Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28661/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are youn paluu :D

Vierailija
28662/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySlo! This question is for you=There is a hotel receptionist in "Carpe Diem"-video (old man). Who is he? Is he some famous slovenian actor etc - just curious! And what is that building in video ?

I don't know his name but yes he is an actor. :)

The building is the Grand Hotel Union in Ljubljana. You recognize the last picture:

https://www.grandhotelunioneurostars.com/fotografije.html

Luulin bojanin sanoneen, että kuvasivat musiikkivideon Liverpoolissa jo ennen euroviisuja?

New Wave musavideo on kuvattu Liverpoolissa ennen viisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28663/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha!!

Tyttis vilautti itseään taas, vain pyyhkeeseen kietoutuneena !

Tais olla T-paidassa ilman housuja. Mut joo siellä jälleen vilahettiin...

Kai näissä nyt vähän vois editoida...miksei samantien juokse ilman housuja kädet strategisten paikkojen peitossa tuosta ohi. Seuraavaksi vilautus kun tyttis laittaa deodoranttia ja rintaliivit päälleen. Ja ohimennen kysyy:' Otatko Jerkku montako kupillista kahvia".

Kuvaako ne jotain nykyajan Heikki ja Kaija somesarja?

(Jota tv:ssä esitettiin joskus 1970-luvulla.)

Vierailija
28664/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mä en ois huomannut kyllä mtn gf jos ette olis sanonut. :D mut sieltä tuli ainakin aar jyyt

Vierailija
28665/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoki esiintulo oli ihan tarkotuksella. Oli pesemässä hampaitaan, mutta näytille piti päästä.

Mä oon yrittäny pysyy neutraalina ton tyttishomman suhteen, mut kylhän toi rupee ihmetyttämään, et miks hitossa pitää tasasin väliajoin vilahdella stooreissa jos halutaan pitää tyttis pois julkisuudesta.

Vierailija
28666/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tehnyt uuden stoorin yksiöstä, ja matkalaukku taustalla. Onko ne nyt oikeesti eronnut? Huom, tämä on pohdintaa, ei vihapuhetta.

Pölijä. Tuo on siihen Aktia-yhteistyöhön liittyvä aloitusstoori.

Viemässä rahoja jo verottajalta piiloon?

Vierailija
28667/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha!!

Tyttis vilautti itseään taas, vain pyyhkeeseen kietoutuneena !

En haluaisi tuntea näin suurta ärsytystä tästä, mutta tunnenpa vaan. En tietenkään tiedä heidän suhteestaan tai tyttöystävän persoonasta mitään, mutta tuo videoihin tunkeminen näyttää tarkoitukselliselta. Vähän itsetuntoa nyt, tyttö! Tuskin se Jere mihinkään karkaa vaikka välillä antaisitkin hänen tehdä työtään rauhassa.

Vierailija
28668/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella K:n stories, joissa hän vain raatelee typerää hölynpölyä, mutta rehellisesti sanottuna gf-tilanne on tässä vaiheessa naurettava

Vierailija
28669/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySlo! This question is for you=There is a hotel receptionist in "Carpe Diem"-video (old man). Who is he? Is he some famous slovenian actor etc - just curious! And what is that building in video ?

I don't know his name but yes he is an actor. :)

The building is the Grand Hotel Union in Ljubljana. You recognize the last picture:

https://www.grandhotelunioneurostars.com/fotografije.html

Luulin bojanin sanoneen, että kuvasivat musiikkivideon Liverpoolissa jo ennen euroviisuja?

New Wave musavideo on kuvattu Liverpoolissa ennen viisuja.

Kiitos!

Vierailija
28670/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ty nyt voinu tietää et K kuvaa just sinne oven suuntaan

Vierailija
28671/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerää, niin typerää. Miksi tuo are youki piti vielä tuohon sanoa.

Vierailija
28672/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te se pyyhetyttiksen näätte?

No katsopa uusin Instastoory...

jaa teillä näkyy taas joku instastoori, mikä ei mun instassa vielä näy. Ei oo mitään tollasta kun vaan tuon aktian pätkä näkyvissä mulla.

Vierailija
28673/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän todella K:n stories, joissa hän vain raatelee typerää hölynpölyä, mutta rehellisesti sanottuna gf-tilanne on tässä vaiheessa naurettava

No tökeröä on juu, että miltei aina niissä vilahtelee..

Vierailija
28674/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K tehnyt uuden stoorin yksiöstä, ja matkalaukku taustalla. Onko ne nyt oikeesti eronnut? Huom, tämä on pohdintaa, ei vihapuhetta.

Noooh, eropakottaja, mitkä on noin niinku fiilikset tällä hetkellä....? 😆

28675/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa sitten talouskouluun Käärijän yhteistyökumppanin kanssa. K storyssa mainostaa. Kyllä hä rahaa tarvitsee, kun kaikista pienimmillä keikkapalkkioilla joutuu toistaiseksi keikkailemaan. Eikä niistä sijoitusasunnoistaan vielä saa reilua 4000 e pääomatuloja vuodessa.

Vierailija
28676/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoki esiintulo oli ihan tarkotuksella. Oli pesemässä hampaitaan, mutta näytille piti päästä.

Mä oon yrittäny pysyy neutraalina ton tyttishomman suhteen, mut kylhän toi rupee ihmetyttämään, et miks hitossa pitää tasasin väliajoin vilahdella stooreissa jos halutaan pitää tyttis pois julkisuudesta.

Sama. Ei oo kauheen fresh veto K:ltakaan julkaista tollasia stooreja joissa tyttis vilahtaa, jos välttämättä hänet haluaa poissa julkisuudesta pitää. Kuvais ne stoorinsa uudelleen ja julkasis sitten.

Vierailija
28677/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ty nyt voinu tietää et K kuvaa just sinne oven suuntaan

Kai se nyt kuulee että kuvataan. Silloin ei tungeta videoille. Ei munkaan mies tunge mun teams-palavereiden taustalle kun on video päällä :D

Vierailija
28678/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo koko talouskouluhomma on korni yhteistyökuvio ja katu-uskottavuus ropisee kummasti tollasilla kuvioilla. No, jostakin ne rahat on revittävä vissiin 😀

Vierailija
28679/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei oo kauheen fresh veto K:ltakaan julkaista tollasia stooreja joissa tyttis vilahtaa, jos välttämättä hänet haluaa poissa julkisuudesta pitää. Kuvais ne stoorinsa uudelleen ja julkasis sitten.

Kai se on niin hetkessä eläjä että tommosia ei mietitä tai sitten se on mietitty että näytetään tyttistä taustalla

Vierailija
28680/123801 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vilauttelu vie huomiota sivuraiteille, mikä on harmi. Et ihmiset ei puhu siitä miten söpö Kärtsäri on vaan vilautuksista. Silleen kanttisi miettiä.. Mutta kyllähän tuossa agenda on, yhteinen tai gf puolelta toteutettu presentointi

Ketju on lukittu.