Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
26201/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.

Hei muuten joo! Onkohan valemuisto vai tapahtuiko tollanenkin video?! Ihan kuin olisi ollut kaksi joista toinen jäi vähän unholaan ekan osan vastaansanomattomista eduista johtuen.

On baby esitellyt pentuja ainakin numeroiden, en tiedä sanoiko nimiä mutta esitteli kyllä. Se jäi mullakin sumuun kun katsoin repeatillä sitä uh-huh baby grrr vidiä 🥵💚

Mitä videota tarkoitat tuolla baby grrr? Ettei vaan jää joku video näkemättä....

Vierailija
26202/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekohän nää alistamishommat jollain liian pitkälle täällä 😶😬 En sano pahalla, älkää lynkatko. Kiehtovia juttuja, ei siinä mitään. Itsellä herää vähän arveluttava fiilis et kuitenkin (taas) kyse kahdesta ihan oikeasta ihmisestä ...

Tässä ei puhuta s€ksistä tai alistamisesta vaan ihan vaan dynamiikasta, joka on ihan erilainen tunnepuolen asia ja paljon laajempi 🥰

Ok kiitos selvennyksestä. En ole perillä näistä. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26203/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Tukholma storyn biisi taas eli Veronica Maggion Jag kommer. Eikö siinä nainen laula naisesta? Miten nyt taas on valittu sopiva kappale? Sanat sopisivat muutenkin mutta osaako k ruotsia?

Se oli kyllä hyvin osuva.

Vierailija
26204/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balkanin Ruusu nukkuu ruususen unta form...ruusulakanoissa:

https://www.instagram.com/p/CO8RzT7DIGp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
26205/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta sanoiko Kärtsä oikeasti Rekolle, että sulle en antaisi edes rahasta tms.?🤣 Multa mennyt tällainen täysin ohi.

Vierailija
26206/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26207/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kauheasti näe että k varsinaisesti alistaisi vaan että b vaan alistuu ihan omasta halustaan. Menee esim. itse carpe diemin aikana alemmas ennen kuin k edes tekee mitään.  Mun mielestä tuo on vaan niin kiihottavaa ajatuksena.

Vierailija
26208/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain lopulta katsottua Bojanin kahvihaastattelun. Olipa kiva. Lopussa napattu upea kuva hänestä myös. Ilo silmälle ja korvalle.

Onko joku täällä juonut turkkilaista kahvia? Se on Bojanin lempi kahvia.

Joo, kamalaa on. Mutta inhoan kahvia muutenkin joten en varmaan ole paras sanomaan. Ilmeisesti Balkanillakin yleistä.

Vierailija
26209/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo

Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.

itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅

K sanonut B:lle you are My puppy

Sitten B käyttää käärijä paitaa, makoilee maassa pentujen kaa, siskon postaus babies sleeping jonka jakaa

K reagoi kuten kuuluukin I miss u

B postaa hymynsä ja nuo ahh ahh

Liittyy Daddy-puppy dynamiikkaan ja D/s sävyihin myös. Antautumis ja heittäytymis viboja tulee itselle, pehmeää leikittelevää ja ja samaan aikaan niin kuumaa. Tästä keskusteltiin Tava vklp paljon sieltä kannattaa lukea 💚

Panta kaulassa Tavan takahuoneella Bojanin katseessa vähän samaa kuin puppy vidissä. On samaan aikaan kutsuva, leikittelevää, auki ja haavoittuva.

Ehkä osa tunnistaa tuon puolen itsessään jos tuollaista dynamiikkaa kokenut. Sen vuoksi meidän kollektiivinen alitajunta varmaan reagoinut niin vuoristoradalla myös. Kun omat pelisolut lähtee peilaamaan ja vaikka nähdään vain pieniä väläyksiä ja tulkitaan niin jotain tosi todellista tuossa on, sen vaan tuntee läpi. Ja kun toinen antautuu noin kun näissä tai possujunassa konttaamassa hetkeen uppoutuen, herää iso tarve et Daddyn pitäisi ottaa kiinni, kantaa ja kannatella, pitää huolta 💚

Uuh tää on kyllä kuumaa, D/s jutut kovin sydäntä lähellä ja enpä ikinä olis uskonut että tällaista settiä tulee kahdesta suosikkiartistista ja saa mut aivan pois tolaltani. Mulla on se ficci päässä myös tähän teemaan liittyen - kirjoitin aiemmin asiasta ja jokunen kiinnostui - mutta siinä mennään aika kauas näistä puppyn hellistä tunnelmista. Vihloo ajatella kyllä että Daddy ei ottaisi kiinni ja pitäisi huolta. Daddylla on iso vastuu. Uskon että tulkinnat Stadiviikonlopun "hylkäämisestä" liittyivät myös tähän. Jos tajuaa puppy/Daddy -dynamiikan, tuo teko olisi tosi väärin. Puppysta pitää pitää huolta tosielämässä. Mun pään sisäisessä ficissä meno on kyllä karumpaa, B parka. Ja ei EN aio postata sitä mihinkään, joku raja.

Voi mä kyllä tahtoisin kovasti lukea sen ficin 😻 Laita se jonnekin 😻

t. Tuon edellä tiivistelmän kirjoittanut ja muutenkin teemasta täällä herutellut 🤭💚

Ja kyllä, just noin minäkin sen koen. Babyn oletettu sekoilu ja odotuttaminen Vallilassa kouraisi siksi niin syvältä. Sitten taas ne pokepalloon toisensa valitsemiset ja se Ccc töhöily lämmitti sydäntä ihan älyttömästi. Vielä tuohon D/s tematiikkaan, ne possujuna hidastukset joissa näyttää kuin Kärtsän käsi kävisi babyn kaulalla, niskassa ainakin on, ja sitten kun Kärtsä irrottaa otettaan, niin liu'uttaa niitä kauniita käsiään vielä pitkin puppyn selkää. Ja se riemuisa katse Bojanilla kun kääntyy katsomaan Kärtsää kun noussut. Se on jotenkin niin voimakasta että ihan humahtaa päähän! Ja puhumattakaan siitä ratataasta - polvilleen meno ja katseen kääntäminen alas antautuen toiselle ja sitten katseen kääntäminen taas iloiten K:n kasvoihin 💚

Oih joku tajuaa aika lailla täysin. Varmaan jonkinlaiset kink aivot ja varmaan kokemusta D/s asioista pitää olla että tuon dynamiikan näkee niin selkeästi ja todella humahtaa päähän - ja köh muihin kehon osiin.

Mietin sitä ficciä, en tiedä tosiaan pystynkö, meneekö siinä joku raja rikki, pelkään että henkilöt näkisi sen, sitä en ikimaailmassa halua. Ja onko yksityisyyden vaaraa, millä kielellä kirjoittaisin jne.

Vierailija
26210/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liverpoolin livessä siinä aika alussa kun ovat kadulla muistaakseni Jere puhelee et tää kaveri (Bojan) on hänen puppy. Ja heittää ravintolassa vielä jotain (vähän asiattomaksi kääntyvää?) koirahuumoria, istu koira tähän.

Eikös se ollut joku pre-partyjen aikainen video, jolla K sanoi "This guy is my puppy"? Se on eka puppy-viittaus tässä saagassa.

Vierailija
26211/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/720813352309358592/anyone-rememb…

Jere has a type 😅😅

Huvittavinta on että Robin vastasi myös pusukaverikseen Kärtsän. Eli noi tollaset Robin/Bojan nättipojat taitaa myös automaattisesti tuntea vetoa kärtsäriin jostain syystä

Mulla alkaa oikeasti kiinnostaa, minkä näköinen tyyppi siellä keikkayleisössä veti Käärijän silmät puoleensa. Oisko ollu tähän sarjaan kolmas jatkoksi? :D

Tässä on tämä video Kärtsästä kehumassa miestä yleisössä.

Olkootkin esiintyjäroolissa ja Käärijä-maski päällä, mutta mun silmään nuo hymyt, joita tulee hänen kasvoille yleisötyyppiä katsoessa, on kyllä aitoja. Ja sit tuo alaspäin vilkaisu 00:12 kohdassa noin.

Ja musta tuo vaikuttaa aidolta kehulta, sellaiselta jota oikeasti tarkoittaa toisen ulkoisen olemuksen fiilistelyssä.

Kyllä Käärijä ainakin tän videon perusteella osaa arvostaa mieskomeutta:P mitä se sitten merkitseekään tai ei!

https://twitter.com/itiswhatitisbc/status/1658819822514315271

Hänhän menee aivan sekasin siitä miehestä yleisössä. Niin kävi varmaan Bojaninkin kanssa, et kerran kattoi ja se oli siinä. Tai Robinin ... Luultavasti joku heidän kopionsa siellä on seissyt katselemassa Käärijää.

Tämä jopa yllätti minut, miten aidolta hänen ulkonäköihastelu toista miestä kohtaan näytti. Ei kyllä vaikuttanu yhtään keksityltä läpältä, ja edelleen, vaikkei tarkoittaiskaan tätä (näyttää kyllä minusta että tarkoittaa tätä oikeastikin) tai jotain muuta läppää, niin kuten ollaan kirjoiteltu, jostakihan ne puoli/läpätkin tulee mieleen.

Hänhän sen ainoastaan itse tietää tai vähintään hänen alitajunta tietää, mutta spekuloimisen ja shippauksen ilosta mun kuvitteluarvelu kyllä vahvistui, että vähintään jotain alitajuista uteliaisuutta jos ei enemmän hällä on.

Tuo hymy muuten näyttää vähän samanlaiselta esim. kuin Tavastian lavalla Btä katsoessa silmänisku tms. Ei todellakaan niin leveä, mutta aidon ilonen ja ehkä jopa vähän hämmentyny, kun painaa katseen alas. 

Jos ei muuta, niin ainakin hällä on silmää myös mieskomeudelle ja kykyä osoittaa se myös sanoin:P (entäs teoin;)

Vierailija
26212/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta sanoiko Kärtsä oikeasti Rekolle, että sulle en antaisi edes rahasta tms.?🤣 Multa mennyt tällainen täysin ohi.

Ei siitä oikein saa selvää mitä k sanoo mutta jokatapauksessa se oli vitsi olipa mitä tahansa.

Vierailija
26213/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ootte laihtunut ja kehen TE olette rakastuneita? Eikös tässä shipata toisten eli b&k rakastumista😳

Vierailija
26214/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balkanin Ruusu nukkuu ruususen unta form...ruusulakanoissa:

https://www.instagram.com/p/CO8RzT7DIGp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Universumi johdattaa. Pystyn kuvittelemaan mielessäni, kuinka ihanan kertomuksen, joku puutarhuri olisi saanut tästä aikaiseksi. Varsinainen Prinssi Ruusunen.

Vierailija
26215/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta sano. Minusta hän sanoo: I dont give any photo

Vierailija
26216/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän päin shippilaiva seilaakaan nyt, jossain eksoottisilla vesillä? Onko ehkä pudotettu ankkuri turkoosin laguunin läheisyyteen ja hypätty alasti laivan kannelta uimaan?

Pistävä auringonpaiste saa ihon punoittamaan ja suolainen vesi hiukset kähertymään hassusti. Ilta painuu mailleen ja vaihtuu yöksi. Polttavan kuumassa tropiikissa.

Hyvää yötä 😘

Vierailija
26217/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26218/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI OO TOTTA EI OO TOTTA!!!

https://www.instagram.com/p/BmJArZbnjfu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

B on manifestoinnin kuningas! Huhhuh!

Vierailija
26219/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ootte laihtunut ja kehen TE olette rakastuneita? Eikös tässä shipata toisten eli b&k rakastumista😳

Olen rakastunut Jereen. Ja vähän Bojaniin. Ja heihin yhdessä. Ja koko tähän hölmöön sekoiluun.

Vierailija
26220/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pahasti jäljessä tässä ketjussa ja tää on ehkä jo analysoitu, mutta täällähän tykätään analysoida samat jutut uudestaan joten:

K on pari kk sitten haastattelussa puhunut eksästään, "punainen marli, tumma ja tulinen". Ja nyt soi ruotsi-storyssaan Punainen Marli, joka on eksälle omistetty.

Olisin gf:na tosi mustis. Mutta se ei ollut mun pointti. Eli asiaan - tää sopis hyvin B:hen:

"Sun voimalla lennän ku lufthansa

En oo kokenut harmia sun kaa (aah)

En ennen tuntenu mitää

Mut sait mut tuntee

En ennen tuntenu midii

Mut kaikki muuttu ku sä tartuit huulee

Sydän hakkaa bumbumbum

Nii että sen kuulee (kuulee)

Tai siltä se tuntuu, beibi oot kuuma

Beibi sä oot mun huume"

Siis Punainen Marli -kappale on exästä? Joku muu ex kuin Siitä viis -ex? Missä toi jollekulle kappaleen omistaminen käy ilmi? 

Sanonut haastattelussa, että viittaa eksään joka oli tummapiirteinen. En muista nyt minkä tahon tekemä haastis oli mutta katsoin sen viimeks eilen kun jotain tubeklippejä selasin.

Ketju on lukittu.