Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä esiintyy Noa Kirelin kanssa yhteiskeikalla syyskuussa.
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1674358259703054336?t=ilxUdl8…
Eih onko Suomen keikkojen kanssa päällekkäin??
Mitä sitten jos on? Tehän menette katsomaan lempparibändiänne jokereita eikö kärtsäriä, eikö?
Nehän on ihan omilla taidoilla suosittuja Suomessa?Minä oon ainaki toivonu, ettei K ois siellä. Oon menossa treen keikalle.
Samoin, olen menossa katsomaan Joker Outtia.Käärylettä näkee ihan riittävästi Suomessa, jos hänet haluaa nähdä.Olen enemmän kallellani tuon bändin suuntaan.Ja toden totta, euroviisujen kautta löysin nuo hurmurit.
Minulla taas toisinpäin! 😭 Sain liput JO konserttiin, mutta lähinnä fiilistelen mieheni kanssa viisuja, kun katsoimme ekaa kertaa yhdessä ja pidimme kappaleesta. En ole vieläkään nähnyt K:ta livenä, vaikka olen enemmän hänen faninsa mutta yritän elää uskossa, että mahdollisuus avautuu
Ympäri suomea on tänä kesänä kn keikkoja, jopa ilmaisia, sinne vaan!
Toi uutis sivusto ei mikää luotettavin tiedonlähde ja ennen kuin käärijä tai Noa ite ilmoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä gfllä yhtään helpota: K sanoi viisuissa, että Noa on sellainen ilmestys, että hänen jalkansa on sulaa vahaa.
Onko tää videolla jossakin?
Jossaki viisuaikasissa pätkissä/haastattel
ussa sen sanoi, mutten yhtään muista missä. Löytyy varnasti jostakin.
Tuota em. en minäkään sattunut kuulemaan. Jossain videossa, johon ehkä tuli peräjälkeen viisuehdokkaita (oisko ollu reaktio-video) oli K selvästi "ihastunut" Noan ulkonäköön vaatteineen, kun sanoi (englanniksi), että olisi halunnut olla sen henkilön paikalla, joka auttoi Noalta pikkutakin pois. Ei tämä ollut sellaista ihastumista, jota Bojan kanssa ollut. Pikemminkin naiskauneuden arvostamista.
Aivan, nyt K pitäisi siis perua tollanen pikkasen isompi keikka ja mahdollisuus (jos toi edes on totta) pienen slovenian bändin takia..
Vierailija kirjoitti:
Aivan, nyt K pitäisi siis perua tollanen pikkasen isompi keikka ja mahdollisuus (jos toi edes on totta) pienen slovenian bändin takia..
Ai sun mielestä pitäisi? Kukaan muu nimittäin ei sellasta ole täällä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täällä niin paljon Kärtsärin haukkumista ja jopa toiveita ettei menis (pilaamaan) JO keikkoja Suomessa yhteisesityksellä🙄 Ja kuinka JO ei ole täällä ja monessa muussakin maassa saanut nostetta nimenomaan Kn takia alunperin , vaan siksi kun ovat niin hyviä. Nyt sit surette kun joudutte menemään niiden keikalle ilman karismaattista kärtsäriä🙄 Niin ja ulkomaille pitäis Kn lähteä, mutta tietty vaan silloin kun mammoille sopii!
Kyllä se taitaa olla vain muutaman nuoren fanin toive, että K ois JOn keikalla. Suurin osa menee nauttimaan JOn keikasta ja musiikista.
Onko tätäkin ketjua muka pitänyt pystyssä yli 1500 sivun edestä "vain muutama nuori fani"? Eiköhän niille JO keikoille ole ihan samat mammat menossa jotka täälläkin noista kahdesta jaksaa tehdä erilaisia teorioita päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä nyt varmaan kukaan ole sitä mieltä, että pitäis perua, mutta saa kai sitä harmitella, että mahdollisuus tavata ystävänsiänsä menee siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täällä niin paljon Kärtsärin haukkumista ja jopa toiveita ettei menis (pilaamaan) JO keikkoja Suomessa yhteisesityksellä🙄 Ja kuinka JO ei ole täällä ja monessa muussakin maassa saanut nostetta nimenomaan Kn takia alunperin , vaan siksi kun ovat niin hyviä. Nyt sit surette kun joudutte menemään niiden keikalle ilman karismaattista kärtsäriä🙄 Niin ja ulkomaille pitäis Kn lähteä, mutta tietty vaan silloin kun mammoille sopii!
Jep... Taitavat olla näitä katkeroituneita K:n ex-faneja, jotka eivät voi hyväksyä ettei K jättänyt suhdettaan ja rakastunut B:hen tulisesti. Nyt sitten etsitään kaikki mahdollinen mistä voisi valittaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla vain muutaman nuoren fanin toive, että K ois JOn keikalla. Suurin osa menee nauttimaan JOn keikasta ja musiikista.
Onko tätäkin ketjua muka pitänyt pystyssä yli 1500 sivun edestä "vain muutama nuori fani"? Eiköhän niille JO keikoille ole ihan samat mammat menossa jotka täälläkin noista kahdesta jaksaa tehdä erilaisia teorioita päivästä toiseen.
mitä sä itse teet tässä ketjussa puolestasi?
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä gfllä yhtään helpota: K sanoi viisuissa, että Noa on sellainen ilmestys, että hänen jalkansa on sulaa vahaa.
Onko tää videolla jossakin?
Jossaki viisuaikasissa pätkissä/haastattel
ussa sen sanoi, mutten yhtään muista missä. Löytyy varnasti jostakin.Tuota em. en minäkään sattunut kuulemaan. Jossain videossa, johon ehkä tuli peräjälkeen viisuehdokkaita (oisko ollu reaktio-video) oli K selvästi "ihastunut" Noan ulkonäköön vaatteineen, kun sanoi (englanniksi), että olisi halunnut olla sen henkilön paikalla, joka auttoi Noalta pikkutakin pois. Ei tämä ollut sellaista ihastumista, jota Bojan kanssa ollut. Pikemminkin naiskauneuden arvostamista.
That was Chanel, not Noa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan mun mielestä, olen K fani, jokerit ei iske yhtään. naurattaa vaan toi teidän muiden logiikka
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan siksi koska hänen Elämänsä Rakkaus Mr. B saapuu Suomen kamaralle, ja hänen on tietysti jäätävä tänne tapaamaan mielitiettyään. 😘😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä nyt varmaan kukaan ole sitä mieltä, että pitäis perua, mutta saa kai sitä harmitella, että mahdollisuus tavata ystävänsiänsä menee siinä.
Jos ne on oikeasti ystäviä tai täälläkin spekuloituja twin flames toisilleen, ne kyllä keksii keinon tavata. Nytpähän sitte testataan noi romanssi teoriat tosissaan
Hei oottakaa nyt ihan rauhassa ensin että tulee se virallinen tiedote tuosta että onko se Käärijä ees mihinkään Noa Kirelin keikalle menossa ennenku panikoitte. 🙄
Ja jos menee niin kyllä ne lentokoneet on keksitty.
Oli joku ihan suomenkielinen haastattelu/podcast jossa tuli Noa Kirel puheeksi ja Kärtsä siihen sanoi jotain että mä sulan siihen tms. Harmi kun en muista yhtään mikä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan mun mielestä, olen K fani, jokerit ei iske yhtään. naurattaa vaan toi teidän muiden logiikka
Niin kenen? Oliko täällä joku jonka mielestä kn piti perua tel avivin keikka JO:n takia? Ei ainakaan "me". Mutta mukava varmaan kuvitella olevansa ketjun ainut järjen ääni! Ehkä sen vuoksi täällä BK-ketjussa roikutkin, vaikka ei toinen näistä "iske yhtään"? Lol
Vierailija kirjoitti:
Oli joku ihan suomenkielinen haastattelu/podcast jossa tuli Noa Kirel puheeksi ja Kärtsä siihen sanoi jotain että mä sulan siihen tms. Harmi kun en muista yhtään mikä se oli.
Kummallakin heistä on kumppanit, näyttäisi olevan hyvä pohja ja luottamusta suhteessa 🙏
Häh, tottakai K menee Israeliin jos mahis tulee, me pärjätään mainiosti JO:n kanssa täällä keskenään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kiva tossa K:n instapätkässä että autossa vieruskaveri, en tunnista kuka niistä äijistä lavalta, antoi tossa vitsillä "takaisin". Ettei K oikeasti olekaan saakaan aina olla kyykyttävä pomo mitä yleensä esittää. Lisää tuollaista. 😀
Se oli se kitaristi (Jukka).
uskoo ken haluaa. uskon sen enemmän olevan niinpäin että suurin osa on heittäytyny tähän bromanceen vähän liiankin hanakasti ja pienempää osaa oikeasti kiinnostaa jokerit ihan vaan itsenään. voin myöntää suoraan että en minäkään olisi yhtä innostunu jokereista ilman tätä outoa bromancea vaikka heidän musa onkin hyvää.