Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ihmiset haluaa tehdä Käärijästä teennäisen muovisen tusinatuotteen? Niin kauan kun vaan jaksaa itse hoitaa somepuolen niin ihanaa. Tuohan on nimenomaan se Kärtsärin koko pointti. Oma autenttinen höntti itsensä. Hiomaton timantti. Ei ole pakko seurata/tykätä jos ei miellytä.
Kiva, että joku sanoitti tämän, mitä olen tässä tänään pyöritellyt mielessäni. Kun täällä nyt on parjattu Kärtsän somea, "infantiileja" videoita ym. niin mulle syntyi se oivallus, että lienen kohderyhmää, koska saan itse asiassa mielihyvää siitä, että hän tekee tasan niin kuin tahtoo ja juuri niin epäammattimaisesti ja lapsellisesti kuin itse haluaa, vaikka kuinka parjattaisiin. Muistan jonkun haastattelun viisuista, jossa Kärtsältä kysyttiin, mitä ajatuksia haluaa herättää ihmisissä. Vastaus oli suurin piirtein että "mikä ihmeen ukkeli tää on" ja sydämellinen nauru päälle. Käärijä tekee itsepintaisesti omaa juttuaan, EIKÄ PELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA ja arvostelua, jota saa. Se puhuttelee minua todella paljon. Saan siitä voimaa. Varmasti moni uusi fani, joka ei ymmärrä tämän päälle tai toivoisi Kärtsän olevan jotain muuta, tippuu sitten pikkuhiljaa kyydistä pois, ja se on ihan okei. Käärijä on aina sanonut, ettei välitä, mitä jengi ajattelee, ja se on se ihana, inspiroiva juttu hänessä mulle! Ihailen suuresti. Tehköön Käärijä aina omaa juttuaan ja seuratkoon sydäntään, vaikkei sitä ymmärtäisi kukaan. Niin on tehnyt tähänkin saakka, ja yhtäkkiä koko Eurooppa ihastui.
TÄMÄ. Niin paljon. Se itsevarmuus ja usko omaan juttuun todella on seksikästä, inspiroivaa ja kiinnostavaa. Tykkään Kärtsästä juuri tällaisena oman tiensä kulkijana. 💚
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ihmiset haluaa tehdä Käärijästä teennäisen muovisen tusinatuotteen? Niin kauan kun vaan jaksaa itse hoitaa somepuolen niin ihanaa. Tuohan on nimenomaan se Kärtsärin koko pointti. Oma autenttinen höntti itsensä. Hiomaton timantti. Ei ole pakko seurata/tykätä jos ei miellytä.
Kiva, että joku sanoitti tämän, mitä olen tässä tänään pyöritellyt mielessäni. Kun täällä nyt on parjattu Kärtsän somea, "infantiileja" videoita ym. niin mulle syntyi se oivallus, että lienen kohderyhmää, koska saan itse asiassa mielihyvää siitä, että hän tekee tasan niin kuin tahtoo ja juuri niin epäammattimaisesti ja lapsellisesti kuin itse haluaa, vaikka kuinka parjattaisiin. Muistan jonkun haastattelun viisuista, jossa Kärtsältä kysyttiin, mitä ajatuksia haluaa herättää ihmisissä. Vastaus oli suurin piirtein että "mikä ihmeen ukkeli tää on" ja sydämellinen nauru päälle. Käärijä tekee itsepintaisesti omaa juttuaan, EIKÄ PELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA ja arvostelua, jota saa. Se puhuttelee minua todella paljon. Saan siitä voimaa. Varmasti moni uusi fani, joka ei ymmärrä tämän päälle tai toivoisi Kärtsän olevan jotain muuta, tippuu sitten pikkuhiljaa kyydistä pois, ja se on ihan okei. Käärijä on aina sanonut, ettei välitä, mitä jengi ajattelee, ja se on se ihana, inspiroiva juttu hänessä mulle! Ihailen suuresti. Tehköön Käärijä aina omaa juttuaan ja seuratkoon sydäntään, vaikkei sitä ymmärtäisi kukaan. Niin on tehnyt tähänkin saakka, ja yhtäkkiä koko Eurooppa ihastui.
Olen tästä samaa mieltä. Paidattoman riehujan sanat puhuttelee, vaikka pidänkin vaatteet päällä:
Älä pyydä mua pukeutuu
Älä pyydä mua
Älä pyydä mua pukeutuu (Mitä? Mitä?)
Sillä siihen sanon en
Siihen sanon en
Ku joku tulee kysyy ootko ihan pimee siihen sanon en
Siihen sanon en (En!)
Siihen sanon en (En!)
Ku joku kysyy voitko olla paljastamatta ittees siihen sanon en (Hei!)
Ku mä oon kylillä otan mun paidan pois (Paidan pois)
Ja ne huutaa laita paita päälle niin ku jo ois
(Mä en tajuu mitä hittoo ne kelaa)
Ku mä oon kylillä otan mun paidan pois (Paidan pois)
Ja ne huutaa laita paita päälle niin ku jo ois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, jatkossa Kärtsän pitää mennä Dubaihin ja yöpyä 7 tähden hotellissa. Siellä sitten kuvata instaan storyja, joissa hän poseeraa Hermesin Birkin laukun kanssa ja hummustelee sheikkien kanssa.
No ei varmaan täällä kukaan mitään sellaista oo ajatellut/tarkoittanut...
😂 Tämä palsta ei petä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJCXYK5a/
Bojan on muuttunut tooosi paljon muutamassa vuodessa! Janin tunnistaa hyvin.
Voi voi, näyttävät kilteiltä pyhäkoulupojilta. No kiltin alla ei ole mitään vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tapahtuu jos jere menee Sloveniaan ja vaikka yksinkin
Ainakin pussailuaja heavy pettingiä. Lurvea ja lemmenvaloja.
Tuo kun tapahtuu, muuta en enää pyydä😄
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJCXYK5a/
Bojan on muuttunut tooosi paljon muutamassa vuodessa! Janin tunnistaa hyvin.
Missä välissä Bojan puhkesi kukkaan? On tosiaan hiukan tylsän ja kiltin koulupojan näköinen vielä tuossa, lavasäteily myös uupuu.
On outoa, että Jan ja Bojan sanovat, etteivät olisi kavereita ilman bändiä, Eivätkö kuitenkin olleet alun perin opiskelijakavereita? Lisäksi heillä näyttää olevan ihan hyvä meno keskenään kuitenkin. Tulee vaan mieleen, voisiko Jan olla salaa joku flatearthist tai omata muutoin "controversial" poliittisia mielipiteitä, joka sitten erottaa heidät. Rokotekriittisyys ehkä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako pettinki nykyään samaa kuin 80 luvulla Suosikin "Eki vastaa" -palstalla.
Vierailija kirjoitti:
On outoa, että Jan ja Bojan sanovat, etteivät olisi kavereita ilman bändiä, Eivätkö kuitenkin olleet alun perin opiskelijakavereita? Lisäksi heillä näyttää olevan ihan hyvä meno keskenään kuitenkin. Tulee vaan mieleen, voisiko Jan olla salaa joku flatearthist tai omata muutoin "controversial" poliittisia mielipiteitä, joka sitten erottaa heidät. Rokotekriittisyys ehkä? :D
Eikö se ollut Bojan ja Kris, jotka näin sanoivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako pettinki nykyään samaa kuin 80 luvulla Suosikin "Eki vastaa" -palstalla.
Mä olin nuori 2000 luvun alussa, joten Ekin vastaukset on mulle mysteeri. Haluatko valaista asiaa nuoremmallesi?
Vielä Kärtsän tyylistä: jos hän nyt vaihtaisi tyyliään/huumoriaan radikaalisti, kaikki sanoisivat, että kuuluisuus on muuttanut hänet, ei ole sama kääryle enää yms. Hänen tyylinsä ja instastoorit ovat olleet hyvin samantyyppisiä jo pitkän ajan. Tietenkään hän ei voi kaikkia miellyttää, mutta itsensä muuttaminen tässä vaiheessa olisi hyvin epäautenttista ja huonompi valinta pidemmän päälle. Jos hän ottaisi vaatesponssin vastaan, valitettaisiin siitä että hän on ahne yms. Ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kun tapahtuu, muuta en enää pyydä😄
Paitsi itselle sama käsittely :D hyi mua.
Syksyllä Kärtsy, Benjamin, Robin, Johannes ja Aapo perustavat poikabändin ja lähtevät edustamaan suomea euroviisuihin. He tekevät myös yhteisen onlyfans tilin, jolla tulee olemaan miljoonia seuraajia. T: oraakkeli
Kun toiseen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää.Ensin ihmiset rakastaa asettaa jalustalle, ja sit tiputtaa sieltä.Se on Mission Impossible, että kaikkia miellyttäis. Eikä tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vielä Kärtsän tyylistä: jos hän nyt vaihtaisi tyyliään/huumoriaan radikaalisti, kaikki sanoisivat, että kuuluisuus on muuttanut hänet, ei ole sama kääryle enää yms. Hänen tyylinsä ja instastoorit ovat olleet hyvin samantyyppisiä jo pitkän ajan. Tietenkään hän ei voi kaikkia miellyttää, mutta itsensä muuttaminen tässä vaiheessa olisi hyvin epäautenttista ja huonompi valinta pidemmän päälle. Jos hän ottaisi vaatesponssin vastaan, valitettaisiin siitä että hän on ahne yms. Ei voi voittaa.
Ja itelleni herää lopulta vain kysymys, että kuinka joku jaksaa keskittyä valittamaan siitä, mitä Käärijä tekee tai ei tee. Mä ainakin saan Käärijästä iloa ja jos en sais, niin en jaksais kuluttaa aikaani jauhamalla paskaa ja urputtamalla hänen valinnoistaan, vaan tekisin jotain muuta ajallani sitten. 😃 En voi oikein tulkita muuten, kuin että se valitus kumpuaa ihmisten tyytymättömyydestä omiin elämiinsä ja sitä on pakko sitten projisoida artistiin. Edelleenkään mielestäni K ei ole kuitenkaan mitään velkaa kenellekään vain sen takia, että sattui edustamaan meitä varsin menestyksekkäästi Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoissa raksuttaa "lemmenvalo, lemmenvalo?" Lopulta "aah, lemmenvalA. Pahoittelut. Nimim.pari lonkeroa liikaa
B&K:n halaukset näyttää useissa klipeissä aika läheisiltä ja jopa intiimeiltä.
Tulee se tunne, josta ollaan kirjoitettu, että tää on heille ja heidän hetki, eikä tarkoitettu muiden silmille, vaikka onkin videolla. Näistä esimerkkinä latautuneimmat finaalin jälkeiset monet halaukset, sisältäen kaulailukävelyklipit sekä esim Tavastia-halaukset. Vaikka niissä oli (vain Bn puolelta) sitä brotherzonaus-vibaista selkääntaputtelua välissä, niin tiiviisti kyllä halasivat, vaikka oli kitara välissäkin. Monia halauksiahan me ei onneksi varmasti olla heiltä nähty edes, vaan ne ovat vain heidän välisiä.
Tuli heidän "tiiviisiin" halauksiin liittyen mieleen, voiko se siksi vaikuttaa niin läheiseltä, kun se on oletettavasti fyysisesti läheisin kontakti, jota heillä tällä hetkellä ja yleensäkin on ollut ainakin toistuvasti. Jos vaikka edes toiselta puoleltakin on halu olla enemmän fyysisesti lähellä tai molemmilta puolilta aistittavaa kemiaa ja väreilyä heillä, joka ei pääse fyysisellä tasolla purkautumaan olosuhteista, estoista tai mistä tahansa johtuen, niin sitten se kaipuu lähelläoloon tiivistyy näihin halauksiin (ja muihin kosketuksiin, joita jo videoilla on ollut Paljon).
Voi kun K karkais Arlandalle ja lentäis sieltä Sloveniaan...tai jos B on keikalla jossain muualla niin sinne sitten.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä Kärtsy, Benjamin, Robin, Johannes ja Aapo perustavat poikabändin ja lähtevät edustamaan suomea euroviisuihin. He tekevät myös yhteisen onlyfans tilin, jolla tulee olemaan miljoonia seuraajia. T: oraakkeli
Lisäisin vielä Bojanin tähän porukkaan.