Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25941/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausutaanko toi Bojanin sukunimi suunnilleen jotenkin näin: sve-tidsjanin? Mmm, ihana.

Se pehmenee lausuttaessa :)

Vierailija
25942/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kohosi niin nopeasti julkisuuteen, että hänen voi olla vaikea sopeutua tähän uuteen tilanteeseen. Luultavasti haluaa edelleen tyttiksen mukaan joka paikaan, mutta yrittää silti suojella heidän suhdettaan. En minä ainakaan haluaisi jäädä kotiin yksin katsomaan tv:tä, kun mieheni menee konserttiin. K selvästi painii tämän nopean julkisuuteen kohoamisen kanssa, ja varmasti kulkisi tunnistamattomana vapaa-ajallaan, jos voisi. Hän ei itse päivittänyt sijaintiaan, mutta ei osaa sanoa "ei" faneille, jotka haluavat kuvan. Me emme tiedä heidän suhteestaan mitään, ja gf:n luonnetta on täällä puitu 0.5 sekunnin klippien mukaan, kun heidän suhteensa on 24/7. He selvästi haluavat yksityisyyttä, ja kommentoijien mukaan se tarkoittaa, että gf:n pitäisi lukittautua heidän kotiinsa, ja että heidän pitäisi viettää vähemmän aikaa yhdessä. Ehkä fanit voisivat vain katsoa läpi sormien näitä vilahduksia. 

Terveessä suhteessa myös toisella on oma työnsä, omat ystävänsä, omaa aikaa ja harrastuksia. Kumppanin seuraaminen ja jatkuva kyttääminen ei ole tervettä eikä sitä yksikään suhde kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25943/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K kohosi niin nopeasti julkisuuteen, että hänen voi olla vaikea sopeutua tähän uuteen tilanteeseen. Luultavasti haluaa edelleen tyttiksen mukaan joka paikaan, mutta yrittää silti suojella heidän suhdettaan. En minä ainakaan haluaisi jäädä kotiin yksin katsomaan tv:tä, kun mieheni menee konserttiin. K selvästi painii tämän nopean julkisuuteen kohoamisen kanssa, ja varmasti kulkisi tunnistamattomana vapaa-ajallaan, jos voisi. Hän ei itse päivittänyt sijaintiaan, mutta ei osaa sanoa "ei" faneille, jotka haluavat kuvan. Me emme tiedä heidän suhteestaan mitään, ja gf:n luonnetta on täällä puitu 0.5 sekunnin klippien mukaan, kun heidän suhteensa on 24/7. He selvästi haluavat yksityisyyttä, ja kommentoijien mukaan se tarkoittaa, että gf:n pitäisi lukittautua heidän kotiinsa, ja että heidän pitäisi viettää vähemmän aikaa yhdessä. Ehkä fanit voisivat vain katsoa läpi sormien näitä vilahduksia. 

Ja jos hän ei kulkisi mukana, he eivät näkisi käytånnössä koskaan, koska meno on melkoista. Ja te jotka toivotte eroa tms, vaikka niin käviskin, niin pian ois uusi kierroksessa tällä mr.olenollutperätikolmekuukauttasinkkuna- tyypillä

Mitenkähän muut artistit ovat saaneet suhteensa toimimaan, kun pyöritystä ollut vuosikausia? Koskaan aikaisemmin en ole nähnyt heidänlaistaan kuviota, vaikka olen seurannut eri artisteja vuosikausia.

Luottamalla toisiinsa ja järjestämällä suhteelle aikaa? Tässä suhteessa ei taida toteutua kumpikaan, sorry.

Sinällään joo voin ymmärtää että myrtti haluaa pyöriä mukana koska he muuten näkisi toisiaan tosi harvoin, mutta mikä tollanen suhde edes on? Että ison porukan mukana pyöritään siellä sun täällä, eiväthän he missään kahden kesken ole, hyvä jos K ehtii edes pari sanaa hänelle heittämään. Niin itse ainakin tollasessa tilanteessa mielummin keskittyisin omaan elämääni ja tavattaisiin sitten kun on oikeasti yhteistä aikaa. Yhteisen ajan laatu on tärkeämpää kuin ajallinen määrä.

Vierailija
25944/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanske han är med i Allsång på Skansen på tisdag.

Vierailija
25945/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se Loreeni nykyään viilettää?Oisko nyt sen kahvin paikka?

Vierailija
25946/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hän ei kulkisi mukana, he eivät näkisi käytånnössä koskaan, koska meno on melkoista. Ja te jotka toivotte eroa tms, vaikka niin käviskin, niin pian ois uusi kierroksessa tällä mr.olenollutperätikolmekuukauttasinkkuna- tyypillä

Toivottavasti se uusi olisi Bojan 💕

Tää ei tuu ikinä tapahtumaan, ikävä kyllä💔

äläs ny, onhan tässä 30-40v aikaa

Vierailija
25947/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det ska bli jätte kull! Jag älskar honom!

Vierailija
25948/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko arvaus vai saisiko lähdettä tälle?

Vierailija
25949/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockiksessa myös Eve ja siis isompi kööri. Gfn naama näkyy wvalisan stoorissa.

Vierailija
25950/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei tosiaan Loreen! Mahtaako he nähdä!

Vierailija
25951/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän muut artistit ovat saaneet suhteensa toimimaan, kun pyöritystä ollut vuosikausia? Koskaan aikaisemmin en ole nähnyt heidänlaistaan kuviota, vaikka olen seurannut eri artisteja vuosikausia.

Isojen muusikoiden ja näyttelijöiden parisuhteethan on aina vähän sellasia "nähdään lomilla" suhteita. Ja se joka haluaa staran kanssa ruveta suhteeseen pitää tietää ja hyväksyä toi fakta. Blondi ei vissiin ole tota vielä tajunnu mutta jollain tavalla se tulee vielä silmille, tavalla tai toisella.

Vierailija
25952/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä menossa Tukholmaan (uusin instastoori).

Nähdäänkö Kärtsän ja Lortsun häät?

Vierailija
25953/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa keikkailevan tai matkailevan puolison kanssa on se ongelma, että se puoliso on tosiaan osan aikaa poissa. Ystäväni aviomies työskentelee laivalla ja on pisimmillään 6kk merillä ympäri maailmaa.

Tuosta olen samaa mieltä, että äkkiä löytyy uusi kainaloon, jos tämä nyt päättyisi. Tämä mies ei osaa olla yksin ja tuntuu tarvitsevan tukevia ihmisiä ympärilleen. Euroviisuissakin oli mukana ihan koko perhe, ettei tartte olla yksin.

Vierailija
25954/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. Ne artistit on julkaistu eikä näy Käärijää niillä listoilla, harmillisesti. 😒

Vierailija
25955/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, kun eihän se Kärtsä ees tajuu ko Loreen koitti sille flirtata.

Vierailija
25956/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on myös Marco Mengonin ykkösseuraaja instassa.

Toi Marco on ihan järkyttävän hyvän näköinen. Tykkäsin viisuissa kolmesta kappaleesta finaalissa katsomalla vain ne klipit; Luke Black, Marco ja sitten tietenkin Kärtsä. Due Vite on mun soittolistalla.

Mitä tarkoittaa ykkösseuraaja?

Vierailija
25957/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun vitsailtiin, että K karkaa Sloveniaan, niin jotkut oli sitä mieltä, että hyvä vaan kun K pysyy kotona perheen ja läheisten kanssa, nyt ei ole hyvä aika lähteä reissuun. Tukholmassa se kuitenkin nyt jollaki porukalla riehuu.

Vierailija
25958/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, kun eihän se Kärtsä ees tajuu ko Loreen koitti sille flirtata.

Se nyt oiski lopullinen viisu draama että K jättäis myrtin ja alkais suhteeseen Loreenin kanssa xD

Vierailija
25959/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evellä tosi raflaava kuva Stokkiksesta. Outo valinta. Ellei ole jonku HÄÄT.

Vierailija
25960/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee jotain työpainotteista kerran evvk messissä.

Ketju on lukittu.