Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31441/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkishomo jota täällä haetaan taitaa olla Eino. Kävin läpi IG tunnetuimat julkkishomot ja tämä herra oli keikalla. Benjaminin jälkeen käärijä voi olla shokki.

Jes niinpä onkin, kiitti avusta. Pitää Käärijää alentavana rintsikoissa ja kukkahatussa ja oli jo umk-aikana huolissaan. Olisko sitten possujunajutuista, oikeen muuta en keksi.

Mietinkin et mikä silloin on oikeen hiertäny, mut nii joo varmaan se possujuna. En tosiaan itekään saa muuta mieleeni. K ei tietenkään tarkota noilla jutuillaan mitään pahaa. Mut Benkulla ja K:lla on varmasti aika eri yleisöt. Ite oon muuten vaan sitä mieltä et ne rintsikat vois jättää pukematta päällensä. Tekis samoin ku B et pitäis niitä vaan tossa olkapäällä ja vähän leikittelis niillä.

Vierailija
31442/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin mietittiin, miltä kiukkuinen Bojan näyttää. Fanfic-maailmassa jostain syystä Jere ei yleensä koskaan suutu, mutta Bojan saa tosi usein karseita raivareita täysin randomisti, yleensä kun yrittää piilotella todellisia tunteitaan. Mietin että onkohan eri kulttuureista olevien helpompi kuvitella oikea Bojan riehumassa näin, vai onko se vain tapa saada ficceihin draamaa ilman että oikeasti uskottaisiin hänen käyttäytyvän niin. Tosin kaipa niissä voisi silloin Jerekin äksyillä.

Mua nimenomaan kiehtos just toista päin tää asetelma. Et Jere on se suuttuja. Näen muutenkin helpommin sen näin, et Jere suuttuu, ei Bojan. Bojan korkeintaan loukkaantuu.

Joku joka sinne fanficeja kirjottelee niin nyt joku kunnon mustasukkaisuusdraama sinne kiitos. Itse miettinyt niitä salasanoja tai tunnareita tms sinne, mut en ole saanut aikaiseksi vielä. Mieluiten myös kirjoittaisin suomeksi. Suomeksi voi toteutua enemmän itseään. Mutta luen kyllä sujuvasti näitä fanficeja englanniksi.

Hyvä pointti. Itsekin kyllä näen enemmän Jn suuttujan roolissa, B ei vaikuta menettävän malttiaan kovin helposti. Toisaalta päädyin keskeneräisessä fanficissäni siihen, että B loukkaantuu ja J lepyttelee (toisaalta toisin päin ei olisi toiminutkaan tässä tapauksessa). Näin myös siksi, koska olen itse huomannut että usein B mielletään nöyrtyjän ja alistujan, puppyn, rooliin näiden kahden välisessä dynamiikassa ja halusin poiketa tästä.

ps. kyllä archive of our owniin voi myös suomeksi kirjoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31443/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kytistelin vähän IG-tilejä ja Mikellä aivan ihania "kaverikuvia" joissa B mukana, en ollut ennen nähdä. Meinasin pillahtaa itkuun kun näin yäääh noita aikoja. Kuvasarja jonka aloittaa kuva länsinaapurin voitokkaan kisaajan kanssa. Ei ihme että oli niin luontevaa Tavastian bäkkärillä kippistää kun on yhdessä vietetty aikaa muutenkin. Sanoinko jo byääh 🥺

Oon sanonut ennenkin, mutta musta näyttää, että Mikke tykkää Bojanista. Käy tykkäämässä postauksistakin toisin kuin veljensä.

Sanotaan vielä kerran yhteen äänern: KUKAPA SIITÄ EI TYKKÄISI. Paitsi K kylmäilee vähän.

Vierailija
31444/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kytistelin vähän IG-tilejä ja Mikellä aivan ihania "kaverikuvia" joissa B mukana, en ollut ennen nähdä. Meinasin pillahtaa itkuun kun näin yäääh noita aikoja. Kuvasarja jonka aloittaa kuva länsinaapurin voitokkaan kisaajan kanssa. Ei ihme että oli niin luontevaa Tavastian bäkkärillä kippistää kun on yhdessä vietetty aikaa muutenkin. Sanoinko jo byääh 🥺

Oon sanonut ennenkin, mutta musta näyttää, että Mikke tykkää Bojanista. Käy tykkäämässä postauksistakin toisin kuin veljensä.

Mikelle yks pikkuveli lisää. Varmasti on tehnyt vaikutuksen, Bojan, häneenkin. Vaikea kuvitella, et joku ei tykkäis. Jos on sellainen ku antanut ymmärtää. Kiltti, kohtelias ja ystävällinen. Ja toki paljon muita hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
31445/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai helv***tti mikä keikka🔥🔥🔥

T keski-ikäinen täti

Terveisiä Allas Sea Poolilta

Olen kateellinen! [/quote

Olikos se toinen keski-ikäinen (?) joka arpoi menoaan siellä keikalla? Siellä oli kyllä enemmän vanhempaa porukkaa kuin nuorempaa, todellakin. Ja siis sanoinko jo et keikka oli aivan huippu, en tiedä mikä siinä kaverissa on, tavallaan se on saat**nan ärsyttävä, kiroilee ja vi**tuilee, mutta ihan sairaan koukuttava. Ja siellä oli porukaa Meksikosta, Puolasta, Ruotsisra ja Virosta ainakin, ja puhui ihan hyvää englantia niille.

T Keski-ikäinen täti

Vierailija
31446/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jo käsitelty, mikä ehdotus teillä on, miksi K ja B suhteet on viilenneet.

Ne mitään viilenneet oo. Varmasti yhteinen sopimus, että nyt pöristään ja keikkailaan omilla tahoillaan ilman shippiboosteja ja tervettä nähdä, mihin JO:n omat lihakset riittävät. Viisusemimenestystähån ei ois ollu ilman Käärijäkytköstä.

Vierailija
31447/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olla niin pidetty ja rakastettu ihminen kuin B. En voi kuvitella että joku inhoaisi sitä.

Vierailija
31448/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkishomo jota täällä haetaan taitaa olla Eino. Kävin läpi IG tunnetuimat julkkishomot ja tämä herra oli keikalla. Benjaminin jälkeen käärijä voi olla shokki.

Jes niinpä onkin, kiitti avusta. Pitää Käärijää alentavana rintsikoissa ja kukkahatussa ja oli jo umk-aikana huolissaan. Olisko sitten possujunajutuista, oikeen muuta en keksi.

Mikä julkkis tuo eino on? Ainoa Eino jonka tiedän on se ensitreffit alttarilla 2 eino. Onko siis se?

Einon on ollut suosittu sateenkaaribloggaaja Tämän kylän homopoika. Nykyisin tunnettu ihan omana itsenään,

Vierailija
31449/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt taas joku jaksaa loukkaantua tommosesta. Kukkahatusta ja rintsikoista. 🙄 Harmittaa K:n puolesta et tulee jotain kuraa niskaan.

Vierailija
31450/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin et mikä silloin on oikeen hiertäny, mut nii joo varmaan se possujuna. En tosiaan itekään saa muuta mieleeni. K ei tietenkään tarkota noilla jutuillaan mitään pahaa. Mut Benkulla ja K:lla on varmasti aika eri yleisöt. Ite oon muuten vaan sitä mieltä et ne rintsikat vois jättää pukematta päällensä. Tekis samoin ku B et pitäis niitä vaan tossa olkapäällä ja vähän leikittelis niillä.

Tää on ihan hyvä mielipide, mutta naisena en näe rintsikoiden pukemisessa miehelle mitään alentavaa. Hän pukee fanien heittämää kamaa koko ajan päälleen ja esiintyy ne yllään. Tämän päivän liiveissä oli käärijä -tyylillä tekstitkin kirjoitettu, mikä saattoi innostuttaa K:n ne pukemaan ylleen. 

Vierailija
31451/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia

T keski-ikäinen täti

Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa

Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä  sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.

Vierailija
31452/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkishomo on IG:ssä vetänyt herneen nenäänsä kun K on pukeutunut hattuun ja rintsikoihin. K oli sanonut että "Hän on apina kiertävässä sirkuksessa." nyt itkee että keikka ei ollut turvallinen hänelle.

Kuka?

Vierailija
31453/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis mikä sen vwalisan ig on en nyt löydä sitä

w.valisa

Muistaa siitä, että fauwee elikkäs Volkswagen (VW) toisin päin.

Vierailija
31454/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä julkkis tuo eino on? Ainoa Eino jonka tiedän on se ensitreffit alttarilla 2 eino. Onko siis se?

Einon on ollut suosittu sateenkaaribloggaaja Tämän kylän homopoika. Nykyisin tunnettu ihan omana itsenään,

Uhriutuminen käy vissiin työstä.

Vierailija
31455/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin jakaa mielipiteitä mutta mun mielestä tuo rintsikoiden pukeminen on vain nihkeetä ja sen voisi jättää tekemättä. En vieläkään tajua mikä niissä on idea heittää niitä ja B roikottaa käsissään ja K pukee päälle. Toivottavasti B ei ikinä. 😀 Kaikki erilaiset hassut hatut on Kärtsällä kivoja.

Vierailija
31456/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkishomo on IG:ssä vetänyt herneen nenäänsä kun K on pukeutunut hattuun ja rintsikoihin. K oli sanonut että "Hän on apina kiertävässä sirkuksessa." nyt itkee että keikka ei ollut turvallinen hänelle.

Kuka?

Pari viestiä ylöspäin. Eino (?) joku bloggaaja (?)

Vierailija
31457/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä mikä ilme B:llä siinä dinner date videon jälkeen kun J kiittää B:tä ruoan maksamisesta😭💕😭💕🥵

Tässäkin videossa mä oon viisujen aikaan keskittynyt vaan K katsomiseen mutta näköjään nämäkin on katsottava uudestaan ja keskityttävä myös bhen.

Vierailija
31458/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K muuten pussas suulle sitä kitaristia keikalla. Ei b:tä vahibgossakaan

Ei ne vaan voi ylittää sitä rajaa ainakaan julkisesti. Ihan eri asia suudella Bojanin kanssa lavalla kuin kenenkään muun.

Ei voikaan koska siinä olisi tunteet mukana.

palsta vasta ois mennyt sekasin jos suutelu ois tapahtunut

Vierailija
31459/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan hyvä mielipide, mutta naisena en näe rintsikoiden pukemisessa miehelle mitään alentavaa. Hän pukee fanien heittämää kamaa koko ajan päälleen ja esiintyy ne yllään. Tämän päivän liiveissä oli käärijä -tyylillä tekstitkin kirjoitettu, mikä saattoi innostuttaa K:n ne pukemaan ylleen. 

En mä pidä sitä mitenkään alentavana, en vaan ymmärrä sitä tarvetta pukee ne päälle. Mut jos noissa on joku tekstikin oikeen ollu ni varmasti pukee päällensä :D

Vierailija
31460/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vielä kerran yhteen äänern: KUKAPA SIITÄ EI TYKKÄISI. Paitsi K kylmäilee vähän.

Minä jos kuka sen tiedän, mutta Mikestä ja hänen ottamistaan kuvista tulee mieleen, että jotenkin erityisesti tykkää.

Ketju on lukittu.