Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on video kun B tanssii ja K laulaa Mr. Lonelya? Milloin tää oli?
Tässä alussa Bojan on tägätty mr lonelyksi mutta onko jossain tuollainen että k laulaa vai tekeekö nyt muisti tepposet? Itsekkin nimittäin muistan että jossain soi taustalla tuo mr lonely mutta nyt en enää ole varma.
Minun mielestäni K vain kuvaa B:tä ja omaa naamaansa, ja taustalla soi toi mr. lonely.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Bojania 🥵Miten helkkarissa K vois vastustaa ??? Ja Jan ... edelleen panisin 🥵🥵
https://www.instagram.com/reel/Ct7GY6xrN2P/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Panojonon jatkoksi vaan.😉
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä meni ennen lippispoikien iholle, nyt ei normikeikoilla uskalla enää mennä yleisön joukkoon joten vain raharikkaat saavat hänen ihokosketuksen.
Kas, lippispoikahullu teki paluun.
Mihin voisin mennä tankkaamaan K- ja B-vitamiineja? Onko J-vitamiinia olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Käärijää, mutta me emme tiedä ja tuskin tulemme tietämään koskaan heidän (Käärijä/Bojan) henkilökohtaisia asioitaan ja se on täysin ok. Minusta on hyvä että he pitävät yksityiselämänsä yksityisenä ja erottavat sen tätä roolia hauskaa hahmoaan varten. Olin itsekin alussa maltillinen shipperi. Kuitenkin katsottuani liian monta tiktok fanitiliä sisältöineen en enää tiennyt mikä on heidän hahmoa ja mikä todellisuutta.
Jokaine saa shipata tai olla shippaamatta. Tiktokista löytyy paljon hauskoja videoita. Minun shippaaja taival päättyi kun löysin bojan and jan kiss hakusanalla olevan videopätkän. Heillä taitaa olla paljon ystäviä ja tuttavia lol.Onhan Bojan pussannut myös Wild Youthin Conorin kanssa. Jostain syystä K:n kanssa ei ole ainakaan julkisesti pusuteltu, lipun alla tuskin tapahtui muuta kuin kiherrystä.
B pettämässä Käärijää. 🤨 Vai oliko tää ennen niiden tapaamista?
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1645055916918669314?t=eo5RUle…
Tuohan puitiin niin, että Connor käytännössä väkisin pussasi. Ja muutenkin, Bojan on pussaillut kuulemma Jokereiden kanssa useahkostikin. Itse en ole sellaista klippiä vielä nähnyt kylläkään.
No kyllä musta tossa Bojan näyttää innokkaammalta osapuolelta, jos on siis tuo vaaleapaitainen. Ottaa päästä kiinni ja kaikki.
Hmmm, jaa. Niinpäs onkin. Mitäs tämä nyt sitten meinaa? Onko noi ne samat vaatteet kuin sillä oli ekalla keikalla Suomesta tulon jälkeen? Tai ainakin samat siniset housut? Että toi aktiivisempi onkin Bojan?
Alan tosissani kyseenalaistaa kyseisen herran heteroutta.
Minusta ihan selvä juttu ettei ole hetero. Kaikki ne naiselliset eleet ja tyttömäiset kikattelut, nuo suutelut, selkeä ihastus Jereen..
Pakko kyllä kritisoida sellaista ahdasta ja stereotyyppistä käsitystä sukupuolesta, maskuliinisuudesta tai mieheydestä, etteikö myös mies (tai miten itsensä identifioikaan) saisi olla feminiininen, herkkä, avoin ja tunteellinen ilman että se automaattisesti liitetään homoseksuaalisuuteen.
Noh sen kummemmin asiasta vääntämättä niin lähipiirissä/tuttavissa feminiiniset ja noin elehtivät/käyttäytyvät miehet kuin B on 100% homoja. Toki onhan tunteellisia yms. heterojakin, mutta kyllä B ei perusheterolta vaikuta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tekee asiat omalla tavallaan ja niin kun ite haluaa. Hänen storyt ei tosiaankaan oo mitään kiillotettuja markkinointivideoita. 🙂
Ja tämä sopii hänen imagoonsa. Hän on tehnyt tällaisia videoita ennen suosiotaan. Jos hän ne nyt lopettaisi, ihmiset puhuisivat kuinka hän on muuttunut, eikä ole enää sama "jere Vantaalta".
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä miksi monessa stoorissa pitää olla nuuskaa tai alkoholia esillä. Ja miksi pitää juoda stooreissa usein.
Erikoista julkisuuskuvaa tavoittelevat kyllä somen kautta
joo toi nuuska on kyllä iso turn off! Vaikuttaa olevan todella riippuvainen, kun on jatkuvasti laittamassa huuleen. Liverpoolissakin oli monessa haastattelussa nuuska huulessa. Olis luullut, että olis voinut edes haastattelun ajaksi jättää väliin.
No onhan se tässä että k laulaa mutta bojania ei taida näkyä samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.
Tai sitten jos se suhde on jo menneisyyttä, niin 10 annaliisaa voi olla varasuunnitelma sinne lootaan.
Voin myös hypätä kakusta nonparelleilla peiteltynä ja tehdä legendaarisen helikopterini!
T. Rietas gay
Tämä on kyllä niin törkeää että. Riettaan kommentit saa kyllä jäädä tänne, mutta minun poistetaan. Se nyt vaan on fakta, että tuo pieni vihreä mies saa heteromiesten tatit pystyyn vain katsomalla heitä silmiin. Turha kiistää totuutta. T: viisugay
JUMALAUTA!!!
MITVIT Viisu, poistettiinko se??!!!! Sehän on saatanan tosi!
Minulla on jokin uskollinen vihaaja. Heti kun kommentti ehtii palstalle, niin johan ilmestyy uskollisen ihailijan alapeukku.
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Bojania 🥵Miten helkkarissa K vois vastustaa ??? Ja Jan ... edelleen panisin 🥵🥵
https://www.instagram.com/reel/Ct7GY6xrN2P/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Äläs muuta viserrä. Hurmaava velmu tuo Bojan. Ja Jere ihan en tiedä edes mikä, jos B oikeasti olisi myötämielinen hänelle. Sitähän emme varmaksi tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Käärijää, mutta me emme tiedä ja tuskin tulemme tietämään koskaan heidän (Käärijä/Bojan) henkilökohtaisia asioitaan ja se on täysin ok. Minusta on hyvä että he pitävät yksityiselämänsä yksityisenä ja erottavat sen tätä roolia hauskaa hahmoaan varten. Olin itsekin alussa maltillinen shipperi. Kuitenkin katsottuani liian monta tiktok fanitiliä sisältöineen en enää tiennyt mikä on heidän hahmoa ja mikä todellisuutta.
Jokaine saa shipata tai olla shippaamatta. Tiktokista löytyy paljon hauskoja videoita. Minun shippaaja taival päättyi kun löysin bojan and jan kiss hakusanalla olevan videopätkän. Heillä taitaa olla paljon ystäviä ja tuttavia lol.Onhan Bojan pussannut myös Wild Youthin Conorin kanssa. Jostain syystä K:n kanssa ei ole ainakaan julkisesti pusuteltu, lipun alla tuskin tapahtui muuta kuin kiherrystä.
Tuohan puitiin niin, että Connor käytännössä väkisin pussasi. Ja muutenkin, Bojan on pussaillut kuulemma Jokereiden kanssa useahkostikin. Itse en ole sellaista klippiä vielä nähnyt kylläkään.
No kyllä musta tossa Bojan näyttää innokkaammalta osapuolelta, jos on siis tuo vaaleapaitainen. Ottaa päästä kiinni ja kaikki.
Hmmm, jaa. Niinpäs onkin. Mitäs tämä nyt sitten meinaa? Onko noi ne samat vaatteet kuin sillä oli ekalla keikalla Suomesta tulon jälkeen? Tai ainakin samat siniset housut? Että toi aktiivisempi onkin Bojan?
Minusta ihan selvä juttu ettei ole hetero. Kaikki ne naiselliset eleet ja tyttömäiset kikattelut, nuo suutelut, selkeä ihastus Jereen..
Pakko kyllä kritisoida sellaista ahdasta ja stereotyyppistä käsitystä sukupuolesta, maskuliinisuudesta tai mieheydestä, etteikö myös mies (tai miten itsensä identifioikaan) saisi olla feminiininen, herkkä, avoin ja tunteellinen ilman että se automaattisesti liitetään homoseksuaalisuuteen.
Noh sen kummemmin asiasta vääntämättä niin lähipiirissä/tuttavissa feminiiniset ja noin elehtivät/käyttäytyvät miehet kuin B on 100% homoja. Toki onhan tunteellisia yms. heterojakin, mutta kyllä B ei perusheterolta vaikuta ollenkaan.
Minun mielestäni B ei vaikuta yhtään "feminiiniseltä" tai "tunteelliselta". Näetkö miten nämä ovat täysin tulkinnanvaraisia asioita. Tuntu, että B:stä on väännetty näiden kaiken maailman hidastusvideoiden ja fantasioiden kanssa väännetty ihan eri versio. Monet täällä vaikuttavat olevan 100% varmoja että hän on auttamattomasti rakastunut K:hon. Ihan hyvin hänellä näyttää menevän tavallisessa arjessaan erossa K:sta.
Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.
Tai sitten jos se suhde on jo menneisyyttä, niin 10 annaliisaa voi olla varasuunnitelma sinne lootaan.
Voin myös hypätä kakusta nonparelleilla peiteltynä ja tehdä legendaarisen helikopterini!
T. Rietas gay
Tämä on kyllä niin törkeää että. Riettaan kommentit saa kyllä jäädä tänne, mutta minun poistetaan. Se nyt vaan on fakta, että tuo pieni vihreä mies saa heteromiesten tatit pystyyn vain katsomalla heitä silmiin. Turha kiistää totuutta. T: viisugay
Viisu ja Rietas voivat mennä yhdessä tekemään helikopterit.
Rietas jätetään kakusta ulos, koska se on Bojaniin päin.. Tammikuussa sitten..
Käärijän kakkuun ei pääse pelkästään exhibitionismin ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rietas gay
Aina valmiina!!!
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Tulevasta ex-gf:stähän on havaintoja keikoilta jo viime syksyltä. Tiesiköhän fanityttö-gf, että Jere oli sinkku haastattelun antamisen aikoihin? Emotionaalisesti merkittävä - sitä gf ei Jerelle ole. Ehkä turvakaide ja rutiini, joka pitää nyt murtaa.
Hei aaaah, sä osaat sanoittaa sen, mitä mä olen koko ajan ajatellut! Eli että gf ei ole Jerelle emotionaalisesti merkittävä! Siis niiin tämä. Ei ihmistä, joka olisi emotionaalisesti merkittävä, piiloteltaisi tällä tavalla! Eli ettei voi sanoa, että "joo, mä seurustelen, mutta henkilö ei tule julkisuuteen", ja piste.
Bojan on ollut Jerelle sen mukaan, mitä julkisuuteen on näytetty, paljon emotionaalisesti merkittävämpi. PALJON.
En siis silti sano, että ikävä kyllä heidänkään välilleen tulisi suhdetta, vaikka toivonkin sitä. Mutta sanon vain, että olen alusta asti ennustanut, ettei tämä suhde gf:iin jatku hirveän pitkälle tai mihinkään vakavaan, koska se ei vaikuta kovin emotionaaliselta. Mitä sitten tapahtuu, emme tiedä.
pitkän ylianalysoinnin lopputuloksena yhdyun tähän ajatukseen täysin. Tiedän, että me tiedetään loppujen lopuksi yhtään mistään tosi vähän, mutta just B:n kanssa J:llä on ollut ne merkittävimmät hetket esim kuvanauhoilla. Se puhtaan ja vilpittömän ilon määrä on vaan niin silmiinpistävää ja kaunista. Muilla ihmisillä ei ole J samanlaista vaikutusta.
Olen samaa mieltä, on aivan uskomatonta miten J säteilee B seurassa, ei sellaista voi feikata mitenkään. Kunpa kunpa...
To all the B's out there, I leave you with this tonight. Sweet Dreams! ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rietas gay
Rietas jätetään kakusta ulos, koska se on Bojaniin päin.. Tammikuussa sitten..
Käärijän kakkuun ei pääse pelkästään exhibitionismin ilosta.
Tykkkään minä Janistakin! Saa viisarin värähtämään se poika!
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni B ei vaikuta yhtään "feminiiniseltä" tai "tunteelliselta". Näetkö miten nämä ovat täysin tulkinnanvaraisia asioita. Tuntu, että B:stä on väännetty näiden kaiken maailman hidastusvideoiden ja fantasioiden kanssa väännetty ihan eri versio. Monet täällä vaikuttavat olevan 100% varmoja että hän on auttamattomasti rakastunut K:hon. Ihan hyvin hänellä näyttää menevän tavallisessa arjessaan erossa K:sta.
Varmasti menee oikein hyvin ilman kärtsää mutta siitä olen eri mieltä etteikö b:llä ole feminiinisiä eleitä, on vaikka kuinka eikä edes hidastusvideoissa. Mutta se on vain söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.
On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?
Here it starts, about 3 minutes in: