Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pakastimessa paljon punaviinimarjoja ja nyt ,

Vierailija
23.05.2023 |

mietin, että voisiko niistä tehdä mehua jollain konstilla ilman mehumaijaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Googlettaisit?

"mehu ilman mehumaijaa" antoi usemman hyvän ohjeen

Hiton uusavuttomat.. enkä aio olla mahdollistaja ja linkkaa niitä sivuja tähän. Etsi itse tietosi ja opi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoremehulingolla. Pienen määrän vaikka sauvasekoittimella.

Survomalla, keittämällä ja siivilöimällä (sokeri lisätään vasta siivilöinnin jälkeen).

Vierailija
4/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö sellaisenaan, on kuin mehujäätä.

Vierailija
5/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Googlettaisit?

"mehu ilman mehumaijaa" antoi usemman hyvän ohjeen

Hiton uusavuttomat.. enkä aio olla mahdollistaja ja linkkaa niitä sivuja tähän. Etsi itse tietosi ja opi.

Mitä jos jättäisit vain vastaamatta etkä tuhlaisi aikaasi raivoamiseen, voi vaikka verisuoni katketa päästä.

Vierailija
6/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini- tai sitruunahapolla

Vierailija
7/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin torista, halvin maija täällä maksoi 10 €.

Vierailija
8/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin piirakkaa 😊

Vierailija
9/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä vastaa ap:n kysymykseen? Itse en ainakaan haluaisi lisää turhaa tavaraa keittiön kaappeihin vaikka saisin ilmaiseksi.

Vierailija
10/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siitä piirakan tehtyä, ilman että on kitkerää, sokeroitu marja? Mikä kastike piirakalle.

Vierailija
11/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siitä piirakan tehtyä, ilman että on kitkerää, sokeroitu marja? Mikä kastike piirakalle.

Eiköhän taikinassa ole sokeria. Kokeilisin kinuskikastiketta.

Vierailija
12/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä vastaa ap:n kysymykseen? Itse en ainakaan haluaisi lisää turhaa tavaraa keittiön kaappeihin vaikka saisin ilmaiseksi.

Tää on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan aiheesta, joka on mehun teko. Jos sulle ei tärppää kommentti, hyppää yli äläkä aloita jankkausta ja haasta riitaa.

Vierailija
13/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä marjat kattilassa veden kanssa. Kun mehu näyttää irtoavan, siivilöi. Näin sinulla on mehu valmista.

Vierailija
14/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan aiheesta, joka on mehun teko. Jos sulle ei tärppää kommentti, hyppää yli äläkä aloita jankkausta ja haasta riitaa.

Aihe oli mehun teko ilman maijaa. Älä jankkaa aiheen vierestä,

Vierailija
15/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tehdä mehua. Ei mitään survomista vaan keittämällä ja siivilöimällä, sitten sokeroidaan ja pullotetaan. Näin tulee kirkasta mehua. Sauvasekoittimella ja survomalla tulee enemmän sakkaa, vaikka siivilöisit harson läpi.

Vierailija
16/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä haastat riitaa, etkä pysy aiheessa, onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
17/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidellään sitten kerran väkisin haluat. Luulisi kyllä että paremmat matsit saisi aikaiseksi jostain muusta kuin mehumaijasta.

Vierailija
18/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetuista marjoista tulee paremmin mehua kun tuoreista maijalla tai ilman.

Vierailija
19/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidellään sitten kerran väkisin haluat. Luulisi kyllä että paremmat matsit saisi aikaiseksi jostain muusta kuin mehumaijasta.

Kuten aina isomman porukan keskusteluissa aihe polveilee ja kommenttini oli tarkoitettu kaikille ei vain ap:lle. Syksy tulee taas väistämättä ja jos haluaa tehdä höyrymehua helpomman kautta, kannattaa hankkia maija. Nyt voi siis varautua jo syksyn mehuntekoon. Kommenttini oli siis ihan aiheellinen.

Tää matsi ei olisi edes alkanut, ellet olisi halunnut haastaa riitaa. Minä en riitele vaan kerron ajatuksiani ja perustelen ne myös.

Vierailija
20/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten aina isomman porukan keskusteluissa aihe polveilee ja kommenttini oli tarkoitettu kaikille ei vain ap:lle. Syksy tulee taas väistämättä ja jos haluaa tehdä höyrymehua helpomman kautta, kannattaa hankkia maija. Nyt voi siis varautua jo syksyn mehuntekoon. Kommenttini oli siis ihan aiheellinen.

Tää matsi ei olisi edes alkanut, ellet olisi halunnut haastaa riitaa. Minä en riitele vaan kerron ajatuksiani ja perustelen ne myös.

Toki sinun piti jankata viiden viestin verran ja ryhtyä haukkumaan toista keskustelijaa ennen kuin kerroit tämän perustelusi. Minä vain ihmettelin miten viestisi liittyi aiheeseen, nyt vasta edes yritit vastata.