Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Täällä ei voi olla samaa jengiä paikalla mitä yleensä.. Tunnelma on KIREE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei tarvitse vihatrolleja kun "fanit" on tätä laatua
Kukaan ei ole täällä vihannut Käärijää / Jereä. Haluaisin todella kuulla, mitä mieltä hän on siitä, että jakaa someen sisältöä yksityisbileistä samalla, kun tuhannet fanit odottavat saada nähdä häntä ulkomailla? Että miten hän kokee sen, että joillain on varaa rahalla ostaa hänet vain itselleen, että eikö hän haluakaan antaa aikaansa ensisijaisesti mahdollisimman monille ja jos haluaa, niin miltä hän ajattelee sen faneista tuntuvan, että rahalla saa hänet vain omiin juhliinsa. Aika kun kuitenkin on rajallista, että jaksaako / ehtiikö hän sitten koska sinne Keski-Eurooppaan?
Onko tuo kysymys sinusta siis jotenkin loukkaava?
Oikeesti, hän päättää itse ajankäytöstään. En yhtään ihmettele, että on väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänään taas merkillistä porukkaa paikalla. 🙄
Minä kyllä pidän arvokeskustelua tärkeänä ja kiinnostavana. Nyt artisti itse antoi sytykkeet tälle arvokeskustelulle ja pohdinnoille myös arvoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tiedossa tuon yksityiskeikkaan osallistuneiden instoja? kiinnostaa
Kattele ewween, paidattomanriehujan ja jaakkojaakkon instoista vinkkejä, eiköhän ala löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole täällä vihannut Käärijää / Jereä. Haluaisin todella kuulla, mitä mieltä hän on siitä, että jakaa someen sisältöä yksityisbileistä samalla, kun tuhannet fanit odottavat saada nähdä häntä ulkomailla? Että miten hän kokee sen, että joillain on varaa rahalla ostaa hänet vain itselleen, että eikö hän haluakaan antaa aikaansa ensisijaisesti mahdollisimman monille ja jos haluaa, niin miltä hän ajattelee sen faneista tuntuvan, että rahalla saa hänet vain omiin juhliinsa. Aika kun kuitenkin on rajallista, että jaksaako / ehtiikö hän sitten koska sinne Keski-Eurooppaan?
Oikeesti, hän päättää itse ajankäytöstään. En yhtään ihmettele, että on väsynyt.
No jos toi ois Jeren vastaus, niin en arvostais. Miksi luulet, että voit vastata hänen puolestaan ja vielä noin umpisurkeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän arvokeskustelua tärkeänä ja kiinnostavana. Nyt artisti itse antoi sytykkeet tälle arvokeskustelulle ja pohdinnoille myös arvoistaan.
Jep, sama. Totta kai se on osa draaman kaarta, millä lailla Käärijä sössii eri suuntiin aikaisemman saamansa fanituksen. Jos siis näin käy.
Uskon, että euroopan keikkoja on tulossa, mutta ne kannattaa tehdä isompana ryppäänä, ja suunnitella hyvin. Ehkä syksyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pistäpä pystyyn ihan oma ketju näiden arvojen pohdintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Luin viime yönä, että isoin (ja varmasti lämpimin) osa on poistunut täältä pysyvästi Kaksplussalle, koska (oletettavasti) samat arvovammaiset, joille nyt tuollainen eliitinpalvonta oli ihanaa hunajaa, olivat dissanneet myös heidän henkisiä kommenttejaan shipin antamasta arvosta heidän omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vielä joskus nähdään tämä Bulbasaur-hattu K:n päässä. Oli niin ihanan näköinen :)
https://www.tumblr.com/raapija/719114267256897536/someone-gave-him-a-kn…
Joo! ja se bulasaur -lippis oli niin söpö!
Joo ne lippis kuvat oli ihania kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kysyyn siltä itteltään.Turha täällä anonyymisti jankuttaa toisille anonyymeille.Vastausta tähän sun päivän polttavaan ja yöunet vievään kysymykseen et tule saamaan täältä nyt tai koskaan. Tää on alkanu fiilistelyketjuna ja sellaisena se halutaan pitää. Kysymys on loukkaava, älä tuu droppaan tunnelmaa tänne. EXIT---->
Vierailija kirjoitti:
Aaltoliikettä mitä esiintyy aina välillä, yhtäkkiä ilmestyy hirveästi negatiivista juttua. Kyllä se tästä taas rauhoittuu. Pitäisi vaan yrittää olla reagoimatta, varmaan taas yhden max kahden ihmisen kirjoittamia juttuja.
Ja huom. Tämä on fiilistelyketju, ei mikään arvosteluketju/negailuketju. Perustakaa oma ketju jossa pohditte ja kyseenalaistatte K:n jokaista tekoa ja valintaa.
Oli aika erikoinen veto tollaselta porukalta valita käärijä esiintymään niinku wtf 🤣
Bojanin paidattomuudesta: kuinka moni seurasi Btä ja jokereita viime kesänä? On varmasti ollut joka kesä ilman paitaa, koska keski-euroopassa on jatkuvasti kesällä kuumaa. Ei kaikki kiity Khon, vaikka kuinka haluaisitte.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että euroopan keikkoja on tulossa, mutta ne kannattaa tehdä isompana ryppäänä, ja suunnitella hyvin. Ehkä syksyllä...
No, tässäkin välissä ois ehtinyt ja keikka ois tullut hyvään saumaan.
Ja siis mä en ole heitä, joita kiinnosti ohjeistaa Jereä pätkääkään takomaan nyt kun rauta on kuumaa, mitä se mua liikuttaa? Mutta mua vain vähän nyppii, että kun ei hemmo otakaan tätäkään väliä levon kannalta, niin miksi sitten tuhlaa aikaansa jonkun yksityisbileisiin. Olis samalla energialla sitten tehnyt sellaisen isomman keikan.
Tuskinpa tätä oli kauan ennen voittoa sovittu, vaikuttaa ihan suosion harjalla ratsastajalta toi tilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä muistuttaa ilotyttöä? No piti vielä tuollainenkin kommentti päästä lukemaan tässä ketjussa. No päivän pohja on taas saavutettu.
Juhannus piti olla hänelle levon ja rentoutumisen aika.
Ihan omien sanojen mukaan.
Mutta kun lyödään tarpeeksi kruunuja käteen, on valmis lähtöön.
Yksityisiin allasbileihin Ruotsin rikkaiden pojuksi.
Mihin muuhun hän on valmis, kun hinta on kohdallaan.
Maku meni totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kysyyn siltä itteltään.Turha täällä anonyymisti jankuttaa toisille anonyymeille.Vastausta tähän sun päivän polttavaan ja yöunet vievään kysymykseen et tule saamaan täältä nyt tai koskaan. Tää on alkanu fiilistelyketjuna ja sellaisena se halutaan pitää. Kysymys on loukkaava, älä tuu droppaan tunnelmaa tänne. EXIT---->
Mun tunnelmaa droppaa tuollainen p*ska arvottomuus, jossa ihastellaan, miten joku voi tilata suositun esiintyjän muiden nenän edestä itselleen ja sitten artisti laittaa sen vielä someen.
Nämä arvojankkaajat voisivat tehdä oman Kärtsärin neuvonta- ja arvosteluketjun.
Upeat hidastukset euroviisujen käytäväkävelystä B:n kanssa.
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/717313252752801793/kaarija-and-bo…
Bianca Ingrossolla ainakin ig:ssä jotain ja Oscar Zialla tiktokissa.