Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28701/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Are you tulee olemaan K:n videoissa esillä niin kauan, kun siitä jaksetaan meuhkata. Aika hyvä taktiikka on tappaa se kokonaan tekemällä siitä täysin merkityksettömän. Aika hyvin näyttää myös onnistuvan tässä. Kun sitä tarpeeksi hokee aivan merkityksettömissä tilanteissa, ei kukaan enää jaksa muistaa, miksi se alulnperinkään tuli esiin. Tässä asiassa K:n taktiikka on parempi kuin B:n, joka haluaa ilmeisesti vaieta kuoliaaksi nämä asiat (ja eihän ne vaikenemalla kuole).

Mutta tuo vilahtelu taustalla on nyt Jeren moka. Ja aika paha sellainen. Ei varmaan huomannut taustaa, koska on aivan selvää, että kukaan ei halua esiintyä kenenkään videossa hammasharja suussa ja pelkkä t-paita päällä. Olisi voinut kyllä vähän tarkemmin nuo videonsa tarkistaa. Oppii tästä varmaan sitten jotain vähän karummalla tavalla.

Kyllä se tuli taustalle aivan tarkoituksella, älä nyt viitsi.

Vierailija
28702/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen, ettei kukaan puutu noihin somepäivityksiin. Mikke, jolla itsellä harkittuja päivityksiä, managerit, levy-yhtiö, joku muu lähipiiristä.

Tai sitten se on oikeesti niin pönttö että nää on semmossia antaa mennä ihan sama tyylillä

Ottais bojanin tai vaikka Robinin ja Antin somesta mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28703/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin typerää, niin typerää. Miksi tuo are youki piti vielä tuohon sanoa.

Miksei sais sanoa, sehän oli Kärtsän idea se koko are you seuraleikki siellä football game afterpartyissa.

Vierailija
28704/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä ihmettelen, ettei kukaan puutu noihin somepäivityksiin. Mikke, jolla itsellä harkittuja päivityksiä, managerit, levy-yhtiö, joku muu lähipiiristä.

Tai sitten se on oikeesti niin pönttö että nää on semmossia antaa mennä ihan sama tyylillä

Tai ihan vaan jonku matti meikäläisen. En noin tökeröitä pätkiä oo nähny ees kaveripiirissä.

Vierailija
28705/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt näkyy mulla se mistä puhutaan! Ja joo, oon tänne ennenkin kommentoinut tuota gf toimintaa, josta mua ilmeisesti jopa pahansuopanakin pidetään. Mutta pidättäydyn kannassani entistä tiukemmin taas tämänkin pätkän myötä. jos ja kun jotkut puolustelee, että älkää puhuko gf ja K haluaa pitää yksityisenä ja pois julkisuudesta jne niin mitenköhän te tämän selitätte? joko tämä on tarkotushaluista tai sitten hermosolut ei riitä tuohon somen tekemiseen. Niin tökeröä settiä hohhoijaa.

Tarkalleen! Hän on piilottanut häntä kuukausia, hän on sanonut jokaisessa haastattelussa haluavansa pitää suhteensa yksityisinä ja nyt yhtäkkiä hän ei enää välitä? Hän ei voi mitenkään olla tietoinen siitä, että hänet voidaan nähdä videossa... eikö hän myöskään tiedä, että hän tallentaa IG story, joka ladataan ilman muokkausta?

eikä tässä siis suinkaan ärsytä gf olemassa olo vaan se, että puhutaan toista ja tehdään toista. Siitä tulee epärehellinen vaikutelma. Ja se on jotain, mitä en jaksa kenessäkään ihmisessä kattella.

Vierailija
28706/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On porukka täällä mustasukkaista 😂

Vierailija
28707/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on twitterissä ulkomaisetkin fanit turhautuneet tuohon tyttiksen vilautteluun.

Millasia kommentteja siellä on? Ois ehkä K:n kannattanu miettii kunnolla et onko faneille "saatavilla" vai ei. Ihmiset ärsyyntyy helpommin tollasesta vilahtelusta ku taas siitä et suoraan kertois et hän on parisuhteessa.

Vierailija
28708/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt näkyy mulla se mistä puhutaan! Ja joo, oon tänne ennenkin kommentoinut tuota gf toimintaa, josta mua ilmeisesti jopa pahansuopanakin pidetään. Mutta pidättäydyn kannassani entistä tiukemmin taas tämänkin pätkän myötä. jos ja kun jotkut puolustelee, että älkää puhuko gf ja K haluaa pitää yksityisenä ja pois julkisuudesta jne niin mitenköhän te tämän selitätte? joko tämä on tarkotushaluista tai sitten hermosolut ei riitä tuohon somen tekemiseen. Niin tökeröä settiä hohhoijaa.

Tarkalleen! Hän on piilottanut häntä kuukausia, hän on sanonut jokaisessa haastattelussa haluavansa pitää suhteensa yksityisinä ja nyt yhtäkkiä hän ei enää välitä? Hän ei voi mitenkään olla tietoinen siitä, että hänet voidaan nähdä videossa... eikö hän myöskään tiedä, että hän tallentaa IG story, joka ladataan ilman muokkausta?

eikä tässä siis suinkaan ärsytä gf olemassa olo vaan se, että puhutaan toista ja tehdään toista. Siitä tulee epärehellinen vaikutelma. Ja se on jotain, mitä en jaksa kenessäkään ihmisessä kattella.

Tämä just! Ja tästä oon puhunu täällä aiemminkin, tosin alapeukkujen säestyksellä.

Vierailija
28709/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottais mallia vaikka Häärijän Instasta! Sekin on kiva verrattuna Kärtsän Instaan...

Vierailija
28710/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on lässähtänyt tämä fiilistely. Iloitsen siitä, että JO ja Bojan tuli tutuksi tämän ansiosta, ja keskityn jatkossa ihailemaan ja tsemppaamaan heidän uraa. Aika aikaansa kutakin. :)

Mä olen ollut tällä linjalla jo pitkään :D Joskus seurailen mitä puhutaan täällä ja johonkin "ei shippailuun" kommentoin jotain.

Kiva fiilistellä JO:ta, sillä olen menossa keikallekin jossain vaiheessa

Vierailija
28711/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhutaan, että Noa Kirel kutsui K:n (ja Alessandran) esiintymään suuressa konserttissaan Tel Avivissa. Jotkut verkkosivustot sanovat, että konsertti pidetään 21. syyskuuta.

Silloin myös JO esiintyy Suomessa.

:S

Vierailija
28712/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi epäilyttämään, että siinä mökin lonely storyssa se ohi kävelevä henkilö ei ollutkaan lapsi vaan tuo muikki🤔

Vierailija
28713/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tosiaankaan oo kyse siitä. Kaikki tietää tyttiksen olemassaolon, mutta tämä tökerö vilauttelu vaan ärsyttää. Varsinkin kun K on monesti sanonut haluavansa pitää tyttöystävän pois julkisuudesta.

Vierailija
28714/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, tuohan on Käärijä nimisen hahmon Insta? Ei kukaan Jere ole koskaan kertonut, ettei seurustele.

Käärijä- maailmassa kylppärityttö on anonyymi varjo - vaikka Helsingin Energian mittarinlukija.

Vierailija
28715/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi nuo Käärijän insta storyt herättää mussa taas tosi ristiriitaisia tunteita, jopa myötähäpeää... Se on toki täysin mun omassa päässä oleva ongelma, ja ymmärrän että hän haluaa tehdä asiat omalla rosoisella tyylillään, mutta jotenkin noista storeista ei taaskaan välity mikään hyvä meininki, vaan tulee tosi raskas fiilis. Hänessä on kuitenkin olemassa monia muitakin puolia, joita voisi tuoda enemmän esiin, ja voisi puhua ihan rennosti omana itsenään. Siis kun noissa oli taas jonkunlainen roolihahmo päällä, mikä luo sellaista yliyrittämisen makua ja jostain syystä myös luo fiilistä äärimmäisen kuormittuneesta ja henkisesti väsyneestä ihmisestä. Ehkäpä se juuri vaikuttaakin tuohon meininkiin, ettei voi henkisesti hyvin tällä hetkellä, mikä tietysti on vain loogista rankan pyörityksen keskellä.

Tähän liityen kaikkien on hyvä tiedostaa, että ihan tieteellinen fakta on se, että meissä ihmisissä on isoja eroja siinä, kuinka herkästi aistimme toisten ihmisten mielentilaa ja esim. hyvinvointia. Toiset eivät tunnista tällaisia asioita kovin herkästi (ja heillä on muita vahvuuksia), ja toiset taas aistivat niitä todella herkästi. Tällä palstalla usein ovat vastakkain juuri nämä ääripäät, jotka eivät ymmärrää toisiaan, kun se kokemusmaailma on niin erilainen.

Vierailija
28716/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vaan täällä on nyt kritisoitu tätä tökeröyttä näissä Instavideoissa, yhtenä tekijänä tuo vilahtaminen. Kuitenkin seuraajia ympäri maailmaa yli puoli miljoonaa..

Vierailija
28717/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi epäilyttämään, että siinä mökin lonely storyssa se ohi kävelevä henkilö ei ollutkaan lapsi vaan tuo muikki🤔

Muikki kuvas vieraan mökkiä seinä seinältä ja Kn kummityttö käveli takana.

Vierailija
28718/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on twitterissä ulkomaisetkin fanit turhautuneet tuohon tyttiksen vilautteluun.

Millasia kommentteja siellä on? Ois ehkä K:n kannattanu miettii kunnolla et onko faneille "saatavilla" vai ei. Ihmiset ärsyyntyy helpommin tollasesta vilahtelusta ku taas siitä et suoraan kertois et hän on parisuhteessa.

Kai se pohjustelee sitä et kertoo. Tai ehkä se tulee näkymään tollasena vilahtelijana somematskuissa. Mä kannatan kyllä sitä että avautuisi parisuhteestaan niinkuin moni artisti on tehnyt tai pitää täysin poissa kumppanin somesta.

28719/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo koko talouskouluhomma on korni yhteistyökuvio ja katu-uskottavuus ropisee kummasti tollasilla kuvioilla. No, jostakin ne rahat on revittävä vissiin 😀

Enpä tiedä, minkälainen tuo talouskoulu mahtaa olla. En kyllä tiedä mikä siinä kornia olisi. Perheensä parista K:lla tuo pienimuotoinen asuntosijoittaminen on alkanut. En aio kuitenkaan tuohon (netissä järjestettäväään) osallistua.

Vierailija
28720/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi nuo Käärijän insta storyt herättää mussa taas tosi ristiriitaisia tunteita, jopa myötähäpeää... Se on toki täysin mun omassa päässä oleva ongelma, ja ymmärrän että hän haluaa tehdä asiat omalla rosoisella tyylillään, mutta jotenkin noista storeista ei taaskaan välity mikään hyvä meininki, vaan tulee tosi raskas fiilis. Hänessä on kuitenkin olemassa monia muitakin puolia, joita voisi tuoda enemmän esiin, ja voisi puhua ihan rennosti omana itsenään. Siis kun noissa oli taas jonkunlainen roolihahmo päällä, mikä luo sellaista yliyrittämisen makua ja jostain syystä myös luo fiilistä äärimmäisen kuormittuneesta ja henkisesti väsyneestä ihmisestä. Ehkäpä se juuri vaikuttaakin tuohon meininkiin, ettei voi henkisesti hyvin tällä hetkellä, mikä tietysti on vain loogista rankan pyörityksen keskellä.

Tähän liityen kaikkien on hyvä tiedostaa, että ihan tieteellinen fakta on se, että meissä ihmisissä on isoja eroja siinä, kuinka herkästi aistimme toisten ihmisten mielentilaa ja esim. hyvinvointia. Toiset eivät tunnista tällaisia asioita kovin herkästi (ja heillä on muita vahvuuksia), ja toiset taas aistivat niitä todella herkästi. Tällä palstalla usein ovat vastakkain juuri nämä ääripäät, jotka eivät ymmärrää toisiaan, kun se kokemusmaailma on niin erilainen.

Ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut! Tosi hyvin sanoitettu, kiitos!

Ketju on lukittu.