Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kuumaan pojilla joku järvenrantapaikka. Kärtsyli kommentoinu, että "Muistakaa pojat kellukkeet!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just one check...I wanna ask if someone saw that yt video (Bojan from 2014) I posted like a hour ago? I'm not sure if that was posted at all or just deleted (if so that would be the first time i see some post of mine being deleted)..still have no idea why, but okay, must be some reason..
Voisiko sen lähettää uudelleen?
🙂
Niin suloinen pikku puppy 😍
Tuo termi on jotain ällöä, etenkin joka väliin tungettuna. Sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just one check...I wanna ask if someone saw that yt video (Bojan from 2014) I posted like a hour ago? I'm not sure if that was posted at all or just deleted (if so that would be the first time i see some post of mine being deleted)..still have no idea why, but okay, must be some reason..
Voisiko sen lähettää uudelleen?
🙂
Tulee Robin viboja tästä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ihmiset haluaa tehdä Käärijästä teennäisen muovisen tusinatuotteen? Niin kauan kun vaan jaksaa itse hoitaa somepuolen niin ihanaa. Tuohan on nimenomaan se Kärtsärin koko pointti. Oma autenttinen höntti itsensä. Hiomaton timantti. Ei ole pakko seurata/tykätä jos ei miellytä.
Kiva, että joku sanoitti tämän, mitä olen tässä tänään pyöritellyt mielessäni. Kun täällä nyt on parjattu Kärtsän somea, "infantiileja" videoita ym. niin mulle syntyi se oivallus, että lienen kohderyhmää, koska saan itse asiassa mielihyvää siitä, että hän tekee tasan niin kuin tahtoo ja juuri niin epäammattimaisesti ja lapsellisesti kuin itse haluaa, vaikka kuinka parjattaisiin. Muistan jonkun haastattelun viisuista, jossa Kärtsältä kysyttiin, mitä ajatuksia haluaa herättää ihmisissä. Vastaus oli suurin piirtein että "mikä ihmeen ukkeli tää on" ja sydämellinen nauru päälle. Käärijä tekee itsepintaisesti omaa juttuaan, EIKÄ PELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA ja arvostelua, jota saa. Se puhuttelee minua todella paljon. Saan siitä voimaa. Varmasti moni uusi fani, joka ei ymmärrä tämän päälle tai toivoisi Kärtsän olevan jotain muuta, tippuu sitten pikkuhiljaa kyydistä pois, ja se on ihan okei. Käärijä on aina sanonut, ettei välitä, mitä jengi ajattelee, ja se on se ihana, inspiroiva juttu hänessä mulle! Ihailen suuresti. Tehköön Käärijä aina omaa juttuaan ja seuratkoon sydäntään, vaikkei sitä ymmärtäisi kukaan. Niin on tehnyt tähänkin saakka, ja yhtäkkiä koko Eurooppa ihastui.
Keikkoja yms. ainakin kv-kuvioita pitäis jaksaa myös vähän markkinoida, mietin et onnistuuko se K:lta vai olisko siihen some-puoleen hyvä saada vähän apua?🤔
Luulen että näihin kyllä tarjotaan apua. Tosin mun mielestä se kyllä hoiti nämä muut yhteistyökuviot, esim Cha Cha Cha juoma ja varsinkin ne "viralliset" korvikset (eli ei nämä mitä hän on itse pitänyt) aivan tavattoman huonosti. Mulla on n 6000 seuraajan instatili josta on tullut muutama kaupallinen yhteistyökuvio, ja itse kyllä olen yrittänyt panostaa vähän enemmän.
Keikkapromotio kyllä kiinnostaa levy-yhtiötä sen verran että ohjeistus on varmaan vähän eritasoista.
millaiset ne viralliset korvikset on? jos ne mitä pitää on siis ne mini-käärijät
Olipa vähän ällö video, tai siis olihan Bojan tosi nuori, mutta videosta tuli tosi väkinäinen ja levy-yhtiön sanelema teinix-viba.
Evvk:n storyssä kamalan epätyylikäs Kääryle edelleen samoissa tamineissa ja muu crew marssii Bad Boysin tahtiin. Muiden tyyli vaikuttaa olevan kyllä aivan samalla tasolla. Onkohan palstalaiset unohtanut että räppäri on kyseessä kun mollaavat pukeutumista.
Miten tuo sen niskakin on noin söötti 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ihmiset haluaa tehdä Käärijästä teennäisen muovisen tusinatuotteen? Niin kauan kun vaan jaksaa itse hoitaa somepuolen niin ihanaa. Tuohan on nimenomaan se Kärtsärin koko pointti. Oma autenttinen höntti itsensä. Hiomaton timantti. Ei ole pakko seurata/tykätä jos ei miellytä.
Kiva, että joku sanoitti tämän, mitä olen tässä tänään pyöritellyt mielessäni. Kun täällä nyt on parjattu Kärtsän somea, "infantiileja" videoita ym. niin mulle syntyi se oivallus, että lienen kohderyhmää, koska saan itse asiassa mielihyvää siitä, että hän tekee tasan niin kuin tahtoo ja juuri niin epäammattimaisesti ja lapsellisesti kuin itse haluaa, vaikka kuinka parjattaisiin. Muistan jonkun haastattelun viisuista, jossa Kärtsältä kysyttiin, mitä ajatuksia haluaa herättää ihmisissä. Vastaus oli suurin piirtein että "mikä ihmeen ukkeli tää on" ja sydämellinen nauru päälle. Käärijä tekee itsepintaisesti omaa juttuaan, EIKÄ PELKÄÄKÄÄN TÄTÄ MAAILMAA ja arvostelua, jota saa. Se puhuttelee minua todella paljon. Saan siitä voimaa. Varmasti moni uusi fani, joka ei ymmärrä tämän päälle tai toivoisi Kärtsän olevan jotain muuta, tippuu sitten pikkuhiljaa kyydistä pois, ja se on ihan okei. Käärijä on aina sanonut, ettei välitä, mitä jengi ajattelee, ja se on se ihana, inspiroiva juttu hänessä mulle! Ihailen suuresti. Tehköön Käärijä aina omaa juttuaan ja seuratkoon sydäntään, vaikkei sitä ymmärtäisi kukaan. Niin on tehnyt tähänkin saakka, ja yhtäkkiä koko Eurooppa ihastui.
Keikkoja yms. ainakin kv-kuvioita pitäis jaksaa myös vähän markkinoida, mietin et onnistuuko se K:lta vai olisko siihen some-puoleen hyvä saada vähän apua?🤔
Luulen että näihin kyllä tarjotaan apua. Tosin mun mielestä se kyllä hoiti nämä muut yhteistyökuviot, esim Cha Cha Cha juoma ja varsinkin ne "viralliset" korvikset (eli ei nämä mitä hän on itse pitänyt) aivan tavattoman huonosti. Mulla on n 6000 seuraajan instatili josta on tullut muutama kaupallinen yhteistyökuvio, ja itse kyllä olen yrittänyt panostaa vähän enemmän.
Keikkapromotio kyllä kiinnostaa levy-yhtiötä sen verran että ohjeistus on varmaan vähän eritasoista.
millaiset ne viralliset korvikset on? jos ne mitä pitää on siis ne mini-käärijät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, virallisissa lukee Cha Cha Cha, todella isot näyttävät korut, niitä saa joko neonvihreinä, pinkkeinä tai yksi molempia. Mun mielestä tosi kivat ja olisin hankkinut jos postikulut ulkomaille ei olisi ollut niin suolaiset. Käärijä ei mainostanut näitä kun parissa hassussa storyssä vaikka oli tosiaan ihan tiiviissä yhteistyössä tekijöiden kanssa. Hyvällä mainostuksella olisi varmaan myynyt järjettömiä määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi hitsi niistä on tullut Black edition myös 😍😍😍 kai mun on pakko saada 😳
15-vuotias Robin (eli Suomen Justin Bieber) vuonna 2014
Vieläkin huvittaa tämä https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/720813352309358592/anyone-rememb…
Vierailija kirjoitti:
Evvk:n storyssä kamalan epätyylikäs Kääryle edelleen samoissa tamineissa ja muu crew marssii Bad Boysin tahtiin. Muiden tyyli vaikuttaa olevan kyllä aivan samalla tasolla. Onkohan palstalaiset unohtanut että räppäri on kyseessä kun mollaavat pukeutumista.
Miten tuo sen niskakin on noin söötti 🥰
Kääryle saa kohta lämpöhalvauksen tossa pitkässä collegessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jatkossa Kärtsän pitää mennä Dubaihin ja yöpyä 7 tähden hotellissa. Siellä sitten kuvata instaan storyja, joissa hän poseeraa Hermesin Birkin laukun kanssa ja hummustelee sheikkien kanssa.
No ei varmaan täällä kukaan mitään sellaista oo ajatellut/tarkoittanut...
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan pojilla joku järvenrantapaikka. Kärtsyli kommentoinu, että "Muistakaa pojat kellukkeet!"
Oiskohan joku pikku kuitti, kun Jodelissa jaksetaan pauhata Kärtsän turvavyön käytöstä kerrasta toiseen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kiinnitin noita Kärtsän viimeisimpiä Insta-postauksia katellessa vaatteiden sijaan enemmän siihen, miten vaitonaiselta hän näyttää. Ei näytä olevan kovin kivaa, hän ei hymyile yhtään eikä autossa ollessaan ja leipää syödessään ees katsonut kuvaajaa. Hmm.
Aika väkisin väännettyjä stooreja jotenkin.
Tuo sama leipä ommnomm on jo toinen kerta samaa. Ekan kerran Liverpoolissa stoorina kun Mikke toi aamiaisen huoneeseen. Ei tuo juttu nyt ihan meemiainesta ole....
En näe instastooreja, joten joudun kysymään tuosta leipä ommnomm-jutusta, viitsisikö joku kertoa tarkemmin. B:lla ja K:llä oli Liverpoolissa se salamyhkäinen ommnomm, joka aiheutti heissä hepulia. Voiko mitenkään liittyä siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Kts Kärtsän eiliset ja tämän päivän storyt.
Sitten totean, että jos mun ukko olis mun kanssa & kavereiden vkl jossain reissussa ainoina vaatteinaan kulahtaneen näköinen college ja shortsit, pitäis niitä ruokaravintolassa/pari päivää peräkkäin, niin ihmettelisin onko hänellä kaikki ok.
Ei muuta.Eiks K:n palkoilla oo varaa stylistiin? Tuntuu et hänen vaatekaapissa on joku kolme vaatetta ja kahdet kengät? Varmaan joku brändi mielellään pukisi hänet ilmaiseksi jos hän mainostaisi samalla?
Jere on lomalla, ei Käärijä. Sallittakoon hänen käyttää mitä vain vaatteita missä olonsa hyväksi tuntee.
Juhannuksena lomalla evvk:n ja muun jengin kanssa Tukholmassa? Taitaa olla työreissu ja toivottavasti ottaa vaikutteita paikallisten miesten tyylikkyydestä samalla.
No, minä katselisin tossa tyylissä olevaa miestä huomattavasti mieluummin, kun monen niiden paikallisten. Mutta ehkä olen vain mä.
Good for you. Itse kyllä pidän siitä, että mies pukeutuu edes ravintolaan siistimmin.
Good for you. Sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Käärijä pukeutukoon kuten tahtoo.
Jep jep, ei myöskään sun mielipiteellä ruotsalaisten tyylistä ole mitään merkitystä. Jos K haluaa menestyä uralla, niin kyllä vähän pitää ulkonäköä miettiä myös valitettavasti.
En ole aiemman viestin kirjoittaja (ruotsalaisten tyylistä) mutta totta puhut. :) Ei sillä mitään merkitystä ole myöskään.
K:n ulkonäkö, tyyli, persoona yms on osa koko sitä ilmiötä. Kansa rakastaa häntä. Hän on menestynyt urallaan jo nyt, aivan ilmiömäisesti vieläpä! Ehkäpä se ulkonäkö on just passeli, kun näyttää nimittävän suosiota minkä kerkee?
Hyvä p*rse sillä K:n takana kulkevalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kiinnitin noita Kärtsän viimeisimpiä Insta-postauksia katellessa vaatteiden sijaan enemmän siihen, miten vaitonaiselta hän näyttää. Ei näytä olevan kovin kivaa, hän ei hymyile yhtään eikä autossa ollessaan ja leipää syödessään ees katsonut kuvaajaa. Hmm.
Tuo sama leipä ommnomm on jo toinen kerta samaa. Ekan kerran Liverpoolissa stoorina kun Mikke toi aamiaisen huoneeseen. Ei tuo juttu nyt ihan meemiainesta ole....
En näe instastooreja, joten joudun kysymään tuosta leipä ommnomm-jutusta, viitsisikö joku kertoa tarkemmin. B:lla ja K:llä oli Liverpoolissa se salamyhkäinen ommnomm, joka aiheutti heissä hepulia. Voiko mitenkään liittyä siihen?
Instan storyja voi katsoa myös anonyymisti. Tähän on olemassa muutama sivusto, jotka on kehitetty sitä varten.
https://vm.tiktok.com/ZGJCXYK5a/
Bojan on muuttunut tooosi paljon muutamassa vuodessa! Janin tunnistaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan storyja voi katsoa myös anonyymisti. Tähän on olemassa muutama sivusto, jotka on kehitetty sitä varten.
Kiitos, löysin.
Suurin osa kesän keikoista sovittu reilusti ennen Euroviisuja. Ei työsopimuksia voi vain vetää pois.