Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama paita oli myös Suomessa mukana.
Taisi olla humalaisessa Cha Cha Cha -videossakin 🤭
Tuossa humalaisessa Ccc-videossa oli yksivärinen valkoinen paita. Jos nämä viestit koskevat eilisen Raahen keikan paitaa.
Eiku Bojanin paidasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B lumoaa K:n tyylillä(tietenkin)! Annetaan ajan kulua ja tulosta tulee
Vähän epäilen, että Bojania enää kiinnostaa? Varsinkin, jos hän seuraa Kn stooreja, joissa k ei kyllä vedä puoleensa.
Kukas tämä Zoran on?
Olen varma, että Bojan on jo jatkanut eteenpäin. Viisukupla pn puhjennut. Elämä edessä. Kärtsä polkee paikallaan ja syytää sekavaa selluloosaa someen. Bojan miettii, miltä mogalta pelastui.
He ovat ystäviä! "Jatkaako" sinäkin aina kahden viikon päästä eteenpäin ystävistäsi? Jos näin on käynyt niin olen todella pettynyt B:hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko K nyt vöhän enemmän oma itsensä vai kuvittelenko vaan? Ei oo sitä omituisen kärttysää enää.
Vaikea sanoa yhden pätkän perusteella, mutta gf ei tainnut olla mukana, sillon K aina rennompi.
En haluais sanoa tätä ja ajattelin että taitaa olla mun omaa kuvittelua ja ehkä onkin mutta samoja fiiliksiä täällä.
Ei oo kuvitelmaa, vaan ihan systemaattisesti tä on mennyt näin kun hommaa on seurannu. J/K on sen verran voimakaseleinen tyyppi, että joissain asioissa sitä voi lukea kuin avointa kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko K nyt vöhän enemmän oma itsensä vai kuvittelenko vaan? Ei oo sitä omituisen kärttysää enää.
Vaikea sanoa yhden pätkän perusteella, mutta gf ei tainnut olla mukana, sillon K aina rennompi.
En haluais sanoa tätä ja ajattelin että taitaa olla mun omaa kuvittelua ja ehkä onkin mutta samoja fiiliksiä täällä.
Ei oo kuvitelmaa, vaan ihan systemaattisesti tä on mennyt näin kun hommaa on seurannu. J/K on sen verran voimakaseleinen tyyppi, että joissain asioissa sitä voi lukea kuin avointa kirjaa.
Huomaakohan K itse ollenkaan tätä asiantilaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B lumoaa K:n tyylillä(tietenkin)! Annetaan ajan kulua ja tulosta tulee
Vähän epäilen, että Bojania enää kiinnostaa? Varsinkin, jos hän seuraa Kn stooreja, joissa k ei kyllä vedä puoleensa.
Kukas tämä Zoran on?
Olen varma, että Bojan on jo jatkanut eteenpäin. Viisukupla pn puhjennut. Elämä edessä. Kärtsä polkee paikallaan ja syytää sekavaa selluloosaa someen. Bojan miettii, miltä mogalta pelastui.
Bojanin stoorissa nyt Zoran ja Bojanin kikatusta. Mulla tulee B kikatuksista mieleen Wiwibloggsin William.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tai mun mielestä ollut nyt pari päivää jo vähän parempi logiikka noissa stooreissa, ei vaan tänään. Eilinen huutojuttu oli kuitenkin selkee vitsi, eikä sellasta väkisin väöntämistä niinkun tossa aiemmin.
Turvavyöstoori on oikein kiva. Mikähän pohjanoteeraus se mökkistoori oikein oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuruisten shippauslasien läpi päätelmä on selvä: Bojanilla oli hyväntekeväisyyskonsertissa sydänsuruja, mutta nyt on päässyt jo kostomoodiin, jossa laitetaan kaikki peliin. :D
Neuvoisin Bojania unohtamaan mokoman vilunkipellen! Koska Bojan on kuitenkin jo adoptoitu Suomeen vävypojaksi, pitäiskö meidän nyt yrittää löytää hänelle uusi puolisoehdokas, sellainen rehellinen ja luotettava?
En ehdota mitään, ettei kukaan suutu. Sanon vaan, että Johannes B. on ihana, mutta taitaa olla liian kiltti. Ai niin, voisihan varmaan joku nainenkin tulla kyseeseen. Montakohan alapeukkua saan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tai mun mielestä ollut nyt pari päivää jo vähän parempi logiikka noissa stooreissa, ei vaan tänään. Eilinen huutojuttu oli kuitenkin selkee vitsi, eikä sellasta väkisin väöntämistä niinkun tossa aiemmin.
Turvavyöstoori on oikein kiva. Mikähän pohjanoteeraus se mökkistoori oikein oli.
Seki oli varmaan gfn idea.
Ja taas gf jankkaajat elementissään 🙄
Turvavyöjuttu kiva ja symppis. Mut en tajua tuon tuplaajan vai kuka onkaan kiroilua lopuksi. Mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, etkö itse huomaa mitään eroa mielialassa niissä videoissa, joissa on hänen seurassa /ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaakohan K itse ollenkaan tätä asiantilaa🤔
Kaverinsa ainakin huomaa 🤔 Ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuruisten shippauslasien läpi päätelmä on selvä: Bojanilla oli hyväntekeväisyyskonsertissa sydänsuruja, mutta nyt on päässyt jo kostomoodiin, jossa laitetaan kaikki peliin. :D
Neuvoisin Bojania unohtamaan mokoman vilunkipellen! Koska Bojan on kuitenkin jo adoptoitu Suomeen vävypojaksi, pitäiskö meidän nyt yrittää löytää hänelle uusi puolisoehdokas, sellainen rehellinen ja luotettava?
En ehdota mitään, ettei kukaan suutu. Sanon vaan, että Johannes B. on ihana, mutta taitaa olla liian kiltti. Ai niin, voisihan varmaan joku nainenkin tulla kyseeseen. Montakohan alapeukkua saan?
Mul on hyvin epäselvää, että onko Johannes miehiin vai naisiin päin. se on jotenkin ihan sukupuoleton tms. Kovasti teinityttöihin kyllä vetoaa. Mutta en usko että kyllä B:hen vetoais, ihan liian lälly... (toki vain julkisuuskuvaltaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, etkö itse huomaa mitään eroa mielialassa niissä videoissa, joissa on hänen seurassa /ei ole?
En huomaa. Raahenkn videossa vilahtaa naisen jalka, mistä tiedätte ettei ollut mukana? Mikä määränpää tällä gf jankkaamisella on? Teillä ei ole mitään hajua onko hän joka ikisessä videossa taustalla vai ei.
Jan eilisellä keikalla
https://twitter.com/jiminniemini/status/1674206851645292544?s=46&t=Cpy9…
Bojan ja Jan eiliseltä
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674219915526504448?s=46&t=Cpy9…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on hyvin epäselvää, että onko Johannes miehiin vai naisiin päin. se on jotenkin ihan sukupuoleton tms. Kovasti teinityttöihin kyllä vetoaa. Mutta en usko että kyllä B:hen vetoais, ihan liian lälly... (toki vain julkisuuskuvaltaan)
Bojan ja Johannes olis varmaan aika samalla aaltopituudella monessa asiassa, ystävätasolla joo mutta nääh, ei muuten. Bojanille pitää olla joku räväkkä pahis.
Onko täällä jo todettu, että JOn eilisellä keikalla kaikki bändissä taas sinivalkoisissa asuissa, kivat vaatteet oli. Värivalintojen ei tietenkään tarvi mitenkään liittyä Suomeen, mutta miks Nacen basson takapuolelle oli tehty neonvihreä sydän? Eikö tätä pitäisi nyt vähän ylianalysoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa, Bojan! Olikohan se paitavalinta ihan sattumaa. No kai se oli kuitenkin.
Tuossa humalaisessa Ccc-videossa oli yksivärinen valkoinen paita. Jos nämä viestit koskevat eilisen Raahen keikan paitaa.