Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
26801/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä muistuttaa ilotyttöä? No piti vielä tuollainenkin kommentti päästä lukemaan tässä ketjussa. No päivän pohja on taas saavutettu.

Juhannus piti olla hänelle levon ja rentoutumisen aika.

Ihan omien sanojen mukaan.

Mutta kun lyödään tarpeeksi kruunuja käteen, on valmis lähtöön.

Yksityisiin allasbileihin Ruotsin rikkaiden pojuksi.

Mihin muuhun hän on valmis, kun hinta on kohdallaan.

Maku meni totaalisesti.

Mä luulin itsekseni, että siellä on ne häät ja Käärijä oli siellä esiintymässä ystävänsä häissä. 

Ihan totaalinen tippuminen, kun kuulin, että se olikin siellä maksusta yksityiskeikalla...

En siis tarkoita, että toivoisin hänelle nollamaksukeikkoja, en tietenkään, mutta luulin siis, että kyseessä oli kiva ystävien keskeinen illanvietto, jossa K vetäisi muutaman biisin ja mukana oli pariskunnan jotain ruåttintuttuja...

Vierailija
26802/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä näihin autobileisiin B:n kanssa takapenkille.. 😇💃😘

https://twitter.com/_imtea/status/1672231540670058502?t=359CDgPc5yomyVk…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26803/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tänään taas merkillistä porukkaa paikalla. 🙄

Minä kyllä pidän arvokeskustelua tärkeänä ja kiinnostavana. Nyt artisti itse antoi sytykkeet tälle arvokeskustelulle ja pohdinnoille myös arvoistaan.

No pistäpä pystyyn ihan oma ketju näiden arvojen pohdintaan.

Minusta keskustelu Käärijän toiminnan arvovalinnoista ja noista valinnoista tekemämme tulkinnat kuuluvat tähän ketjuun. Olen ollut ketjussa mukana alusta asti, joten väitän tuntevani tämän ympäristön.

Vierailija
26804/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei tarvitse vihatrolleja kun "fanit" on tätä laatua

Kukaan ei ole täällä vihannut Käärijää / Jereä. Haluaisin todella kuulla, mitä mieltä hän on siitä, että jakaa someen sisältöä yksityisbileistä samalla, kun tuhannet fanit odottavat saada nähdä häntä ulkomailla? Että miten hän kokee sen, että joillain on varaa rahalla ostaa hänet vain itselleen, että eikö hän haluakaan antaa aikaansa ensisijaisesti mahdollisimman monille ja jos haluaa, niin miltä hän ajattelee sen faneista tuntuvan, että rahalla saa hänet vain omiin juhliinsa. Aika kun kuitenkin on rajallista, että jaksaako / ehtiikö hän sitten koska sinne Keski-Eurooppaan?

Onko tuo kysymys sinusta siis jotenkin loukkaava? 

Mee kysyyn siltä itteltään.Turha täällä anonyymisti jankuttaa toisille anonyymeille.Vastausta tähän sun päivän polttavaan ja yöunet vievään kysymykseen et tule saamaan täältä nyt tai koskaan. Tää on alkanu fiilistelyketjuna ja sellaisena se halutaan pitää. Kysymys on loukkaava, älä tuu droppaan tunnelmaa tänne. EXIT---->

Mun tunnelmaa droppaa tuollainen p*ska arvottomuus, jossa ihastellaan, miten joku voi tilata suositun esiintyjän muiden nenän edestä itselleen ja sitten artisti laittaa sen vielä someen. 

NO VOI KYYNEL.Tämä on fiilistelyketju,Hommaa oma ketju sen toisen kanssa, jossa voitte toinen toistanne tukien puhua arvoista, sirkusapinoista ym. teidän mentaliteeettiin sopivasta. Ymmärsitkö ketjun nimen: "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju" se EI OLE "Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Käärijä ei toimi, niinkuin toivoisin-ketju." Eikä tuu olemaan.mee muualle humppaan.

Vierailija
26805/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että euroopan keikkoja on tulossa, mutta ne kannattaa tehdä isompana ryppäänä, ja suunnitella hyvin. Ehkä syksyllä... 

Olis nyt vaan jussina pötkötellyt ja palautunut aiemmista keikoista ja jatkossakin aika välillä, niin jaksaa painaa syksymmällä Euroopassa :) Jos siis sinne haluaa lähteä.

Vierailija
26806/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täällä vihannut Käärijää / Jereä. Haluaisin todella kuulla, mitä mieltä hän on siitä, että jakaa someen sisältöä yksityisbileistä samalla, kun tuhannet fanit odottavat saada nähdä häntä ulkomailla? Että miten hän kokee sen, että joillain on varaa rahalla ostaa hänet vain itselleen, että eikö hän haluakaan antaa aikaansa ensisijaisesti mahdollisimman monille ja jos haluaa, niin miltä hän ajattelee sen faneista tuntuvan, että rahalla saa hänet vain omiin juhliinsa. Aika kun kuitenkin on rajallista, että jaksaako / ehtiikö hän sitten koska sinne Keski-Eurooppaan?

Mee kysyyn siltä itteltään.Turha täällä anonyymisti jankuttaa toisille anonyymeille.Vastausta tähän sun päivän polttavaan ja yöunet vievään kysymykseen et tule saamaan täältä nyt tai koskaan. Tää on alkanu fiilistelyketjuna ja sellaisena se halutaan pitää. Kysymys on loukkaava, älä tuu droppaan tunnelmaa tänne. EXIT---->

Mun tunnelmaa droppaa tuollainen p*ska arvottomuus, jossa ihastellaan, miten joku voi tilata suositun esiintyjän muiden nenän edestä itselleen ja sitten artisti laittaa sen vielä someen. 

NO VOI KYYNEL.Tämä on fiilistelyketju,Hommaa oma ketju sen toisen kanssa, jossa voitte toinen toistanne tukien puhua arvoista, sirkusapinoista ym. teidän mentaliteeettiin sopivasta. Ymmärsitkö ketjun nimen: "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju" se EI OLE "Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Käärijä ei toimi, niinkuin toivoisin-ketju." Eikä tuu olemaan.mee muualle humppaan.

Kyllä ainoat, jotka olette mun mieleni tässä pahoittaneet, olet sinä ja pari muuta ilkiötä tässä ketjussa, ei Käärijä. Joten jatkan ketjussa, totta kai. 

Vierailija
26807/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokaisestatän ketjun "jankuttaa" sanasta sais euron niin ois päivässä miljonääri

Vierailija
26808/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tiedossa tuon yksityiskeikkaan osallistuneiden instoja? kiinnostaa

Bianca Ingrossolla ainakin ig:ssä jotain ja Oscar Zialla tiktokissa.

Tuossa niiden isännöimä ohjelma Ursäkta live

https://www.tv4play.se/program/f84fafff1bbe0a337229/edvin-johanna-urs%C…

Vierailija
26809/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta näyttää, että pikemminkin sinun on aika vaihtaa maisemaa. Oletko Kärtsän fanaattisia teinifaneja? Kohta syntyy ehkä ficciä Kärtsän ahneudesta ja rahanhimosta...

Vierailija
26810/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, onkos kukaan menossa jollekin Käärijän keikalle? Tai Joker Outin? Spekuloitasko niitä vaihteeksi että tulisko taas jossain välissä yhteisesiintymisiä?

Voi kun ois hienoa jos JO ois tullu myös jollekki Suomen festarille mutta niiden artistikiinnityksiin nähden tais Euroviisut olla liika myöhään. Ehkä ensi vuonna sitten jos suksee jatkuu. Mielellään johonkin samaan mihin Käärijä on menossa. 😉

Vierailija
26811/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei voi olla samaa jengiä paikalla mitä yleensä.. Tunnelma on KIREE!

Ei olekaan. Luin viime yönä, että isoin (ja varmasti lämpimin) osa on poistunut täältä pysyvästi Kaksplussalle, koska (oletettavasti) samat arvovammaiset, joille nyt tuollainen eliitinpalvonta oli ihanaa hunajaa, olivat dissanneet myös heidän henkisiä kommenttejaan shipin antamasta arvosta heidän omaan elämäänsä. 

Seuraan molempia. Tällä palstalla minua miellyttää nopea info, nokkeluus ja terävä huumori. Toisen ketjun meno on minulle ävyltään vähän liian harrasta ja paatoksellista.

Vierailija
26812/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainoat, jotka olette mun mieleni tässä pahoittaneet, olet sinä ja pari muuta ilkiötä tässä ketjussa, ei Käärijä. Joten jatkan ketjussa, totta kai. 

Sun kaltaisten mielensäpahoittajien takia tämä ei ole ollenkaan kiva paikka, saatte aikaan negatiivisen ilmapiirin ja ihmiset kaikkoaa muualle. Etkö lainkaan käsitä, että tuo jatkuva negatiivisyyden viljely joka ainoasta asiasta on ihan todella raskasta ja kuluttavaa? Tämän piti olla hyvänmielen ketju, ei jatkuvaa negatiivista arvostelua sisältävä p*skanjauhanta ketju mielensäpahoittajille. Perustakaa toinen ketju siihen niin saatte märehtiä omissa negatiivisissa tunteissanne aivan maailman tappiin asti. 

Vierailija
26813/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoasrvostelijoille: mistä tiedätte paljonko K:lle on maksettu eilisestä keikasta? Tehdään niin paljon johtopäätöksiä ilman mitään tietoja. Oliko joku vieras/järjestä jonkun K:n crewn ystävä/läheinen/bisneskumppani, minkä vuoksi keikka järkättiin? Oliko keikka vain helppo ja kevyt esiintyminen yli viikon mittaiselle tauolle?  Kaikki ei ole niin syvällistä

Vierailija
26814/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, onkos kukaan menossa jollekin Käärijän keikalle? Tai Joker Outin? Spekuloitasko niitä vaihteeksi että tulisko taas jossain välissä yhteisesiintymisiä?

Voi kun ois hienoa jos JO ois tullu myös jollekki Suomen festarille mutta niiden artistikiinnityksiin nähden tais Euroviisut olla liika myöhään. Ehkä ensi vuonna sitten jos suksee jatkuu. Mielellään johonkin samaan mihin Käärijä on menossa. 😉

Mulla lippu JO Tavastian K-18 keikalle, Kärtsy olis kans kiva kesän aikana nähdä jossain.

Vierailija
26815/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoasrvostelijoille: mistä tiedätte paljonko K:lle on maksettu eilisestä keikasta? Tehdään niin paljon johtopäätöksiä ilman mitään tietoja. Oliko joku vieras/järjestä jonkun K:n crewn ystävä/läheinen/bisneskumppani, minkä vuoksi keikka järkättiin? Oliko keikka vain helppo ja kevyt esiintyminen yli viikon mittaiselle tauolle?  Kaikki ei ole niin syvällistä

No toivotaan et maksettin kun tollasille esiintyi.

Vierailija
26816/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pst. Ne yksityiskeikkakuvat/videot oli mun muistini mukaan Kärtsän Instastoryssa eilen illalla, eikö vaan?

Nyt ne on poistettu sieltä. Ainoa on se eilinen kuva Tukholmasta.

Vierailija
26817/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei voi olla samaa jengiä paikalla mitä yleensä.. Tunnelma on KIREE!

Ei olekaan. Luin viime yönä, että isoin (ja varmasti lämpimin) osa on poistunut täältä pysyvästi Kaksplussalle, koska (oletettavasti) samat arvovammaiset, joille nyt tuollainen eliitinpalvonta oli ihanaa hunajaa, olivat dissanneet myös heidän henkisiä kommenttejaan shipin antamasta arvosta heidän omaan elämäänsä. 

Seuraan molempia. Tällä palstalla minua miellyttää nopea info, nokkeluus ja terävä huumori. Toisen ketjun meno on minulle sävyltään vähän liian harrasta ja paatoksellista.

Niin, kuka se täällä haukkuukaan muita, niin että näiden piti vaihtaa palstaa?Sunlaisesi olette niitä huonon hengen luojia, joille ei erilaisuus sovi, vaan haluatte määräillä ja pomotella ketjussa.

Vierailija
26818/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaisten mielensäpahoittajien takia tämä ei ole ollenkaan kiva paikka, saatte aikaan negatiivisen ilmapiirin ja ihmiset kaikkoaa muualle. Etkö lainkaan käsitä, että tuo jatkuva negatiivisyyden viljely joka ainoasta asiasta on ihan todella raskasta ja kuluttavaa? Tämän piti olla hyvänmielen ketju, ei jatkuvaa negatiivista arvostelua sisältävä p*skanjauhanta ketju mielensäpahoittajille. Perustakaa toinen ketju siihen niin saatte märehtiä omissa negatiivisissa tunteissanne aivan maailman tappiin asti. 

Mitä sinä meihin muihin purat pahaa mieltäsi siitä, että fanittamasi Kääryle tekee vähän väliä typeriä valintoja, joista saa ihan ansaitusti kritiikkiä. Muun muassa yksityiskeikan somenäkyvyys on asia, jonka suhteen voi syystä olla kriittinen.

Vierailija
26819/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vihjasi silloin viisujen aikaan, että K tulisi sloveniaan elokuussa tai syyskuussa.. Missähän olisi sopiva väli? Onko JO:n keikkoja niihin aikoihin, joille K voisi mennä vieraaksi?

Vierailija
26820/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pst. Ne yksityiskeikkakuvat/videot oli mun muistini mukaan Kärtsän Instastoryssa eilen illalla, eikö vaan?

Nyt ne on poistettu sieltä. Ainoa on se eilinen kuva Tukholmasta.

Nonni. "On tainnu tulla paskaa niskaan, mutta toivottavasti se oli silti fantastista".

Ketju on lukittu.