Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
"En nähnyt sitä videota minäkään "törmäsin ihastukseeni" -reaktiona. Ne hidastusvideot+romanttinen musiikki taustalla saa sen näyttämään siltä. "
Oukkei, sitten me ja puoli Eurooppaa olemme tulkinneet väärin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/MV306XKy4Ab
Salena knows😁
Milloin Salena on tuon kirjoittanut? Vai olinko taas puusilmä enkä nähnyt päivämäärää.
Mitä siellä lukee?
Minäkään en enää pääse sinne, mutta jotain tyyliin S vastasi postaukseen jossa oli, että pariksi Selena ja Bojan / K? S vastasi heti, että ei onnistu, koska B on kiinnostunut vain K: sta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Olen ollut suhteen KB kannattaja, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että joku muu olisi varmaan parempi Bojanille, mies tai nainen. Miten he voisivat edes oikeasti kommunikoida, kun K englannin kielen taito on mitä on. Ja muutenkin alkaa näkyä heidän liian suuri erilaisuutensa. Taitaa nykyinen gf olla K juuri sopiva.
joku kirjoittaa salena ms worldwide, bojan mr worldwide, its meant to be.
Salena vastaa (hymiöitä) tell him. He only has eyes for Käärijä.
Oli shipattu Selenaa ja B:tä postauksessa johon S vastasi että haha tell him, he only has eyes for Käärijä.
Ja ilmeisesti vastannut välittömästi kun postaaja ei ollut ehtinyt edes pois ennen kuin vastaus levähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tatuointihaastattelussa b sanoo ettei edes halua/kiinnosta olla monien kanssa. Haastattelija puhuu tytöistä (jotka tarjoutuvat) mutta b vastaus on (ainakin eng. käännetty) ihmisiksi/people. Ei ole altis sellaiselle ja pystyy "brush them off" omien sanojensa mukaan. Toki haastattelut on aina haastatteluita.
Ehkä Bojankin on demi.
Vierailija kirjoitti:
"En nähnyt sitä videota minäkään "törmäsin ihastukseeni" -reaktiona. Ne hidastusvideot+romanttinen musiikki taustalla saa sen näyttämään siltä. "
Oukkei, sitten me ja puoli Eurooppaa olemme tulkinneet väärin ;-)
Aivan! Se hidastusvideo ei ole mitä oikeasti tapahtui, vaan se alkuperäinen. Tämä on tulkinta kysymys.. se, että useampi ihminen USKOO johonkin ei tee siitä totta.
Ok, mulla alkaa nyt lipsua hullun ylianalysoijan puolelle, mutta kliksuttelin nyt Käärijän eiliset instastoorit läpi (ilman ääniä tosin) ja kyllähän noi Benjamin-stoorit vähän huutaa "huomaa mut, Bojan". Vielä toi Rakkaani Benjamin -teksti, että varmasti viesti menee perille. Tai sit tässä vaan tuotetaan matskua hulluille shippaajille 🙈 Jos näin, niin kiitti vaan, Kärtsy, viihdytyin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Olen samaa mieltä sun kanssa. K ei ole reagoinut mitenkään B viimeaikaisiin postauksiin. B on tykännyt K viime postauksesta, josta on kyllä aikaa. B on se, joka näistä kahdesta joutuu julkisen naureskelun kohteeksi. Jotenkin tuntuu, että Bojanille parasta olisi irrottautua K vaikutuspiiristä niin paljon kuin mahdollista, eikä K vierailisi enää Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/MV306XKy4Ab
Salena knows😁
Taisi se Bojan olla oikeasti meidän Kärtsyn perään.😏
Olihan se. Kärtsy vaan vähän höynäytti sitä.
Jokin aika sitten täällä puhuttiin K:n seuraajamääristä. Joillekin näkyi eri lukema, 563K tai 562K.
Mulle näkyi tuolloin 563K.
Mutta tänään kun tarkistin, näkyykin 562K.
Vierailija kirjoitti:
joku kirjoittaa salena ms worldwide, bojan mr worldwide, its meant
to be.Salena vastaa (hymiöitä) tell him. He only has eyes for Käärijä.
Siis onko se joku viisujen aikainen juttu? Mutta niin, kyllä se siellä Loverpoolissakin aika ilmeistä on sitten ollut, paikan päällä olijoillekin. Että ei me nyt ihan puusilmiå oltu.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mulla alkaa nyt lipsua hullun ylianalysoijan puolelle, mutta kliksuttelin nyt Käärijän eiliset instastoorit läpi (ilman ääniä tosin) ja kyllähän noi Benjamin-stoorit vähän huutaa "huomaa mut, Bojan". Vielä toi Rakkaani Benjamin -teksti, että varmasti viesti menee perille. Tai sit tässä vaan tuotetaan matskua hulluille shippaajille 🙈 Jos näin, niin kiitti vaan, Kärtsy, viihdytyin 😁
Eikös se ole ollut K joka ei noteeraa Bojanin postauksiakaan. Mulle tuo rakkaani Benjamin taas oli enemmän kiusantekoa B lle (tai se ei ollut viesti kenellekään) kuin huomion hakemista. Täällä taitaa olla yhtä monta tulkintaa kuin kirjoittajaakin.🙂
Vierailija kirjoitti:
Tai sit ihan vaan siksi, että on Pride-kuukausi ja kulkue tänä viikonloppuna. Toki siinä sivussa voi yriittää tehdä ruusun mustasukkaiseksi, vielä Benjaminin kanssa. 😅
Jos se ois ollut B:lle olis kai laittanut enkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteen KB kannattaja, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että joku muu olisi varmaan parempi Bojanille, mies tai nainen. Miten he voisivat edes oikeasti kommunikoida, kun K englannin kielen taito on mitä on. Ja muutenkin alkaa näkyä heidän liian suuri erilaisuutensa. Taitaa nykyinen gf olla K juuri sopiva.
Käärijän englannintaidolla pystyy kiekumaan are you ja hölmöilemään kännissä denssi huulessa, mutta mistään ei oikeasti pysty keskustelemaan eikä asioita selvittämään. Kyllä se viimeistään Helsingin-reissulla kävi selväksi Bojanille. Käärijä on Bojanille historiaa ja hyvin näyttää nuori slovenialainen pärjäävän.
[q
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?[/quote]
Samaa mieltä kanssasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku kirjoittaa salena ms worldwide, bojan mr worldwide, its meant
to be.Salena vastaa (hymiöitä) tell him. He only has eyes for Käärijä.
Siis onko se joku viisujen aikainen juttu? Mutta niin, kyllä se siellä Loverpoolissakin aika ilmeistä on sitten ollut, paikan päällä olijoillekin. Että ei me nyt ihan puusilmiå oltu.
Niin, jos joku tilannetta vierestä seurannut kirjoittaa noin, niin kyllä mun mielestä aika ilmeistä on, että B tosiaan oli ihastunut ja pahasti. Ja K ei ehkä ihan ymmärtänyt asiaa ja heitti bensaa liekkeihin niillä aneluvideoillaan yms. Ja sit kävi miten kävi.
No mulla meni jo hieman yli se k akka huumori sieltä Tavastialta koskien uutta biisin nimeä ja B. En haluaisi muistella koko asiaa.