Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siis hetkonen, eihän sitä Noan keikkaa ole edes vahvistettu!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä esiintyy Noa Kirelin kanssa yhteiskeikalla syyskuussa.
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1674358259703054336?t=ilxUdl8…
Ei kyllä gfllä yhtään helpota: K sanoi viisuissa, että Noa on sellainen ilmestys, että hänen jalkansa on sulaa vahaa.
Onko tää videolla jossakin?
Jossaki viisuaikasissa pätkissä/haastattel
ussa sen sanoi, mutten yhtään muista missä. Löytyy varnasti jostakin.Tuota em. en minäkään sattunut kuulemaan. Jossain videossa, johon ehkä tuli peräjälkeen viisuehdokkaita (oisko ollu reaktio-video) oli K selvästi "ihastunut" Noan ulkonäköön vaatteineen, kun sanoi (englanniksi), että olisi halunnut olla sen henkilön paikalla, joka auttoi Noalta pikkutakin pois. Ei tämä ollut sellaista ihastumista, jota Bojan kanssa ollut. Pikemminkin naiskauneuden arvostamista.
That was Chanel, not Noa
Ok. Kiitos korjauksesta!
Minulta on mennyt viisuista Chanel ihan ohi. Noaan, hänen habitukseensa tämän näin jälkikäteen yhdistin.
Vierailija kirjoitti:
No keikka on vahvistettu, mutta ei muiden kuin Noan itsensä osallistuminen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta ei kai kukaan julkaisis (Twitterissäkään) noin varmalta vaikuttavaa tietoa ilman totuuspohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta ei kai kukaan julkaisis (Twitterissäkään) noin varmalta vaikuttavaa tietoa ilman totuuspohjaa?
Kyllä julkaisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut täällä niin paljon Kärtsärin haukkumista ja jopa toiveita ettei menis (pilaamaan) JO keikkoja Suomessa yhteisesityksellä🙄 Ja kuinka JO ei ole täällä ja monessa muussakin maassa saanut nostetta nimenomaan Kn takia alunperin , vaan siksi kun ovat niin hyviä. Nyt sit surette kun joudutte menemään niiden keikalle ilman karismaattista kärtsäriä🙄 Niin ja ulkomaille pitäis Kn lähteä, mutta tietty vaan silloin kun mammoille sopii!
Jep... Taitavat olla näitä katkeroituneita K:n ex-faneja, jotka eivät voi hyväksyä ettei K
jättänyt suhdettaan ja rakastunut B:hen tulisesti. Nyt sitten etsitään kaikki
mahdollinen mistä voisi valittaa 🙄
Miten minä en ole huomannut täällä katkeroituneita Käärijä ex-faneja. Sen sijaan on kommentteihin tullut jkv ikäkausi- suvaitsemattomuutta. Valitettavasti. Ei tee hyvää palstalle. Meitä faneja on monen ikäisiä sekä K:n että B:n faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan - Johannes kombo on teorian tasollakin niin tylsä että alkaa vaan nukuttaa :D ei ei ei, Kärtsä se vaan on, ei maha minkää, sori Bojan <3
Musta ihan hyvä kombo, ei Johannes ole tylsä vaan se on vaan vakavampi ja syvällisempi.
Mutta romantic with Kärtsä on kyllä menneen talven lumia nyt. Yhteydessä varmaan ovat mutta B on jo nähnyt ettei tosta mitään tule.
Harmi että Antti Holma on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan - Johannes kombo on teorian tasollakin niin tylsä että alkaa vaan nukuttaa :D ei ei ei, Kärtsä se vaan on, ei maha minkää, sori Bojan <3
Musta ihan hyvä kombo, ei Johannes ole tylsä vaan se on vaan vakavampi ja syvällisempi.
Mutta romantic with Kärtsä on kyllä menneen talven lumia nyt. Yhteydessä varmaan ovat mutta B on jo nähnyt ettei tosta mitään tule.
Ja ehkä vähän liian vanha Boitsulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih onko Suomen keikkojen kanssa päällekkäin??
Mitä sitten jos on? Tehän menette katsomaan lempparibändiänne jokereita eikö kärtsäriä, eikö?
Nehän on ihan omilla taidoilla suosittuja Suomessa?Minä oon ainaki toivonu, ettei K ois siellä. Oon menossa treen keikalle.
Samoin, olen menossa katsomaan Joker Outtia.Käärylettä näkee ihan riittävästi Suomessa, jos hänet haluaa nähdä.Olen enemmän kallellani tuon bändin suuntaan.Ja toden totta, euroviisujen kautta löysin nuo hurmurit.
Minulla taas toisinpäin! 😭 Sain liput JO konserttiin, mutta lähinnä fiilistelen mieheni kanssa viisuja, kun katsoimme ekaa kertaa yhdessä ja pidimme kappaleesta. En ole vieläkään nähnyt K:ta livenä, vaikka olen enemmän hänen faninsa mutta yritän elää uskossa, että mahdollisuus avautuu
Ensimmäinen rehellinen vastaus tän asian tiimoilta😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, nyt K pitäisi siis perua tollanen pikkasen isompi keikka ja mahdollisuus (jos toi edes on totta) pienen slovenian bändin takia..
No ei täällä nyt varmaan kukaan ole sitä mieltä, että pitäis perua, mutta saa kai sitä harmitella, että mahdollisuus tavata ystävänsiänsä menee siinä.
Jos ne on oikeasti ystäviä tai täälläkin spekuloituja twin flames toisilleen, ne kyllä keksii keinon tavata. Nytpähän sitte testataan noi romanssi teoriat tosissaan
Paitsi ettei ole mitään romanssia ikinä ollutkaan ja sehän mammoja harmittaa kun hekin nyt joutuu sen hyväksymään
Mutta kyllä sitkeessä istuu tuo romanssiharha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos on? Tehän menette katsomaan lempparibändiänne jokereita eikö kärtsäriä, eikö?
Nehän on ihan omilla taidoilla suosittuja Suomessa?Minä oon ainaki toivonu, ettei K ois siellä. Oon menossa treen keikalle.
Samoin, olen menossa katsomaan Joker Outtia.Käärylettä näkee ihan riittävästi Suomessa, jos hänet haluaa nähdä.Olen enemmän kallellani tuon bändin suuntaan.Ja toden totta, euroviisujen kautta löysin nuo hurmurit.
En halua nähdä Kta. Haluan nähdä ja kuulla vain ja ainoastaan Jokeroutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä JO pystyy kantamaan keikat ihan omina itsenään, ei siellä Kärtsyä tarvita vaikka mukava bonus olisikin.
Itse en todellakaan odottanut näkeväni Käärijää JOn keikalla, mutta todella harmillista jos eivät siis näkisi toisiaan ollenkaan Suomessa.
Harmillista?! Eihän se ole sun murhees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä Kta. Haluan nähdä ja kuulla vain ja ainoastaan Jokeroutin.
Samoin! Jos Kn haluatte nähdä, menkää Kn keikoille!
No nyt on heavyulkkisfani jo tägänny kuvan kiertoon lapsen kera vaikkei mitään hajua kuvan alkuperästä. Näin se Insta nykyään toimii🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas gf jankkaajat elementissään 🙄
Nyt on pakko kysyä, etkö itse huomaa mitään eroa mielialassa niissä videoissa, joissa on hänen seurassa /ei ole?
Tiedätkö ihan aina, milloin gf on läsänä. Muulloinkin, kuin silloin kun näkyy kynnet. jalat tai viuhahtaa. Emme voi sitä tietää. Voimme vain luulla. Nyt esillä viimeisimmät Kn storyt, jotka ovat saaneet hyväksyntää. Näissä läheisiä ihmisiä (veljen poika ja rentounut, iloinen K ja toisissa cewen jäseniä - ja ehkä heidän keskinäistä huumoria.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas gf jankkaajat elementissään 🙄
Nyt on pakko kysyä, etkö itse huomaa mitään eroa mielialassa niissä videoissa, joissa on hänen seurassa /ei ole?
Tiedätkö ihan aina, milloin gf on läsänä. Muulloinkin, kuin silloin kun näkyy kynnet. jalat tai viuhahtaa. Emme voi sitä tietää. Voimme vain luulla. Nyt esillä viimeisimmät Kn storyt, jotka ovat saaneet hyväksyntää. Näissä läheisiä ihmisiä (veljen poika ja rentounut, iloinen K ja toisissa cewen jäseniä - ja ehkä heidän keskinäistä huumoria.
Veljenpoika ei kyllä K:n stoorissa ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä, mutta älykäs, hauska ja hiton komea.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on heavyulkkisfani jo tägänny kuvan kiertoon lapsen kera vaikkei mitään hajua kuvan alkuperästä. Näin se Insta nykyään toimii🙄
No näkyhån ne Kärtsän Tampereen Poliisimuseo -stoorissakin 'autokyydissä'. Tykkäävät olla K- sedän kaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä, mutta älykäs, hauska ja hiton komea.
Johanneksella on aikamoiset ohuet pihtikintut
"Sedän keikalle" (=Lohjalle) :)