Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Naurattaa (täysin spekulatiivinen) ajatus, että joku on kertonut K:lle, että nettikirjoittelijoiden mukaan B "lumpustelee" menemään ja K on, että "minä teille/B:lle lumpustelut näytän 👿"
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaikki ihanat kanssa shippaajat! Tässä herkkua viikonloppuun:
Benkku piiskaa Käärijää, älä avaa videota työpaikalla muiden nähden:
https://twitter.com/bykaarija/status/1674875867867017224
Ja onnellinen, hymyilevä Käärijä:
https://twitter.com/luminousroosa/status/1674886326813085696
Aukeaako teille nuo linkit? Mulle tulee vain, että jotakin meni pieleen.
Twitter-linkit eivät ilmeisesti enää aukea jos ei ole sinne tunnuksia. :/
Mulla on tunnukset mutta ei ne Twitter-linkit silti enää aukea. Onkohan haluttu rajoittaa tuota linkittämistä
. :(
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä nyt taas joku jaksaa loukkaantua tommosesta. Kukkahatusta ja rintsikoista. 🙄 Harmittaa K:n puolesta et tulee jotain kuraa niskaan.
Jep. Taitaa olla huomion ja klikkien hakemista Käärijän nimissä. Itse ainakin kävin blogin tsekkaamassa :D
K antaa sen kuvan ihmisenä, ettei sitä kiinnosta pätkääkään tuon kaltaiset huutelut..
Rekisteröidyin Twitteriin ja kaikki linkit aukeaa.
Minullakin linkit toimivat ihan hyvin kun on kirjautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.
Tähän on pakko uskoa. Muuten on liian surullinen olo.
Mutta miksi ei edes perustykkäämisiä B kuviin. Niistä kai ei voisi mitään isoja reaktioita pelätä. K näyttää tykkäävän suunnilleen kaikkien muiden postauksista, mutta ei Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.
Mutta miksi ei edes perustykkäämisiä B kuviin. Niistä kai ei voisi mitään isoja reaktioita pelätä. K näyttää tykkäävän suunnilleen kaikkien muiden postauksista, mutta ei Bojanin.
Kyllähän tuo vähän pistää miettimään mutta ei tuostakaan kannata tehdä liian isoja johtopäätöksiä. Ei Bojankaan ole tykännyt kaikista K:n kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ehkä vähän outoa kyllä. Kuva tai pari voi mennä ohi feedissä mutta toi tuntuu tarkoitukselliselta. Mitä se sit tarkoittaa vai tarkoittaako mitään. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia
T keski-ikäinen täti
Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa
Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.
Kateellisen länkytystä. Tyttöystävä on KAUNIS ja Jere rakastaa häntä.
Miksi tuota pitää toitottaa loputtomasti.Oletko epätoivoinen, vai mikä hätänä?Eihän hänen edes pitäisi kuulua tähän ketjuun, täysin ulkopuolinen henkilö.
Mielenkiintoinen tapaus. Ehkä hänkin on itäisen naapurimme kasvatti. Pontevasti poistatti lähes kaikki viestit, joissa ei oltu samaa mieltä hänen kanssaan :D
K kuulemma sanonut eilen Are youn Altaalla ja porukka hurrannut. Ainakin kerran oli B välähtänyt mielessä siis..
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.
Eilisen kyselyn tulokset: 69 oli lukenut tätä ketjua työajalla ja 7 ei ollut. :)
Vierailija kirjoitti:
K kuulemma sanonut eilen Are youn Altaalla ja porukka hurrannut. Ainakin kerran oli B välähtänyt mielessä siis..
Milloin K ei nykyään sano "Are you?" Tarkoittaakohan enää mitään kun sitä koko ajan hokee, esim. se muuttovideo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö muuten B K: n kuvista?
Vierailija kirjoitti:
Näin teki(olin paikalla), ja mietin että tietääkö nää kaikki ihmiset oikeesti mihin tämä liittyy vaikka miksi ne hurras 😅. Kuinkahan moni tästä ketjusta🙈. Mut sitäkin mietin, että liittyykö toi enää edes B:hen vaan onko vaan joku Käärijä-hokema Jerelle.
Are you alkaa olla K:lle ihan yleissanonta, ei se merkkaa enää mitään
B nuorena ja lyhyttukkaisena muistuttaa Matt Damonia, jolla puolestaan on tosi Suomi-naama. Oletteko huomanneet? Ehkä ollaan siksi ihastuttu B:hen niin kovasti kun hän on tuollainen etäisesti tutun ja suomalaisen oloinen mutta tuhatkertaisesti paranneltu versio.
Mun mielestä insta tykkäykset ei niin tärkeitä ja eihän bojan ole kaikkiin k postauksiin tykännyt vaikka hän tykkää k:sta.
Kuuluiko siitä huhutusta Israelin-keikasta ikinä lisää?