Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good morning😍
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674259575929815040?t=Co61BkC3K…
On kyllä ihan hyvä aamu kun tämän katsoo, ei siinä mitään.
Olipas Bojanilla nopeat refleksit, kun fani heitti sen Nasun hänelle.Ja Bojan näytti itse kyllä oikein hottikselta.
Ylläri. :) Bojanilla on kaikki maailmasta löytyvät taidot paitsi hylkeen piirtäminen ja riittävän voimakkaan lemmenloitsun laatiminen suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Okei, okei lupaan vika linkki Bojanista, mut katsokaa nyt. 😍
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674246143545311233?t=x7VQcpBol…
Bojanista voi laittaa aina vielä yhden linkin. Onko tuo paita se sama, joka hänellä oli Are you - illassa? Tästä ei varmaan kannata kuitenkaan tehdä mitään tulkintoja.
Olin eilen Käärijän Raahen keikalla. Porukkaa oli paljon ja ihan kamala määrä ihmisiä jäi alueen ulkopuolelle. Ihmiset heitti vaikka kuinka monta kertaa pulloja lavalle, siis ihan ihme toimintaa. Siellä lensi vähän väliä pullo kohti Käärijää ja keikkakin meinattiin keskeyttää useaan otteeseen. Hyvä Raahe :/
Bojan on kyl tosiaan ollu ihan liekeissä ja näyttäny erittäin hyvältä. Tulispa syyskuu pian ni pääsis näkemään livenä tota sen karismaa :) Soi kyl joka päivä joku Jokerien biisi päässä, pitäis kyl opetella ees kertsit biiseistä ennen keikkaa :D
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/keepsmilingdude/status/1674260829795958788
Nä on muuten jotenkin tosi realistisia, vaikka nää muokkaustaudot sinänsä oli vähön sinne päin!
Chacha kirjoitti:
Olin eilen Käärijän Raahen keikalla. Porukkaa oli paljon ja ihan kamala määrä ihmisiä jäi alueen ulkopuolelle. Ihmiset heitti vaikka kuinka monta kertaa pulloja lavalle, siis ihan ihme toimintaa. Siellä lensi vähän väliä pullo kohti Käärijää ja keikkakin meinattiin keskeyttää useaan otteeseen. Hyvä Raahe :/
Ihme toimintaa kyllä. Jos nuoret on kerta itse toivoneet Käärijää esiintyjäksi, niin mikä juttu toi pullojen heittely oikein on? Jos ei artisti kiinnosta tai osaa käyttäytyä, niin voi jäädä himaan kasvamaan.
Chacha kirjoitti:
Voi ei! Klipeissä K:n menoa se ei onneksi näyttänyt latistavan.. hän haluaa antaa kaikkensa faneilleen, vaikka meni vaarallisen puolelle 😟
Eikö se siinä yhdessä biisissä sano "älä heitä mua tuopilla tai tuolilla, mutta jos oot sillä päällä mä väitän ne kuin luodin". On tainnut erinäistö tavaraa lennellyt lavalle ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Sama paita oli myös Suomessa mukana.
Taisi olla humalaisessa Cha Cha Cha -videossakin 🤭
B lumoaa K:n tyylillä(tietenkin)! Annetaan ajan kulua ja tulosta tulee
Just one comment about that video of B with Zoran from the band Buč Kesidi...Bojan is licking the phone screen..Who do you think he saw on that screen?😜
En yritä sotkea K:n & B:n välejä 😇 mutta tossa Serbian Zoranissa on vähän paha poika -vibaa mistä B taitaa tykätä. Kikattaakin yhdessä pätkässä. Ihan OT oli.
Vierailija kirjoitti:
Sama paita oli myös Suomessa mukana.
Tykkään tosta ideasta, et Bojanilla ollut eilen kostomoodi päällä. "Suomi-paita" päällä näytti et ei jäädä suremaan ja tuleen makaamaan, vaan osataan sitä täälläkin.
Mun mielestä hyvä juttu K ja B eivät julkisesti pidä yhteyttä koko ajan ja pysyvät yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
B lumoaa K:n tyylillä(tietenkin)! Annetaan ajan kulua ja tulosta tulee
Vähän epäilen, että Bojania enää kiinnostaa? Varsinkin, jos hän seuraa Kn stooreja, joissa k ei kyllä vedä puoleensa.
Kukas tämä Zoran on?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvä juttu K ja B eivät julkisesti pidä yhteyttä koko ajan ja pysyvät yksityisesti.
Näin se pitää ollakin. Muuten tulisi jotenkin laskelmoitu kuva että tekevät sitä vain fanien ja promootion vuoksi. Ja muistetaan edelleen että me ei tiedetty mitään siitä että olivat olleet yhteyksissä prepartyjenkin välillä. Joten ei syytä huoleen :)
Mun mielestä B:lla ollut noita lavamaneereita aiemminkin. Siinä yhdessä videossakin (Demoni tms.) näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! He eivät halua sitoa artisti-identoteettiään myöskään toisiinsa, kumpikin voi menestyä omalla kaistalla itse.
Nuorempana Bojanin päivitykset oli vähän erilaisia 😂
https://twitter.com/jof4wn/status/1673770478874554369?t=nORi3Zt93SLkUpk…