Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2661/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13pz52x/do_you_want_to_tas…

Bojan-olutta. Makuvaihtoehtona saatavilla myös Bojan Pina Colada

Vierailija
2662/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa merkeissä Bojan on nähty naisen kanssa ja missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13pz52x/do_you_want_to_tas…

Bojan-olutta. Makuvaihtoehtona saatavilla myös Bojan Pina Colada

Hyvä oli tämä kommentti tuossa keskustelussa:

My favourite thing about Käärijä/Bojan is that every journalist I've seen talk to Käärijä has asked him "So you made friends with this other contestant called Bojan 😏" in exactly the tone you'd use to ask your teenage nephew about his first boyfriend.

Vierailija
2664/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fanit ovat jopa halunneet kuvitella Käärijän ja Bojanin välille romanttisia tuntemuksia. Kaksikko itse on lisännyt vain vettä myllyyn esimerkiksi hiljattaisella Instagram-tarinalla, jossa parivaljakko meni ”pussailemaan” suuren lipun alle. Bojan onkin vain hyvillään tällaisista kuvitelmista.

- Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo."

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

"Euroviisusesonkiin?" Olenko ymmärtärtänyt oikein, että "euroviisusesonki" on jo ohi......

Näin mäkin oon ymmärtänyt.

"Se on ihan oma lisänsä TÄHÄN euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee TÄSTÄ (=euroviisusesongista) hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo"

Pikkuhiljaa vois itse kukin miettiä, oisko jo aika himmata hevituuttausta ettei käänny itseään vastaan.

Vierailija
2665/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako joku mikä K:n haastis tämä on ja missä voi katsoa kokonaan

https://twitter.com/_aishirii_/status/1661228244413054976?s=46&t=aCCg9L…

Vierailija
2666/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ei nyt varsinaisesti haastis, mutta mielenkiintoista tietoa 😅

Vierailija
2667/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malediiveilla. Tämä nainen oli häntä selvästi lyhyempi, vaaleat pitkät hiukset ja otsatukka. Naiselta oli jäänyt parransänki ajelematta.

Vierailija
2668/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fanit ovat jopa halunneet kuvitella Käärijän ja Bojanin välille romanttisia tuntemuksia. Kaksikko itse on lisännyt vain vettä myllyyn esimerkiksi hiljattaisella Instagram-tarinalla, jossa parivaljakko meni ”pussailemaan” suuren lipun alle. Bojan onkin vain hyvillään tällaisista kuvitelmista.

- Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo."

"Euroviisusesonkiin?" Olenko ymmärtärtänyt oikein, että "euroviisusesonki" on jo ohi......

"Se on ihan oma lisänsä TÄHÄN euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee TÄSTÄ (=euroviisusesongista) hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo"

Pikkuhiljaa vois itse kukin miettiä, oisko jo aika himmata hevituuttausta ettei käänny itseään vastaan.

Kerro tuo sama Joker outin managerille ja jäsenille.🤣

Vierailija
2669/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan nähty jonkun naisen kanssa, sorry palstalaiset.

Hyvä vaan, että hankkii jotain seuraa eikä vain ikävöi Käärijää. Minusta tuntuu, että Bojan aikoo Suomen vierailullaan kertoa totuuden Käärijälle. Siis omista tunteistaan. Siksi haluaa niin nopeasti Suomeen.

Olen varma että hullu manageri tulee mukaan kuvaamaan

Hullu manageri laittanut taas jokereiden kuvakoosteeseen mukaan KB yhteiskuvan.

Vierailija
2670/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malediiveilla. Tämä nainen oli häntä selvästi lyhyempi, vaaleat pitkät hiukset ja otsatukka. Naiselta oli jäänyt parransänki ajelematta.

Miss Worldwide? 🤔

Vierailija
2671/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, että hankkii jotain seuraa eikä vain ikävöi Käärijää. Minusta tuntuu, että Bojan aikoo Suomen vierailullaan kertoa totuuden Käärijälle. Siis omista tunteistaan. Siksi haluaa niin nopeasti Suomeen.

Enpä uskoo että kertoo yhtään mitåån. Brother ja best friend -leikit vaan jatkuu. Sen poitsun sydän särkyy vielä lopullisesti. Vois olla parempi olla tulematta Suomeen.

Niin ois, jos tilanne on se, että sydän vaarassa särkyä.

Vierailija
2672/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa KOUKUS-kanavalta löytyy.

Vierailija
2673/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiasma tulee sitten joskus tulevaisuudessa tallentamaan Käärijän kielen kansallisaarteena.

Must se vois jättää kielen näyttämisen kuvissa vähän vähemmälle, mieluummin katselen normaaleja kuvia. Keikoille se sopii. Kaikella rakkaudella tämä.

Vierailija
2674/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei nyt tänne tuli joku valvomaan kommentointia ihan tosissaan. Iltavuoron vika tunti niin nyt sitten pistetään kapuloita rattaisiin. Mielestäni en kirjoittanut mitään ikävää, törkyä enkä kirosanoja yms, en ymmärrä miks meni hyväksyttäväksi 😆

^ Hyvä kun joku luulee, että tuollainen m o d e rointi johtuu siitä, kuka istuu m o d e na, (eikä suinkaan ole mikään automaatio, jossa vain joitain sanoja on laitettu banmiin ja kaikki tekstit sisältäen niitä menevät hyväksyttäviksi...) 😏

Vai ajatteleeko hän, että m o d e roija lukaisee tekstin siinä millisekunnissa, ennen kuin se julkaistaan ja päättää, että noup! tossa on väärä sana. Laitetaanpas banmia koko tekstille!

Vierailija
2675/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä uskoo että kertoo yhtään mitåån. Brother ja best friend -leikit vaan jatkuu. Sen poitsun sydän särkyy vielä lopullisesti. Vois olla parempi olla tulematta Suomeen.

Mistä sen tietää, kumman sydän on särkymässä. K aneli käymään, ei B.

Vierailija
2676/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistoissani tulee aina säilymään se, kun Kärtsä syö jäätelöä. Tämä muisto ei haalene koskaan.

Vierailija
2677/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että käärijä homo. Voisko se ja bojan esiintyä helsinki pridessa

PAITSI ETTÄ ON HETERO!!!

NYTKIN N*SSII NAISTANSA JOSSAIN PALMUJEN KATVEESSA!

URPOT!

Vierailija
2678/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisugay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistoissani tulee aina säilymään se, kun Kärtsä syö jäätelöä. Tämä muisto ei haalene koskaan.

Löytyispä video, jossa B söisi jäätelöä kärtsämäiseen tyyliin..🙃

Vierailija
2679/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Käärijäkin on koko ajan nyt naisen kanssa. Ovat tasoissa.

Ja haaveilee samalla Bojanista. Lätkän MM jäi myös näkemättä.🥹🥲

Vieläkin harmittaa, että K laittoi niin laimean haaveilukuvan B:stä. Ehkä postauksen taso ei kuitenkaan ole suoraan verrannollinen kaipauksen roihuun.

Vierailija
2680/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisugay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyispä video, jossa B söisi jäätelöä kärtsämäiseen tyyliin..🙃

Se olisi jo liikaa.🥵

Ketju on lukittu.