Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2681/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisugay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fanit ovat jopa halunneet kuvitella Käärijän ja Bojanin välille romanttisia tuntemuksia. Kaksikko itse on lisännyt vain vettä myllyyn esimerkiksi hiljattaisella Instagram-tarinalla, jossa parivaljakko meni ”pussailemaan” suuren lipun alle. Bojan onkin vain hyvillään tällaisista kuvitelmista.

- Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo."

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

"Euroviisusesonkiin?" Olenko ymmärtärtänyt oikein, että "euroviisusesonki" on jo ohi......

Näin mäkin oon ymmärtänyt.

"Se on ihan oma lisänsä TÄHÄN euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee TÄSTÄ (=euroviisusesongista) hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo"

Pikkuhiljaa vois itse kukin miettiä, oisko jo aika himmata hevituuttausta ettei käänny itseään vastaan.

Muistoissani tulee aina säilymään se, kun Kärtsä syö jäätelöä. Tämä muisto ei haalene koskaan.

Löytyispä video, jossa B söisi jäätelöä kärtsämäiseen tyyliin..🙃

Se olisi jo liikaa.🥵

Niin, ei tässä leikissä kuitenkaan henkeään kannata riskeerata 😳

Vierailija
2682/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregor on laittanut stooreihinsa ilmeisesti vanhan ilmoituksen Bojanista jossain kai napakymppityylisessä ohjelmassa. Vai onko tuossa postauksessa jotain ajankohtaista mukana? Se olisikin, jos B lähtisi nyt napakymppimatkalle jonkun kivan naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisugay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fanit ovat jopa halunneet kuvitella Käärijän ja Bojanin välille romanttisia tuntemuksia. Kaksikko itse on lisännyt vain vettä myllyyn esimerkiksi hiljattaisella Instagram-tarinalla, jossa parivaljakko meni ”pussailemaan” suuren lipun alle. Bojan onkin vain hyvillään tällaisista kuvitelmista.

- Se on ihan oma lisänsä tähän euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee tästä hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo."

"Euroviisusesonkiin?" Olenko ymmärtärtänyt oikein, että "euroviisusesonki" on jo ohi......

Näin mäkin oon ymmärtänyt.

"Se on ihan oma lisänsä TÄHÄN euroviisusesonkiin. Totta kai olemme pelkkiä ystäviä, mutta jos tämä fanifiktion luominen tekee TÄSTÄ (=euroviisusesongista) hauskemman kokemuksen faneille, niin miksi ei, Bojan sanoo"

Pikkuhiljaa vois itse kukin miettiä, oisko jo aika himmata hevituuttausta ettei käänny itseään vastaan.

Muistoissani tulee aina säilymään se, kun Kärtsä syö jäätelöä. Tämä muisto ei haalene koskaan.

No miks pitäiskään, mehujääshow oli ajalta ennen K&B...eiköhän ne sille maistu B:n jälkeenkin..

Vierailija
2684/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan nähty jonkun naisen kanssa, sorry palstalaiset.

Hyvä! Käärijäkin on koko ajan nyt naisen kanssa. Ovat tasoissa.

Ja haaveilee samalla Bojanista. Lätkän MM jäi myös näkemättä.🥹🥲

Vieläkin harmittaa, että K laittoi niin laimean haaveilukuvan B:stä. Ehkä postauksen taso ei kuitenkaan ole suoraan verrannollinen kaipauksen roihuun.

Mikäs laimea tuo nyt oli. Taidan olla muuten vähän hitaasti käyvä, kun tajusin vasta nyt, että siinä on Kärtsän jalat

Vierailija
2685/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä oli se vaalea peruukki.

Tyttikselle aamun valjettua Malediiveilla: Hei mä kipasen vaan nopeasti kiskalla.

*Ottaa seuraavan lähdön Ljubljanaan. Reppuun pakattuna vormulalakanat ja My Heart Will Go On -single.

Vierailija
2686/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku mikä K:n haastis tämä on ja missä voi katsoa kokonaan

https://twitter.com/_aishirii_/status/1661228244413054976?s=46&t=aCCg9L…

Youtubessa KOUKUS-kanavalta löytyy.

Kiitos 😊

Vierailija
2687/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregor on laittanut stooreihinsa ilmeisesti vanhan ilmoituksen Bojanista jossain kai napakymppityylisessä ohjelmassa. Vai onko tuossa postauksessa jotain ajankohtaista mukana? Se olisikin, jos B lähtisi nyt napakymppimatkalle jonkun kivan naisen kanssa.

Miun kanssa.🥰

Vierailija
2688/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muille Käärijä-sukkien mainos tähän väliin? :P

Vierailija
2689/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko muille Käärijä-sukkien mainos tähän väliin? :P

Oletko varma, että ne oli sukat? Sillä on hyvin karvaiset jalat luonnostaan.

Vierailija
2690/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin harmittaa, että K laittoi niin laimean haaveilukuvan B:stä. Ehkä postauksen taso ei kuitenkaan ole suoraan verrannollinen kaipauksen roihuun.

Mikäs laimea tuo nyt oli. Taidan olla muuten vähän hitaasti käyvä, kun tajusin vasta nyt, että siinä on Kärtsän jalat

Siis onko oikeasti. Mistä sen tietää, ettei ole muokattu vaan mitä tahansa kuvaa ja kenen tahansa jalkoja.

Vierailija
2691/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeasti. Mistä sen tietää, ettei ole muokattu vaan mitä tahansa kuvaa ja kenen tahansa jalkoja.

Kyllä mä jalkakarvoista (blurrattu, mutta erottuu) päätellen sanoisin että on. Ja aika sirot koivet

Vierailija
2692/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä jalkakarvoista (blurrattu, mutta erottuu) päätellen sanoisin että on. Ja aika sirot koivet

hyvä ettei editoinu Bojanin naamaa keskimmäiseen jalkaansa 🤭🤭

Vierailija
2693/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl toi biitsi näyttää ainakin Malediiveilta, ja kapoiset miehen jalat eli luulisi että omat.

Vierailija
2694/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hetki on vaan niin Nuo alun moiskaukset kuuluu selvästi, mutta olispa joku ohjelma millä saisi muokattua puheen selvemmäksi ja taustamelun pois.

https://www.tumblr.com/jokaarija/717415042720661504/the-neck-kisses-oh-…

Vierailija
2695/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun insta ilmoitti, että en voi etsiä muutamaan minuuttiin enää ketään toisten seuraajista.

Mitä ihmettä 😆

Minä kun yritin katsoa erään julkkiksen seuraajalistaa, niin siinä luki, että vain tämä henkilö X itse näkee kaikki seuraajat.

-eri

Vierailija
2696/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä ettei editoinu Bojanin naamaa keskimmäiseen jalkaansa 🤭🤭

Sainkin juuri idean varsin hauskaan edittiin, laitan kohta........ (älkää huolestuko, ei "liian" hauskaan 😏)

Vierailija
2697/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun insta ilmoitti, että en voi etsiä muutamaan minuuttiin enää ketään toisten seuraajista.

Mitä ihmettä 😆

Minä kun yritin katsoa erään julkkiksen seuraajalistaa, niin siinä luki, että vain tämä henkilö X itse näkee kaikki seuraajat.

-eri

Joo, sellaisen voi vissiin asetuksissa säätää

Vierailija
2698/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nähty? Kysyy utelias palstalainen:D vai oliko se tuo blind date -video? - Kivaa kyllä vaan, jos hälläkin menoa!

Vierailija
2699/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää hetki on vaan niin Nuo alun moiskaukset kuuluu selvästi, mutta olispa joku ohjelma millä saisi muokattua puheen selvemmäksi ja taustamelun pois.

https://www.tumblr.com/jokaarija/717415042720661504/the-neck-kisses-oh-…

Ja oispa vaikka 3 sek lisää alusta..

Vierailija
2700/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiin, mitä hän olisi voinut sanoa?

No varmaan, että onneksi vauva palstan trolli ymmärtää, että hänet on pakotettu kirjoittamaan tuo teksti ja oikeasti hän haluaisi lähteä treffeille Petteri Orpon kanssa.

Jos jotain voi shippaajien persoonallisuudesta jo päätellä niin sen, että heillä on hyvä mielikuvitus ja huumorintaju. <3

Samaa aatellu moneen otteeseen, kun nauranu monille kommenteille! ;D

Ketju on lukittu.