Kävisitkö yksin paikallisessa yhdellä?
Joskus tekisi mieli käydä lähikuppilassa nauttimassa juoma tai kaksi. Olen 30v nainen, en ole koskaan kyseisessä kuppilassa käynyt joten en ole varma keitä siellä käy. Ison kaupungin pienestä lähiöstä kyse.
Rohkenisitko itse mennä? Arkailen lähinnä sitä, että jos siellä käykin aina vain samat naamat ja herätän huomiota. Tällä alueella ei hirveästi asu porukkaa.
Kommentit (40)
Olen käynyt ja palasin kotiin ihan hirveässä humalassa. Silmälasit löytyivät aamulla keittiön lattialta, itse olin sohvalla.
Mä kävin nuorena aina yksin bilettämässä. Ei mulla ole ystäviä.
Miksikäs en? Tosin pakko sanoa, etten ole koskaan käynyt ihan naapurissa olevassa paikallisessa, mutta vaan siksi, että baarivuodet takana, enää ei kiinnosta. Mutta 3kymppisenä kävin joskus yksinkin baarissa, kun ystävät ei päässeet. Ja se jännitys ja "häpeä" on vain omassa päässäsi, kukaan ei näinä päivinä katso yhtään pitkään, vaikka yksin menisitkin. Päinvastoin, itse muistan että melkeinpä parhaat baari-illat oli juuri niitä, kun rohkaistuin lähtemään yksin. Joten mene ja pidä hauskaa!
Juuri kävin. Muut istuivat terassilla tai seurasivat mestaruuskisoja screeniltä. Join janooni alkottoman oluen ja sain olla rauhassa.
Paikka on hikipubin maineessa mutta on siellä myös tuo sporttinen osasto.
En. Miksi menisin muiden naurun kohteeksi sinne?
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin nuorena aina yksin bilettämässä. Ei mulla ole ystäviä.
Käyn pubeissa ja laivalla keikoilla. Aika usein saan seuraa vaikka ihan juttelua varten.
Ei kannata mennä lähiökuppiloihin. Mene johonkin tasokkaaseen olutbaariin jossa on kalliit hinnat. Sieltä sinäkin sen lompakon itsellesi löydät.
Toi ei oo tyylikästä. Mene salille tai lenkille. Oot sen ikäinen että tollanen baarissa istuminen alkaa helposti näkyä ulospäin. T. N32
Vierailija kirjoitti:
Toi ei oo tyylikästä. Mene salille tai lenkille. Oot sen ikäinen että tollanen baarissa istuminen alkaa helposti näkyä ulospäin. T. N32
Salilta ja lenkiltä ei löydy seuraa, mutta silti niitä voi harrastaa monta kertaa viikossa joka tapauksessa.
Kävisin toki ellei se olisi 52 km reisu ja se "yksi" maksaisi kolmen päivän ruokarahaa.
Miksi ihmeessä ihmiset miettivät tällaisia? Kyllä sieltä pääsee poiskin, jos ei ole kivaa. Ja kyllä, olen itse käynyt yksin yhdellä paikallisessa. Big deal.
Sinne vaan kantapeikkojen sekaan, voit vaikka päätyä kapakkaruusuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilta ja lenkiltä ei löydy seuraa, mutta silti niitä voi harrastaa monta kertaa viikossa joka tapauksessa.
Mene juoksuryhmään tai joogaretriitille. Mielikuvitus rajana. Tai sit hankit sen seuran sieltä kuppilasta. Luultavasti joku rinki ottaa sut mukaan.
Tottakai. Kyllä se on naisillekin ihan sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene juoksuryhmään tai joogaretriitille. Mielikuvitus rajana. Tai sit hankit sen seuran sieltä kuppilasta. Luultavasti joku rinki ottaa sut mukaan.
En ole ap, mutta en mene noihin mainitsemiisi. Harrastan salilla käyntiä, koska pidän siitä. En ole lähes koskaan jutellut siellä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta en mene noihin mainitsemiisi. Harrastan salilla käyntiä, koska pidän siitä. En ole lähes koskaan jutellut siellä kenenkään kanssa.
Kaverit ja puoliso sitten paikallisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Kyllä se on naisillekin ihan sallittua.
Esim Tuksu harrastaa.
En kävisi. Olen kolmekymppinen nainen ja paikallisessa näyttää käyvän vanhoja ukkoja. Ei kiinnosta. Keskustassa olen käynyt yksinkin joskus aikoinaan. Nyt kun lapset ovat pieniä niin ei ole ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit ja puoliso sitten paikallisesta.
Ei välttämättä, mutta suosittelen kokeilemaan, jos vähänkään kiinnostaa. Itse pidän oluesta ja juon silloin tällöin sitä. Ei ole pois muista harrastuksistani, vaan on joskus piristävää ja jos tuntuu, että haluaa ottaa sitä lähikuppilassa, niin sinne vaan.
Mene ihmeessä! Voit vaikka tutustua naapurustosi ihmisiin.