Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä te siitä Bojanista jaksatte höpistä, kun Jesse ja Häärijä ovat aina mukana joka reissulla, keitäs he sitten ovat? Totta puhuen, mikä tuo Häärijä oikeastaan on?
K on kyllä kaikkien kaverinsa kanssa todella läheinen 💚 jessekin aina halaa ja paijaa K:ta niin rakastavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.
Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset kommentit laittamatta.
Katso muikin somekäytöstä ja omahyväistä naamataulua, niin ymmärrät, että tarjoamasi hyväntahtoinen naiivius ei nyt ole oikea selitysmalli. Aikaisemmat artistit ovat onnistuneet kiemurtelemaan vapaiksi sarjadeittaajan otteista. Toivottavasti onnistuu Kärtsällekin.
Onko sulla siis ihan varmaa tietoa, ettå on deittaillut muitakin artisteja vaan jotain mutu-tietoa ja ilkeämielisiä huhupuheita?
-
If it walks like a duck, looks like a duck, and quacks like a duck, it is a duck.
Mulle ei riitä että joku vaan sanoo noin. Joku kuva tai kuvakaappaus kommentista mikä vahvistaa asian olisi eri asia.
I'm not sure if the link works, but matej.avanzo on ig...Jokers are in his yesterday's story. Martin (former member) is also with them.
https://instagram.com/stories/matej.avanzo/3136732702135372151?igshid=M…
Kukaan ei täällä vissiin ole seurannut ketään julkkista, joka on ollut parisuhteessa ja sitten eronnut ja löytänyt uuden kumppanin? Voi sitä fanaattista analysoinnin määrää ja juoruja mitä julkkiksen fanit saa silloin aikaan. Ja aina fanit jakautuu uuden kumppanin kohdalla kahtia, toiset tykkää ja hyväksyy ja toiset haikailee vanhan kumppanin perään ja vihaa uutta. Tätä näkee jo nyt tälläkin palstalla K:n ja B:n kohdalla vaikka nämä kaksi eivät edes ole pariskunta muuten kuin fanien unelmissa.
Vierailija kirjoitti:
I'm not sure if the link works, but matej.avanzo on ig...Jokers are in his yesterday's story. Martin (former member) is also with them.
https://instagram.com/stories/matej.avanzo/3136732702135372151?igshid=M…
Marc Pircin stooreissa myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.
K ei ole haukkunut JO musiikkia koskaan tosissaan! Vitsit ovat hyvin tyypillinen asia K:lle jos et ole huomannut. B:tä palvotaan ja esinneellistetään tällä palstalla koko ajan. Olen nähnyt enemmän sellaista B ei voi tehdä mitään väärin, kaikki mihin hän koskee tuoksuu ruusuilta ja on kultaa. K:n jokaista stooria, valintaa, läheistä ja kuvaa kritisoidaan tällä palstalla ilman huolen häivää. Sitten toiset nousevat puolustamaan K:ta.
Anna yksi esimerkki mistä voisit itse kritisoida B. Tai kuka hyvänsä voi antaa jos tulee mieleen. Itse olen team käärijä ja harvoin jos koskaan olen kritisoinut K.
Minuakin kiinnostaisi milloin k on muka haukkunut jokereiden musiikkia. Vai oliko se se yksi vitsi keikalla mitä en itse edes enää muista miten se meni.
En sanonut, että B:tä pitäisi kritisoida. Hän vaikuttaa minulle enemmän laskelmoivalta, ja että hän näyttää vain haluamansa puolen julkisuuteen. Tämä on ymmärrettävää koska hän on ollut tunnettu kauan. K:n näen avoimena kirjana, ja tämän takia pidän hänestä enemmän. Tämä aitous vetoaa minuun. Ennen tätä palstaa näin B:n vähemmän kiinnostuneena puolena k&b -kaksikossa. Pelkäsin että hän käyttää k:ta hyväkseen. Mutta nyt olen aika varma, että heidän ystävyytensä on tasavertainen kummastakin suunnasta 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, eilisen keikan alussa K kertoi, että hönen eka keikkansa oli jossain pubissa Pukinmäessä (?) ja hänen äitinsä oli ollut tulossa katsomaan mutta ei päässyt sisään kun oli oksentanut ulkopuolella.. ja pyyteli etukäteen äidiltään anteeksi kun kertoo tämän, ja sain käsityksen että äiti ois eilenkin ollut yleisössä.. musta toi ja muutamat muut heitot meni pikkaisen yli, vaikka keikasta pidinkin.
Näin sitä suojellaan sitä yksityisyyttä. Tää on jo oikeesti tosi noloa. Tai sitten tä on vaan yksi K:n valejuttu muiden seassa. Kumpikaan ei kuulosta hyvältä, ja anteeksi etukäteen, että sanon näin.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, eilisen keikan alussa K kertoi, että hönen eka keikkansa oli jossain pubissa Pukinmäessä (?) ja hänen äitinsä oli ollut tulossa katsomaan mutta ei päässyt sisään kun oli oksentanut ulkopuolella.. ja pyyteli etukäteen äidiltään anteeksi kun kertoo tämän, ja sain käsityksen että äiti ois eilenkin ollut yleisössä.. musta toi ja muutamat muut heitot meni pikkaisen yli, vaikka keikasta pidinkin.
No tämähän on sitä samaa settiä kuin "mulla on ennen ollut keikoilla vain eturivi" ja äiti ja iskä on ainoat katsojat, keikkapaikatkin on olleet jotain pubin takapihoja jne. ja eiköhän se äiti ole jo tottunut pojan huumoriin ja oliko tuokaan oksennus nyt sitten edes totta.
Kyllä sillä B:lla oli kova tarve nähdä K, kun Suomeen tuli silloin. Ja tosiaan ihan yksin vielä. Sinänsä erikoista oli, että asiaa yritettiin pitää salassa. B ei myöskään postaillut mitään Suomi-visiitiltään. Edes jälkeenpäin. Ehkä kertoo jotain fiiliksistä.
Varmasti oli Tavastian keikka sovittu etukäteen ja tiesi luultavasti K:n seuraavan päivän keikasta, mutta toisaalta tässä kohtaa saattanut tulla myös väärinymmärryksiä K:n kielitaidosta johtuen.
Bojanille oli hommattu seuraa lauantain keikan ajaksi, huolehdittu kaikesta, mutta kaikesta päätellen B joutui hiukan pettymään.
Ehkä K:n tyttöystävän läsnäolosta esimerkiksi ei oltu mainittu etukäteen, ja odotettu kahdenkeskinen aika ei missään vaiheessa toteutunut. Kuitenkin B majoittui ainakin yhdeksi yöksi saman katon alle K:n kanssa. Eli reissu oli "henkilökohtainen".
Itse veikkaan et B yöpyi K:n asunnossa koko reissun ajan. Yksin, tai K:n kanssa. Tai K:n ja gf:n.
Uskotteko että Liverpoolissa olis vaihdettu bäkkärillä suudelmia B:n ja K:n välillä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä B:lla oli kova tarve nähdä K, kun Suomeen tuli silloin. Ja tosiaan ihan yksin vielä. Sinänsä erikoista oli, että asiaa yritettiin pitää salassa. B ei myöskään postaillut mitään Suomi-visiitiltään. Edes jälkeenpäin. Ehkä kertoo jotain fiiliksistä.
Varmasti oli Tavastian keikka sovittu etukäteen ja tiesi luultavasti K:n seuraavan päivän keikasta, mutta toisaalta tässä kohtaa saattanut tulla myös väärinymmärryksiä K:n kielitaidosta johtuen.
Bojanille oli hommattu seuraa lauantain keikan ajaksi, huolehdittu kaikesta, mutta kaikesta päätellen B joutui hiukan pettymään.
Ehkä K:n tyttöystävän läsnäolosta esimerkiksi ei oltu mainittu etukäteen, ja odotettu kahdenkeskinen aika ei missään vaiheessa toteutunut. Kuitenkin B majoittui ainakin yhdeksi yöksi saman katon alle K:n kanssa. Eli reissu oli "henkilökohtainen".
Itse veikkaan et B yöpyi K:n asunnossa koko reissun ajan. Yksin, tai K:n kanssa. Tai K:n ja gf:n.
B julkaisi jälkikäteen kuvan jossa kiitti suomea ja j:tä. Hänen stooreissan myös julkaisi ccc-kännivideon ja lentokentältä lähtöjuttuja.
Uskon että hän tiesi että K asuu jonkun kanssa. Alunperin hänen oli varmaan tarkoitus lentää aiemmin Suomeen, mutta lisäkeikka leikkasi päiviä. Tämän vuoksi reissu jäi varmaan aiottua lyhemmäksi
Vierailija kirjoitti:
Miten niin majoittui saman katon alle? Hehän vain valvoivat ja katselivat kolmistaan elokuvia. Mutta pettymys tuo reissu Bojanille ilmiselvästi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Jeren silmät aukeaisivat ja pääsisi eroon tuosta maisatorpasta! Tätä touhua on kamalaa katsella. En yhtään ihmettelisi, että tarrautujalle käy pian pikku vahinko ja sitten on kiinnitys kotirouvanpäiviin ja artistin pankkitiliin. Näin ainakin suunnitelmissaan.
Hei me ei edelleekään voida tietää tästä mitään! Kyllä se voi olla ihan todellinen rakkaussuhde ilman mitään hyötymistarkoituksia. Jätetään tälläiset
kommentit laittamatta.
Katso muikin somekäytöstä ja omahyväistä naamataulua, niin ymmärrät, että tarjoamasi hyväntahtoinen naiivius ei nyt ole oikea selitysmalli. Aikaisemmat artistit ovat onnistuneet kiemurtelemaan vapaiksi sarjadeittaajan otteista. Toivottavasti onnistuu Kärtsällekin.
Meneekö sulla liikaa tunteisiin? Oikeasti, olet todella asiaton.
Kyllä räikeä hyväksikäyttö menee tosiaan tunteisiin ja haluaisin, ettei kukaan joutuisi sen uhriksi.
Ei taida olla mitään näyttöä 'räikeästä hyväksikäytöstä." Arvailuje ja pahatahtoisten juorujen varassa epäilyt?
P.s. en ole gf:n kätyri enkä 'fani'
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että Liverpoolissa olis vaihdettu bäkkärillä suudelmia B:n ja K:n välillä?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te siitä Bojanista jaksatte höpistä, kun Jesse ja Häärijä ovat aina mukana joka reissulla, keitäs he sitten ovat? Totta puhuen, mikä tuo Häärijä oikeastaan on?
K on kyllä kaikkien kaverinsa kanssa todella läheinen 💚 jessekin aina halaa ja paijaa K:ta niin rakastavasti
K on ymmärtänyt elämästä jotain tärkeää sairautensa ja varmasti myös korona-ajan tapahtumien myötä. Miten tärkeää on ystävyys, perhe ja se että on avoin ja näyttää tunteensa heille. Vaikuttaa myös todella lojaalilta.
Kyllä mä uskon että B on tärkeä hälle yhä, mutta ovat päättäneet pitää ystävyyssuhteensa yksityisenä ainakin toistaiseksi ettei shippaajat, stalkkerit sun muut häiriköt saa liikaa bensaa liekkeihin. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin majoittui saman katon alle? Hehän vain valvoivat ja katselivat kolmistaan elokuvia. Mutta pettymys tuo reissu Bojanille ilmiselvästi oli.
Perustelepa tuo väitteesi miksi reissu oli _ilmiselvästi_ pettymys Bojanille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "ilmiselvää" vain kaltaisillesi jotka luulevat tuntevansa hänet. Ei hän niin pettynyt ollut, etteikö CCC olisi saanut hänet festareilla liikkeelle ja kuvaamaan k:n kappaleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on ymmärtänyt elämästä jotain tärkeää sairautensa ja varmasti myös korona-ajan tapahtumien myötä. Miten tärkeää on ystävyys, perhe ja se että on avoin ja näyttää tunteensa heille. Vaikuttaa myös todella lojaalilta.
Kyllä mä uskon että B on tärkeä hälle yhä, mutta ovat päättäneet pitää ystävyyssuhteensa yksityisenä ainakin toistaiseksi ettei shippaajat, stalkkerit sun muut häiriköt saa liikaa bensaa liekkeihin. Hyvä niin.
Näin juuri! 💯
Vierailija kirjoitti:
Tiktok-julkkis/sinkkutyttö ei ole minun käsittääkseni se viimeisin ex joka jätti Kn covid-aikaan, vaan se ensimmäinen pitkäaikainen tyttöystävä, josta erosi mm.pitkien sairaalajaksojen takia joskus tosi junnuna. K on sanonut että hänellä on ollut kaksi avoliittoa.
Sama tyttö on kommentoinut myös Siitä viis -sinkun julkaisusta kertovaa ig-postausta sillon 2021(?). Tuskin olisi kommentoinut jos olisi itse se "käärme" josta biisissä puhutaan.
Huh, koko kevään jatkuneesta maanisesta Kn somen kyttäämisestä ja haastisten analyyseista on ehkä jotain pientä hyötyä kun viimein pääsee oikomaan täällä väärinkäsityksiä. Oma elämä on rempallaan enkä ole lukenut esimerkiksi uutisia kuukausiin mutta mitäpä tuosta
Olis outoa, että sanoo, että oli pakko lähteä suhteesta kun tajuaa että toinen ei muutu, ja samaan aikaan toinen käy sairaalassa kamppailua elämästä ja kuolemasta?
Vau, ihan tosta vaan ensi näkemältä totesit! Aika velho olet :D