään ihan homopiirissä keskenään toisillemme.

Huomio: tilanne ja konteksti on aivan toinen kuin Käärijä mölisemässä Pohjanmaalla keikalle yleisölle, joka kenties ei sitä pridemielisintä. Tunnen minäkin homoja, joiden keskinäinen vitsi on, että heidän anuksillaan on suomalaisten (nais)iskelmälaulajien nimet tyyliin Berit, Hanne, Eini. Kovimmat on tietenkin Katri Helena ja Paula. Mutta olennaista on, kuka puhuu ja missä kontekstissa.

Vierailija
33160/123801 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä takerrutaan joka puheeseen

Näin on, koska väkisin halutaan yrittää repiä jotakin negatiivista irti jostakin hyväntuuliseksi tarkoitetusta. Yleisön roastaaminen on ihan oma lajinsa ja se on pirun hieno laji. Ne, jotka luulee sen olevan pahantahtoista, voivat mennä muille keikoille.

Ketju on lukittu.