Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31621/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaisin, että B:lle se viimeisin videolöytö, missä hänen reaktiotaan K:n näkemiseen on hidastettu ja reposteltu ympäriinsä, oli ns. viimeinen pisara. Onhan se varmasti ollut kiusallista, kaiken muun lisäksi. Miettikää omalle kohdalle. Ehkä on ihan pyytänyt, että eivät somessa ns. ole tekemisissä.

T. Kielenkääntäjä 👅

Tämä. Minusta siinä näkyy aidoin tunnereaktio B:n puolelta, kun ei ollut varautunut siihen, että K tulee vastaan ja kamerat kuvaa. Yhteisissä videoissakin on aina hillitympi tai ainakin ilmeet enemmän "näyteltyjä", kun on tietoinen olevansa kamerassa. Kommentoin jo silloin, kun video alkoi kiertämään, että vaikka se on erittäin söpö, niin minulle tulee sen katsomisesta kielletty olo, ihan kuin hetki ei olisi tarkoitettu ulkopuolisten silmille. Ja tosiaan taisi olla pian sen jälkeen, kun yhteydenpito julkisesti loppuikin lähes kokonaan.

Ja KB tilanteissa se on aina Bojan, joka joutuu yleisen naureskelun kohteeksi.

Kuka naureskelee Bojanille?

Someyleisö.

Vierailija
31622/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.

Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.

Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆

Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔

Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.

No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.

Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔

Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen

Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.

Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.

En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?

Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31623/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijä taas kerran liian huono Bojanille?🤣

Vierailija
31624/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.

Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.

Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆

Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔

Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.

No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.

Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔

Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen

Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.

Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.

En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?

Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.

Here we go again

Vierailija
31625/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.

Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset kommentit laittamatta.

Mä uskon myös, että nykyinen gf sopii K lle. Ovat samalla tasolla ja varmaan samantyyppisiä ihmisiä muutenkin. K olisi voinut jättää boy friend höpinänsä höpisemättä viisukuplassa. Olisi säästytty monelta murheelta.

Vierailija
31626/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei ole haukkunut JO musiikkia koskaan tosissaan! Vitsit ovat hyvin tyypillinen asia K:lle jos et ole huomannut. B:tä palvotaan ja esinneellistetään tällä palstalla koko ajan. Olen nähnyt enemmän sellaista B ei voi tehdä mitään väärin, kaikki mihin hän koskee tuoksuu ruusuilta ja on kultaa. K:n jokaista stooria, valintaa, läheistä ja kuvaa kritisoidaan tällä palstalla ilman huolen häivää. Sitten toiset nousevat puolustamaan K:ta.

Vierailija
31627/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.

Vähän nyt häntää pystyyn. Kyllä siellä selvästi on K:lla (tai J:llä ainakin) aivot kaiken sen pelleilyn ja vitsailun alla. Mä en edes osaa kuvitella että K heittäis millään tapaa B:tä bussin alle, sen jälkeen kun tämä finaaliratkaisun jälkeen kannatteli K:ta koko käytävämatkan. Miettikää miltä se sama videonpätkä olisi näyttänyt, jos K olisikin ollut siinä kävelemässä häviön jälkeen yksin, valtava pettymys harteilla. Kuulostaa niin pieneltä jutulta että no B:hän vaan käveli vieressä ja piti olalta ja silleenhän kaverit tekee, mutta vähän kun sen näkemänsä taa kurkistaa, niin sillä on täytynyt olla K:lle aivan valtava merkitys, että häntä ei jätetty yksin silloin kun se paskalasti aukesi pahiten niskaan ja tyhjyys imaisi mukaansa. En yhtään ihmettele, että siinä annettiin jo kaulapusujakin.

Mä olen ihan siinäkin mielessä kiitollinen tuosta B:lle, että suomalaiset ei silloin pystyneet vielä K:lle kertomaan että olipa muuten helevetin hyvin vedetty, ollaan ylpeitä. B teki sen tuossa tilanteessa myös tavallaan meidän puolesta, kun K ei yhtään tiennyt millainen vastaanotto on kotimaassa.

Mielestäni J on jo heittänyt B:n bussin alle :/

31628/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulinen Käärijä 😍

https://www.tumblr.com/kaarija-discord/721594350036008961?source=share

Miten hyvin monet värit sopivatkaan Käärijälle. Kuten kuvan taustalla violetti. Ehkä mustan ( tukka, kulmakasvat ja parta) kanssa käy yksiin moni väri 💜

Vierailija
31629/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko W.Valisa poistanut storynsa eiliseltä? Ei näy niitä Alla pool -keikan videoita?

Eikö ne ois poistuneet luonnostaan vasta tänään illalla?

Poisti jo yöllä puolenyön maissa ne paljastavat storyt. Taatusti tullut noottia Kärtsältä. Kärdellä ja muidulla on selvästi aivan eri käsitykset siitä, kuuluuko muikkeli julkisuuteen poseeraamaan tyttöystävänä.

Näin illalla muistaakseni kolme kuvaa, oliko niitä siis enemmänkin?

Vierailija
31630/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.

Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset kommentit laittamatta.

Katso muikin somekäytöstä ja omahyväistä naamataulua, niin ymmärrät, että tarjoamasi hyväntahtoinen naiivius ei nyt ole oikea selitysmalli. Aikaisemmat artistit ovat onnistuneet kiemurtelemaan vapaiksi sarjadeittaajan otteista. Toivottavasti onnistuu Kärtsällekin.

Onko sulla siis ihan varmaa tietoa, ettå on deittaillut muitakin artisteja vaan jotain mutu-tietoa ja ilkeämielisiä huhupuheita?

Vierailija
31631/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän on K:lle ainut mahdollinen suhde, jossa hän voi ajatella olevan hyvin vähän mitään maineen hyväksikäyttöä, kun alkoi ennen umk-huomiota. Kaikki muut(myös B) ovat viisuhuuman ja suosion jälkeisiä henkilöitä, joiden motiiveja olisi helpompi arvuutella.

Vierailija
31632/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allas sea poolin liput Käärijän & Benkun keikalle 25 e, yksin esiintyneen Behmin liput 30e. 

31633/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaisin, että B:lle se viimeisin videolöytö, missä hänen reaktiotaan K:n näkemiseen on hidastettu ja reposteltu ympäriinsä, oli ns. viimeinen pisara. Onhan se varmasti ollut kiusallista, kaiken muun lisäksi. Miettikää omalle kohdalle. Ehkä on ihan pyytänyt, että eivät somessa ns. ole tekemisissä.

T. Kielenkääntäjä 👅

Tämä. Minusta siinä näkyy aidoin tunnereaktio B:n puolelta, kun ei ollut varautunut siihen, että K tulee vastaan ja kamerat kuvaa. Yhteisissä videoissakin on aina hillitympi tai ainakin ilmeet enemmän "näyteltyjä", kun on tietoinen olevansa kamerassa. Kommentoin jo silloin, kun video alkoi kiertämään, että vaikka se on erittäin söpö, niin minulle tulee sen katsomisesta

kielletty olo, ihan kuin hetki ei olisi tarkoitettu ulkopuolisten silmille. Ja tosiaan taisi olla pian sen jälkeen, kun yhteydenpito julkisesti loppuikin lähes kokonaan.

En nähnyt sitä videota minäkään "törmäsin ihastukseeni" -reaktiona. Ne hidastusvideot+romanttinen musiikki taustalla saa sen näyttämään siltä. Se oikea video näyttää siltä, että B nauraisi nähtyään K:n joko, koska olisi mennyt tervehtimään, mutta haastis oli kesken tai koska K näytti niin hassulta

Olen miettinyt samaa. K sanonut, että alkoivat aina räkänä nauramaan toisensa nähdessään, vaikkei yhteistä kieltä oikein vielä ollut. Tämä voi hyvin olla yksi niistä hetkistä, ja B:n hämmennys johtua siitä että tajuaa K:lla olevan haastattelu meneillään, joten yrittää B:kin sitten koota itsensä 😄

Ja mehän ei tosiaan nähdä K:n ilmettä tuossa. Plus sanottava vielä sekin, että K huomasi B:n ensin ja jäi tuijottamaan kesken haastattelunsa, että kyllä se kiinnostus on ollut ihan molemminpuolista.

Vaikka emme näe K:n ilmettä, on videolta "luettavissa", että katseita vaihdettiin ja tilanne vaikuttaa ollen selvästi merkityksellinen myös K:lle.

Vierailija
31634/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon myös, että nykyinen gf sopii K lle. Ovat samalla tasolla ja varmaan samantyyppisiä ihmisiä muutenkin. K olisi voinut jättää boy friend höpinänsä höpisemättä viisukuplassa. Olisi säästytty monelta murheelta.

Taitaa ainakin raha ja mukava elämä olla molemmilla kovasti mielessä.

Vierailija
31635/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä taas kerran liian huono Bojanille?🤣

Jos vähän mietit, niin onhan se, hyvänen aika. Ihanalle fiksulle multitalentille kultaiselle noutajalle, jolla on sydän paikallaan (siteeraan tässä kohtaa käärijää).

Vierailija
31636/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa K:n exän, siis "punainen marli" tytön tiktok tiliä.

Yhdessä videossa hän selvittää englanninkielisen taustaäänen kanssa, kuinka 2023 versio hänestä kertoo 2020 minälleen, kuinka poikaystävä ei näköjään muutu, joten hänen täytyy jatkaa matkaa ja rakentaa kaikki alusta.

Vierailija
31637/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulinen Käärijä 😍

https://www.tumblr.com/kaarija-discord/721594350036008961?source=share

Miten hyvin monet värit sopivatkaan Käärijälle. Kuten kuvan taustalla violetti. Ehkä mustan ( tukka, kulmakasvat ja parta) kanssa käy yksiin moni väri 💜

Tuo on ookoo kuva , kun muki on kaljamahan peitton, mutta muuten tuo katki-takki on Käärijän päällä jotain aivan järkyttävän epäseksikästä.. Malli ei tosin pukisi ketään muutakaan.

Vierailija
31638/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän on K:lle ainut mahdollinen suhde, jossa hän voi ajatella olevan hyvin vähän mitään maineen hyväksikäyttöä, kun alkoi ennen umk-huomiota. Kaikki muut(myös B) ovat viisuhuuman ja suosion jälkeisiä henkilöitä, joiden motiiveja olisi helpompi arvuutella.

Höpöhöpö. 

Vierailija
31639/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WValisa muuten poisti stooristaan eilen gf tarinan.

Vierailija
31640/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko puhua hetki B:n "treenikämppä"-videosta. Onko se kuvattu hänen kotona? Ihan valtava määrä kirjoja.

Ketju on lukittu.