Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.
Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset kommentit laittamatta.
Katso muikin somekäytöstä ja omahyväistä naamataulua, niin ymmärrät, että tarjoamasi hyväntahtoinen naiivius ei nyt ole oikea selitysmalli. Aikaisemmat artistit ovat onnistuneet kiemurtelemaan vapaiksi sarjadeittaajan otteista. Toivottavasti onnistuu Kärtsällekin.
Meneekö sulla liikaa tunteisiin? Oikeasti, olet todella asiaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko W.Valisa poistanut storynsa eiliseltä? Ei näy niitä Alla pool -keikan videoita?
Eikö ne ois poistuneet luonnostaan vasta tänään illalla?Poisti jo yöllä puolenyön maissa ne paljastavat storyt. Taatusti tullut noottia Kärtsältä. Kärdellä ja muidulla on selvästi aivan eri käsitykset siitä, kuuluuko muikkeli julkisuuteen poseeraamaan tyttöystävänä.
Näin illalla muistaakseni kolme kuvaa, oliko niitä siis enemmänkin?
1 video, 3 kuvaa. Kaikissa pääosassa maisatorppa. Jos me huomasimme, niin osaa varmasti myös Seiskan tähtireportteri oikeita tilejä seurata.
Eiköhän tuo poistanu ne, kun tilille alko eksyä massoittain tuntemattomia stalkkaajia ja keskustelupalsta täytty ulkonäön arvostelijoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.
Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset kommentit laittamatta.
Ja tämähän on K:lle ainut mahdollinen suhde, jossa hän voi ajatella olevan hyvin vähän mitään maineen hyväksikäyttöä, kun alkoi ennen umk-huomiota. Kaikki muut(myös B) ovat viisuhuuman ja suosion jälkeisiä henkilöitä, joiden motiiveja olisi helpompi arvuutella.
niinhän se voi ajatella, mutta onko se yhtään totuudenmukaisempaa kuin meidän analysoinnit täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.
Vähän nyt häntää pystyyn. Kyllä siellä selvästi on K:lla (tai J:llä ainakin) aivot kaiken sen pelleilyn ja vitsailun alla. Mä en edes osaa kuvitella että K heittäis millään tapaa B:tä bussin alle, sen jälkeen kun tämä finaaliratkaisun jälkeen kannatteli K:ta koko käytävämatkan. Miettikää miltä se sama videonpätkä olisi näyttänyt, jos K olisikin ollut siinä kävelemässä häviön jälkeen yksin, valtava pettymys harteilla. Kuulostaa niin pieneltä jutulta että no B:hän vaan käveli vieressä ja piti olalta ja silleenhän kaverit tekee, mutta vähän kun sen näkemänsä taa kurkistaa, niin sillä on täytynyt olla K:lle aivan valtava merkitys, että häntä ei jätetty yksin silloin kun se paskalasti aukesi pahiten niskaan ja tyhjyys imaisi mukaansa. En yhtään ihmettele, että siinä annettiin jo kaulapusujakin.
Mä olen ihan siinäkin mielessä kiitollinen tuosta B:lle, että suomalaiset ei silloin pystyneet vielä K:lle kertomaan että olipa muuten helevetin hyvin vedetty, ollaan ylpeitä. B teki sen tuossa tilanteessa myös tavallaan meidän puolesta, kun K ei yhtään tiennyt millainen vastaanotto on kotimaassa.
Mielestäni J on jo heittänyt B:n bussin alle :/
Noh, meillä kaikilla on omat tulkintamme. Mutta jos B viime viikolla vielä juoksi into piukeana K:n biisin perässä sitä äänittämään, niin en usko että hän ainakaan itse kokee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi veljesten naismaku on blondi babe. Onhan nuo kauniita molemmat naiset.
Nuoremman edellinen oli ihan viehättävä brunetti. Hän vaihtoi nuoremman veljen tämän kaveriin.
Onko tämänkin tili julkinen? XD
Kieltämättä kyllä kiinnostaisi tumman ja tulisen pärstäkerroin.
iiidamaria @Tiktok
https://vm.tiktok.com/ZM2ad3Lag/ wait, this is Jere's ex girlfriend?? If I understood you guys😅 so i can notice she is quite popular on tik tok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso muikin somekäytöstä ja omahyväistä naamataulua, niin ymmärrät, että tarjoamasi hyväntahtoinen naiivius ei nyt ole oikea selitysmalli. Aikaisemmat artistit ovat onnistuneet kiemurtelemaan vapaiksi sarjadeittaajan otteista. Toivottavasti onnistuu Kärtsällekin.
Meneekö sulla liikaa tunteisiin? Oikeasti, olet todella asiaton.
Kyllä räikeä hyväksikäyttö menee tosiaan tunteisiin ja haluaisin, ettei kukaan joutuisi sen uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko W.Valisa poistanut storynsa eiliseltä? Ei näy niitä Alla pool -keikan videoita?
Eikö ne ois poistuneet luonnostaan vasta tänään illalla?Poisti jo yöllä puolenyön maissa ne paljastavat storyt. Taatusti tullut noottia Kärtsältä. Kärdellä ja muidulla on selvästi aivan eri käsitykset siitä, kuuluuko muikkeli julkisuuteen poseeraamaan tyttöystävänä.
1 video, 3 kuvaa. Kaikissa pääosassa maisatorppa. Jos me huomasimme, niin osaa varmasti myös Seiskan tähtireportteri oikeita tilejä seurata.
Eiköhän tuo poistanu ne, kun tilille alko eksyä massoittain tuntemattomia stalkkaajia ja keskustelupalsta täytty ulkonäön arvostelijoista
Joko Myrtti tai lähipiiristä joku seuraa siis tätä palstaa. Tuskin K.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko puhua hetki B:n "treenikämppä"-videosta. Onko se kuvattu hänen kotona? Ihan valtava määrä kirjoja.
Ja tosi luetun näköisiä. Ja monissa keltainen tarra kuin kirjastossa. Mikähän paikka tuo on? Tarvittaisiin LadySLO:n apua, manifestoin hänet nyt tänne. Huhuuu...?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ehkä joku idiootti jopa laittanut jotain ikävää kommenttia. Miksi pitää stalkata? En tajua
Just ja just ymmärrän että joku menee katsomaan ne stoorit. Mutta että samantien tulee yönne kertomaan asiasta ja juoruamaan, vieläpä pahantahtoisesti niin en kyllä ymmärrä ollenkaan. Eihän se ihminen ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa K:n exän, siis "punainen marli" tytön tiktok tiliä.
Yhdessä videossa hän selvittää englanninkielisen taustaäänen kanssa, kuinka 2023 versio hänestä kertoo 2020 minälleen, kuinka poikaystävä ei näköjään muutu, joten hänen täytyy jatkaa matkaa ja rakentaa kaikki alusta.
Jos on tosiaan ex, niin vaikuttaa, että heillä oli erittäin erilainen käsitys suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Olen ollut suhteen KB kannattaja, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että joku muu olisi varmaan parempi Bojanille, mies tai nainen. Miten he voisivat edes oikeasti kommunikoida, kun K englannin kielen taito on mitä on. Ja muutenkin alkaa näkyä heidän liian suuri erilaisuutensa. Taitaa nykyinen gf olla K juuri sopiva.
No - kielineroksi täällä tituleerattu Bojan voi tietysti helposti oppia suomen kielen. Toki Käärijän englannin kielen taito on koko ajan parantunut ja paranee. Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.
K ei ole haukkunut JO musiikkia koskaan tosissaan! Vitsit ovat hyvin tyypillinen asia K:lle jos et ole huomannut. B:tä palvotaan ja esinneellistetään tällä palstalla koko ajan. Olen nähnyt enemmän sellaista B ei voi tehdä mitään väärin, kaikki mihin hän koskee tuoksuu ruusuilta ja on kultaa. K:n jokaista stooria, valintaa, läheistä ja kuvaa kritisoidaan tällä palstalla ilman huolen häivää. Sitten toiset nousevat puolustamaan K:ta.
Saattaa johtua siitä, että B ei tee mitään väärin, eikä käytöksellään saa K pulaan. Kaikki ne K älyttömät kosinnat ja höpinät yhteisestä sängystä, ei mitään järkeä. You are allways number one. Onko tällaisia tyhjiä löpinöitä Bojanin puolelta nähty. Ja se, että keikoiltaan tulee suoraan Suomeen ja yksin. Olisiko K pystynyt ilman hoviaan liikahtamaan mihinkään. Ja tähän vielä se onneton vastaanotto, jonka B Jeren puolelta sai vierailullaan.
Olikohan Nace:lla hyvät synttärijuhlat eilen?🎂Yhden videon olen onnistunut bongaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa K:n exän, siis "punainen marli" tytön tiktok tiliä.
Yhdessä videossa hän selvittää englanninkielisen taustaäänen kanssa, kuinka 2023 versio hänestä kertoo 2020 minälleen, kuinka poikaystävä ei näköjään muutu, joten hänen täytyy jatkaa matkaa ja rakentaa kaikki alusta.Jos on tosiaan ex, niin vaikuttaa, että heillä oli erittäin erilainen käsitys suhteesta.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Nace:lla hyvät synttärijuhlat eilen?🎂Yhden videon olen onnistunut bongaamaan.
Näkyivät viettävän yhdessä koko päivän ja Martinkin oli mukana.
K:n gf ei sitten viitsinyt kaverilleen sanoa et älä julkaise mun kuvaani?
Mut onhan sen lärvä ollut jo julkisuudessa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijä taas kerran liian huono Bojanille?🤣
Jos vähän mietit, niin onhan se, hyvänen aika. Ihanalle fiksulle multitalentille kultaiselle noutajalle, jolla on sydän paikallaan (siteeraan tässä kohtaa käärijää).
Minä en koe tietäväni B:stä tarpeeksi tehdäkseni mitään "hän on parempi ihminen (???)" -päätelmiä. Voi hohhoijaa näitä juttuja. K on todella sydämellinen, hauska ja aito ihminen. Kaikki hänen pitkäaikaiset kaverinsa vahvistavat tätä näkemystä. Tekee musaa samojen ihmisten kanssa kuin aloittaessaan. Ja B on onnekas että sai tällaisen ystävän. Nämä K:ta alempana ihmisenä pitävät ihmiset ovat vain katekria ettei K ollutkaan rakastunut B:hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.
K ei ole haukkunut JO musiikkia koskaan tosissaan! Vitsit ovat hyvin tyypillinen asia K:lle jos et ole huomannut. B:tä palvotaan ja esinneellistetään tällä palstalla koko ajan. Olen nähnyt enemmän sellaista B ei voi tehdä mitään väärin, kaikki mihin hän koskee tuoksuu ruusuilta ja on kultaa. K:n jokaista stooria, valintaa, läheistä ja kuvaa kritisoidaan tällä palstalla ilman huolen häivää. Sitten toiset nousevat puolustamaan K:ta.
Saattaa johtua siitä, että B ei tee mitään väärin, eikä käytöksellään saa K pulaan. Kaikki ne K älyttömät kosinnat ja höpinät yhteisestä sängystä, ei mitään järkeä. You are allways number one. Onko tällaisia tyhjiä löpinöitä Bojanin puolelta nähty. Ja se, että keikoiltaan tulee suoraan Suomeen ja yksin. Olisiko K pystynyt ilman hoviaan liikahtamaan mihinkään. Ja tähän vielä se onneton vastaanotto, jonka B Jeren puolelta sai vierailullaan.
K ei tosiaan ilman hoviaan lähtisi mihinkään suuntaan, ainakaan lentäen Sloveniaan tai mihinkään muuallekaan. Ei se vaan pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siis ihan varmaa tietoa, ettå on deittaillut muitakin artisteja vaan jotain mutu-tietoa ja ilkeämielisiä huhupuheita?
-
If it walks like a duck, looks like a duck, and quacks like a duck, it is a duck.
Eikös pääsy umk:hon ratkennut syksyllä. Syksyllä näkyi tätä fania keikoilla eturivissä ja ilmeisesti syystalvella on puhuttu seurustelusta. Teen tässä Janina laskelmani.