Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28681/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli vilakka ilmapiiri taas palstalle parista ig-storysta. 😄 Älkää katsoko sen storyja, jos se ei teidän mielestä osaa tehdä tai sanoa mitään oikein.

Vierailija
28682/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te se pyyhetyttiksen näätte?

No katsopa uusin Instastoory...

jaa teillä näkyy taas joku instastoori, mikä ei mun instassa vielä näy. Ei oo mitään tollasta kun vaan tuon aktian pätkä näkyvissä mulla.

Tässä sullekin kuikahdus. Kyllä toi valkoiselta pyyhkeeltä näyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28683/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySlo! This question is for you=There is a hotel receptionist in "Carpe Diem"-video (old man). Who is he? Is he some famous slovenian actor etc - just curious! And what is that building in video ?

I don't know his name but yes he is an actor. :)

The building is the Grand Hotel Union in Ljubljana. You recognize the last picture:

https://www.grandhotelunioneurostars.com/fotografije.html

I thought bojan said that they shot the music video in Liverpool before the Eurovision?

No, it's the video for the English version of Novi val (New Wave) with E. Costello. It was recorded in Liverpool.

Vierailija
28684/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tehnyt uuden stoorin yksiöstä, ja matkalaukku taustalla. Onko ne nyt oikeesti eronnut? Huom, tämä on pohdintaa, ei vihapuhetta.

Noooh, eropakottaja, mitkä on noin niinku fiilikset tällä hetkellä....? 😆

Vahvistuneet.

Vierailija
28685/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te se pyyhetyttiksen näätte?

No katsopa uusin Instastoory...

jaa teillä näkyy taas joku instastoori, mikä ei mun instassa vielä näy. Ei oo mitään tollasta kun vaan tuon aktian pätkä näkyvissä mulla.

Tässä sullekin kuikahdus. Kyllä toi valkoiselta pyyhkeeltä näyttää

Tässä siis tyyliä a la Gf, niille, joilla ei näy stoorit

https://www.instagram.com/reel/Ct_TYKpujOs/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
28686/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch💩

Vierailija
28687/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näkyy mulla se mistä puhutaan! Ja joo, oon tänne ennenkin kommentoinut tuota gf toimintaa, josta mua ilmeisesti jopa pahansuopanakin pidetään. Mutta pidättäydyn kannassani entistä tiukemmin taas tämänkin pätkän myötä. jos ja kun jotkut puolustelee, että älkää puhuko gf ja K haluaa pitää yksityisenä ja pois julkisuudesta jne niin mitenköhän te tämän selitätte? joko tämä on tarkotushaluista tai sitten hermosolut ei riitä tuohon somen tekemiseen. Niin tökeröä settiä hohhoijaa.

Vierailija
28688/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on twitterissä ulkomaisetkin fanit turhautuneet tuohon tyttiksen vilautteluun.

Vierailija
28689/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo koko talouskouluhomma on korni yhteistyökuvio ja katu-uskottavuus ropisee kummasti tollasilla kuvioilla. No, jostakin ne rahat on revittävä vissiin 😀

No nimenomaan näin. Jos olisin Käärijäfani, katu-uskottavuushan pesäpuuhien kuvaamisessa menee etenkin jos niitää tuuttaa liikaa. Ehkä yksikin on jo liikaa. En haluasi tietää/katsoa sitä, mitä ne kuvaa ja laittaa nähtäväksi. Ei sellainen kai ketään kiinnostakaan. Musiikki, sen tekeminen ja esittäminen kiinnostaa. Ei heidän keskinäiset kisailunsa.

Jere on vähän hölmö, joten sitä kuvaa tuo vain ruokkii.

Vierailija
28690/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lopettaa Käärijän seuraaminen instassa. Tulee vaan ärsyyntynyt olo näistä tarinoista.

Toista se oli viisujen aikoihin.

Eikä kyse ole vaan gf:n työntämisestä videoihin vaan myötähäpeä typeristä päivityksistä.

Vierailija
28691/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen noista kärtsän stooreista, että ihan kun olis nämäkin olleet vastauksia tämän palstan spekulaatioihin viimepäivinä :D

Vierailija
28692/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta et Joker Outin keikan sijaan saatiin Käärijä ja Bojan show. Se oli jotenki tosi pakotetun ja cringen olonen ja kaikki oli paennu eturivistä.

Vierailija
28693/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy lopettaa Käärijän seuraaminen instassa. Tulee vaan ärsyyntynyt olo näistä tarinoista.

Toista se oli viisujen aikoihin.

Eikä kyse ole vaan gf:n työntämisestä videoihin vaan myötähäpeä typeristä päivityksistä.

Meinasin kirjoittaa saman, mutten uskaltanu!

Vierailija
28694/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt oli kyllä niin selkeä vilahdus ja pysäyttämällä videon näkee kasvot jne. Itselläkin menee maku näihin stooreihin. Toi vilahtelu on tosi ärsyttävää, koska vie huomion itse asiasta. Mua ei häiritse tyttöystävä, mutta mua häiritsee toi muiden ihmisten vilahtelu sen videoilla. Kun tekee somea niin pitää keskittyä siihen kyseiseen videoon eikä vilahdella mitään ylimääräistä. Tai jos vilahtaa, niin se pitää huomioida seuraavassa stoorissa että tais vilahtaa tuolla taustalla.

Vierailija
28695/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt oli kyllä niin selkeä vilahdus ja pysäyttämällä videon näkee kasvot jne. Itselläkin menee maku näihin stooreihin. Toi vilahtelu on tosi ärsyttävää, koska vie huomion itse asiasta. Mua ei häiritse tyttöystävä, mutta mua häiritsee toi muiden ihmisten vilahtelu sen videoilla. Kun tekee somea niin pitää keskittyä siihen kyseiseen videoon eikä vilahdella mitään ylimääräistä. Tai jos vilahtaa, niin se pitää huomioida seuraavassa stoorissa että tais vilahtaa tuolla taustalla.

viisujen aikana Kn stooreissa aika usein esiteltiin paikallaolijat. Nykyään on näitä typeriä vilautteluita.

Vierailija
28696/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt en oo tähån K&B hommaan nyt ihan uskonu alusta lähtien. Viisuleirikäytännöt nyt oli oma universuminsa. Näinhän se menee aina tommosilla "maailmasta erillään" olevissa jutuissa. Siitä eteenpäin back to life, frendiyttä ja myynninedostämistä puolin toisin.

Ehkä gf:lle ja K:lle tulee jo kiva "juhannusvauva' uuteen asuntoon ensi maaliskuussa.......

Vierailija
28697/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt näkyy mulla se mistä puhutaan! Ja joo, oon tänne ennenkin kommentoinut tuota gf toimintaa, josta mua ilmeisesti jopa pahansuopanakin pidetään. Mutta pidättäydyn kannassani entistä tiukemmin taas tämänkin pätkän myötä. jos ja kun jotkut puolustelee, että älkää puhuko gf ja K haluaa pitää yksityisenä ja pois julkisuudesta jne niin mitenköhän te tämän selitätte? joko tämä on tarkotushaluista tai sitten hermosolut ei riitä tuohon somen tekemiseen. Niin tökeröä settiä hohhoijaa.

Tarkalleen! Hän on piilottanut häntä kuukausia, hän on sanonut jokaisessa haastattelussa haluavansa pitää suhteensa yksityisinä ja nyt yhtäkkiä hän ei enää välitä? Hän ei voi mitenkään olla tietoinen siitä, että hänet voidaan nähdä videossa... eikö hän myöskään tiedä, että hän tallentaa IG story, joka ladataan ilman muokkausta?

Vierailija
28698/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you tulee olemaan K:n videoissa esillä niin kauan, kun siitä jaksetaan meuhkata. Aika hyvä taktiikka on tappaa se kokonaan tekemällä siitä täysin merkityksettömän. Aika hyvin näyttää myös onnistuvan tässä. Kun sitä tarpeeksi hokee aivan merkityksettömissä tilanteissa, ei kukaan enää jaksa muistaa, miksi se alulnperinkään tuli esiin. Tässä asiassa K:n taktiikka on parempi kuin B:n, joka haluaa ilmeisesti vaieta kuoliaaksi nämä asiat (ja eihän ne vaikenemalla kuole).

Mutta tuo vilahtelu taustalla on nyt Jeren moka. Ja aika paha sellainen. Ei varmaan huomannut taustaa, koska on aivan selvää, että kukaan ei halua esiintyä kenenkään videossa hammasharja suussa ja pelkkä t-paita päällä. Olisi voinut kyllä vähän tarkemmin nuo videonsa tarkistaa. Oppii tästä varmaan sitten jotain vähän karummalla tavalla.

Vierailija
28699/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lässähtänyt tämä fiilistely. Iloitsen siitä, että JO ja Bojan tuli tutuksi tämän ansiosta, ja keskityn jatkossa ihailemaan ja tsemppaamaan heidän uraa. Aika aikaansa kutakin. :)

Vierailija
28700/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä huomaa noita vilahduksia kun en koskaan leffaakaan katellessani kiinnitä mitään huomiota taustaan.

Ketju on lukittu.