Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia
T keski-ikäinen täti
Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa
Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.
Kateellisen länkytystä. Tyttöystävä on KAUNIS ja Jere rakastaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin jakaa mielipiteitä mutta mun mielestä tuo rintsikoiden pukeminen on vain nihkeetä ja sen voisi jättää tekemättä. En vieläkään tajua mikä niissä on idea heittää niitä ja B roikottaa käsissään ja K pukee päälle. Toivottavasti B ei ikinä. 😀 Kaikki erilaiset hassut hatut on Kärtsällä kivoja.
Minä taas tykkään.
https://www.tiktok.com/@cherryflavoured38/video/7234872717252594970
Laitoin aikaisemmin viestiä tiktok-videosta. En ole tutustunut asetuksiin vielä, että uskaltaisin jakaa, mutta siellä jokermanilla kyllä niin ihania pätkiä. Jäin taas jumiin "balkan dad" - tanssiin. Olika polkka kyseessä? Miten voi tämänki osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se oli se tyttis joka heilu siellä myuntipisteellä, ainakin kuvia otettiin ja paljon kamujen kanssa. Luulin että mua ärsyttäis se mutta ei, mulle tuli enemmän sellainen olo että, ok, tosta ei ole B:n voittamiseen jos B niin haluaisi. Siis kuulostaa varmaan tosi tyhmältä ja sitä onkin, mutta jos sellainen tusinablondi on enemmän K :n mieleen kuin tiedätte kyllä ketå, niin sit olkoon niin, hän on valintansa tehnyt. Ja kauanko se gf jaksaa siellä merchiä myydä? No joo, mutta keikka oli siis huippu ja gf unohtui siinä kyllä. Siellä se K taas selitti kuinka tällä naamalla ois vaikee saada naisia
T keski-ikäinen täti
Itsellä tullut sama olo aikaisemmin. Jotenkin helpotti, kun näki itse sen miten meidän upea prinssi ja tämä arkikamu ovat nyt vain aivan eri sarjoissa
Samaa mieltä. Tylsää turvallisuutta tuossa Jerelle mutta ei aitoja eikä voimakkaita tunteita. Nyt odotetaan Jereltä sitä identiteettityötä, rehellisyyttä, rohkeutta hypätä ja jeesmies-roolin dumppaamista. Tusinassu ei tosiaan ole este vaan hidaste, jolla pelaillaan aikaa ja turvallisuutta.
Siis kenelle tässä ollaan nyt kateellisia??? Janille vonkaleesta?
Kärtsällä tippuu kohta lopullisesti noi nahkapökät jalasta. Sampittaren stoorit..
K:lle ei olisi varmaan ongelma olla pelkissä boksereissa lavalla, tuollainen exhibitionisti kun on. Näihin kuviin näihin tunnelmiin.
Mä en vaan kestä tuota "tyhjää" kiroilua ja "v-sanan' hokemista samalla, kun hymyillään kuin ei mitään.
Ts. Käyttöä spiikkien täytesanoina.
Mun aivot vaan fataalisti hylkii tuota keikkatapaa, vaikka muuten pidän Käärijää super vetovoimaisena ja päästelen itse ärräpäätä kun arki potkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T keski-ikäinen täti
Siis kenelle tässä ollaan nyt kateellisia??? Janille vonkaleesta?
*Lävistetystä yksityishenkilöstä
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin jakaa mielipiteitä mutta mun mielestä tuo rintsikoiden pukeminen on vain nihkeetä ja sen voisi jättää tekemättä. En vieläkään tajua mikä niissä on idea heittää niitä ja B roikottaa käsissään ja K pukee päälle. Toivottavasti B ei ikinä. 😀 Kaikki erilaiset hassut hatut on Kärtsällä kivoja.
Musta toi rintsikoiden pukeminen on nimenomaan vitsailua sille, et joku heittää lavalle rintsikoita, eli heittää vaan läskiksi koko homman. Kärtsähän pistää päälleen lähestulkoon kaiken mitä yleisöstä tarjotaan, on ollut kalastajahattua, tiaraa, havaijipaitaa, lippistä, vaaleanpunaista boleroa ym. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T keski-ikäinen täti
Miksi tuota pitää toitottaa loputtomasti.Oletko epätoivoinen, vai mikä hätänä?Eihän hänen edes pitäisi kuulua tähän ketjuun, täysin ulkopuolinen henkilö.
Onkohan siellä nyt laitettu viestiä et
B: Hi babe, how was the gig?
K: Great!
B: And how was Benjamin? Was he also great? 🤨
K: Comeen now.
B: Well was he?
K: Stop.
B: What ever.
K: Listen, why are you like that? I don't care Benjamin.
I had great time, I dress bra and funny hat, there was flowrers. I was like the queen of England.
B: Okey .. (laughs)
K: Okey ...
Hyvää huomenta kaikki ihanat kanssa shippaajat! Tässä herkkua viikonloppuun:
Benkku piiskaa Käärijää, älä avaa videota työpaikalla muiden nähden:
https://twitter.com/bykaarija/status/1674875867867017224
Ja onnellinen, hymyilevä Käärijä:
https://twitter.com/luminousroosa/status/1674886326813085696
Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.
Tällaista tapahtui eilen Katrin ja Etelin kanssa
https://www.tumblr.com/officerdougeiffel/721602009232441344/it-hurts-to…
Vierailija kirjoitti:
Jos shippilasit ottaa pois päästä niin luulen, että tarkotuksella himmailevat somen kanssa. Ehkä eivät halua liikaa lietsoa ja samalla saa isomman reaktion aikaan sit kun taas postaavat jotain yhteistä. Eiköhän ne edelleen ole yhteyksissä.
Totta kai on!
Mitä kaikkea tapahtui eilisellä keikalla. Jos twitterin faneihin on uskominen.
Käärijä kertoi miten hän oli yrittänyt päästä Allas Sea Pooliin jo 2022 keikalle mutta hänelle oli sanottu että "Hänen musiikinsa ei sovi tänne."
Käärijä oli kysynyt onko yleisössä iso munaisia miehiä. Koska Pride viikko.
Suudellut yhtä tausta laulajaa (Mies) ja kutsunut häntä kissakseen.
Benjamin oli tehnyt TikTokkiin K kanssa takapuolen läpsyttely videon.
Mitä kaikkea vielä paljastuu.
Tänään sitte Provinssi. Onko joku menossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea tapahtui eilisellä keikalla. Jos twitterin faneihin on uskominen.
Käärijä kertoi miten hän oli yrittänyt päästä Allas Sea Pooliin jo 2022 keikalle mutta hänelle oli sanottu että "Hänen musiikinsa ei sovi tänne."
Käärijä oli kysynyt onko yleisössä iso munaisia miehiä. Koska Pride viikko.
Suudellut yhtä tausta laulajaa (Mies) ja kutsunut häntä kissakseen.
Benjamin oli tehnyt TikTokkiin K kanssa takapuolen läpsyttely videon.
Mitä kaikkea vielä paljastuu.
🙈 ja miten tähän kaikkeen vastataankaan tänään Skofja Lokassa ollapa liput tämän illan JO:n keikalle!
Vierailija kirjoitti:
Tähän on pakko uskoa. Muuten on liian surullinen olo.
Eikös sen pidä tapahtua vasta hääyönä.Näinhän B kerran vitsaili yhdessä haastiksessa.Vai vitsailiko?