Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä menossa Tukholmaan (uusin instastoori).
Nähdäänkö Kärtsän ja Lortsun häät?
No ei, kun eihän se Kärtsä ees tajuu ko Loreen koitti sille flirtata.
Se nyt oiski lopullinen viisu draama että K jättäis myrtin ja alkais suhteeseen Loreenin kanssa xD
No ei kyllä sopis yhteen vaikka ovatkin ku kaks maahista. Loreen pitäs ton ihan tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kohosi niin nopeasti julkisuuteen, että hänen voi olla vaikea sopeutua tähän uuteen tilanteeseen. Luultavasti haluaa edelleen tyttiksen mukaan joka paikaan, mutta yrittää silti suojella heidän suhdettaan. En minä ainakaan haluaisi jäädä kotiin yksin katsomaan tv:tä, kun mieheni menee konserttiin. K selvästi painii tämän nopean julkisuuteen kohoamisen kanssa, ja varmasti kulkisi tunnistamattomana vapaa-ajallaan, jos voisi. Hän ei itse päivittänyt sijaintiaan, mutta ei osaa sanoa "ei" faneille, jotka haluavat kuvan. Me emme tiedä heidän suhteestaan mitään, ja gf:n luonnetta on täällä puitu 0.5 sekunnin klippien mukaan, kun heidän suhteensa on 24/7. He selvästi haluavat yksityisyyttä, ja kommentoijien mukaan se tarkoittaa, että gf:n pitäisi lukittautua heidän kotiinsa, ja että heidän pitäisi viettää vähemmän aikaa yhdessä. Ehkä fanit voisivat vain katsoa läpi sormien näitä vilahduksia.
Ja jos hän ei kulkisi mukana, he eivät näkisi käytånnössä koskaan, koska meno on melkoista. Ja te jotka toivotte eroa tms, vaikka niin käviskin, niin pian ois uusi kierroksessa tällä mr.olenollutperätikolmekuukauttasinkkuna- tyypillä
Mitenkähän muut artistit ovat saaneet suhteensa toimimaan, kun pyöritystä ollut vuosikausia? Koskaan aikaisemmin en ole nähnyt heidänlaistaan kuviota, vaikka olen seurannut eri artisteja vuosikausia.
Isojen muusikoiden ja näyttelijöiden parisuhteethan on aina vähän sellasia "nähdään lomilla" suhteita. Ja se joka haluaa staran kanssa ruveta suhteeseen pitää tietää ja hyväksyä toi fakta. Blondi ei vissiin ole tota vielä tajunnu mutta jollain tavalla se tulee vielä silmille, tavalla tai toisella.
Opiskelisit vähån Kärtsätietoutta esim podcasteista.
K on keikoilla nimenomaan Käärijänä ja sillä ei ole tyttöystävää. (vaikka se reaalisesti olisikin paikalla) Koska jos esiintyisi "omana itsenäån, voisi tulla mustasukkaisuutta" .
Kateellinen Tukholman reissusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä menossa Tukholmaan (uusin instastoori).
Nähdäänkö Kärtsän ja Lortsun häät?
No ei, kun eihän se Kärtsä ees tajuu ko Loreen koitti sille flirtata.
Se nyt oiski lopullinen viisu draama että K jättäis myrtin ja alkais suhteeseen Loreenin kanssa xD
No ei kyllä sopis yhteen vaikka ovatkin ku kaks maahista. Loreen pitäs ton ihan tossun alla.
Lortsullahan on kynnekkäistä pisimmät tossut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockiksessa myös Eve ja siis isompi kööri. Gfn naama näkyy wvalisan stoorissa.
Eiks toi ollut Myrtin bestis toi Wvalisa?
Voi ny heillä on hieno juhannusreissu isolla lössillä. Kateeks käy taas.
Mulle taas tollanen isolla lössillä 24/7 ees taas hihhulointi olisi todella ahdistavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kohosi niin nopeasti julkisuuteen, että hänen voi olla vaikea sopeutua tähän uuteen tilanteeseen. Luultavasti haluaa edelleen tyttiksen mukaan joka paikaan, mutta yrittää silti suojella heidän suhdettaan. En minä ainakaan haluaisi jäädä kotiin yksin katsomaan tv:tä, kun mieheni menee konserttiin. K selvästi painii tämän nopean julkisuuteen kohoamisen kanssa, ja varmasti kulkisi tunnistamattomana vapaa-ajallaan, jos voisi. Hän ei itse päivittänyt sijaintiaan, mutta ei osaa sanoa "ei" faneille, jotka haluavat kuvan. Me emme tiedä heidän suhteestaan mitään, ja gf:n luonnetta on täällä puitu 0.5 sekunnin klippien mukaan, kun heidän suhteensa on 24/7. He selvästi haluavat yksityisyyttä, ja kommentoijien mukaan se tarkoittaa, että gf:n pitäisi lukittautua heidän kotiinsa, ja että heidän pitäisi viettää vähemmän aikaa yhdessä. Ehkä fanit voisivat vain katsoa läpi sormien näitä vilahduksia.
Ja jos hän ei kulkisi mukana, he eivät näkisi käytånnössä koskaan, koska meno on melkoista. Ja te jotka toivotte eroa tms, vaikka niin käviskin, niin pian ois uusi kierroksessa tällä mr.olenollutperätikolmekuukauttasinkkuna- tyypillä
Mitenkähän muut artistit ovat saaneet suhteensa toimimaan, kun pyöritystä ollut vuosikausia? Koskaan aikaisemmin en ole nähnyt heidänlaistaan kuviota, vaikka olen seurannut eri artisteja vuosikausia.
Isojen muusikoiden ja näyttelijöiden parisuhteethan on aina vähän sellasia "nähdään lomilla" suhteita. Ja se joka haluaa staran kanssa ruveta suhteeseen pitää tietää ja hyväksyä toi fakta. Blondi ei vissiin ole tota vielä tajunnu mutta jollain tavalla se tulee vielä silmille, tavalla tai toisella.
Höpöti höps. Kärtsä tuntee olonsa kotoisaksi kun on fanityttö aina mukana. Sehän kiersi Kärtsän keikat jo viime syksyllä. Miks nyt lopettaisi.
Nehän oli ne tuplaajan polttarit niin voi olla vaikka niiden häät Tukholmassa.
No nyt jotaki konsertin suunnittelua pystyyn,kerta koko roikka matkustaa.En panis hanttiin Loreenin kans yhteiskeikkaa.Mut ei oo varmaan ihan näin glamouri reissu, kun mun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stockiksessa myös Eve ja siis isompi kööri. Gfn naama näkyy wvalisan stoorissa.
Eiks toi ollut Myrtin bestis toi Wvalisa?
Voi ny heillä on hieno juhannusreissu isolla lössillä. Kateeks käy taas.Se myrtin naamakuva lounaalta bestiksen storysta on ainakin vanha. Oli jo pari-kolme viikkoa sitten hänen storyssa. Jos siis puhutte tosta June so far -jutusta.
Siis tuo on se tyttis? Ihan söpöhän se on. Käy Kärtsärin kanssa yhteen kyllä hyvin.
Bojania taas peilitetään koirastoryjen kera 🥰 söpö K.
Menisin kyl vaikka mimmosella lössillä Tukholmaan jos saisin olla Jeren kainalossa.
Onko joku uusi koirajuttu? Tyttisjankkaaja taas paikalla
Aloin seuraamaan Norjan Alessandraa viisujen aikaan ja tykkään paljon hänen insta stooreistaan.Söpöstelee söpön poikakaverin kaa ja semmoista ihanaa nuorta rakkautta.Paljon myös kommunikoi fanien kanssa ja on kaikesta niin innoissaan.Ihanan oloinen tyttö
Jos en haluaisi B:tä K:lle niin voi kun löytäisi itselleen B tuollaisen tytön.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku uusi koirajuttu? Tyttisjankkaaja taas paikalla
Kärtsän instassa lelukoiria 3 kpl hotellihuoneen(?) sängyssä.
Ja joku naispuolinen hihittelee taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Bojania taas peilitetään koirastoryjen kera 🥰 söpö K.
Awww. Onkohan ne nyt saanut kaikki omat koirulit, Jere ja tytöt.
Oliko UMK:ssa ketään naiskisaajaa? Vai millainen se ilmapiiri oli liittyen tuohon shokkitreffit-jutussa olleeseen totuuskomissioon? Kun siis joskushan se on vaan niin, että kaikki mukana olijat ja seuraajat tietävät, että ilmapiiristä vain muodostui sellainen, että voidaan huoletta heittää tuollaista, eikä kukaan ole niin kuin että paljastikohan se jotain, mutta kun itse en seurannut noiota yhtään, niin toi tuntuu ihan paljastukselta, mutta olen varmaan väärässä.
Se ei siis nostattanut mitään kulmakarvoja, kun K sanoi, että pussaisi Robinia ja hän että Käärijää?
Vierailija kirjoitti:
Aloin seuraamaan Norjan Alessandraa viisujen aikaan ja tykkään paljon hänen insta stooreistaan.Söpöstelee söpön poikakaverin kaa ja semmoista ihanaa nuorta rakkautta.Paljon myös kommunikoi fanien kanssa ja on kaikesta niin innoissaan.Ihanan oloinen tyttö
Jos en haluaisi B:tä K:lle niin voi kun löytäisi itselleen B tuollaisen tytön.
Alessandra on kyllä söpö ja tosi kultasen oloinen.
Muistanko ihan väärin, vai kävikö Kääryle Umk:n ja viisujen välissä myös Tukholmassa? Joku instastoori tmv. Että jos ois vaikka kaverin häät siellä, niin oltaisiin käyty keväällä kattomassa paikkoja? Toki sinne voi ihan muutenkin matkailla.
Se myrtin naamakuva lounaalta bestiksen storysta on ainakin vanha. Oli jo pari-kolme viikkoa sitten hänen storyssa. Jos siis puhutte tosta June so far -jutusta.