Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä haluaa tehdä huumorivideoita niin tehkööt. Tarvitse meitä muita miellyttää somellaan.
Kyllä hänen tavallaan täytyy miellyttää seuraajiaan, jos haluaa heidät pitää. Postausten on oltava fiksuja ja mielellään niissä joku linja. Kuten on miljoona kertaa sanottu, ammattilainen tekemään. Se ei tarkoita oman persoonan kadottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan B:n Kärtsän kolmikymppisille lokakuussa. Silleen salaa ja yllärinä, että hyppää jostain isosta paketista ulos. Olis varmaan ikimuistoiset synttärit, kun sen lahjan jälkeen synttärisankari ei ketään muuta huomaisikaan.
Tai sitten jos se suhde on jo menneisyyttä, niin 10 annaliisaa voi olla varasuunnitelma sinne lootaan.
Voin myös hypätä kakusta nonparelleilla peiteltynä ja tehdä legendaarisen helikopterini!
T. Rietas gay
Tämä on kyllä niin törkeää että. Riettaan kommentit saa kyllä jäädä tänne, mutta minun poistetaan. Se nyt vaan on fakta, että tuo pieni vihreä mies saa heteromiesten tatit pystyyn vain katsomalla heitä silmiin. Turha kiistää totuutta. T: viisugay
Viisugayllä on herkullisia kommentteja, mikähän nyt on poistettu...
LadySLO :) kirjoitti:
To all the B's out there, I leave you with this tonight.
Sweet Dreams! ;-)
Wow! Sorry, wrong link!
Here's the right one: https://vm.tiktok.com/ZGJC7xWxq/
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Tulevasta ex-gf:stähän on havaintoja keikoilta jo viime syksyltä. Tiesiköhän fanityttö-gf, että Jere oli sinkku haastattelun antamisen aikoihin? Emotionaalisesti merkittävä - sitä gf ei Jerelle ole. Ehkä turvakaide ja rutiini, joka pitää nyt murtaa.
Niin, en osaa edelleenkään lukea noita videoiden päälle liimattuja tekstejä! Se on siis pienellä videon päälle kirjoitettu, tässä tulee tuon Titanic-laulamisen jälkeen videossa, jossa B tanssii yksin! Muillekin puusilmille (jos muita on kuin minä) sama uudestaan
Pystyyköhän B unohtamaan Jeren
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.
On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?
Ehkä hän tunsi itsensä yksinäiseksi.
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.
Kaksplussalla joku oli huomannut Jeren käyneen tykkäämässä Jokereiden instassa uusimmasta videosta (ei siis storysta, vaan niistä mitkä jää alas ja ei ole ns. kiinnitetty). Mutta on saattanut tykätä siitä heti kun se julkaistiin?
Ja se on tietenkin eri asia, kuin käydä tykkäämässä tai kommentoimassa Bojanin instaa. Mutta ei mun mielestä se, ettei ole nyt tykkäillyt B:n instassa merkitse mitään sen kannalta, mitä ajattelee B:stä tai onko ikävä.
Ikävä hänellä ainakin oli joidenkin seuraa omassa instassaan...
Ja videon on voinut kuvata Mikke, jos se ois siellä mökillä gf:n kanssa, oisko ollut "hetkiä itselle" tehdä edes paria videota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.
Tää varmaan riippuu niin katsojasta. Mulle henkiset alakulot on tosi tuttu asia, niin ei ole lainkaan vaikeaa katsoa noita videoita. Mutta mullakin on sellaisia videoita, joita en vain melkein pysty katsomaan, jostain syystä. En huomannut mitän ruokkoamattomuutta ja mielestäni sellainen on kesään täysin ok. Ja siis minkä takia pitäisi (yrittää) näyttää seksikkäältä? Pidän sellaista tosi nolona! Näyttää jos näyttää, jos ei näytä, ketä se haittaa? Se, jolle K ei ole riittävästi seksikäs voi etsiä sisältöä muualta! Tosin en itse edes seuraa häntä siksi, vaan paljon monitasoisemmilla syillä.
https://twitter.com/ofendidaportodo/status/1671796413502570502?s=20
Lisää surrealistista fanficcia. Jere Yhdysvaltain presidenttinä ja Bojan hänen vaimonaan, JFK:n salamurhan innoittamana. XDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viimeisimpien postausten perusteella b pärjäilee oikein hyvin.
Mua kiusaaa, oliko toi viittaus "You watch their instagram story and see them partying together" nyt sitten siihen Bojanin rantavideoon vai ei?????
Muistakaa, Bojankin heti kysyi, who is Benjamin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.Tää varmaan riippuu niin katsojasta. Mulle henkiset alakulot on tosi tuttu asia, niin ei ole lainkaan vaikeaa katsoa noita videoita. Mutta mullakin on sellaisia videoita, joita en vain melkein pysty katsomaan, jostain syystä. En huomannut mitän ruokkoamattomuutta ja mielestäni sellainen on kesään täysin ok. Ja siis minkä takia pitäisi (yrittää) näyttää seksikkäältä? Pidän sellaista tosi nolona! Näyttää jos näyttää, jos ei näytä, ketä se haittaa? Se, jolle K ei ole riittävästi seksikäs voi etsiä sisältöä muualta! Tosin en itse edes seuraa häntä siksi, vaan paljon monitasoisemmilla syillä.
Selvennän vähän, mitä yritin sanoa. Masennus ja alakulo ovat itsellenikin hyvin tuttuja lähipiiristä, en minä niitä yhtään kavahda. Tarkoitin vaikeasti katsottavalla ihan vaan sitä, että videoiden toteutus on kömpelöä. Ja hyvä jos ruokkoattomuus on vain mun silmissä. En tarkoittanut mitään överiseksikkyyttä, kun käytin tuota sanaa, vaan lähinnä sitä, ettei niin selvästi tulisi Uuno mieleen. Ehkä Uuno on sitten vain mun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ähh, myötähäpeää herätti nuo uusimmat K videot..miksi ihmeessä täytyy tunkea niissä nuuskaa huuleen, kädessä tölkki ja jotain väkisin väännettyä juttua. Päällä sama college jo kohta viikon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.Tää varmaan riippuu niin katsojasta. Mulle henkiset alakulot on tosi tuttu asia, niin ei ole lainkaan vaikeaa katsoa noita videoita. Mutta mullakin on sellaisia videoita, joita en vain melkein pysty katsomaan, jostain syystä. En huomannut mitän ruokkoamattomuutta ja mielestäni sellainen on kesään täysin ok. Ja siis minkä takia pitäisi (yrittää) näyttää seksikkäältä? Pidän sellaista tosi nolona! Näyttää jos näyttää, jos ei näytä, ketä se haittaa? Se, jolle K ei ole riittävästi seksikäs voi etsiä sisältöä muualta! Tosin en itse edes seuraa häntä siksi, vaan paljon monitasoisemmilla syillä.
Selvennän vähän, mitä yritin sanoa. Masennus ja alakulo ovat itsellenikin hyvin tuttuja lähipiiristä, en minä niitä yhtään kavahda. Tarkoitin vaikeasti katsottavalla ihan vaan sitä, että videoiden toteutus on kömpelöä. Ja hyvä jos ruokkoattomuus on vain mun silmissä. En tarkoittanut mitään överiseksikkyyttä, kun käytin tuota sanaa, vaan lähinnä sitä, ettei niin selvästi tulisi Uuno mieleen. Ehkä Uuno on sitten vain mun päässä.
Samaa mieltä oon...
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusaaa, oliko toi viittaus "You watch their instagram story and see them partying together" nyt sitten siihen Bojanin rantavideoon vai ei?????
Tekeekö K usein storyt enkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.Ähh, myötähäpeää herätti nuo uusimmat K videot..miksi ihmeessä täytyy tunkea niissä nuuskaa huuleen, kädessä tölkki ja jotain väkisin väännettyä juttua. Päällä sama college jo kohta viikon..
Nuuskaa huuleen? Enpä mä tätäkään taas nähnyt. Ja siis musta on ihanaa, että pitää samaa paitaa pitkään. Lempipaita 💚
Ja se, jos kaipaa salakielellä together with B ei ole väkisin väännettyä...
Sen paidan voi katsos välillä vaikka pestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viimeisimpien postausten perusteella b pärjäilee oikein hyvin.
B:n postaukset taas muistuttavat K:n videoita: ensin ollaan veden äärellä ja koira pään vieressä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö K usein storyt enkuksi?
Ha-haaa, sherlok, sä sen sanoit! Eipä muuten tee! Eli erään tietyn, joka ei niin hyvin vielä suomea osaa, oli nyt ymmärrettävä videon sanoma!
Enpä muuten heti oivaltanutkaan tätä. Eihän Jereä yleensä kiinnostele tasan tarkkaan se, saako kansainvälinen yleisö tolkkua sen storyista vaiko ei. Hyvin harvoin on enkuksi tehnyt.
💕
Minusta nuo videot on selvästi suunnattu Bojalle. Tai shippaajile myös mutta joka tapauksessa B mielessä. Viittaukset ovat täysin selkeitä jos on seurannut K&B-saagaa. Sääli ettei B enää reagoi... olisin toivonut vaikka jotain purilaisensyömisvideota. Mieluiten kasvispurilainen mutta taitaa prinssile liha maistua. (Tirsk, tuhmeli).
Ja samalla tulee stereotyypittäneeksi myös homot tiettyyn kategoriaan, vaikka heitäkin on hyvin laidasta laitaan. Ei oo enää nykypäivää tämä, käsitys sukupuolesta ja seksuaalisuudesta on paljon moninaisempi ja nyansoidumpi nykyään, jospa kunnioitetaan tätä?