Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31501/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.

Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.

Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆

Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔

Vierailija
31502/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia

T keski-ikäinen täti

Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa

Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä  sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.

Pitikö olla tusinanassu vai kenties tusinatussu? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31503/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.

Tähän on pakko uskoa. Muuten on liian surullinen olo.

Mutta miksi ei edes perustykkäämisiä B kuviin. Niistä kai ei voisi mitään isoja reaktioita pelätä. K näyttää tykkäävän suunnilleen kaikkien muiden postauksista, mutta ei Bojanin.

Tää on ehkä vähän outoa kyllä. Kuva tai pari voi mennä ohi feedissä mutta toi tuntuu tarkoitukselliselta. Mitä se sit tarkoittaa vai tarkoittaako mitään. En tiedä.

Niillä on välit poikki

Vierailija
31504/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaisin, että B:lle se viimeisin videolöytö, missä hänen reaktiotaan K:n näkemiseen on hidastettu ja reposteltu ympäriinsä, oli ns. viimeinen pisara. Onhan se varmasti ollut kiusallista, kaiken muun lisäksi. Miettikää omalle kohdalle. Ehkä on ihan pyytänyt, että eivät somessa ns. ole tekemisissä.

T. Kielenkääntäjä 👅

Vierailija
31505/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää tieto, että on ollut sinkkuna 3kk? Eikös ero ollut korona aikoihin ja tä uusin alta vuoden kestänyt tapaus ni onhan tossa pari vuotta väliä?

Vierailija
31506/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen ylipäätään tätä Bojan/Joker Out-ihasteluani. Kun näin ensimmäisen kerran Joker Outin musiikkivideon keväällä, en pitänyt koko kappaleesta eikä Bojanista tosiaankaan tullut mitään, onpa tuossa komea mies-viboja. Aika mitäänsanomattomalta kappaleelta tuntui viisubiisien joukossa joka kuulosti lähinnä siltä, että siinä oli lainattu jotain 2000 luvun indiebändien saundeja tuottaen aika mitäänsanomattoman kokonaisuuden jossa ei omaan korvaan ollut edes mitään sellaista nostatusta mitä biisiltä kaipaisin. Ei siinä ollut minun korvaani mitään uutta ja originellia. Koko kappale oli minulla melkein viimeisten joukossa suosikeissani. Muistan katsoneeni esityksen aikana kuinka limaisesti yhtyeen esiintyjät keimailivat kameraan ja naurahtaneeni yhdelle euroviisuparodiavideolle missä tämä oli huomattu, mutta toisaalta kiinnittäneeni huomiota että bändissä on kyllä ihan kivannäköisiä miehiä :D

Löysin Bojan-ihastukseni Käärijän kautta. Muistan ne lantionketkutusvideot ja sen, kun Käärijä ja Bojan menivät syömään Liverpoolissa. Minusta oli hauskaa, että heille oli muodostunut jonkinlainen viisukaveruus ja sitä oli hauska seurata. Muistan UMK-ketjussa joidenkin shipanneen Behmiä Käärijän kanssa ja muistan silloin heittäneeni läpällä, että noita olisi hauska shipata keskenään. En kyllä uskonut, että heitä tosiaan shipattaisiin ihan omassa ketjussaan vielä heinäkuussa ja Bojan kävisi Suomessakin saatika jotkut oikeasti kehittelisivät romanttisia kuvitelmia heidän välilleen, koska mielestäni oli niin selvää että heillä oli kaveruus meneillään.

En ole omasta mielestäni nähnyt oikein mitään sen suurempaa heidän välillään kuin ehkä Bojanin fanituksen ja sen että Käärijä on pitänyt Bojanista heti alusta pitäen (ja kenties tuntenut imartelevaksi fanituksen), mutta en mitään suurempaa. Kaikki laimenee ajan myötä eikä enää olla viisukuplassa, joka varmasti selittää sen miksi kumpikin oli videoilla sen oloinen kuin oli. Nyt on menty eteenpäin, ehkä hämmennyksen vallassa kun ihmiset alkoi shippaamaan heitä :D

Tämän kautta aloin hiljalleen kuuntelemaan Joker Outin musiikkia ja totesin että heillä olikin ihan hyviä kappaleita viisujen ulkopuolella ja menen heitä katselemaan. Minusta on ihanaa että he tekevät musiikkia kielellä mitä yleensä ei kuule keikoille mennessään. Ja olen ollut jossain Bojan-huumassa, jossa hänestä yhtäkkiä tulikin mielessäni todella kuuma tyyppi

Vierailija
31507/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.

Tähän on pakko uskoa. Muuten on liian surullinen olo.

Mutta miksi ei edes perustykkäämisiä B kuviin. Niistä kai ei voisi mitään isoja reaktioita pelätä. K näyttää tykkäävän suunnilleen kaikkien muiden postauksista, mutta ei Bojanin.

Tykkääkö muuten B K: n kuvista?

Tykkäsi viimeisimmästä kuvasta, mutta se oli julkaistu ennen tätä hiljaista kautta.

Vierailija
31508/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.

Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.

Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆

Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔

Ei hyvältä näytä. Ja sehän on myöhäistä katua kun pa&kat on jo housuissa.   

Vierailija
31509/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kuulemma sanonut eilen Are youn Altaalla ja porukka hurrannut. Ainakin kerran oli B välähtänyt mielessä siis..

Milloin K ei nykyään sano "Are you?" Tarkoittaakohan enää mitään kun sitä koko ajan hokee, esim. se muuttovideo...

Ei tarkoita. Tulee ihan mieleen, että haluaa senkin muiston pilata.

Vierailija
31510/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen ylipäätään tätä Bojan/Joker Out-ihasteluani. Kun näin ensimmäisen kerran Joker Outin musiikkivideon keväällä, en pitänyt koko kappaleesta eikä Bojanista tosiaankaan tullut mitään, onpa tuossa komea mies-viboja. Aika mitäänsanomattomalta kappaleelta tuntui viisubiisien joukossa joka kuulosti lähinnä siltä, että siinä oli lainattu jotain 2000 luvun indiebändien saundeja tuottaen aika mitäänsanomattoman kokonaisuuden jossa ei omaan korvaan ollut edes mitään sellaista nostatusta mitä biisiltä kaipaisin. Ei siinä ollut minun korvaani mitään uutta ja originellia. Koko kappale oli minulla melkein viimeisten joukossa suosikeissani. Muistan katsoneeni esityksen aikana kuinka limaisesti yhtyeen esiintyjät keimailivat kameraan ja naurahtaneeni yhdelle euroviisuparodiavideolle missä tämä oli huomattu, mutta toisaalta kiinnittäneeni huomiota että bändissä on kyllä ihan kivannäköisiä miehiä :D

Löysin Bojan-ihastukseni Käärijän kautta. Muistan ne lantionketkutusvideot ja sen, kun Käärijä ja Bojan menivät syömään Liverpoolissa. Minusta oli hauskaa, että heille oli muodostunut jonkinlainen viisukaveruus ja sitä oli hauska seurata. Muistan UMK-ketjussa joidenkin shipanneen Behmiä Käärijän kanssa ja muistan silloin heittäneeni läpällä, että noita olisi hauska shipata keskenään. En kyllä uskonut, että heitä tosiaan shipattaisiin ihan omassa ketjussaan vielä heinäkuussa ja Bojan kävisi Suomessakin saatika jotkut oikeasti kehittelisivät romanttisia kuvitelmia heidän välilleen, koska mielestäni oli niin selvää että heillä oli kaveruus meneillään.

En ole omasta mielestäni nähnyt oikein mitään sen suurempaa heidän välillään kuin ehkä Bojanin fanituksen ja sen että Käärijä on pitänyt Bojanista heti alusta pitäen (ja kenties tuntenut imartelevaksi fanituksen), mutta en mitään suurempaa. Kaikki laimenee ajan myötä eikä enää olla viisukuplassa, joka varmasti selittää sen miksi kumpikin oli videoilla sen oloinen kuin oli. Nyt on menty eteenpäin, ehkä hämmennyksen vallassa kun ihmiset alkoi shippaamaan heitä :D

Tämän kautta aloin hiljalleen kuuntelemaan Joker Outin musiikkia ja totesin että heillä olikin ihan hyviä kappaleita viisujen ulkopuolella ja menen heitä katselemaan. Minusta on ihanaa että he tekevät musiikkia kielellä mitä yleensä ei kuule keikoille mennessään. Ja olen ollut jossain Bojan-huumassa, jossa hänestä yhtäkkiä tulikin mielessäni todella kuuma tyyppi

Minä onnistuin missaamaan koko Joker Outin viisuissa, koska seurasin lähetykset vain K:n kannalta, eli eka semi ja finaali tuli niin myöhään, että lopetin katsomisen pian K:n jälkeen. Twitterissä näin kyllä K&B-videoita melko aikaisin. En ole mikään viisuharrastaja ollenkaan, en edes katso joka vuosi. Carpe Diemin kuuleminen ei oikein innostanut eikä kyllä edelleenkään hirveästi, mutta muut biisit kyllä. :) Ja menisin keikalle jos pääsisin, toivottavasti onnistuu muualla hamassa tulevaisuudessa.

Vierailija
31511/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.

Vierailija
31512/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea tapahtui eilisellä keikalla. Jos twitterin faneihin on uskominen.

Käärijä kertoi miten hän oli yrittänyt päästä Allas Sea Pooliin jo 2022 keikalle mutta hänelle oli sanottu että "Hänen musiikinsa ei sovi tänne."

Käärijä oli kysynyt onko yleisössä iso munaisia miehiä. Koska Pride viikko.

Suudellut yhtä tausta laulajaa (Mies) ja kutsunut häntä kissakseen.

Benjamin oli tehnyt TikTokkiin K kanssa takapuolen läpsyttely videon.

Mitä kaikkea vielä paljastuu.

Taitaa Kärtsäkin katsella salaa Janin yksityishenkilöä.🤭 Kai sitä nyt välillä voi vilkaista oman poikakaverinsa kaveria.

Vierailija
31513/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni he kommentoivat viime viikolla are you ja jos B ei varmaan jättäisi fanit k takia

Vierailija
31514/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mun mielestä paljon skarpimpi K juhannuksen jälkeen. Ehkä sai kuitenkin vähän levättyä tossa välissä!

Vierailija
31515/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.

Eilisen kyselyn tulokset: 69 oli lukenut tätä ketjua työajalla ja 7 ei ollut. :)

No tulos olisi ollut 70-6, jos mä en pystyisin palstailemaan työpäivän aikana. Ehkä näillä kuudella sama juttu.

Vierailija
31516/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.

Eilisen kyselyn tulokset: 69 oli lukenut tätä ketjua työajalla ja 7 ei ollut. :)

No tulos olisi ollut 70-6, jos mä en pystyisin palstailemaan työpäivän aikana. Ehkä näillä kuudella sama juttu.

Mun alapeukku johtui vaan siitä, että en ole töissä :D

Vierailija
31517/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi lisäpeukku täältä. Sori työnantaja mutta ehkä 3 vuoden pitämättömät kahvitauot on tullut sometettua touko-kesäkuussa... Tavastian jälkeen kiihtyneeseen tahtiin.

Vierailija
31518/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun alapeukku johtui vaan siitä, että en ole töissä :D

Itsekin äänestin ei:tä, kun en työaikana pysty palstailemaan. Ruokatunnilla olen lukenut. :D

Vierailija
31519/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.

Vierailija
31520/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia

T keski-ikäinen täti

Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa

Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä  sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.

Pitikö olla tusinanassu vai kenties tusinatussu? :O

Eiköhän tusinanassu ole myös tusinatussu. Pyrkimys julkisuuteen ja tästä suhteesta hyötymiseen on ihan hirveä. Puolenyön aikaan oli kadonneet emännän poseeraukset Wvalisan storyistä. Oli takuulla käsky käynyt ylempää. Tussunassu pyrkii epätoivoisesti julkisuuteen. Eihän tästä suhteilusta muuten ole Torpan Maisalle mitään hyötyä!

Kultapojalle mitä tahansa, mutta ei tuota tussunassua!

Ketju on lukittu.